Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Holiday Inn Club Vacations Galveston Seaside Resort

19320 West San Luis Pass, Galveston, Galveston Island, TX 77554
Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (166)
Kamer en suite (169)
Reiziger (166)
Kamer en suite (169)
Video
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Gratis parkeren
Restaurant
Openbare wifi
Hot tub
Tennisveld
Fitnesscentrum / sportruimte
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Niet-roken hotel
Buitenzwembad
Ontbijt beschikbaar
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Suites
Kitchenette
Niet-roken kamers
Airconditioning
Gezinskamers
Magnetron
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hoteldeals
Locatie
Volledige weergave
Routebeschrijving
Luchthaven Hobby60 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen (179)
Beoordelingen filteren
46 resultaten
Waardering van reizigers
11
15
5
8
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
11
15
5
8
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 46 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 augustus 2017

We boekten drie nachten via de Holiday Inn website en kregen een geweldige prijs voor de ondertekening condo. De handtekening is het nieuwe gebouw aan de strandzijde versus de reguliere condos die aan de andere kant van de snelweg en zijn veel ouder en een...beetje kleiner. Mijn vrouw en ik kan niet genoeg zeggen over hoe mooi de kamers waren ingericht, en hoe ruim de accommodaties waren voor ons gezin van vier personen. De keuken had alles wat we nodig hadden, en het entertainment systemen (x - box, Bose wave-radio, geluid bars, enz. ) waren allemaal geweldig. Andere pluspunten waren de gemakkelijke toegang tot het strand, prachtige infinity zwembad en bubbelbad. Een paar dingen die namen de waardering naar beneden: Absoluut nul management aanwezigheid: - Het resort lijkt te worden beheerd door twee of drie werknemers en ongeveer 100 time share verkopers. Tijdens ons 4 dagen op het terrein zag ik 3 werknemers, en over 27 verschillende timeshare verkopers. Dit was duidelijk zichtbaar in de manier waarop de resort werd gerund vind geen beveiliging bij het resort en/of zwembad (letterlijk iedereen kon lopen de dag dat we er waren) , stapels natte handdoeken gestapelde direct naast het zwembad voor 4 dagen (ik heb foto's) , uitpuilende prullenbakken dat waren niet leeggemaakt zwembad en zwembad muziek wordt de hele nacht aan te houden me wakker. Het was alsof de ene werknemer daar (de " barman " net vertrokken 's nachts en de deur niet op slot iets omhoog en hield de muziek schalde. Gewoon een algeheel gebrek aan toezicht. Op een positieve noot de gecontracteerde bewakers (én een goede beveiligingsopleiding) waren zeer beleefd en de nachtwachter was super behulpzaam om de muziek uitgeschakeld. - TIMESHARE VERKOOPPRAATJES - kregen we te horen dat we konden krijgen een kamer voor 3 uur, dus besloten we om te luisteren naar de 2 uur pitch terwijl we wachtten. Zodra we het eens naar de pitch gaven ze ons een kamer op de 3e verdieping (Bedankt) maar we zijn zeker betaald ten bedrage van 3 uur. Als je een goede kamer, weet de pitch, als u wilt dat uw tijd op het strand en willen een middelmatige kamer dan niet doen op het veld. Ik over kon gaan op het veld maar even veronderstellen zijn hetzelfde als elke andere en bespaar tijd. Weer de timeshare verkopers waren veel meer aanwezig dan welk hotel management. - geen plek af te spoelen komende uit het strand? Dit serieus is stap 1 bij het bouwen een beach side resort. Er is absoluut geen slang, douche, gieter, spigot, enz. schoon het zand van jezelf en strand supplies. Dit zal zand gevolgd over het resort en de verwoesting van het pand. De meeste mensen waren het gebruik van het zwembad schoon te al hun zand uit en ik weet niet verwijten dat ze niet willen track dat alles in hun kamers. Mijn familie en ik zou zeker weer