Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

DoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (59)
Kamer en suite (20)
Zakencentrum en evenementenruimtes (5)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis parkeren
Roomservice
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Veilig
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hoteldeals
754beoordelingen
80foto's
3V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 215
  • 201
  • 156
  • 107
  • 75
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Filteren
  • Nederlands
Goed hotel maar de service aan de balie is echt erbarmelijk. Informatie die verkregen wordt is niet betrouwbaar. Aan de balie is niet bekend wie er verblijven in het hotel. In crisis is dit een ongewenste situatie
Meer lezen
Antwoord van DellE1992, Executive Assistant bij DoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Gereageerd op 21 mrt. 2017
Dear Corne G: Our apologies for not delivering you the exceptional service you expect and deserve. We are very disappointed that your recent interaction with our Front Desk staff was less than stellar. It is goal to provide each of our guests the highest level of customer satisfaction; that not only makes our guest feel welcomed and cared for, but also encompasses efficient and accurate information. Customer feedback is always appreciated as it assists us in making improvements to these services. While we always do our best to deliver a smooth experience, occasionally mistakes happen. We hope you will not let this one incident prevent you from visiting with us again. Warmest Regards, E. Dellinger
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Personeel was aardig en beleefd en behulpzaam, maar kamer krijgt er geen koud, mijn deur in de kamer werkte niet goed en het ontbijt gaf me maag problemen voor twee dagen. En de telefoonlijnen kregen gekruist en ik heb gesprekken vanaf andermans kamer vier keer op rij. Personeel
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Antwoord van DellE1992, Manager bij DoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Gereageerd op 7 aug. 2017
Dear David S: Our apologies for not delivering you the exceptional service you expect and deserve. Customer feedback is always appreciated as it assists us in making improvements to product and services. Your comments have been forwarded to our Department Heads responsible for the areas mentioned in your review and we will be discussing them in our next Quality Assurance meeting along with ideas on how we can make improvements. While we always do our best to deliver a smooth experience, occasionally mistakes happen. We hope you will not let this one incident prevent you from visiting with us again. Sincerely, E. Dellinger
Meer lezen
Bleven twee nachten en had geen problemen met kamer uiterlijk of service. Personeel was erg aardig en locatie voor restaurants maakte het gemakkelijk om te kiezen wat en waar te dineren zonder de stress van het rijden in een vreemde stad.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Antwoord van DellE1992, Manager bij DoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Gereageerd op 18 aug. 2017
Dear richardwl9865VI: Thank you for being our guest and for taking time to review our hotel. We are delighted you found our staff nice and our location convenient for your needs. We hope to see you again soon when you return to the area. Sincerely, E. Dellinger
Meer lezen
Dit hotel heeft zeer goed personeel en beleefd buschauffeurs voor vervoer naar de luchthaven. Maar niet eten bij het restaurant van het hotel. Dit Hilton Double Tree hotel is ook erg dicht bij de luchthaven voor militaire reizigers en personeel doet hun uiterste best om te
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Antwoord van DellE1992, Manager bij DoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Gereageerd op 3 aug. 2017
Q7149SNsteved: Thank you for being our guest and for sharing your feedback. All customer feedback assists us in making improvements to our product and services. I am delighted your found our staff good and courteous and our location convenient for you. However, I am disappointed in the comment regarding the restaurant. I'll be sharing with our Director of Food & Beverage unfortunately without particulars we'll just focus on service. Again we thank you for your business and hope this incident will not prevent your from staying with us again should you return to the area. Warmest Regards, E. Dellinger
Meer lezen
Het hotel is gedateerd. De kamers geur erg muf. Als je een allergie voor schimmels of schimmel, verblijf zo ver mogelijk. Had een brandalarm in het midden van de nacht. Geen uitleg, geen verontschuldiging. . . niets. Had een sterfgeval in de familie en vroeg moesten
Meer lezen
Antwoord van DellE1992, Manager bij DoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Gereageerd op 2 aug. 2017
Dear Margie1113: We appreciate you taking the time to share your feedback concerning your stay with us; I apologize if you have still not received a response regarding your request for a refund due to a death in your family; unfortunately, with no last name I am unable to research this for you. My suggestion is to reach out to the property again (ask for the reservations manager) and they can provide you the procedures for consideration of this request. The issue causing the musty smell has been found and repaired and we are working diligently to remove and replace any objects or materials that may be still emanating that odor. The fire alarm was caused from a lighting strike to a piece of mechanical equipment on the roof, which set off the fire alarm and it took a little while to determine the exact location. We apologize for this inconvenience, but are thankful that our equipment worked as it should have, as the safety of our many guests and employees is our top priority. We will be conducting some additional fire drills so that each team member is aware of the procedures and is better able to communicate this to our guests. We thank you for your business and hope you will afford us another opportunity to be of service should you return to the area. Best Regards, E. Dellinger
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteZakencentrum en evenementenruimtes
Foto ingezonden door managementDoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Guest room
Foto ingezonden door managementDoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Guest room
Foto ingezonden door managementDoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Guest room
Foto ingezonden door managementDoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Guest room
Foto ingezonden door managementDoubleTree by Hilton Hotel Norfolk Airport
Guest room
VorigeVolgende
1234
Are there fridges in the guest rooms?
Yes, secretly located within the TV unit. It was nice and clean!
2 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Hi, how late does the shuttle run until?
Hello Lisa, We drove down to Virginia Beach. I called the hotel for you. The shuttle stops running as 12:00 midnight, resumes service at 4:00 a.m.
1 stem
Thank you for your question. We have specific floors that we allow pets to stay on. When making a reservation, just request to be on a "pet free floor" and we will be happy to honor that request. Please be advised that service animals could be on any floor per government ADA laws. We do have an extensive cleaning process anytime a dog stays in a room as well. Let me know if I can provide any further assistance. Thanks, John Zirkle General Manager
1 stem
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 95 - US$ 166 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hilton norfolk airport hotel norfolkhilton hotel norfolk airportnorfolk hilton
VOORHEEN BEKEND ALS
Hilton Norfolk Airport
LOCATIE
Verenigde StatenVirginiaNorfolk
AANTAL KAMERS
250
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding