Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Minori Palace

Delen
Reiziger (137)
Kamer en suite (14)
Dineren (3)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel"}}
Over
Voorzieningen van accommodatie
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Shuttlebusservice
Vervoer van/naar luchthaven
Conciërge
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gezinnen
HOTELCATEGORIE
Beoordelingen (199)
Beoordelingen filteren
33 resultaten
Waardering van reizigers
18
10
3
1
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
18
10
3
1
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 33 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 dagen geleden beoordeeld

We waren hier twee jaar geleden en het hotel onderging een grote opknapbeurt. Dat lijkt compleet, maar ik heb gehoord dat ze een ontbijtdek op de bovenste verdieping aan het afronden waren, dat open zou zijn voor de volgende zomer. We konden geen fout vinden...met onze kamer of badkamer. Het bed was comfortabel en de kamer was in onberispelijke staat gehouden. Er was een gat in een van de handdoeken een ochtend maar misschien was het een vergissing. We gebruikten het hotel parkeren terwijl wij er waren en ze betaalden slechts € 10 per nacht en dit inclusief de auto wordt geparkeerd en opgehaald voor ons. We kwamen 's avonds laat aan op de eerste dag en kregen een diner in het restaurant van het hotel, dat was uitstekend. Mijn enige teleurstelling was met het ontbijt. Er werd geadverteerd als zijnde van 7. 30 - 10. 30 uur en we hadden de neiging om elke ochtend rond 10 uur te gaan. Het restaurant was rommelig met tafels onverzorgd. We hadden het geluk om koffie te krijgen en meestal werd maar één van ons gevraagd (de ander niet). Het personeel bracht het grootste deel van hun tijd in de keuken door met praten. Het was niet veel beter toen we vroeg de ochtend gingen we vertrokken. Het was het tegenovergestelde van de laatste keer dat we er waren toen het personeel vriendelijk en behulpzaam was. Men hoopt dat het management dit probleem aanpakt.Meer

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven zeven nachten in dit hotel. Onze kamer, 101 is geclassificeerd als een superior tweepersoonskamer met balkon. De kamer is van een goede grootte met een grote breedte bed. Zit in de kamer. Ruime badkamer. Goede punten. Het is comfortabel en ruim. Het bed...was comfortabel. De badkamer biedt alleen een douche die voldoende was voor ons. Het hotel zelf is goed ingericht met een mooie lounge en een bar. De receptionisten waren altijd vriendelijk en behulpzaam. Het kamermeisje was altijd erg efficiënt en verliet de kamer in goede staat. Slechte punten. De kamers koelkast, die ongeveer 18 "hoog was was gebruikt om ons water koel te houden en het was op de verdieping aan de achterzijde van de hoofdgarderobe gelegen, die nogal onhandig te gebruiken was. Onze kamer was direct boven het restaurant gelegen, die nogal luidruchtig op sommige ochtenden bleek met vroege ochtend tour groepen hun stoelen heen en weer slepen. Ook keek de kamer uit op een druk plein dat in de vroege uren onderhevig was aan verkeer en andere geluiden waardoor het niet open was om de ramen open te hebben staan. Het restaurant voor ontbijt bood een redelijke keuze. Maar het restaurant personeel liet veel te wensen over, we moesten letterlijk het personeel naspannen om koffie te krijgen en het verkrijgen van een tweede beker was vrij moeilijk als het personeel inefficiënt en een beetje aan de trage kant waren. Bij een paar gelegenheden moesten we om basics vragen, i. graankommen, bestek, melk omdat ze de voorraden van eerdere gasten niet hadden aangevuld. Over het algemeen denken we dat ze de rest van het hotel hebben laten vallen.Meer

Beoordeeld op 28 juli 2017

De kamer was ruim, licht en luchtig, plus een balkon te zitten en te kijken naar de wereld. Zeer dicht bij alles, inclusief het kiezelstrand. Een ander voordeel was de ondergrondse parking, hoewel je van te voren - Reserveer van tevoren om een ruimte voor...u gereserveerd. We hadden een vroege ferry van Sorrento boekten en moest worden verwijderd om 6 uur, ze kreeg de auto klaar voor ons, plus ze parceled up een zak cadeautjes voor ontbijt voor elk van ons, sandwiches, dranken, koekjes en flessen water. Leuke verrassing en niet verwacht. Paar minpunten : Geen mini-bar of koelkast zoals vermeld in detailsMeer

Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

We bezochten voor 2 nachten met mijn vriendje. Het Hotel is erg leuk uit vanaf de buitenkant. Het lijkt alsof het is uitrekken om dat 4 sterren reputatie. We reden naar Minori door de nacht vanuit Menton (Frankrijk, 950 km verderop) en kwamen om 8..., die obvioisly was te vroeg, maar se kregen te horen dat de kamer klaar zou om 11 , niet 14 zoals afgesproken, die was erg leuk! Vervolgens hebben we waren zelfs ontbijt aangeboden voor gratis. Dit was een zeer goede start en kregen onze verwachtingen omhoog! De kamer zelf was mooi, schoon en ruim, wit interieur over. Geweldige airconditioning en veel licht. De witte inrichting is echter ook de ondergang. Schoonmaak is niet het hotel's sterkste troef en de vloer, toilet, tafels waren verzadigd met zwart haar. Ik dacht dat u weet, dat alle witte inrichting is het onmogelijk om schoon een kamer zo wit en laat geen vlekken achter dus begonnen met het oppakken van de haren en gebruik van het bin en was niet vermelden niets aan het personeel. Deze dingen gebeuren. Echter, toen werd ik naar het bed. Die was vol kleine donkere kroesharen evenals lange zwarte draden. Dat is waren zelfs I draw the line. Ik ging naar de receptie om te vragen of de lakens hadden misschien vergeten werd om te wisselen tussen bezoekers of iets, en zorgde ervoor dat vertellen hoe geweldig het hotel is anders (wat ik vind het nog steeds! ) . Ik kreeg te horen dat het zou worden hersteld. Terug van een afhangende uren later, het bed had plaatsgevonden. Niet schoongemaakt. Geen lakens. Zelfde bruine vlekken, hetzelfde haar alle hoeken. Ze hadden gewoon gedraaid het vel! Dus op het moment dat mijn conclusie is dat ik niet met een 100 % dat ze veranderen de lakens tussen bezoekers. Die helaas voor mij duurt een 4 of zelfs 5 sterren hotel direct naar 0 of 1 sterren, ongeacht hoe geweldig het anders kan. Ik ben nog steeds in het hotel dus we zullen zien hoe het verhaal eindigt. Dit zijn slechts enkele van de haren. Ik reis veel en heb een gewoonte van fotograferen alles om misverstanden te voorkomen.Meer

Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

We verbleven in het Minori Palace vorige week voor onze huwelijksreis en we hadden een heerlijk verblijf. Het hotel ligt op een ideale locatie dicht bij het strand, de haven en dicht bij het schilderachtige promenades langs de citroenbomen naar Maiori en Amalfi. Onze kamer...was klein maar ons goed voor de week. Een mooi groot balkon te zitten en kijken naar de wereld door te gaan op de straat beneden. We verbleven halfpension en werden niet teleurgesteld door het eten. Ontbijt was spek en eieren stukken vlees en kaas en een mooie selectie van fruit, yoghurt, gebak en taarten. De eerste paar dagen leek het om een goed half uur om iemands aandacht te trekken voor een kopje koffie, maar ze vervolgens toegevoegd een selfservice omgeving die was veel beter. De avond maaltijden waren 4 gangen en we genoten van elke 1 we hadden. Antipasti, pasta, vis, vis en de mooie tiramisu. Het hotel zelf is prachtig ingericht. De lobby/bar was comfortabel en licht. De 3 personeel in het restaurant was aardig en vriendelijk, het spijt me, we kregen hun namen maar een meisje en twee jongens. Er waren een paar kleine dingen die voorkomen een 5 sterren van ons. 1 was niet in staat om een strijkijzer voor de kamer. Wij zijn gewend om nu altijd in staat om ijzers in de kamer die we niet strijkijzer alles vóór de verpakking. Het is een beetje een con echt omdat ze willen dat je moet betalen voor hun wasserij service dus we gingen gewoon verkreukeld! De TV had alleen nieuwszenders in het Engels niet dat we wilden zitten TV kijken de hele dag maar toen we wilden om te relaxen voor een uur het zou leuk geweest zijn om een muziekkanaal en/of comedy channel in het Engels. De lift leek een beetje traag en gammel en alsof het moet binnenkort een upgrade. En de bar was een dergelijke teleurstelling het zo comfortabel en mooi ingericht, maar er was geen muziek en de bar was niet bemand dus je moest wachten om de aandacht van een van het personeel van het restaurant. Dus de bar was altijd leeg het zou leuk geweest zijn om zaten in er vóór en na het diner af maar moet een beetje meer verleidelijk. Er bleek een spa en jacuzzi geadverteerd toen we boekten, maar we zagen geen teken van één in het hotel maar om eerlijk te zijn hadden we niet vragen. Al met al we hebben echt genoten van ons verblijf.Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Minori Palace.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 95 - US$ 197 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
ItaliëCampaniaProvince of SalernoAmalfi CoastMinori
AANTAL KAMERS
44
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding