Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Suntide III Condominiums

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (48)
Zwembad en strand (35)
Kamer en suite (20)
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Over
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Rolstoeltoegang
Hot tub
Tennisveld
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Kitchenette
Niet-roken kamers
Airconditioning
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Middenklasse
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hoteldeals
Locatie
Volledige weergave
46Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 46 van 100
63restaurantsbinnen 0,5 km
10attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen(158)
Waardering van reizigers
  • 144
  • 67
  • 22
  • 8
  • 15
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Jeff A
Carbondale, Illinois
166
25 jul. 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het was een lange rit van Illinois, maar het beleefde en vriendelijke personeel en management maakte de aankomst speciale. De ingang is afgesloten, en de receptie vaak opent de poort voor u. Als je rijdt een grote SUV of truck, kunt u gemakkelijk ontlasten binnen, maar daarna, adviseer ik parkeren in de gereserveerde ruimten buiten de poort. Check - in was snel en professioneel, en je onmiddellijk weten ze gefocust op hun gasten. Onze condo, 909 , was schoon en zeer comfortabel. Mijn schade borgsom werd automatisch terugbetaald aan mijn creditcard. De golf uitzicht was spectaculair. De Blue Marlin supermarkt ligt op een blok afstand, met een aangrenzende slijterij. Suntide III heeft strandstoel en parasols voor een kleine vergoeding, dus geen noodzaak om voer stelletje versnelling - alleen drankjes en sunscreen! De golf water is glashelder en er is bijna altijd een 2 - 3 voet branding, dus boogieboards en body surfen hier is geweldig. Er zijn zowel binnen- en buitenzwembaden - zeer goed onderhouden, en een grill, maar met zoveel goede restaurants in de omgeving, bleh. . . ook tennisbanen, basketbalvelden en een kleine fitnessruimte. De vegetatie en zandduinen maken de ochtend voor frisse lucht. Er is veel te doen voor gezinnen met jonge kinderen, en tieners, bevelen wij de snorkeltrip. Tal van winkels in- en uitschakelen het eiland. Ik gevist op meerdere locaties en hadden veel plezier. We hebben vakantie in appartementen in Ft. Myers Beach Destin, en Gulf Shores, en Suntide III overtrof onze verwachtingen. Als je nog nooit naar South Padre, en wilt/nodig hebt iets nieuws, ik beveel Suntide III! We zullen snel terugkomen!
2 Bedank Jeff A
Antwoord van SuntideIII, General Manager bij Suntide III Condominiums
Gereageerd op 20 jun. 2018
Dear Guest, I would like to express my sincere appreciation and gratitude for your review comments, and for choosing and staying at Suntide III, rest assure that our staff will continue providing the highest standards of service and comfort. We look forward to seeing you back soon, have no doubt that our goal will continue being to exceed guests’ expectations. Cordially, Rene Darvi Rodriguez General Manager
Language Weaver
Becky D
13
24 jul. 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mijn familie heeft komen hier elke paar jaar voor meer dan 20 jaar nu. We hebben geprobeerd andere plaatsen op het eiland en altijd wilden dat we bij suntide iii. helaas, dit jaar was het tegenovergestelde. De meest teleurstellende was dat alle poorten die leidt buiten het pand (behalve 24 ingang) waren vergrendeld tot 9:00 te stoppen mensen uit te stellen hun parasols en tenten vóór die tijd. Dit was een vreselijke manier om het probleem op te lossen! We konden niet meer uit te gaan voor een wandeling op het strand voordat 9 tenzij je wilt lopen rond het gebouw en de openbare toegangspunten. Niet alleen was dit domme (vertel mensen niet die tinten vóór 9 en stick hen met eventuele boetes die optreden) , lijkt het zeer onveilig! We konden niet komen! Plus als u wilt wast uw voeten uit daarna moet je lopen helemaal rond, door de lobby, naar de gate, en vervolgens weer in. Met een peuter op sleeptouw was ik woedend over deze nieuwe regel.
Ook nu zijn we gedwongen om slijtage polsbandje. Ik ben niet op voorjaarsvakantie. Ik krijg niet die mensen om het zwembad te gebruiken die niet gasten, maar is dat werkelijk zo'n probleem? Ik tore mijne niet afschrikken want het was vervelend en was gevraagd om mijn polsbandje terwijl bij het zwembad. Ik zei dat ik knip hem door en vervolgens werd verteld te stoppen door het bureau en krijgt een ander. Op de top van dit, we waren beperkt op handdoeken en toiletpapier. Voor het bedrag dat we betalen voor een week lang vakantie (in 2 appartementen! ) We moeten worden verstrekt eenvoudig toiletspulletjes behoeften voor de week! En de paraplu jongens waren onbeschoft. Eén kregen een vuist vechten met een gast omdat hij was putting up een tent waar ze voorgeboord een gat. Ik gebruikte om deze plek aanbevelen aan iedereen die wil luisteren. Mijn hele familie was teleurgesteld en we uitgecheckt nieuwe plaatsen voor de volgende keer. Hopelijk zal het management gets fired, maar helaas de schade al is aangericht. Kijk elders.
3 Bedank Becky D
Antwoord van SuntideIII, General Manager bij Suntide III Condominiums
Gereageerd op 29 jul. 2017
Dear Ms Garza, I apologize for any inconvenience you had during your recent stay at Suntide III, and we appreciate your candid review, your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about our internal rules; within our operation specs, compliance with standards is important for guests to have a vacation rental property to trust, and Suntide III carries on with a standardized approach for compliance with any statutory requirements from the City of South Padre Island ordinances to prevent liabilities. Our main priority is to be able to offer a safe and comfortable environment for every guest in every stay, and in order to make guests’ stay as pleasant as possible, Suntide III requires guests’ co-operation in observing and adhering to rules. Similar to other vacation rental properties in the island, Suntide III faces complex and constant changing risks during high occupancy seasons that involve safety, and to ensure compliance with rules and standards while maintaining the top-notch service guests expect, we constantly monitor our premises identifying warning flags that provide immediate visibility into high-risk guests’ violations to our internal rules. Suntide III is a vacation rental property operated and managed by the homeowners association and provides an array of services according to its specs and standards, however it doesn’t feature services like a standard hotel, our service is limited and daily housekeeping service is not part of the services that we provide; terms of rental at our property clearly stipulate that we provide to units the first set of towels and complimentary toiletries and guest is responsible to restock during the stay. The use of wristbands has become an unreserved practice across the island during high season, and without a doubt has helped Suntide III to prevent that outside people gain access to our premises without authorization, one of our top priorities is our guests’ safety in every single aspect of our operation, and guests abide to this policy at check in; however from time to time guests take advantage and let somebody borrow wristband which tears if removed, and our front desk is available 24/7 to assist guest, and they would have extended without a doubt the courtesy to replace any damaged wristband to you or any of your family members registered in your condo, unfortunately this was not the case due to you had non-registered family members in your unit. Suntide III enforces all times its policy regarding the absolute maximum permitted occupant load by condo, and applies to all occupancies without exception based on the local fire code, reason why it was brought up to your attention that you exceeded maximum permitted occupant load in your condo which you didn’t notified us; a guest like yourself having an overflow has never been an issue for Suntide III, at any time we would’ve been glad to provide an additional condo to accommodate additional members of your family without bending the rules. We appreciate your business, and recognize you as valuable guest, Suntide III prides itself on providing our guests with the highest level of friendly and responsive service, and we take serious our business and dedicate quality time to attend and resolve any guest complaint which we expect to be made in a respectful and constructive manner with management, not in the terms that you approached us at the front desk, our rules define the services that we provide and are considered a part of the reservation agreement with the guest for a full understanding of rules at the beginning of the stay. Cordially, Rene D. Rodriguez General Manager
Language Weaver
BuckeyeTrackman
Columbus, OH
331
20 jul. 2017 beoordeeld
Wij hebben een groep die hebben verbleven in dit appartement een aantal jaren. Terwijl ik gebruikt om deze plek aanbevelen aan anderen, kan ik niet langer doen. Het probleem is het management. Nu de mensen bij de receptie, onderhoudsmensen, etc, zijn allemaal geweldig. Maar het senior management heeft besloten tot een heleboel nieuwe regels, en de tenuitvoerlegging is gewoon absurd. Zoek een andere plek met verstandige beheer.
1 Bedank BuckeyeTrackman
Antwoord van SuntideIII, Manager bij Suntide III Condominiums
Gereageerd op 27 jul. 2017
Dear Guest, Thank for sharing your thoughts with other potential guests, rest assured that we strive to provide our guests with an exceptionally clean, safe, and friendly experience, and Suntide III management and the homeowners association highly appreciate guests’ collaboration in abiding by our internal rules and regulations to ensure a pleasant stay. Our rules and regulations define our principles of provision of services, liability and stay at Suntide III based on the specs of the Home Owners Association; these rules are considered a part of the reservation agreement with the guest for a full understanding of rules at the beginning of the stay. By reading and signing registration card, guest is confirming and agreeing to abide by all of Suntide III’s policies and rules, terms and conditions, and procedures, and these property policies/house rules are presented to guests at check in to help promote safety and enjoyment. An accommodated guest is expected to adhere and comply with the provisions of our rules and regulations, and Suntide III keeps the right to refuse further hospitality to the guest who becomes a disturbance/nuisance to others including management or on other way disrespects Suntide III rules. Rest assured that we appreciate your business and we take pride on taking care of our guests with the highest level of friendly and responsive service. Cordially, Rene D. Rodriguez General Manager
Language Weaver
Redfern L
42
23 jun. 2017 beoordeeld
We zaten in kamer 104 op de eerste verdieping. Deze kamer is niet geactualiseerd in meer dan tien jaar. De potten en pannen zijn onbruikbaar. De oven verbrand alles, en de kookplaat werkte niet. De koelkast deur is achterwaarts, blokkeert iedereen in de keuken. Het toilet in de hoofdbadkamer kleiner is dan op een kleine zeilboot. Deze problemen kan worden vergeten, maar voor de onbeschoft personeel wanneer het internet, TV, telefoon en elektrische deed. De telefoon, kabel-tv en internet was voor twee dagen, en op de laatste dag was er geen elektriciteit. De manager net zei dat het niet hun fout was, dat het hele blok was. Dit was niet juist. Ze werden ruder toen we vroegen om een restitutie voor de laatste dag. Pas op!
1 Bedank Redfern L
Antwoord van SuntideIII, Manager bij Suntide III Condominiums
Gereageerd op 1 jul. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your personal thoughts about your experience at Suntide III, and please accept our sincere apologies for any inconvenience you had during your stay. All of the Suntide III condominiums provide clean accommodations and are individually owned and decorated with the owners’ personal touch. Each unit features an ample living room, fully equipped kitchen, dining seating, cable TV and high speed wireless internet along with a private balcony and outdoor seating furniture. Our website gives potential guests the opportunity to search for a unit to fit specific needs, and our front desk is typically contacted by customers for additional questions for details in unit before making a reservation, our commitment is to satisfy guests in every single aspect based on our service high standards, and our staff is available to respond questions pertaining to our condo inventory. At arrival every guest is provided a checklist of the unit in order to confirm that all amenities in condo are in place and functional, and based on our records the checklist that you turned in did not include any of the issues you mention in your review. Over the busy memorial day weekend the area experienced intermittent power outages resulting from severe weather, and on Sunday loss of power was for a few hours in the course of the evening hours which was practically unnoticeable for the majority of guests; the prevailing weather developed unanticipated and uncontrollable circumstances that prevented Suntide III to perform its obligations as a result of this force majeure event that could not reasonably have been foreseen, being the reason why Suntide III is not liable. Rest assured that we appreciate your business and we take pride on taking care of our guests with the highest level of friendly and responsive service. Cordially, Rene Darvi Rodriguez General Manager
Language Weaver
tommyy_wo
Houston
10
27 mei 2017 beoordeeld
We hadden een absoluut geweldige tijd daar 2 weken geleden. Vrouw en ik verbleven in een appartement met 2 slaapkamers # 809 , eerder verbleven in andere condos in Suntide III en ze waren allemaal erg aardig, in goede staat en zeer schoon. Alles verliep vlot, behalve voor één onenigheid had ik met een nieuwe lid van hun personeel. Uiteindelijk heb ik het besproken met de manager Rene Rodriquez, hij luisterde naar wat ik te zeggen had, dan hij verontschuldigde zich en zei dat hij had al gehoord over het vanaf een ander personeelslid, dus hij besproken met de nieuwe lidstaten uitleggen hoe ze hadden verkeerd zijn geweest, en dat het niet weer zou gebeuren, hij dan bij mij verontschuldigd opnieuw. Wat kon ik meer vragen? Ik merkte een post hier onder vermelding van Rene had onbeleefd tegen hen, alles wat ik kan zeggen is dat was zeker niet de ervaring die ik had de omgang met hem.

Zittend op ons terras met uitzicht op het strand/Golf Uit eten steaks, ik zou er gewoon gegrild op één van de houtskoolgrill zorgen zij voor gebruik door de gasten en delen een lekkere fles wijn is een ervaring geen restaurant heeft ooit geëvenaard. Voor een mooi rib - eye, filet, of strip steak de blauwe marlijn supermarkt één blok van Suntide III heeft het beste vlees vond ik daar beneden. Voor garnalen er is een Tackle Shop passeert u aan de rechterkant in Port Isabel dat ik blijf teruggaan naar. Er zijn ook vele goede restaurants om uit te kiezen, maar geen van hen kan overeenkomen met de sfeer van zittend op mijn eigen balkon met uitzicht op de golf.

Ik heb echt gemengde gevoelens over het posten van deze hier. We genieten van Suntide III dus erg veel en ik vrees dat als te veel mensen deze review gelezen en ze allemaal naar beneden er mijn vrouw zal waarschijnlijk vermoorden, of misschien kom ik net terug hier en ik leg over een ander post zeggen het is allemaal veranderd, Suntide III is geen goede meer, het is nu verschrikkelijk, verschrikkelijk, verschrikkelijk en dat Rene is nu een onbeschoft Hork zodat u alle had beter gewoon stop naar Suntide III meer.

er is meer waarheid aan wat ik net zei toen ik echt wil toegeven, zelfs voor mezelf.
Bedank tommyy_wo
Antwoord van SuntideIII, General Manager bij Suntide III Condominiums
Gereageerd op 29 mei 2017
Dear Guest, It is gratifying to see your kind review of support and encouragement to Suntide III, and coming as it did from a loyal guest, it means all the more to us, and I’m glad that you took the liberty of sharing your experience with the other travelers, and we are fortunate to have such a great staff that is committed to respond and meet guest’s needs with a relentless determination to provide a superior guest services; our desire is to exceed all guests’ expectations, and we appreciate the opportunity to serve every guest, every day in every stay. I deeply appreciate your endorsement, Please accept my sincere thanks on behalf of Suntide III, and I look forward to see you back in the future. Cordially, Rene D. Rodriguez General Manager
Language Weaver
VorigeVolgende
12345632
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Suntide III Condominiums.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 232 - US$ 435 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
suntide iii condominiums hotel south padre island
LOCATIE
Verenigde StatenTexasTexas Gulf CoastSouth Padre Island
AANTAL KAMERS
118
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding