Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Playamojácar Hotel
Carretera Garrucha Carboneras Km. 9, 04638 Mojacar Spanje
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(338)338
Kamer en suite (59)
Dineren (10)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Over
4,0
Nr. 5 van de 23 hotels in MojacarLocatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Middenklasse
Uitzicht op zee
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Duits
Voorzieningen van accommodatie
Parkeergarage
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Recreatieruimte
Waterpark
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Buitenzwembad
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Kindvriendelijk buffet
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Zwembadbar
Biljarten
Darten
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Waterglijbaan
Kinderclub
Kinderzwembad
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Autohuur
Conciërge
Gemakswinkel
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Winkels
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
24 uursreceptie
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Veilig
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Sofa
Telefoon
Kledingrek
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op zee
Uitzicht op zwembad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Locatie
Carretera Garrucha Carboneras Km. 9, 04638 Mojacar Spanje
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Aanbevolen auto mee te nemen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 38 van 100
38
Almeria Airport
54.3 km•
Alle vluchten bekijken
Granada Airport
171.5 km•
Alle vluchten bekijken
Huurauto's
15 restaurants
binnen 1 kilometer
1 attractie
binnen 1 kilometer
258beoordelingen119vragen en antwoorden0kamertips
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 144
- 56
- 33
- 14
- 11
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Dit bedrijf heeft ons erg teleurgesteld
We werden verplaatst naar een ander hotel en vertelde dat het gelijkwaardig was aan degene die we eigenlijk hadden geboekt.
Hun klantenservice is nalatig en excuses of erkenning van hun fout is onbestaande.
We zullen ze nooit meer gebruiken en volgen onze zaak via ABTA
Als u bejaard en/of gehandicapt bent, vermijd dan koste wat kost.
We werden eerder op de avond op donderdag 12 september gebeld, met de mededeling dat we niet konden verblijven in ons geboekte Hotel ALEGRIA Palacio Mojacar 7 nachten vanaf zo 15 september 2024 in een Club Rm, omdat het overboekt was.
We waren nogal verbaasd over de korte termijn als ik ben gehandicapt en had het hotel onderzocht om mijn behoeften aan te passen.
We hadden oorspronkelijk geboekt op 08 september, maar we moesten de data wijzigen als gevolg van een medische afspraak.
We kregen te horen dat er toen geen Clubkamers meer waren en dus besloten we vanavond terug te gaan naar de oorspronkelijke boeking.
Een paar dagen later werden we gecontacteerd Jet 2 met de mededeling dat we onze boeking konden wijzigen naar de 15e en er was zeker een Club Kamer beschikbaar. Dus betaalden we de administratiekosten £ 200. 00 en we kregen een bevestiging van de gewijzigde boeking, via MyJet 2.
Dus nu bevinden we ons als 2 gepensioneerde vrouwen, dat we zijn veranderd in een Hotel aan de andere kant van het strand en om toegang te krijgen tot het strand moet ik een steile heuvel op en af lopen.
We kozen ervoor om dicht bij Garrucha te zijn vanwege de fantastische visrestaurants en nu zijn we mijlenver weg.
Ik merkte ook dat de voorzieningen in het nieuwe Hotel Playamojacar Aquapark Hotel waren niet zo goed en het is niet een Adult only hotel. We hebben geen Spa voor mij om toegang te krijgen tot mijn conditie te helpen en om de kamer te brengen naar het equivalent van ALEGRIA Palacio Mojacar betaalde ik nog eens £ 340 . 00 .
We moeten supplementen betalen op alle cocktails en toch een extra sterke drank vragen om het goed te laten smaken.
Het personeelslid dat ons vertelde dat we werden veranderd was een beetje flippant en ik was erg gefrustreerd met haar, maar toen we werden geïnformeerd dat er niets was wat we konden doen, gaf ik toe.
De vragen die ik stel zijn:
Waarom werd ons verteld in april onze boeking werd bevestigd en we hadden een Club Rm te gaan, en je nam een £ 200. 00 administratiekosten voor niets lijkt het nu.