gaan gewoon omdat de kamers waren zo leuk voor de prijs. We zullen niet de tour gaan, en zullen hopelijk tot een verhoogd niveau van toezicht in de toekomst. Ik hoop echt dat ze krijgt wat leiderschap daar vóór de resort hoofden naar beneden de buizen. Ook. . . een beetje politietoezicht op enorme groepen bij het zwembad zou leuk zijn. 22 persoon vrijgezellenfeest was een beetje arrogant (denk veel drinken, roken, schetterende muziek) door 22 vrouwen terwijl ik probeerde te koelen met mijn 4 en 5 y. o. Laatst, onderhoud ontbreekt. In de vier dagen daar zag zwembad licht zwevend in zwembad en gevangen gehouden in door live elektrische draden, verzonken verlichting hangende van plafonds, roestig hekken en gebroken liften. . . nogmaals alle een gebrek aan management.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van HIClubCounselor, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Club Vacations Galveston Seaside ResortGereageerd op 16 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 31 juli 2017

Wij kochten timeshares met Silverleaf in sept. oktober. en november 2006 . De eerste twee timeshares hadden vele trappen naar het apparaat. Dat was een schok toen we hoorden van in zee. Ik zat op mijn scooter en had mijn service hond met mij. Dus...waarom waren we verkocht twee timeshares elk met stappen? Dus de eerste beurs op was. Dat leidde tot meer trades en meer geld in hun zak en steeds toenemende problemen. Wij hebben goede ervaringen in de resorts maar toen waren ze niet in het resort. Ze waren in de omliggende gebieden. In plaats van niet in detail treden, maar ik zal onze referentie laatste ervaring in zee. We kochten het apparaat we in terug in november. 2006 . Ik zal niet delen de ervaringen met handelspartners die eenheid maar bereiken wanneer ze verhuisden ons terug naar dit zelfde apparaat. We konden niet in onze unit in 2015 vanwege bedwantsen. Vervolgens in 2016 was er schimmel. Dit jaar was er een chemische spill dat invloed mijn gezondheid. Blijkbaar heeft de schoonmaakploeg gemorst een non - verdunde reinigingsmiddel. Ze zijn niet verondersteld om onverdund schoonmaak spullen in de units. Toen we daar aankwamen de worden kant was afgesloten tussen de een en zijden. Mijn man had naar buiten gaan en ontgrendel de deur tussen de eenheden aan de binnenkant. Dit is een ADA eenheid, maar vervoer naar het toilet op de een kant is niet makkelijk. het is eigenlijk een toilet kast zoals in Europa. Sinds ik had een pijnlijke knie het was erg moeilijk om te rijden mijn scooter en krijgen in het toilet kast. Dat pijn mijn geblesseerde knie. Dus ik koos om te rijden rechtstreeks naar de badkamer op de rekening kant. Echter, zodra ik de worden kant de geur hit me als een heleboel bakstenen. Het was verschrikkelijk. Mijn man heeft geen zin van geur. Ik gekozen de 4444 en iemand kwam om onze eenheid. We kregen te horen dat ze zou doen een ioniserende behandeling en zetten ons in een hotel ongeveer 6 mijl verderop. Sinds mijn man had al uitgepakt op voorwaarde dat ze iemand hem te helpen inpakken, terug naar het busje en waren we laat in de avond naar het hotel en zelfs niet een handicap die eenheid. Ook dat pijn mijn geblesseerde knie om naar de badkamer om naar de wc. Zondagmiddag gingen we terug naar onze unit en het rook er niet slecht dus we bleven. Door woensdag de geur was terug. Ik kon het niet geloven. Mijn ogen, mijn neus en mijn keel waren verbrand. Mijn man's ogen waren verbrand. Ik gekozen 4444 en twee mensen kwamen naar onze afdeling. Ze rook de chemische geur en de gal gekozen 911 . De brandweer dacht dat het schimmel was. Het ambulancepersoneel dacht dat het schimmel was. Maar een schimmel remediëring was de bedoeling geweest gedaan vorig jaar. We hebben nooit een certificaat dat werd gedaan. Sinds mijn zuurstofgehalte terug omhoog ik gekozen om niet naar het ziekenhuis en zou gaan voor een dringende verpleegafdeling als ik had moeite. Mijn O 2 al gedaald tot 93 buiten op het balkon. Mijn man's was 97 en dat was nadat we buiten. Ik wist dat we nodig hadden om eruit te komen. Voordat we vertrokken terug thuis mijn man nam me mee naar een dringende zorg kliniek. De dokter schreef een recept voor een inhalator. Hij zei ook dat meer schade kunnen hebben gedaan aan mijn knie. We ontmoetten met de manager van het resort. Ook hij verklaarde dat hij misschien een chemische spill, een non - verdunde reinigingsmiddel. Een werknemer had me de naam en nummer te bellen bij corporate office in Florida. De dame er probeerde me te vertellen het was de geur afkomstig van de oceaan. Ik vertelde hier niet om er heen te gaan, niet eens proberen om er naartoe te gaan. Mijn man en ik kocht dat eenheid in 2006 , we weten het apparaat. Daarnaast waren er reparaties gemeld in 2007 dat tot op heden zijn niet gerepareerd. Terug home mijn man nam me mee naar mijn ENT. De NP deden een toepassingsgebied en ontdekte mijn stembanden waren gezwollen en gaf me twee recepten. Een follow - up appt was gepland voor twee maanden vanaf die datum. Tot op heden heb ik niets gehoord over de laatste e-mail stuurde ik naar de manager van badplaats. Hij antwoordde op mijn eerste e-mail naar hem. Mijn eerste e-mail werd verzonden naar de verkeerde email adres maar hij nog steeds ontvangen en heeft geantwoord. Ik stuurde hem een andere met de dokter documenten. Hij zei dat hij doorgestuurd dat e-mailberichten en bijlagen verzenden naar de dame bij corp in Florida, dezelfde één die probeerde mij ervan te overtuigen het was de geuren uit de oceaan. Drie brandweerlieden, drie paramedici en verscheidene van hun werknemers rook de chemische geur. We hebben er twee timeshares met dit bedrijf die Silverleaf. Beide zijn in dit resort. Een week is in april en deze week is in juli. Hmmmm Silverleaf dankt ons ongeveer $ 25 , 000 . 00 . We kregen te horen dat we zullen nooit terug te vinden. Dat is een lang verhaal. Ongeacht. . . . . . nooit aanschaffen een timeshare. Als ik had geweten de hoofdpijn en kwesties zouden we nooit middenschip gekocht om mee te beginnen. Als verhandelen, ik wilde niet dat te doen. Achteraf gezien moet ik heb niet instemden met toen mijn man wilde handel en de verkoper hem misleid. Ik nam foto's van de verkoper die het slechtste deel van de beproevingen met Silverleaf. Deze eenheden worden rally leuk. Eén keer heb ik gevraagd wat gebeurde er met onze vergoedingen voor onderhoud omdat de eenheden waren niet gehandhaafd worden. Ik kan u één ding zeggen dat goed is, is de manager was aardig voor ons en ik denk dat hij probeert te helpen. Vorig jaar met de matrijs gaf hij ons onze week terug. Zoals voor de certificaten voor de bedwants en schimmel remediations, de gal bij corp in Florida zei dat dat zakelijke documenten en ze wist niet of ze konden ons geven. Goed, we hadden schimmel remediëring gedaan bij ons huis eerst de keuken en vervolgens de badkamer. Als we besluiten om het te verkopen we zouden moeten produceren van die documenten. We betaalden grote bucks voor degenen timeshares. We hebben recht op documentatie, ze werden behandeld. Het Ambassador units hebben internet in de units. Plannen zijn om in alle eenheden maar wanneer? Er is toegang tot internet op de voorpost waar de pooltafels. Zonsondergangen zijn geweldig in dit resort. De zonsopgang is geweldig als je in een unit die biedt dat uitzicht. Er zijn zeer weinig toegankelijk eenheden. Niet roken maar sommige mensen niet de regels volgen en rook buiten de deur naar de eenheden waarmee de rook om het apparaat. De matrassen in het Ambassador eenheden moeten worden traagschuim die ik niet kan slapen. Ik moest slapen op de hide - a - bed dit afgelopen april. Zoals voor de presidentiële unit de matras was comfortabel voor wat tijd dat we er waren. De bedden zijn niet zo comfortabel als ze waren toen dit resort was nieuw. Wij kochten onze Presidential unit in november. 2006 - bouw.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van HIClubCounselor, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Club Vacations Galveston Seaside ResortGereageerd op 4 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 23 juli 2017

Ten eerste is dit niet een resort, er is zeer weinig te doen met een klein zwembad en geen restaurant of bar. Zeer klein en verouderd activity centre. Holiday Inn Vacation Club nam dit " resort " in 2008 en nog steeds niet hebben wifi...en het is zeer duidelijk hun focus op hun handtekening collectie aan de overkant van de straat die u hebt geen toegang tot zelfs als eigenaar. Er is openbare toegang tot het strand en openbare parkeergelegenheid direct aan de overkant van de straat, maar geen douches of toiletten. Er is een pocket park ( 2 ) ongeveer 15 - 20 minuten langs de weg waar wel toiletten en douches maar kost $ 13 /dag indien geopend. Het is ook direct naast de andere Holiday Inn Vacation Club dus misschien kamersleutel zal werken? Terug naar onze kamer accommodaties, we verbleven in de week van 7 / 14 - 7 / 21 in een 2 kamer presidential suite met een uitschakel. De tweede kamer had een muffe geur het gehele verblijf zelfs met Febreeze. Het apparaat douche had een gat in de douche verdieping (niet tegels tussen haakjes) en ik denk dat water kan werden uitgevoerd onder de douche en in de muur waardoor de geur in de tweede eenheid. De grootste badkamer heeft een kast commode maar geen werkende ventilator en er was een afschuwelijke gierend geluid van de ventilator. Halverwege ons verblijf ik figuur dit uit. Het was vanaf het 2 e ventilator. Wanneer de ventilator was op in de tweede unit dat creëerde een wind geluid in de main unit, soort van wanneer u blaas lucht over een fles. Betreft Hier is waarom deze ventilatoren zijn aangesloten en wat gebeurt er als de 2-eenheid is huur aan iemand anders? En eerlijk gezegd is dit kan niet goed zijn als er " vuile lucht " vanaf de 2 e unit komende in de hoofdeenheid. Bruto! Dit kon niet worden gezonde vanwege aanwezigheid of mogelijk unseen schimmel. Het apparaat 252 tussen haakjes als iemand wilt weten. Wat een gek is gebruikten we een aanzienlijke hoeveelheid punten hier te verblijven en na dit verblijf zullen we naar de verkoop onze interesse in Holiday Inn Vacation Club. Ook als iemand interesse in HVG anders kijken waar koop niet in dit tegen elke prijs. Hun focus is zeer duidelijk in de richting van hun handtekening collectie die is erg duur. Ik kan het nog steeds niet geloven geen wifi! Opmerking voor HVG iedereen heeft wifi zelfs fast food restaurants en auto's. Terug naar de kamer, mid week een kakkerlak in de badkamer. De kamer is verouderd met oude banken. Ze hebben een flatscreen-tv, maar in de slaapkamers en 2 nd unit waren te klein. Het zwembad is niet centraal gelegen en is een wandeling van het presidentiële gebouw. Geen alcohol is toegestaan in het zwembad of koelers. Het zwembad is zeer vies met een zwarte ring aan de zijkant en de meeste zwembad is 3 meter diep en gaat tot 5 ft in het midden. Erg klein voor de hoeveelheid gebouwen en zeer teleurstellend. Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de timeshare of eigenaars update presentaties. Ze bieden ongeveer $ 80 - $ 100 dollar in kortingen voor wat ze zeggen is een 60 minuten durende presentatie afhankelijk van uw niveau van belang. We namen het voor de kaartjes met korting naar Slitterbahn water park en zetten ze een $ 30 borg tegen uw creditcard in geval u annuleert. Na 3 dagen naar ons verblijf we nul interesse in het upgraden ons lidmaatschap in feite waren we denken over verkopen na een verblijf hier en nog steeds zijn. We maakten deze zeer duidelijk wanneer het bijwonen van onze presentatie. Een uur later was ze zelfs niet halverwege de presentatie dus ik vroeg voor hier Manager/christen. Hij kwam naar buiten en zei " oh vertelden ze je dit was slechts 60 minuten " . Toen probeerde hij ons verkopen en upgrade die zeer duur $ 80 k en ons ervan beschuldigd van onbeschoft naar de verkoop lady omdat we zeiden dat we hadden nul rente na ons verblijf. Ik vertelde hem dat we moesten worden onmiddellijk uitgecheckt na 1 1 / 2 uur naar deze en vervolgens bleef hij verkopen aan nog een optie om ongeveer 1 / 4 e van de oorspronkelijke kostprijs. Uiteindelijk kwamen we uitgecheckt bij een uur en 45 minuten. HVG weet dit neemt niet 60 minuten ongeacht een " interesseniveau " . Val niet voor! Ook de tickets kochten we er te hoog waren de dame verkocht ons weekend passen hoewel ons verblijf was alleen via vrijdag. $ 120 voor twee kaartjes die zou hebben kostte ons $ 100 aan het park. Leven en leren denk ik? Voor degenen advocaten die er zijn. Ik weet niet waarom niemand heeft ingediend een klasse actie tegen deze timeshares. Metrostation kreeg hit voor subs niet precies 6 centimeter. HVG heeft records van alle check-ins en de werking en als ik moest denk dat ze nog geen één record van één van deze presentaties waarbij 60 minuten. Geen mogelijke manier! Mensen doe jezelf een plezier en maak andere reserveringen. Als je een mooi resort verblijven een San Luis Resort of Hotel Galvaz Spa and Resort. Echte resorts!Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van HIClubCounselor, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Club Vacations Galveston Seaside ResortGereageerd op 4 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 7 juli 2017 via mobiele applicatie

Het pand is onlangs aangekocht door Holiday Inn en is in het proces van renovatie van alle kamers en waardoor het meer resort zoals. De onlangs gerenoveerde kamers zijn mooi maar slechts twee gebouwen zijn voltooid. We waren niet het geluk om te verblijven in...een gerenoveerde kamer, maar had de gelegenheid om te zien. Het strand ligt aan de overkant van de straat en er is beperkte parkeergelegenheid en geen stoel/paraplu verhuur. Er is geen personeel op het terrein na 11 uur dus als je iets nodig hebt security heeft u te helpen (indien mogelijk) . Het zwembad is klein en ligt aan de voorzijde van het pand dus als je verblijft in een achterhuis want we waren te rijden. Er is een midgetgolfbaan, tennisbanen, zand volleybalveld en kleine bioscoop.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Antwoord van HIClubCounselor, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Club Vacations Galveston Seaside ResortGereageerd op 8 juli 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 6 juli 2017

We verbleven in de Signature Villas. Dat is heel anders dan het resort aan de overkant van de straat dus je moet zorgen wat je boekt. Het nieuwe resort waar we verbleven was geweldig. De kamers zijn zeer groot en ruim! Keuken is volledig uitgerust...met alles wat je nodig hebt. Er is zelfs een wasmachine en droger. Het zwembad is prachtig. Er is ook een bar bij het zwembad en bar buiten gebouwd maar het is niet ingesteld of draait. Ik hoop dat het toekomstig plan voor deze plek! Ik vind het onlangs geopend, dus er is veel gelegenheid om dit nog beter maken. Het resort ligt op ongeveer 20 minuten van alle restaurants en opwinding, maar het strand is veel mooier en minder druk dan omlaag door plezier Pier. Zoals ik al zei, er is gelegenheid voor deze plaats nog indrukwekkender! Hopelijk kan het hotel openen een leuke bar en restaurant, omdat er geen van die plaatsen in de buurt.Meer

Datum van verblijf: juli 2017
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Holiday Inn Club Vacations Galveston Seaside Resort.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 145 - US$ 331 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
silverleaf seaside hotel galveston
VOORHEEN BEKEND ALS
Silverleaf's Seaside Resort
LOCATIE
Verenigde StatenTexasTexas Gulf CoastGalveston IslandGalveston
AANTAL KAMERS
230
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding