Ik ben meestal snel tevreden, zeker als het voor een nacht is. Over dit hotel moet ik toch even wat kwijt. Het slechtste waar ik ooit voet in heb gezet. De kamer was op de 8ste verdieping. Wat direct opviel is dat je voor alles moet betalen. Wifi kostte 5 Euro voor een dag, maar werkte niet, op de tv zit een schakelkast waar je Euros in moet gooien om te kunnen kijken. Er kwam koud water uit de douche die geplaatst was op een dicht geplamuurd bad. Totaal sfeerloos met fletse harde verlichting. S'ochtends na het afspoelen onder de koude douche ging de kraan met geen mogelijkheid meer uit en bleef het water voluit stromen. Ik wilde direct melding maken bij de balie en stapte de lift in. Je gelooft het niet, de lift stopte halverwege de 6e en de 7e verdieping en ik heb 30 minuten vastgezeten. Toen ik eruit kwam hebben we binnen een half uur het hotel verlaten. Don't go to this hotel! It's you worst nightmare. We fully experienced Murphys law.…
Ik sluit mij volledig aan bij Peter, en zijn lange verhaal over hotel ponderosa. Ik ben in augustus 2015 met one2gether ook in ponderosa geweest. Eerst zouden we in hotel bonanza komen, (2 of 3 hotels verderop in dezelfde straat), maar bonanza werd in aug. 2015 grondig gerenoveerd. De buitenkant van ponderosa zag er nog wel aardig uit. Het is een groot wit hotel uit de jaren 70. Een blokkendoos. Toen ik op de kamer aankwam: verroeste kookplaten in het keukentje. Een grote grijze vlek in het ligbad. En een ontzettend muffe linnenkast. Verder komt er nog bij dat je echt voor alles moet betalen: voor matig wifi, voor alle maaltijden, voor tv kijken op je kamer. Er hangt een kastje naast je tv waar je geld in moet gooien, anders geen tv kijken. Echt te belachelijk voor woorden. Andere mensen uit mijn groep hadden ook nog kakkerlakken op de kamer. En ik heb ook nog een dode kakkerlak op de trap gezien. Het personeel vond ik ook niet erg klantvriendelijk te noemen. Het enigste wat nog wel ging was het zwembad. Dat werd wel aardig goed onderhouden. Ik heb in september 2015 een klacht naar one2gether gestuurd, dat je vakantiegangers dit hotel niet kan aandoen. ( Voor bijna 1100 euro!!!) One2gether heeft toen gezegd dat ze ponderosa niet meer zouden opnemen in het programma. Toen las ik het lange verhaal van Peter, en teleurgesteld dat one2gether in 2016 nog steeds mensen onderbrengt in dit zeer matige hotel. …
Singlesreis naar Tenerife in juni 2016 geboekt bij One2gether Travel. Het beloofde Apart Hotel Club Bonanza (Actual Hotel Ocean View) (adres: Urbanizacion America, Playa de las Américas) was overboekt en wij werden in het Ponderosa Apart Hotel (adres: Avenida Venezuela, Playa de las Américas) gedumpt: een oud en vervallen hotel met onvriendelijk personeel, herrie van klusmannen, gaten in de muren, defecte toiletten, kamers die niet werden schoongemaakt, geen handdoeken, bruin water uit de kraan en veel betalen voor slechte WiFi (is gratis in Bonanza). One2gether Travel loste de problemen niet op maar kwam slechts met faal excuses. Dat het hotel overboekt was is niet mijn probleem, One2gether Travel had ons niet een slechter maar een beter hotel moeten geven. Nu waren 17 mensen er de dupe van dat One2gether Travel een slechte inkoper is. Reisleider had zich slecht voorbereid, kon op de eerste avond het gereserveerde restaurant niet vinden, wist niets van het eiland en wat er te doen is en sprak geen Spaans. Als ik reisleider was geweest dan had ik ter voorbereiding: een lijstje gemaakt van excursies, een lijstje gemaakt van verschillende soorten restaurants en voorgelegd zodat de mensen kunnen kiezen, een lijstje gemaakt van activiteiten en sight seeing, een agenda gemaakt, en ik had kennismakingsspelletjes gedaan en activiteiten georganiseerd, maar niets van dit alles. De reisleider heeft verzaakt een positieve sfeer te creëren. Uiteraard heeft het hele gezelschap tijdens de reis direct aan de bel getrokken, maar One2gether Travel sprak slechts de gevleugelde woorden “ben in gesprek” en “ben aan het onderhandelen”, maar geen resultaat. Na 7 dagen (één dag voor vertrek voor het merendeel van de groep) deed One2gether Travel een voorstel ter compensatie: wij mochten later uitchecken --- wij mochten langer blijven in het hotel waar wij niet wilden zijn --- en kregen een klein bedrag terug ter compensatie: € 50 (voor de mensen die 8 dagen hadden geboekt) en € 75 (voor de mensen die 10 dagen hadden geboekt). In het vliegtuig sprak ik een koppel dat bij D Reizen het nabijgelegen luxe hotel H10 Gran Tinerife **** (Av. Rafael Puig Lluvina) had geboekt voor tweederde van de prijs (en zij hadden ook een reisleider). Ik heb One2Gether Travel om een reactie gevraagd: “...wij in de toekomst geen gebruik meer zullen maken van dit complex ... meermalig de accommodatie aangesproken op hun gebreken waar helaas weinig gehoor aan werd gegeven.” Door te zeggen dat zij de gemelde problemen niet konden oplossen en nooit meer naar Ponderosa gaat, geeft One2gether Travel eigenlijk gewoon toe dat zij gefaald hebben. One2gether Travel zegt dat zij niet de inkoop power hebben die grotere reisorganisaties wel hebben. Dat is natuurlijk niet mijn probleem en als je verantwoordelijkheid neemt, dat je los je een probleem op, ook al kost het je meer, maar daar was One2gether niet toe bereid. Als One2gether Travel niet kan inkopen, waarom zou ik dan bij One2gether Travel een reis inkopen?... dan kan ik beter inkopen bij een grote(re) reisorganisatie die wel goed kan inkopen. Houdt er ook rekening mee dat One2gether Travel wel is aangesloten bij de SGR maar niet bij de ANVR, zodat je niet van de klachtenregeling van de ANVR gebruik kan maken. Conclusie: One2gether Travel: premium prijs met low cost prestatie.…
Ga alsjeblieft niet naar dit hotel, je bent teleurgesteld eten vreselijk hotel vervallen kamer niet schoongemaakt, zelfs de tv die je moet betalen om personeel overwerkt en niet erg vriendelijk te zien geen handdoeken of toiletpapier een echte teleurstelling zal niet terugkeren
Dit hotel is een absolute schande. En voordat u een 5-sterrenbeoordeling serieus neemt, onthoud dan eerst dat de meeste van deze beoordelingen kunnen worden geschreven door mensen die een gevestigde interesse hebben in de reputatie van dit hotel, aangezien veel van de appartementen in particulier bezit of timeshare kunnen zijn. Toen we aankwamen, werden we gevraagd om een paar formulieren te ondertekenen die aan het aanrecht bleven plakken toen we ze probeerden terug te geven, waaruit bleek dat het al een tijdje niet was schoongemaakt. Bij het betreden van de gehavende en vervallen lift vonden we vuile weefsels op de bevlekte vloer en vlekken op de muur en smurrie waar de liftknoppen waren. De deur naar onze kamer zag er slechter uit dan de deur van mijn tuinhuisje. De kussens van de slaapkamer stonken naar oude sigaretten. De badkamer viel uit elkaar en de tape van de elektricien hield de spiegel op zijn plaats boven de gootsteen. Het toilet had een slechte vlek erin en het was gebarsten alsof iemand was binnengekomen en per ongeluk zijn bierpint erin had laten vallen en de kom had gebarsten. Het was een uitdaging om door te spoelen omdat de knop niet goed was bevestigd. Er was geen slot op de openslaande deuren, dus we konden niets van waarde achterlaten in de kamer als we uit gingen ondanks het hotel met een kluis. Het eten was niet geschikt voor een hond. De 2 zwembaden waren vies evenals de ligstoelen. We sturen onze klacht en foto's naar het reisbureau. Na 2 nacht hebben we onze koffers opnieuw ingepakt en zijn we weer 1000 gaan kosten om in een ander hotel te blijven voor de rest van onze vakantie.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding