Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

Chalet-Hotel Les Rhododendrons

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Managementfoto's
Chalet-Hotel Les Rhododendrons
Kaart weergeven
{"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers","shims"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))","shims":"(ta.prwidgets.getjs(this,'shims'))"}}}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

86 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Sittard, Nederland
Niveau bijdrager
17 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 24 mei 2016

Naar dit hotel met een groep skiërs met een visuele beperking. Ideaal is dat het op 50 meter lopen van de piste is. Ook is er een aardige maar zeer lawaaiige pub in het hotel en de medewerkers zijn aardig en behulpzaam, echter grotendeels onervaren (veel seizoensarbeid door Engelse studenten). Dan houdt het ook wel op. Het hotel heeft een Engels bedrijfsvoering en m.n. de Engelse gasten zijn ook gemiddeld heel tevreden met dit hotel en dat verbaasd me wel. Allereerst te beginnen met "alle waar is naar zijn geld", maar de entre, met in eerste intantie niet, en later beperkt sneeuwvrij gemaakte stenen en ijzeren trappen is gevaarlijk. Kamers zijn niet warm te krijgen. Er nauwelijks kastruimte om je bagage op te bergen. Het warme water is zeer beperkt beschikbaar. De ontbijtzaal is regelmatig een chaos is met vuile vaat op veel tafels en moeilijk een schone plek te vinden om te ontbijten. Het ontbijtbuffet is vaak gebrekkig bevoorraad. Dan wordt het wel lastig om positief te blijven. Het diner was de hele week van zeer wisselend niveau, variërend van redelijk tot echt vies (smakend naar zeepsop) en ik heb dan ook regelmatig mijn portie laten staan. Dit hotel voldoet denk ik aan het niveau van de ouderwetse jeugdherberg. De Stayokay is echter een tophotel in vergelijking met dit Hotel. Ik wil hier niet eens meer gratis naartoe

  • Verbleef Maart 2016, bezocht met vrienden
    • 1 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Henk0404
Amsterdam, Nederland
Niveau bijdrager
10 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 3 maart 2016 via mobiele applicatie

Gunstig gelegen tov de piste. Iedere dag lekker 3 gangenmenu en rond 16 uur thee, koffie met lekkere dingen. Tv kamer, poolen, slees voor de kinderen. Kamer niet erg groot maar prima voor een week. Douche lekker warm en harde straal. Leuke bar erbij. Personeel doet erg zijn best.

Nuttig?
Bedank ingridvanzijl
Sint-Pieters-Leeuw, België
Niveau bijdrager
11 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 1 maart 2016

Het hotel is ideaal gelegen : skilift, pistes, afhaalpunt voor skipassen, skiverhuur : alles ligt erg dicht in de buurt. Kamer was klein doch relatief proper, wel weinig opbergruimte en plaats om je skispullen te drogen. Over het avondeten kan ik kort zijn : slecht. Bediening valt mee : personeel doet haar best om vriendelijk te zijn. Het ontbijt daarentegen viel al bij al wel mee : lekkere eitjes, stokbrood, enkele soorten cornflakes, confituur, cake, enfin genoeg om een intensieve skidag te starten. Wat totaal niet aangekondigd was door Touroperator Sunweb, was dat het hotel onder Engels management staat: nogal onverwacht als je kiest voor een Franse bestemming. Erger nog, het ganse dorp (La Plagne 1800) zou opgekocht zijn door Engelsen. Je merkt dit als je ergens in een locaal restaurantje gaat eten of een winkel binnenstapt : je wordt direct aangesproken in het Engels, zelfs al start je zelf in het Frans : heel eigenaardig.

  • Verbleef Februari 2016, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Jacky D
Utrecht
Niveau bijdrager
54 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 20 februari 2016

Het eerste indruk was eigenlijk niet al te goed. We zouden om 4 uur mogen inchecken maar dat werd 16.30 en bij anderen in onze groep werd het uitgesteld tot na 5 uur. Het ging niet zo veel over de vertraging maar meer de manier waarop de vertraging met ons werd gecommuniceerd, namelijk dat ons amper werden verteld over wanneer we kunnen inchecken. Maar dat was eigenlijk de enige min punt van het hotel. Kamer is zeker klein, en de stopcontacten zijn in onhandige plekken, maar is schoon en warm. We hebben onze kamer alleen gebruikt voor het slapen. In de kamer is er een grote waterkoker en thee, koffie, suiker en melk. De mokken en glaasjes worden elke dag vervangen. Bed lag ook prima. Er is een hobby zaaltje en daar zijn wij en andere van de sunweb reisgroepje elke nacht geweest. Daar vind je een gratis biljarttafel en wat andere spelletjes o.a schaken. Daar was er de hele week een gezellige sfeer. Er is ook een bar binnen het hotel, die heel gezellig klonk met veel Britten. Wij waren echt tevreden met het eten. Ontbijt was wel simpel, maar af en toe kon je ook een croissant krijgen. Pap is ook te bestellen (gratis). Tussen 4 en half 6 was er ook een gratis high tea achter iets. De cakejes en brownies zijn ook heel lekker. De soepen zijn overheerlijk en creatief. Hoofdgerechten zijn vooral typisch Brits maar wel lekker. Soms waren de gerechten een beetje saai en de rijst zou langer mogen koken. Er was echter maar een dag waar we niet tevreden zijn geweest met de hoofdgerecht en voor de rest was het lekker. Kip was altijd goed doorgebakken. De meisjes in de bediening zijn ook heel vriendelijk, ook al ze het ontzettend druk hebben. We zouden elke avond om 8 uur moeten eten. Dat vonden wij te laat, dus we zijn gewoon om 7.15 naar de restaurant geweest en dat was ook geen probleem. Er is wifi in het hotel maar alleen als je bij de receptie zit. Maar daar zijn er genoeg comfortabele stoeltjes en het wordt daar ook gezellig. In het algemeen de medewerkers waren blij om ons te helpen, ook met kleine dingen. Als voorbeeld, wij hebben elke dag stokbrood meegenomen op de pistes maar we hadden de eerste dag geen folie. Ze vonden het geen probleem om wat folie aan ons te geven. Dat geldt voor al onze vragen. Qua locatie was het ideaal. Er is een Spar in de buurt en de piste is dichtbij. Ik zou wel aanraden om eerst met de gratis bus naar Bellecote te gaan. De bushalte is tegenover van het hotel en duurt maar 10 minuutjes en vertrekt om de kwartiertje. In Bellecote zijn er heel veel liften die gaan hoog in de berg. Het is ook mogelijk om naar Bellecote met de lift naast het hotel te gaan, maar je bent langer onderweg en moet je dan 40 minuten in Bellecote wachten om hoog te gaan (de is ergst als je naar de Gletcher wilt gaan). Ik zou hier heel graag weer terugkomen! Het is een aanrader als je niet te veel geld wilt uitgeven en half pension wilt gaan.

  • Verbleef Februari 2016, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Claire B
Brussel, België
Niveau bijdrager
39 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 8 februari 2016

prima hotel (eigenaar Oostblokker gestudeerd in GB en hier komt ook het overwegend zeer jong personeel vandaan (studenten) Veel Britten en Sunweb gasten. Hotel ligt een steenworp van de liften voor het prachtige gebied Paradiski . Budget hotel weinig luxe maar goed matras en 3 gangen keuze menu incl. wijn. Wij waren hier al eens geweest en toen was de keuken uitstekend (4 jaar terug) Nu hadden we een gerenoveerde kamer, behalve nieuwe matrassen en een likje verf en nieuwe vloerbedekking was hier niet veel veranderd. De badkamer is super klein als je die moet delen met een gezin, geen plaats om alle handdoeken te hangen en heel kleine douche kamer nr 4. Je kunt echt half Afrika voorzien eer je redelijk warm water hebt (zo erg vind ik dat!) Zet de douche ook beslist niet uit, want je wordt beloond met een ijs koude plens en je kunt weer behoorlijk lang wachten om weer je warme water te krijgen. Het ontbijt was uitgebreid met croissants maar verder niets bijzonders goedkope ham en eieren, smeerkaas en jams. 6,50 pp vind ik te veel vooral ook omdat de koffie niet te drinken is. De Cream Tea (vanaf 4 uur) wat eerder bij de prijs in was, moest nu extra voor betaald worden, daar hebben we geen gebruik van gemaakt.Maar kosten waren 4,50 pp. 3 gangen keuze dinner met altijd vega opties was de eerste keer uitstekend, nu was het stukken minder en porties bijzonder klein. Vlees en vis was redelijk maar haast geen garnituur van een zetmeel en weinig groente. Hier heb je niet genoeg aan als je een dag gesport hebt. Wifi alleen bij de receptie. Er is een bar in het hotel wat dagelijks iets organiseert karaoke en life gitarist bijvoorbeeld. TIP probeer de Cider van de tap! ! personeel in restaurant en bar erg vriendelijk en behulpzaam. Aan de receptie voelt het meisjes zich een beetje meer dan de andere en is ronduit arrogant te noemen naar schoonmaak personeel als ook naar de gasten. Pizza (ook meenemen) verkrijgbaar aan bar/pub je kunt ook Pub food bestellen als bijvoorbeeld lunch/dinner (goed en redelijke portie)

  • Verbleef Februari 2016, bezocht met familie
    • 2 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Jolanda U
Kapellen, België
Niveau bijdrager
19 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 7 februari 2015

Bij aankomst liep het al mis. Hoewel netjes binnen de incheckperiode verzocht een ongeïnteresseerde man (keukenpersoneel?) achter de balie ons om na een uurtje terug te komen omdat niemand van het management aanwezig was. Toen wij ons na een uurtje opnieuw aanmelden, was er niemand aanwezig. Uiteindelijk daagde er een jonge dame op die, na telefonisch contact met de manager (?), ons de sleutel van de kamer overhandigde. Op de kamer wachtte ons de tweede onaangename verrassing: we hadden een kleine tweepersoonskamer gekregen i.p.v. geboekte vierpersoonskamer. We waren ten slotte met 2 volwassenen en een tienerdochter. Bovendien bleek de elektrische verwarming niet te werken (men is er trouwens niet in geslaagd om die tijdens ons verblijf te herstellen zodat wij ons moesten behelpen met een klein straalkacheltje). Het hotel is trouwens aan een grondige renovatie toe. De skibergruimte is een vochtig en verouderd hok, er is een basic gebrek aan hygiëne in het restaurant, het ontbijtbuffet is weinig gevarieerd en het zeer jonge personeel mist duidelijk sturing door een gebrekkig management. Pluspuntjes zijn de goede ligging t.a.v. de skilift, het vriendelijk en behulpzaam zaalpersoneel en het doorgaans lekker avondeten. Al bij al een zeer teleurstellende hotelervaring die niet voor herhaling vatbaar is. Meer 

Nuttig?
2 Bedank jsmets64
oldenzaal
Niveau bijdrager
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
1 van 5 sterren Beoordeeld op 20 februari 2014

slecht hotel, door engelsen gerunt. we zijn hier 7 dagen geweest.in vergelijking met vorig jaar, toen alles goed was. dit jaar een zeer slechte keuken, van alles wat we s'avonds te eten kregen ging de volgende dag gewoon weer in de pan, of er werd soep van gemaakt. de high-tea was ook een lachertje, oude koffie en 2 soorten droge cake, verder niets. de kamers zijn veel te klein voor 3 volwassenen terwijl we een 4 persoons hadden. wij komen hier nooit meer terug.

  • Verbleef Januari 2014, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank sjef1958
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 28 februari 2013