Waarom zijn we zo ver weg van onze oorspronkelijke keuze van het gebied.
Waarom werd ons verteld dat onze kamer was het equivalent, terwijl bepaalde voorzieningen ontbraken.
Waarom werden we in een hotel op een heuvel gezet, wetende dat ik mobiliteitsproblemen had.
Waarom kregen we in de eerste plaats geen Superior Rm, zodat ik niet hoefde te upgraden voor thee en koffie, badjas faciliteiten en een breder balkon en we hebben nog steeds niet de Sun Beds die we wilden.
We voelen ons erg teleurgesteld door uw bedrijf en £ 80. 00 terugbetaling tegen de £ 340 . 00 Ik moest betalen om ons te upgraden naar een gelijkwaardige Club Kamer in het nieuwe hotel is zeer teleurstellend.
Je moet nog steeds betalen voor uw kluis, er is geen water in de kamers en de snacks zijn zeer beperkt en we kunnen niet krijgen Wi - Fi in onze kamer.
Het is niet goed om administratiekosten te nemen en ons dan te vertellen dat onze boeking is geannuleerd. We hadden dat geld terug moeten krijgen omdat je onze wijzigingen niet hebt uitgevoerd. En waarom werden we niet verplaatst naar een gelijkwaardige kamer als er een beschikbaar was, zodat ik mijn pensioen niet hoefde uit te geven om een kamer te krijgen die zo gelijk mogelijk was aan onze oorspronkelijke kamer.
Tot nu toe hebben we 540 pond extra uitbetaald. 00 - £ 80 . 00 voor een hotel dat we niet hebben geboekt.
Dit alles bovenop de prijs voor onze vakantie.
Dinsdag 17 september zijn we nu op de 3 Groundhog Day of food. Ik had eigenlijk het diner terwijl ik lunchte.
We besloten om naar de bar te gaan om elk een Cocktail te drinken, ook al moeten we op alle cocktails een supplement betalen. (Dit is geen (All Inclusive Hotel) . We gaven onze Rm kaart aan de barman en ons werd verteld dat we contant moesten betalen? We legden uit dat we waren inclusief en had alleen een supplement te betalen aan de kamer. Hij zei nee en was extreem curt tegen ons, eisend dat we terugkeren om de betaling te regelen. We zeiden dat we zouden gaan naar de receptie en ze zei dat onze kaart was afgesloten, (niet door ons of onze bank) als onze Credit Card is in feite in krediet betaald door Jet 2. £ 80 . 00
We moeten nu onze kaart opnieuw registreren en zullen zeker niets uitleggen aan de barman.
We hadden geen wc-rol in onze slaapkamer en moesten naar de receptie om dat ook te krijgen.
Niets is makkelijk is makkelijk in dit hotel, omdat niemand eigenlijk weet wat er gebeurt.
Het Terre Restaurant lijkt niet te bestaan, ook al zouden we er één keer bij moeten kunnen.
We moesten de Bar zelf vinden, we weten niet waar de Ocean Club is omdat niemand het je vertelt.
Ik, als gehandicapte, kan niet van hier naar daar verhuizen om uit te zoeken waar de zaken zijn. Er is geen informatie in het hotel om u te laten weten waar dingen zijn. Als je het vraagt krijg je het ene te horen en dan wordt het tegengesproken door het andere.
Het wordt nu een nachtmerrie voor ons, vooral als we ons schamen voor een barman.
Er zijn goede dingen over dit hotel, maar er zijn te veel onnodig slechte dingen, die aan ons lijken om uit te zoeken, te repareren of te veranderen.
Grote grote balkons met de kleinste tafel en geen ligbedden, die ons gekozen hotel had. We zijn hier erg ongelukkig en hebben geen afgevaardigde gezien om de situatie te bespreken.
We werden verplaatst naar een ander hotel en vertelde dat het gelijkwaardig was aan degene die we eigenlijk hadden geboekt.
Hun klantenservice is nalatig en excuses of erkenning van hun fout is onbestaande.
We zullen ze nooit meer gebruiken en volgen onze zaak via ABTA
Als u bejaard en/of gehandicapt bent, vermijd dan koste wat kost.
We werden eerder op de avond op donderdag 12 september gebeld, met de mededeling dat we niet konden verblijven in ons geboekte Hotel ALEGRIA Palacio Mojacar 7 nachten vanaf zo 15 september 2024 in een Club Rm, omdat het overboekt was.
We waren nogal verbaasd over de korte termijn als ik ben gehandicapt en had het hotel onderzocht om mijn behoeften aan te passen.
We hadden oorspronkelijk geboekt op 08 september, maar we moesten de data wijzigen als gevolg van een medische afspraak.
We kregen te horen dat er toen geen Clubkamers meer waren en dus besloten we vanavond terug te gaan naar de oorspronkelijke boeking.
Een paar dagen later werden we gecontacteerd Jet 2 met de mededeling dat we onze boeking konden wijzigen naar de 15e en er was zeker een Club Kamer beschikbaar. Dus betaalden we de administratiekosten £ 200. 00 en we kregen een bevestiging van de gewijzigde boeking, via MyJet 2.
Dus nu bevinden we ons als 2 gepensioneerde vrouwen, dat we zijn veranderd in een Hotel aan de andere kant van het strand en om toegang te krijgen tot het strand moet ik een steile heuvel op en af lopen.
We kozen ervoor om dicht bij Garrucha te zijn vanwege de fantastische visrestaurants en nu zijn we mijlenver weg.
Ik merkte ook dat de voorzieningen in het nieuwe Hotel Playamojacar Aquapark Hotel waren niet zo goed en het is niet een Adult only hotel. We hebben geen Spa voor mij om toegang te krijgen tot mijn conditie te helpen en om de kamer te brengen naar het equivalent van ALEGRIA Palacio Mojacar betaalde ik nog eens £ 340 . 00 .
We moeten supplementen betalen op alle cocktails en toch een extra sterke drank vragen om het goed te laten smaken.
Het personeelslid dat ons vertelde dat we werden veranderd was een beetje flippant en ik was erg gefrustreerd met haar, maar toen we werden geïnformeerd dat er niets was wat we konden doen, gaf ik toe.
De vragen die ik stel zijn:
Waarom werd ons verteld in april onze boeking werd bevestigd en we hadden een Club Rm te gaan, en je nam een £ 200. 00 administratiekosten voor niets lijkt het nu.
Waarom zijn we zo ver weg van onze oorspronkelijke keuze van het gebied.
Waarom werd ons verteld dat onze kamer was het equivalent, terwijl bepaalde voorzieningen ontbraken.
Waarom werden we in een hotel op een heuvel gezet, wetende dat ik mobiliteitsproblemen had.
Waarom kregen we in de eerste plaats geen Superior Rm, zodat ik niet hoefde te upgraden voor thee en koffie, badjas faciliteiten en een breder balkon en we hebben nog steeds niet de Sun Beds die we wilden.
We voelen ons erg teleurgesteld door uw bedrijf en £ 80. 00 terugbetaling tegen de £ 340 . 00 Ik moest betalen om ons te upgraden naar een gelijkwaardige Club Kamer in het nieuwe hotel is zeer teleurstellend.
Je moet nog steeds betalen voor uw kluis, er is geen water in de kamers en de snacks zijn zeer beperkt en we kunnen niet krijgen Wi - Fi in onze kamer.
Het is niet goed om administratiekosten te nemen en ons dan te vertellen dat onze boeking is geannuleerd. We hadden dat geld terug moeten krijgen omdat je onze wijzigingen niet hebt uitgevoerd. En waarom werden we niet verplaatst naar een gelijkwaardige kamer als er een beschikbaar was, zodat ik mijn pensioen niet hoefde uit te geven om een kamer te krijgen die zo gelijk mogelijk was aan onze oorspronkelijke kamer.
Tot nu toe hebben we 540 pond extra uitbetaald. 00 - £ 80 . 00 voor een hotel dat we niet hebben geboekt.
Dit alles bovenop de prijs voor onze vakantie.
Dinsdag 17 september zijn we nu op de 3 Groundhog Day of food. Ik had eigenlijk het diner terwijl ik lunchte.
We besloten om naar de bar te gaan om elk een Cocktail te drinken, ook al moeten we op alle cocktails een supplement betalen. (Dit is geen (All Inclusive Hotel) . We gaven onze Rm kaart aan de barman en ons werd verteld dat we contant moesten betalen? We legden uit dat we waren inclusief en had alleen een supplement te betalen aan de kamer. Hij zei nee en was extreem curt tegen ons, eisend dat we terugkeren om de betaling te regelen. We zeiden dat we zouden gaan naar de receptie en ze zei dat onze kaart was afgesloten, (niet door ons of onze bank) als onze Credit Card is in feite in krediet betaald door Jet 2. £ 80 . 00
We moeten nu onze kaart opnieuw registreren en zullen zeker niets uitleggen aan de barman.
We hadden geen wc-rol in onze slaapkamer en moesten naar de receptie om dat ook te krijgen.
Niets is makkelijk is makkelijk in dit hotel, omdat niemand eigenlijk weet wat er gebeurt.
Het Terre Restaurant lijkt niet te bestaan, ook al zouden we er één keer bij moeten kunnen.
We moesten de Bar zelf vinden, we weten niet waar de Ocean Club is omdat niemand het je vertelt.
Ik, als gehandicapte, kan niet van hier naar daar verhuizen om uit te zoeken waar de zaken zijn. Er is geen informatie in het hotel om u te laten weten waar dingen zijn. Als je het vraagt krijg je het ene te horen en dan wordt het tegengesproken door het andere.
Het wordt nu een nachtmerrie voor ons, vooral als we ons schamen voor een barman.
Er zijn goede dingen over dit hotel, maar er zijn te veel onnodig slechte dingen, die aan ons lijken om uit te zoeken, te repareren of te veranderen.
Grote grote balkons met de kleinste tafel en geen ligbedden, die ons gekozen hotel had. We zijn hier erg ongelukkig en hebben geen afgevaardigde gezien om de situatie te bespreken.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
We brachten een week in dit fantastische hotel, en het was een van de beste hotels waar we ooit hebben verbleven. Het ligt op een prachtige locatie, met een prachtig uitzicht op zee vanuit elke kamer. Het eten was heerlijk en gevarieerd met een goede variatie voor ontbijt en diner met veel keuze. De kamers waren comfortabel met zeer grote bedden en een grote tv.
De locatie was uitstekend, met een strand in de buurt, en tal van andere stranden en plaatsen om te bezoeken langs de kust van Mojacar.
Het was ook een hotel met uitstekend personeel, die zorgden voor al uw behoeften, vooral de Manager Luisa, Angela en Sara. En de fantastische schoonmaaksters maken de kamers brandschoon
We zullen weer terugkomen in de toekomst, en ik denk dat je het net zo leuk zal vinden als wij deden.
Jed en Aly
9 sept 2024
Kamer 423
De locatie was uitstekend, met een strand in de buurt, en tal van andere stranden en plaatsen om te bezoeken langs de kust van Mojacar.
Het was ook een hotel met uitstekend personeel, die zorgden voor al uw behoeften, vooral de Manager Luisa, Angela en Sara. En de fantastische schoonmaaksters maken de kamers brandschoon
We zullen weer terugkomen in de toekomst, en ik denk dat je het net zo leuk zal vinden als wij deden.
Jed en Aly
9 sept 2024
Kamer 423
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dit hotel is gewoon zo'n genot. De kamers en het uitzicht zijn gewoon sensationeel. Wie heeft ooit een douche met uitzicht op zee gehad! Heerlijk eten, personeel en hotelfaciliteiten waren geweldig. Ik was met mijn ouders en 10 jaar oude zoon en we hadden veel plezier spelen in het zwembad, midgetgolf en zwembad. Een verborgen juweeltje, we zullen terugkomen.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: mei 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
+1
We zijn van plan om terug te vliegen naar het Verenigd Koninkrijk vandaag en hebben de beste tien dagen gehad in dit hotel!
We boekten een eigen taxi met jet 2 voor onze transfers, zou dit ten zeerste aanbevelen vanwege de afstand tot de luchthaven.
We slaagden er net in onze standaard hotelkamer met twee volwassenen, een kind en een baby, de volgende keer zouden we zeker moeten upgraden. De andere helft van ons gezelschap (3 volwassenen en 1 kind) opgewaardeerd naar een familiekamer tegen een meerprijs van 20 euro per nacht. Kamers zeer schoon, zeer modern, douche was uitstekend.
Enorme verscheidenheid aan eten elke dag, allemaal bereid volgens een hoge standaard.
Het hotel zit vol met Spaans, maar we zijn in Spanje! we hebben echt genoten van hun gezelschap, het personeel in het restaurant deed een enorme inspanning om elke dag met ons te spreken, hoewel ze weinig Engels spraken.
Het animatieteam is uitstekend, ze doen zoveel moeite met iedereen.
Zou dit hotel ten zeerste aanbevelen aan gezinnen, als u reist met een baby zorg ervoor dat u al uw baby's benodigdheden mee te nemen. We hadden geen luiers meer en moesten 35 minuten reizen om de juiste maat te vinden!
Dank u voor een geweldige vakantie! !
We boekten een eigen taxi met jet 2 voor onze transfers, zou dit ten zeerste aanbevelen vanwege de afstand tot de luchthaven.
We slaagden er net in onze standaard hotelkamer met twee volwassenen, een kind en een baby, de volgende keer zouden we zeker moeten upgraden. De andere helft van ons gezelschap (3 volwassenen en 1 kind) opgewaardeerd naar een familiekamer tegen een meerprijs van 20 euro per nacht. Kamers zeer schoon, zeer modern, douche was uitstekend.
Enorme verscheidenheid aan eten elke dag, allemaal bereid volgens een hoge standaard.
Het hotel zit vol met Spaans, maar we zijn in Spanje! we hebben echt genoten van hun gezelschap, het personeel in het restaurant deed een enorme inspanning om elke dag met ons te spreken, hoewel ze weinig Engels spraken.
Het animatieteam is uitstekend, ze doen zoveel moeite met iedereen.
Zou dit hotel ten zeerste aanbevelen aan gezinnen, als u reist met een baby zorg ervoor dat u al uw baby's benodigdheden mee te nemen. We hadden geen luiers meer en moesten 35 minuten reizen om de juiste maat te vinden!
Dank u voor een geweldige vakantie! !
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: augustus 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
+1
Wat een heerlijk hotel!
Van begin tot eind vonden we het absoluut geweldig.
Gelegen op slechts 2 minuten lopen van het strand met een prachtig uitzicht op de zee vanuit elke kamer!
Een paar recensies zeiden een zeer Spaans hotel, ja het heeft veel Spaans, maar je bent in Spanje? Het animatieteam was geweldig! De meesten van hen spraken zeer goed Engels, de tijd en moeite die ze steken in de kinderen en de volwassenen is geweldig!
Het hotel is zeer schoon en goed onderhouden,
De kamers werden dagelijks schoongemaakt en ze waren modern.
We gingen all-inclusive en opnieuw zag ik een aantal recensies zeggen dat het verwarrend was, maar we dachten van niet, ze hebben een premium all-inclusive en een royal all-inclusive die een extra € 15 per dag per volwassene was, dit zou alleen de merkijsjes en premium drankjes omvatten, we betaalden ze gewoon apart en betaalden dan de rekening toen we uitcheckten.
