Het hotel is klein met familie sfeer. Er is een mooie tuin. De kamers zijn standaard uitgerust met balkon en badkamer met buis. Het ontbijt was goed. Er is geen parkeergelegenheid bij het hotel, maar er is posible een auto te parkeren op de weg.
We waren met warme glimlach verwelkomd en genoten van ons verblijf in dit kleine hotel vlakbij het strand. Kamer was eenvoudig ingericht, schoon en gezellig. Ik denk dat alle kamers hebben een klein balkon. Locatie is geweldig op een kant rustige straat. Nice pauze na drukke Lisabon.
Bij aankomst kregen we een prachtige welkom gehad, de kamer was ruim en zeer schoon. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk en we hebben genoten van een goed continentaal ontbijt met zeer goede service. Al met al was het een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer rustig omdat het een klein afstand van de bars en restaurants, maar binnen handbereik van het strand, enz.
Schone en stijlvolle hotel. Onze kamer had een uitzicht op Atlantic en we konden golven horen. Ik denk dat elke kamer heeft een balkon. Ontbijt inbegrepen koffie/thee, vruchtensap, yoghurt, brood, boter, jam, kaas en ham. Er is een kleine TV in de kamer en een grote in de gemeenschappelijke woonkamer. Er was verwarming Battery in de kamer, maar geen airconditioning. Temperatuur was geschikt hoewel het koude tijd was. Muur tot muur tapijt maakte het woord lekker warm. Vanwege de gezelligheid ik denk ik kon in dit hotel verblijven voor een langere periode. De stad zelf is een kleine plaats met grote hoeveelheid kleine hotels en particuliere huisjes. Er is zeer dure supermarkt, mooi strand en grote golven. En diverse restaurants vlakbij het strand, natuurlijk.
Mijn man en ik bezochten het hotel voor twee dagen in juli. Tot onze verbazing de kamer, de service en de omliggende bleek echt goed in vergelijking met de prijs.Modern en mooi ingerichte kamers zijn schoongemaakt elke dag.Er is een kleine tuin met hammocs die uitnodigen voor relaxen in de schaduw van bomen pinha.De eigenaar is een erg aardig en gastvrij man met veel nuttige info en geweldig gevoel voor humor.U kunt zelfs onderhandelen kamers met hem ( indien er werkelijke mogelijkheid).een kaal continentaal ontbijt is erg lekker.We vonden de plaats en de familie die het hotel beheert. Hoewel het u 6-7 minuten naar mooi,lange stranden te komen wij wensen terug te komen er in de toekomst.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding