Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Avda. Venezuela, s/n, 38670 Playa de las Americas, Arona, Tenerife Spanje
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.com
travelup.com
StayForLong
alle 11 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (1191)
Kamer en suite (466)
Dineren (55)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 40 van de 57 Bijzondere accommodaties in Playa de las Americas
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gesproken talen
Spaans
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Betaalde wifi
Zwembad
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Voorzieningen van de kamer
Privébalkon
Kitchenette
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
1.097beoordelingen95vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 87
  • 168
  • 260
  • 156
  • 426
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Hendrik-Jan T heeft een beoordeling geschreven feb. 2017
Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands1 bijdrage2 nuttige stemmen
Ik ben meestal snel tevreden, zeker als het voor een nacht is. Over dit hotel moet ik toch even wat kwijt. Het slechtste waar ik ooit voet in heb gezet. De kamer was op de 8ste verdieping. Wat direct opviel is dat je voor alles moet betalen. Wifi kostte 5 Euro voor een dag, maar werkte niet, op de tv zit een schakelkast waar je Euros in moet gooien om te kunnen kijken. Er kwam koud water uit de douche die geplaatst was op een dicht geplamuurd bad. Totaal sfeerloos met fletse harde verlichting. S'ochtends na het afspoelen onder de koude douche ging de kraan met geen mogelijkheid meer uit en bleef het water voluit stromen. Ik wilde direct melding maken bij de balie en stapte de lift in. Je gelooft het niet, de lift stopte halverwege de 6e en de 7e verdieping en ik heb 30 minuten vastgezeten. Toen ik eruit kwam hebben we binnen een half uur het hotel verlaten. Don't go to this hotel! It's you worst nightmare. We fully experienced Murphys law.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2017
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Maarten D heeft een beoordeling geschreven jul. 2016
7 bijdragen1 nuttige stem
Ik sluit mij volledig aan bij Peter, en zijn lange verhaal over hotel ponderosa. Ik ben in augustus 2015 met one2gether ook in ponderosa geweest. Eerst zouden we in hotel bonanza komen, (2 of 3 hotels verderop in dezelfde straat), maar bonanza werd in aug. 2015 grondig gerenoveerd. De buitenkant van ponderosa zag er nog wel aardig uit. Het is een groot wit hotel uit de jaren 70. Een blokkendoos. Toen ik op de kamer aankwam: verroeste kookplaten in het keukentje. Een grote grijze vlek in het ligbad. En een ontzettend muffe linnenkast. Verder komt er nog bij dat je echt voor alles moet betalen: voor matig wifi, voor alle maaltijden, voor tv kijken op je kamer. Er hangt een kastje naast je tv waar je geld in moet gooien, anders geen tv kijken. Echt te belachelijk voor woorden. Andere mensen uit mijn groep hadden ook nog kakkerlakken op de kamer. En ik heb ook nog een dode kakkerlak op de trap gezien. Het personeel vond ik ook niet erg klantvriendelijk te noemen. Het enigste wat nog wel ging was het zwembad. Dat werd wel aardig goed onderhouden. Ik heb in september 2015 een klacht naar one2gether gestuurd, dat je vakantiegangers dit hotel niet kan aandoen. ( Voor bijna 1100 euro!!!) One2gether heeft toen gezegd dat ze ponderosa niet meer zouden opnemen in het programma. Toen las ik het lange verhaal van Peter, en teleurgesteld dat one2gether in 2016 nog steeds mensen onderbrengt in dit zeer matige hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2015Reistype: Reisde alleen
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
peter360229 heeft een beoordeling geschreven jun. 2016
Utrecht, Nederland1 bijdrage6 nuttige stemmen
Singlesreis naar Tenerife in juni 2016 geboekt bij One2gether Travel. Het beloofde Apart Hotel Club Bonanza (Actual Hotel Ocean View) (adres: Urbanizacion America, Playa de las Américas) was overboekt en wij werden in het Ponderosa Apart Hotel (adres: Avenida Venezuela, Playa de las Américas) gedumpt: een oud en vervallen hotel met onvriendelijk personeel, herrie van klusmannen, gaten in de muren, defecte toiletten, kamers die niet werden schoongemaakt, geen handdoeken, bruin water uit de kraan en veel betalen voor slechte WiFi (is gratis in Bonanza). One2gether Travel loste de problemen niet op maar kwam slechts met faal excuses. Dat het hotel overboekt was is niet mijn probleem, One2gether Travel had ons niet een slechter maar een beter hotel moeten geven. Nu waren 17 mensen er de dupe van dat One2gether Travel een slechte inkoper is. Reisleider had zich slecht voorbereid, kon op de eerste avond het gereserveerde restaurant niet vinden, wist niets van het eiland en wat er te doen is en sprak geen Spaans. Als ik reisleider was geweest dan had ik ter voorbereiding: een lijstje gemaakt van excursies, een lijstje gemaakt van verschillende soorten restaurants en voorgelegd zodat de mensen kunnen kiezen, een lijstje gemaakt van activiteiten en sight seeing, een agenda gemaakt, en ik had kennismakingsspelletjes gedaan en activiteiten georganiseerd, maar niets van dit alles. De reisleider heeft verzaakt een positieve sfeer te creëren. Uiteraard heeft het hele gezelschap tijdens de reis direct aan de bel getrokken, maar One2gether Travel sprak slechts de gevleugelde woorden “ben in gesprek” en “ben aan het onderhandelen”, maar geen resultaat. Na 7 dagen (één dag voor vertrek voor het merendeel van de groep) deed One2gether Travel een voorstel ter compensatie: wij mochten later uitchecken --- wij mochten langer blijven in het hotel waar wij niet wilden zijn --- en kregen een klein bedrag terug ter compensatie: € 50 (voor de mensen die 8 dagen hadden geboekt) en € 75 (voor de mensen die 10 dagen hadden geboekt). In het vliegtuig sprak ik een koppel dat bij D Reizen het nabijgelegen luxe hotel H10 Gran Tinerife **** (Av. Rafael Puig Lluvina) had geboekt voor tweederde van de prijs (en zij hadden ook een reisleider). Ik heb One2Gether Travel om een reactie gevraagd: “...wij in de toekomst geen gebruik meer zullen maken van dit complex ... meermalig de accommodatie aangesproken op hun gebreken waar helaas weinig gehoor aan werd gegeven.” Door te zeggen dat zij de gemelde problemen niet konden oplossen en nooit meer naar Ponderosa gaat, geeft One2gether Travel eigenlijk gewoon toe dat zij gefaald hebben. One2gether Travel zegt dat zij niet de inkoop power hebben die grotere reisorganisaties wel hebben. Dat is natuurlijk niet mijn probleem en als je verantwoordelijkheid neemt, dat je los je een probleem op, ook al kost het je meer, maar daar was One2gether niet toe bereid. Als One2gether Travel niet kan inkopen, waarom zou ik dan bij One2gether Travel een reis inkopen?... dan kan ik beter inkopen bij een grote(re) reisorganisatie die wel goed kan inkopen. Houdt er ook rekening mee dat One2gether Travel wel is aangesloten bij de SGR maar niet bij de ANVR, zodat je niet van de klachtenregeling van de ANVR gebruik kan maken. Conclusie: One2gether Travel: premium prijs met low cost prestatie.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2016
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
stephen b heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
1 bijdrage4 nuttige stemmen
Ga alsjeblieft niet naar dit hotel, je bent teleurgesteld eten vreselijk hotel vervallen kamer niet schoongemaakt, zelfs de tv die je moet betalen om personeel overwerkt en niet erg vriendelijk te zien geen handdoeken of toiletpapier een echte teleurstelling zal niet terugkeren
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met een partner
Google
4 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Robert B heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
scunthorpe2 bijdragen4 nuttige stemmen
Dit hotel is een absolute schande. En voordat u een 5-sterrenbeoordeling serieus neemt, onthoud dan eerst dat de meeste van deze beoordelingen kunnen worden geschreven door mensen die een gevestigde interesse hebben in de reputatie van dit hotel, aangezien veel van de appartementen in particulier bezit of timeshare kunnen zijn. Toen we aankwamen, werden we gevraagd om een paar formulieren te ondertekenen die aan het aanrecht bleven plakken toen we ze probeerden terug te geven, waaruit bleek dat het al een tijdje niet was schoongemaakt. Bij het betreden van de gehavende en vervallen lift vonden we vuile weefsels op de bevlekte vloer en vlekken op de muur en smurrie waar de liftknoppen waren. De deur naar onze kamer zag er slechter uit dan de deur van mijn tuinhuisje. De kussens van de slaapkamer stonken naar oude sigaretten. De badkamer viel uit elkaar en de tape van de elektricien hield de spiegel op zijn plaats boven de gootsteen. Het toilet had een slechte vlek erin en het was gebarsten alsof iemand was binnengekomen en per ongeluk zijn bierpint erin had laten vallen en de kom had gebarsten. Het was een uitdaging om door te spoelen omdat de knop niet goed was bevestigd. Er was geen slot op de openslaande deuren, dus we konden niets van waarde achterlaten in de kamer als we uit gingen ondanks het hotel met een kluis. Het eten was niet geschikt voor een hond. De 2 zwembaden waren vies evenals de ligstoelen. We sturen onze klacht en foto's naar het reisbureau. Na 2 nacht hebben we onze koffers opnieuw ingepakt en zijn we weer 1000 gaan kosten om in een ander hotel te blijven voor de rest van onze vakantie.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: don't go there
Bekijk meer kamertips
Google
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 61 - US$ 182 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
a ponderosa hotel adeje
LOCATIE
SpanjeCanarische EilandenTenerifeAronaPlaya de las Americas
AANTAL KAMERS
125
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Ponderosa Apart Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Ponderosa Apart Hotel?
Attracties in de buurt zijn Siam Park (0,3 mijl), Escape Rooms Island Phobia (6 High-Quality Rooms) (0,4 mijl) en Playa del Bobo (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Ponderosa Apart Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Ponderosa Apart Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Ponderosa Apart Hotel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Ponderosa Apart Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mr Singh, La CocKteleria en Suka Fruit Cocktail.
Zijn er sportvoorzieningen bij Ponderosa Apart Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Zijn er historische locaties in de buurt van Ponderosa Apart Hotel?
Veel reizigers bezoeken Casa Fuerte (5,7 mijl), Mariposa (6,7 mijl) en La Fuente de los Tres Chorros (5,9 mijl).
Heeft Ponderosa Apart Hotel een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.