Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Calle las Dalias 11, 35100 San Agustin, Maspalomas, Gran Canaria Spanje
Hotel e-mailen
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Expedia.com
eDreams
Hotels.com
Orbitz.com
Travelocity
Booking.com
alle 11 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (773)
360
Panorama’s (58)
Video's (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor gasten in openbare ruimtes
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor betaald thuisblijven voor personeel met symptomen
Meer lezen
Bijgewerkt op 06-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Don Gregory by Dunas
Bijgewerkt op 06-07-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 2 van de 19 hotels in San Agustin
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

De zoektocht naar het ideale charmante hotel in San Agustin hoeft niet lang te duren. Welkom bij Dunas Don Gregory, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv en airconditioning, en maak gebruik van gratis internet bij Dunas Don Gregory.

Daarnaast biedt Dunas Don Gregory Hotel een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag.

Probeer in San Agustin lokale favorieten, zoals tapas, bij Addio Mare.

Dunas Don Gregory heet je graag welkom in San Agustin!

Meer lezen
Kamer en suite (215)215
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Fietsverhuur
Vervoer van/naar luchthaven
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Eetgelegenheid buiten
Snackbar
Menu's voor speciale diëten
Wijn/champagne
Zwembadbar
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Taxiservice
Bodywrap
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hammam
Handmassage
Hoofdmassage
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Beautysalon
Stoomcabine
Harsservice
Alleen volwassenen
Buitenmeubelen
Zonneterras
Lig-/strandstoelen
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Airconditioning
Bureau
Geschakelde kamers beschikbaar
Privébalkon
Kabel-/satelliet-tv
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Kledingrek
Laptopkluis
Eigen badkamers
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Klassiek
Uitzicht op zee
Gesproken talen
Spaans
798beoordelingen194vragen en antwoorden3kamertips
Waardering van reizigers
  • 543
  • 170
  • 59
  • 14
  • 12
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Anna heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
1 bijdrage
Wij zouden na een cruise op 23 februari terug vliegen naar Nederland vanaf Gran Canaria. Door de zandstorm werd er echter niet gevlogen en zijn wij door TUI voor 2 nachten ondergebracht in dit hotel. Wij hebben genoten van de luxe kamer ( nummer 710) en de geweldige buffetten ( zelfs nog beter dan tijdens de cruise) en het uitermate vriendelijke en professionele personeel. Dank voor de wijze waarop u ons als "verstekelingen" hebt opgevangen.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
Antwoord van Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes bij Don Gregory by Dunas
Gereageerd op 14 mrt. 2020
Dear Guest, the sand storm together with Calima on the Canarian Islands had been a totally extraordinary situation for all of the people in the area. The entire team of the Don Gregory by Dunas appreciates your time to publish your personally lived experience in the two days at the Don Gregory by Dunas. We are very happy to hear that we have made you enjoy this time within this very special circumstances for all of us. We hope you had a safe trip back home finally and maybe one day we can welcome you for some more days at Don Gregory by Dunas on a regular holiday. It would be a pleasure for us. Kind Regards, Mrs. Kurz Guest Experience
Meer lezen
HarrietVE heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Nederland2 bijdragen2 nuttige stemmen
Tijdens de Kalima zandstorm konden we niet naar huis vliegen. Met veel bewondering hebben we meegemaakt dat we met veel mensen tegelijk zeer goed opgevangen werden in dit prachtige hotel! We hebben hier uiteindelijk twee nachten doorgebracht en we willen iedereen bedanken in het hotel! Ook onze touroperator Tui bedankt! Harriet
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Antwoord van Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes bij Don Gregory by Dunas
Gereageerd op 26 feb. 2020
Dear Harriet, the sand storm on the Canarian Islands had been a totally extraordinary situation for all of the people in the area. The entire team of the Don Gregory by Dunas appreciates your time to publish your personally lived experience in the two days at the Don Gregory by Dunas. We are very happy to hear that we have made you enjoy this time within this very special circumstances for all of us. We hope you had a safe trip back home finally and maybe one day we can welcome you for some more days at Don Gregory by Dunas on a regular holiday. It would be a pleasure for us. Kind Regards, Mrs. Kurz Guest Experience
Meer lezen
Elody W heeft een beoordeling geschreven mei 2019
2 bijdragen
Het hotel heeft een goede ligging, direct aan het strand en aan de oceaan. De kamers zijn prima. De douche loopt slecht leeg, waardoor het water je kamer in stroomt. Het personeel is over het algemeen erg aardig. Echter ze houden zo vast aan de regels van de all inclusief dat het ten koste gaat van de service. Het zwembad is erg klein. Het avondeten is slecht en weinig variatie. De animatie is slecht en ook de live muziek tussen 20:00 en 22:00 uur is niet van een heel goede kwaliteit. Buiten deze muziek hoor je ook geen andere muziek. Iets meer leven in de brouwerij zou leuk zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: hoogste etage (9) heeft prachtig uitzicht en is erg rustig
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Dunashotels, Director de Relaciones Públicas bij Don Gregory by Dunas
Gereageerd op 9 mei 2019
Dear Elody, Thank you for having taken your time to write us your review over your stay in our Hotel Don Gregory by Dunas. We are happy to read that you enjoyed our unique location right next to the beach of Las Burras as well as our modern and spacious rooms. In addition we would like to point out our friendly and courteous staff. On the other hand, we regret that we did not fully meet your own expectations. You can be assured that your comments are taken seriously and shared with the management team to identify areas for improvement. We are truly grateful for this information and we guarantee that it will be used as an opportunity to improve our product and service. The entire hotel team is looking forward to welcome you back again soon. Kind regards, Sandra de la Casa Guest Experience
Meer lezen
Marco P heeft een beoordeling geschreven sep. 2018
Deurne, Nederland264 bijdragen29 nuttige stemmen
net terug van een week Dunas. Het gerenoveerde hotel ziet er mooi uit. Echter niet echt doordacht. De regendouche hangt op 1.60M wat voor veel Europeanen echt te laag is. De kamers zijn verder klein maar schoon en mooi. Het eten is echt gemiddeld. Ontbijt en lunch zijn nog ok, maar het avond eten is gewoon niet goed. Vooral de warme keuken laat te wensen over. Verder is All inclusive hier erg beperkt. Alles wat echt lekker is vraagt een bijbetaling. Het hotel ligt wel fantastisch aan het strand, en ook het uitzicht van de (premium) kamer is top. Gemiddelde leeftijd in het hotel is 60+ hou hier rekening mee als je boekt. Verder is Maspalomas op loopafstand langs de heerlijke boulevard
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: vanaf 4e verdieping en hoger. lager zit je in de berg en voelt als onder de grond
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes bij Don Gregory by Dunas
Gereageerd op 24 sep. 2018
Dear Mr. Marco, We thank you for choosing the hotel Dunas Don Gregory**** for your holidays. Great that you enjoyed its location, our recent renovation, the cleaning of the rooms, our ocean view and the proximity to the beach. Unfortunately, we are sorry to hear that in other aspects we could not satisfy you completely this time. We take your valuable opinion on joyless experiences and personal observations as an incentive to continue improving. Details will be evaluated by our direction with the department leaders to find out possible reasons of the one or the other inconvenience and of course we will keep on working in the mentioned areas in order to satisfy all our clients even more in the future. Due to the mix of clients we would like to inform you and further clients that this varies quite a lot during the year and this depends on several aspects which we can influence not very much. Hopefully we can welcome you one day again and that we can surprise you with realized improvements. Best regards, Mrs. Kurz
Meer lezen
Milou O heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
19 bijdragen10 nuttige stemmen
Afgelopen week verbleven in het Dunas Don Gregory hotel. Op het eerste oog leek het allemaal super, helaas viel dat nog al tegen. . Een pluspunt is de ligging, direct aan zee en in een rustiger gebied, heerlijk. Verder, hadden wij eigenlijk elke dag vieze handdoeken, werd de vloer in onze kamer niet schoongemaakt en zat er in de douchekamer overal schimmel. Heel erg weinig variatie in de lunch en het avondeten. Drinken wordt bijna niet aangevuld en het barpersoneel is ontzettend traag. Als je een schone badhanddoek wilt betaal je daar per keer 1 EUR voor. Het personeel was super onvriendelijk, alleen Rosa was wel vriendelijk en behulpzaam. We werden eigenlijk overal weggekeken terwijl ouderen en Duitsers de hemel in werden geprezen. Wij hebben dit meerdere keren aangegeven bij de housekeeping, receptie en bij het management. Maar nergens wordt ook maar op gereageerd. Een zeer slechte zaak, voor ons nooit meer.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes bij Don Gregory by Dunas
Gereageerd op 1 sep. 2018
Dear Milou, Thank you for choosing Dunas Don Gregory**** for your holidays. We appreciate that you have taken your time to write and publish a feedback with your personal experiences and opinions. It’s nice to hear that you have valued positively the location and that you pointed out the excellent service received by our team member Rosa, who we will forward your feedback to. Nevertheless, we are sorry to hear that we did not meet your expectations in other areas and we would have liked to speak with you personally while your stay. For all our clients we have a team of maintenance and chambermaids available during the entire day, as well as our Guest Relations team and the Direction is in the hotel on a daily base and can get contacted directly in case of questions, suggestions or inconveniences. At this point we only can apologize that some occasions of your experience were not as you would have wished. According to the charge for a beach towel change we would like to inform you and future guests that this is a way of making hotel clients conscious of the environment. Practice has shown that guests change beach towels less frequently, only when they assume that it is really necessary. According to your feedback on the clients strategy we'd also like to inform politely that we have clients from around 15 countries with all ages. Our aim is always to treat every client the same way, not distinguishing treatment, given services or activities by their origin or age. We are sorry that you did not experience this equal treatment by our team while your stay. We will continue working on this area. Once again we thank you for your feedback on your personal experiences and observations which motivates us to continue working on these areas in order to satisfy all our clients daily even more. Kind Regards, Mrs. Kurz
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 129 - US$ 225 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
dunas don gregory hotel san agustin, dunas don gregory maspalomas
LOCATIE
SpanjeCanarische EilandenGran CanariaMaspalomasSan Agustin
AANTAL KAMERS
244
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Don Gregory by Dunas
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Don Gregory by Dunas?
Attracties in de buurt zijn Playa De Las Burras (0,04 mijl), The Rose Show Bar (0,1 mijl) en Centro Comercial San Agustin (0,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Don Gregory by Dunas?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Don Gregory by Dunas?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Don Gregory by Dunas?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Don Gregory by Dunas?
Ja, een parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Don Gregory by Dunas?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Cacao, Tintoroble Gran Canaria Wine Club Ibericos & Vinos en Restaurant Anno Domini.
Zijn er sportvoorzieningen bij Don Gregory by Dunas?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Don Gregory by Dunas een luchthavenshuttle?
Ja, Don Gregory by Dunas heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Don Gregory by Dunas?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn er historische locaties in de buurt van Don Gregory by Dunas?
Veel reizigers bezoeken Casa Iriarte (12,6) en Finca Condal Vega Grande (9,0 mijl).
Heeft Don Gregory by Dunas een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.