We waren op zaterdag aangekomen in het hotel. Onze eerste indruk was goed. Eenmaal binnen konden we vlot inchecken. Ze zijn er erg vriendelijk.  We hadden een parking gereserveerd en betaald maar blijkbaar is dit niet nodig want er is geen controle van nummerplaat of zo en iedereen kan er dus gratis parkeren als er plaats is tenminste. De parkeerplaatsen zijn zeer klein en moeilijk bereikbaar. We kregen onze auto er maar juist in.  Alleen terug eruit rijden ging zeer moeilijk. Gelukkig kregen we wat hulp. De bovenste parkeerplaats ligt op een helling maar deze was niet ijsvrij dus onbereikbaar.   De kamers vallen mee qua grootte voor Frankrijk.  Ze hebben alleen een opknapbeurt nodig. Toen we 's avonds de wc wilden gebruiken lag ineens de vloer vol met water. Toen ik het nakeek bleek dat het toilet niet vaststond op de vloer. De schroeven waren doorgeroest. Ik heb dit gemeld aan de receptie en een half uur later was er iemand van het onderhoud daar en heeft dit de dag erna gemaakt terwijl we skiën waren. De douche is zeer klein en je moet ook uitkijken want als je ook maar een klein beetje de kraan aanraakt wordt het water opeens gloeiend heet of ijskoud. Naar Franse normen is het ontbijt goed. Het eten is er lekker (het is er vooral Engelse keuken). Je kan er wel pas vanaf 19 uur binnen. De bestelling word dan opgenomen. Soms heb je je eten snel maar het kan ook wel eens wat langer duren. Het duurde een keer wel 45 min. vooraleer we ons hoofdgerecht kregen. Er waren mensen die na ons waren binnengekomen en ook alweer vertrokken waren ondertussen. Dit is minder leuk als je kleine kinderen bij hebt. Er is geen regeling in het restaurant en iedereen loopt daar maar wat in het rond. Als er wat organisatie was kregen ze zeker hetzelfde gedaan in de helft van de tijd. Onder het hotel zijn er ook ski-lockers. Deze waren wat aan herstelling toe. Ook hing daar een vreemde geur. Je moet goed uitkijken op de trappen want deze waren elke dag spiegelglad. De ontspanningsruimte stelt niet veel voor. Er staat een kapotte biljarttafel, een tv en een paar zetels. Het hotel heeft ook een eigen bar maar die ziet er niet erg uitnodigend uit. In Plagne 1800 zelf is er niet veel te doen. Er zijn een paar cafés, 2 restaurantjes & een winkel. De ligging van het hotel t.o.v. de pistes is wel perfect. Op ongeveer 50 meter wandelen is er de eerste lift waarmee je naar het skigebied kan gaan. Ook de ski verhuur, ski school & ski passen liggen tegenover het hotel. Aan de receptie is er vaak niemand aanwezig. Je moet dan naar iemand zoeken in het hotel. Je word dan wel altijd geholpen. Het lijkt erop dat het hele hotel gerund word door Engelse jongeren onder de 30 jaar. Nergens loopt er iemand rond waarvan je denkt; dat is nu de verantwoordelijke. Er moet wel gezegd worden dat het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam is. Als ze deze kleine dingen aanpakken is het hotel prima omwille van de prijs/kwaliteit & de ligging.

  • Verbleef Februari 2013, bezocht met familie
    • 3 van 5 sterren Prijs/kwaliteit
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank petersledz0305

42 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (25)
Bekeken
Dineren (11)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (1)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (3)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (2)
Bekeken
Overige (4)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (17)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (4)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (1)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (3)
Bekeken
Kamer/suite (5)
Bekeken
Dineren (2)
Bekeken
Overige (2)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Macot-la-Plagne bekeken
op 3.9 km afstand
Hotel Le Cocoon
Hotel Le Cocoon
nr. 10 van 29 in Macot-la-Plagne
4.5 van 5 sterren 19 beoordelingen
op 0.5 km afstand
Pierre & Vacances Residentie Le Mont Soleil
Pierre & Vacances Residentie Le ...
nr. 4 van 29 in Macot-la-Plagne
4.0 van 5 sterren 180 beoordelingen
op 4.6 km afstand
Belambra Clubs Le Terra Nova
Belambra Clubs Le Terra Nova
nr. 12 van 29 in Macot-la-Plagne
4.5 van 5 sterren 3 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 4.8 km afstand
Residence CGH Les Granges du Soleil
op 5.2 km afstand
Residence Les Balcons de Belle Plagne
op 4.0 km afstand
Residentie Maeva Plagne Lauze
Residentie Maeva Plagne Lauze
nr. 1 van 52 in Macot-la-Plagne
4.0 van 5 sterren 524 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Gratis ontbijt
  • Fitnesscentrum/sportruimte
Activiteiten
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Fitnesscentrum/sportruimte
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
  • Gezinskamers
Internet
  • Openbare WiFi
Services
  • Gratis ontbijt

Aanvullende informatie over Chalet-Hotel Les Rhododendrons

Adres: Plagne 1800, 73210 Macot-la-Plagne, Aime, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Rhône-Alpes > Savoie > Aime > Macot-la-Plagne
Prijsklasse: € 96 - € 456 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 43
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com en Travelocity, dus je kunt je reserveringen bij Chalet-Hotel Les Rhododendrons met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf