Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Globales Borneo

Opslaan
Delen
Calle Urbanizacion Sa Maniga, 07560 Cala Millor, Mallorca Spanje
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Destinia.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (71)
Dineren (13)
Zwembad en strand (11)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 45 van de 65 hotels in Cala Millor
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een gezinsvriendelijk hotel in Cala Millor? Hotel Globales Borneo biedt alles wat je zoekt.

Gastenkamers bevatten airconditioning en je kunt bij Borneo Hotel eenvoudig gebruikmaken van internet.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en een lounge. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.

We raden je aan om tijdens je bezoek aan Cala Millor oesters te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Tia Jass Restaurant.

Het personeel van Hotel Globales Borneo is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Betaalde wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Internet
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Vervoer van/naar luchthaven
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Stomerij
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Kamertypes
Rookvrije kamers
70beoordelingen1vraag en antwoord0kamertips
Waardering van reizigers
  • 22
  • 27
  • 15
  • 5
  • 1
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Marieke T heeft een beoordeling geschreven nov. 2017
Enschede16 bijdragen4 nuttige stemmen
In november zijn we een week in hotel Borneo in Cala Millor geweest. Het is een heel mooi, recent gerenoveerd hotel. De kamers zijn niet groot maar goed ingericht. Voor rolstoelgebruikers is de kamer klein. Voor mij geen probleem omdat ik nog wel kleine stukjes kan lopen. Het balkon is niet bereikbaar met de rolstoel. De badkamer is goed aangepast, alleen de vloer is te glad (dit hebben wij opgelost door er handdoeken neer te leggen). Heel fijn is de keuze in matras (hard of zacht, pocketveren of koudschuim). Wij vonden het eten erg lekker. Bij alle maaltijden zeer uitgebreide buffetten. Wij hebben een prima vakantie gehad in hotel Borneo!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2017
Nuttig
Delen
Maarten B heeft een beoordeling geschreven mei 2013
Vessem, Noord-Brabant, Netherlands56 bijdragen23 nuttige stemmen
Even bijgetankt op Mallorca om de laatste 8 weken tot de zomervakantie tot een goed einde te kunnen brengen. Hotel Borneo is een prima hotel, schoon (elke dag wordt kamer "opgekuist") en ligt mooi, direct aan zee. Eind mei (en misschien ook wel de rest van het jaar?) een "Duits" hotel met verder nog enkele Engelsen. Cala Millor is sowieso erg Duits ingesteld en op straat hoor je meer Duits dan Spaans. Niet erg overigens als je er tegen kunt, ik heb er weinig last van ondervonden. We hadden een all-inclusive, 's ochtends een prima uitgebreid ontbijt. De lunch en het diner hadden wat "last" van de buffetvorm: was zonder meer erg uitgebreid, maar een aantal gerechten missen het crocante nadat het even in de schaal ligt. Wordt wel goed bijgevuld en in tegenstelling tot wat in eerdere berichten staat, worden tafels wel redelijk snel weer afgeruimd nadat de eters de eetzaal hebben verlaten. 's Avonds hebben we elke avond afwisselende animatie meegemaakt. Jammer dat Cala Millor aan de andere zijde van het eiland ligt, vanaf het vliegveld ca. één uur rijden met een taxi, met het openbaar vervoer zou het ca. 3 uur duren. Tip (indien met Ryanair wordt gevlogen): boek direct bij de vlucht een transfer naar het hotel. Dit scheelt 2 keer 70 euro (met 2 personen). Verder een hele prettige short-break gehad, een nadeel vond ik wel dat voor deze duur van verblijf de reisafstand te groot is, maar daar kan het hotel niets aan doen.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2013
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Joanna H. heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
1 bijdrage
Ik ben deze recensie aan het schrijven als een late twintiger, solo vrouwelijke reiziger. Eerste ding eerst: ik ben geen Duits of Spaans. Engels is mijn moedertaal, dus ik was geschokt toen ik ontdekte dat dit hotel in feite een Duits sprekende retraite is, omdat niemand vloeiend Engels spreekt en alle informatie, entertainment, etc. in het Duits is. Dit maakte het problematisch vanaf het begin - toen ik aankwam voor het inchecken, maakte de manager het erg moeilijk voor mij omdat ik mijn AllTours-bevestiging NIET had GEDRUKT; het hebben van het op mijn telefoon was blijkbaar niet genoeg. Nergens stond in mijn bevestigingsmails dat het verplicht was om het te laten drukken. Dus moest ik daar aan het bureau staan, om 10: 00 's nachts, en de bevestiging naar hem e-mailen. De server werkte niet, dus uiteindelijk gaf hij het op en checkte me in. Ik werd in een kamer op de eerste verdieping geplaatst, recht boven de bar / lounge. Ik was uitgeput van de reis en hongerig (het enige voedsel dat ze in dit uur in de eetzaal hadden achtergelaten was kaas, vleeswaren, oudbakken brood en wat watermeloen). Het was lawaaierig tot na middernacht en ik kon ook de mensen in de kamers rondom de mijne horen. De volgende ochtend ging ik naar het bureau en vroeg de manager, beleefd, of ik alsjeblieft mijn kamer kon veranderen omdat ik niet in staat was voldoende rust te krijgen van al het lawaai. Hij was ongelooflijk grof en ongeduldig en herinnerde me eraan dat hij mijn gedrukte bevestiging nog steeds niet had, en vertelde me toen dat ik niet hoger kon dan de 2 e verdieping. Hij vertelde me dat ik twee beschikbare kamers voor mezelf kon gaan bekijken, want toen ik hem vragen stelde over wat er beschikbaar was, raakte hij geïrriteerd. Kleedkamers kost hier 20 euro, ongeacht de omstandigheden. Ik vind dit ongelooflijk centraal in plaats van gastvrijheid - gecentreerd en daardoor uitgesteld, maar desalniettemin heb ik mijn kamer veranderd in een stillere optie. Deze manager maakte me onwelkom en alsof ik een last. Ik heb nog nooit eerder zo'n gebrek aan gastvrijheid in een resort gehad. Ik had bovendien de pech dat ik een heel vreemde en luidruchtige bovenbuurman had die met haar hakken of luide schoenen om 3 uur 's ochtends langer dan een uur in haar kamer rondliep. Ik probeerde de receptie erover te bellen, maar ik kreeg een boos "Wat?" Aan de andere kant. Nogmaals, geen Engels hier. Het eten: het is wisselend maar over het algemeen heel erg zout. Niet de meest vegetarische - vriendelijke keuken ook niet. Koffie van de juiste espressomachine aan de bar bij het zwembad is niet gratis, wat ik een grap vond. De koffie die ze gratis uit een automatische machine serveren, smaakte vreselijk en was ondrinkbaar. Dit was mijn eerste keer naar Mallorca, en ik had geen idee dat ik me aanmeldde voor zo'n specifiek Duitse ervaring. Ik heb niets tegen hen, begrijp me niet verkeerd, maar ik zou denken dat dergelijke plaatsen open zouden staan voor internationale gasten, dus ik was verrast om te zien dat dit het tegenovergestelde was. Om de kers op de taart te zetten: het weer was verschrikkelijk. Het was zonnig voor een dag van de 5 die ik verbleef, en de rest was bewolkt, extreem winderig en koud. Ik zou dit hotel niet aanraden.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2019
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde alleen
Google
Nuttig
Delen
Derrick06 heeft een beoordeling geschreven apr. 2019
Nuremberg, Germany31 bijdragen42 nuttige stemmen
Bevestig volledig de review van MvdL 1952. We hadden een junior suite op de 6e verdieping met goed zijaanzicht op de zee. De Junior Suite is groter dan de standaardkamers, dus uitnodigend om in de kamer te blijven, zelfs op slechtweerdagen zonder claustrofobische aanvallen. . . Wat betreft de service in het restaurant vonden we het zeer aangenaam, het personeel was uiterst vriendelijk en de service (bestellen en afwassen) kon nauwelijks beter. De buffetten zijn gevarieerd, sumptious en we genoten van de verscheidenheid aan vlees, vis, groenten, pasta, soepen, salades en desserts. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Cala Millor. Al met al hebben we erg genoten van ons verblijf in de "Borneo". Enkele "negatieve" opmerkingen:  - Toen we in de laatste week van maart in het hotel verbleven, bereikte de zon de noordkant van het gebouw niet, dus we hadden nog nooit zon op het balkon. Probeer zonodig een kamer op het zuiden te krijgen  - Houd er rekening mee dat het hotel 20 € rekent als u uw kamer wilt veranderen (voor mij een absolute no-go)  - De balkons op de 6e verdieping zijn niet overdekt, dus u kunt ze niet gebruiken als het regent (slecht voor de terugtocht van de roker)  - Zitplaatsen in het restaurant zijn erg krap in bepaalde gebieden, dus je kunt bijna niet voorkomen dat je de stoel van je buurman schopt als je beweegt  - en ja, geen gratis wifi is zeker niet state-of-the-art, zelfs wanneer de kosten vrij laag zijn (ongeveer 15 € per week, als ik me goed herinner).
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2019
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Try to get a room facing the south
Bekijk meer kamertips
Google
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Yanet V heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
Karlsruhe, Duitsland113 bijdragen28 nuttige stemmen
Ik zou willen zeggen dat het hotel is mooi alles schoon en de schoonmaakservice is geweldig? maar de gastronomische service is helemaal vreselijk, ze willen eigenlijk niet werken en als er klanten zijn die voor drankjes betalen, gaat alle aandacht naar hen toe, zelfs als het een all-inclusive hotel is dat je voor veel cocktails kunt betalen. Maar als hotel en kamer was alles geweldig en het was een leuke tijd daar! ! !
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Reisde met een partner
Google
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 96 - US$ 214 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
borneo hotel cala millor
LOCATIE
SpanjeBalearenMallorcaCala Millor
AANTAL KAMERS
210
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Globales Borneo
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Globales Borneo?
Attracties in de buurt zijn Rose & Crown Cala Millor (1,0 mijl), Bar Rafael (1,2 mijl) en Karting Cala Millor (0,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Globales Borneo?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Globales Borneo?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Globales Borneo?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Globales Borneo?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Tomeu Caldentey Cuiner, Frankys Pizzas en Sapori d'Italia.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Globales Borneo?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Verzorgt Hotel Globales Borneo vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Hotel Globales Borneo verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Globales Borneo?
Veel reizigers bezoeken Es Claper des Gegants (8,9 mijl).
Is Hotel Globales Borneo toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.