De premium all inclusive had nog steeds premium merk drankjes beschikbaar en was perfect voor wat we nodig hadden.
Het eten was geweldig, hoewel het een beetje meer variatie voor kinderen kon hebben.
Het meeste entertainment op de avond is in het Spaans, maar daar draait het allemaal om.
We keken naar een roofvogelshow, mamma Mia,
Toen de grootste showman (dit was in het Engels)
Ook een paar reviews gezien over het hebben van floaties in het zwembad, wederom mochten we floaties zolang ze niet massief waren als een lilo.
Rondom een geweldige vakantie en krijgt een 5-sterren van mij.
Van begin tot eind vonden we het absoluut geweldig.
Gelegen op slechts 2 minuten lopen van het strand met een prachtig uitzicht op de zee vanuit elke kamer!
Een paar recensies zeiden een zeer Spaans hotel, ja het heeft veel Spaans, maar je bent in Spanje? Het animatieteam was geweldig! De meesten van hen spraken zeer goed Engels, de tijd en moeite die ze steken in de kinderen en de volwassenen is geweldig!
Het hotel is zeer schoon en goed onderhouden,
De kamers werden dagelijks schoongemaakt en ze waren modern.
We gingen all-inclusive en opnieuw zag ik een aantal recensies zeggen dat het verwarrend was, maar we dachten van niet, ze hebben een premium all-inclusive en een royal all-inclusive die een extra € 15 per dag per volwassene was, dit zou alleen de merkijsjes en premium drankjes omvatten, we betaalden ze gewoon apart en betaalden dan de rekening toen we uitcheckten.
De premium all inclusive had nog steeds premium merk drankjes beschikbaar en was perfect voor wat we nodig hadden.
Het eten was geweldig, hoewel het een beetje meer variatie voor kinderen kon hebben.
Het meeste entertainment op de avond is in het Spaans, maar daar draait het allemaal om.
We keken naar een roofvogelshow, mamma Mia,
Toen de grootste showman (dit was in het Engels)
Ook een paar reviews gezien over het hebben van floaties in het zwembad, wederom mochten we floaties zolang ze niet massief waren als een lilo.
Rondom een geweldige vakantie en krijgt een 5-sterren van mij.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: augustus 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Hey! I don't remember much attractions around the hotel, however in the hotel our daughter, 8 years old, had a lot of fun in the kids club.
Pues, me imagino que si, en Almería en el mes de octubre las temperaturas son superiores a los 23 grados lo que hace que la piscina esté abierta. Quizá otra ese mes me escape unos días para alla
We are just back, no flies at all at pool and a few in the restaurant. No more than any other holiday I’ve been on.
lornaB4450UD heeft een vraag gesteld jul 2023
Warrington, Verenigd Koninkrijk4 bijdragen3 nuttige stemmenAre the flies still a major problem
…
PRIJSKLASSE
€ 133 - € 239 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
puerto marina mojacar hotel mojacar, puerto marina hotel mojacar, mojacar puerto marina hotel
LOCATIE
SpanjeAndalusiëProvince of AlmeriaMojacar
AANTAL KAMERS
190
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingPLAYAMOJÁCAR HOTEL (Mojacar, Spanje) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Playamojácar Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Playamojácar Hotel?
Attracties in de buurt zijn El Sitio (1,0 mijl) en Cahoots (0,9 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Playamojácar Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Playamojácar Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Playamojácar Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Playamojácar Hotel?
Ja, parkeergarage en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Playamojácar Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Al Punto Rodizio Brasileiro, Restaurante Cubano Habana 1957 en Gelateria Italiana Alberto.
Zijn er sportvoorzieningen bij Playamojácar Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Playamojácar Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans en duits.
Zijn er historische locaties in de buurt van Playamojácar Hotel?
Veel reizigers bezoeken Fuente Publica de Mojacar (4,6) en Mojácar Pueblo Old Town (4,6 mijl).
Heeft Playamojácar Hotel een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is Playamojácar Hotel toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Is dat nog niet genoeg?