Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Renaissance London Heathrow Hotel

Hotelwebsite bezoeken
Booking.com
US$ 101
Aanbieding bekijken
Hotels.com
US$ 102
Aanbieding bekijken
AMOMA
US$ 105
US$ 94
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 11
Expedia.comUS$ 102
Renaissance HotelsUS$ 102
ZenHotels.comUS$ 105
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (924)
Kamer en suite (313)
Video
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Eco-partner
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Roomservice
Bar/lounge
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Klik voor details
Locatie
Volledige weergave
40Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 40 van 100
19restaurantsbinnen 0,5 km
0attractiesbinnen 0,5 km
Contact
Bath Road, Hounslow TW6 2AQ Engeland
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Luchthaven Heathrow1 km
Luchthaven London City34 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen en meer
3.408beoordelingen
1.142foto's
160V+A
6kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.978
  • 1.072
  • 237
  • 73
  • 50
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Goed hotel op 10 min van Heathrow. Ruime kamers, prima ontbijt , lunch en diner. Vriendelijke staff met een service met een smile. Geen straf als je vlucht gecancelled is. Uitstekende bedden en veel comfort op de hotelkamers.
Meer lezen
Antwoord van RenGeneral_Manager, General Manager bij Renaissance London Heathrow Hotel
Gereageerd op 12 dec. 2017
Dear Peter N, Thank you for sharing your experience at the Renaissance London Heathrow Hotel. I am delighted to hear that we have exceeded your expectations. It is always great motivation and recognition for our teams to hear about guest satisfaction which is our main goal. Thank you for your praising remarks about the hotel rooms and services. As a Renaissance hotel, it is our passion that every guest leaves the hotel with a wonderful experience and I am glad that we have succeeded to achieve this for you. Thank you for staying at the Renaissance London Heathrow Hotel and we hope you choose to stay with us again whenever your travel needs bring you back to Hounslow. Yours sincerely, Ryan & The Team Ryan Nicholls / General Manager Renaissance London Heathrow Hotel
Meer lezen
Lang lopen naar de kamer, trage liften, Slechte kussens, kamer was wel proper. Buffet was 2x hetzelfde en te weinig keuze om een buffet genoemd te worden. Waren al aan hoofdgerecht toen er eindelijk iemand vroeg wat we wilden drinken. Te weinig personeel in eetzaal. Afruimen van
Meer lezen
Antwoord van RenGeneral_Manager, General Manager bij Renaissance London Heathrow Hotel
Gereageerd op 26 okt. 2017
Dear 183mariskac, Thank you for taking the time to write a review of your stay with us here at the Renaissance London Heathrow Hotel. We are sincerely sorry that your visit did not reflect the high standards that we set for our hotel, our goal is to always exceed guest’s expectations. Your experience falls very short of the high quality and service standards we aim to deliver here at Renaissance London Heathrow Hotel, we are very concerned that you did not receive the exemplary service you deserve and rest assured your comments about your experience with the service received in our restaurant are of great importance to us and have been discussed with the relevant Managers to make sure this does not happen again. It is always very valuable for us to understand our guest experiences so that we can continue to review our service offerings and make improvements. Once again thank you for your review as I see this as a constructive measure so we can recover and deliver our Renaissance promise of a seamless guest experience. I look forward to welcoming you back to the Renaissance London Heathrow Hotel. Yours sincerely, Ryan & The Team Ryan Nicholls / General Manager Renaissance London Heathrow Hotel Renaissance Hotels / Business Unusual
Meer lezen
Aangenaam hotel, mooie ruime kamer, lekker ontbijt, ruime keuze, koude en warme gerechten. Vriendelijk personeel. Gratis bus tot de luchthaven. Van daaruit is het centrum van de stad gemakkelijk te bereiken met de metro.
Meer lezen
Antwoord van RenGeneral_Manager, General Manager bij Renaissance London Heathrow Hotel
Gereageerd op 27 aug. 2017
Dear X7251CXevav, Thank you very much for taking time out to leave such fantastic feedback about your recent stay with us at the Renaissance London Heathrow Hotel. I am so pleased that you had a remarkable stay at our hotel. Your kind words about the rooms and the service you received are much appreciated and I look forward to sharing them with the team. As a Renaissance hotel, it is our passion that every guest leaves the hotel with a wonderful experience and I am glad that we have succeeded to achieve this goal for you. I hope that we will have the pleasure of welcoming you back to The Renaissance London Heathrow in the near future. Yours sincerely, Ryan & The Team Ryan Nicholls / General Manager Renaissance London Heathrow Hotel Renaissance Hotels / Business Unusual
Meer lezen
Alhoewel dit hotel recent een volledige renovatie kende(vooral de nieuwe tv was een +)was dit geen groot succes er gebeurde geen vervanging van de ramen met als gevolg dat de kamers op de binnenkoer toch last hebben van vliegtuiglawaai en er werd gekozen voor goedkope
Meer lezen
Antwoord van RenGeneral_Manager, General Manager bij Renaissance London Heathrow Hotel
Gereageerd op 24 mei 2017
Dear Karin B, Thank you for choosing Renaissance London Heathrow Hotel and for writing a review about your stay as this will help us to improve our performance and services as a hotel. Firstly, I was disappointed to read about your comments regarding our refurbishment. I will address this with our Design Team and take on board your comments should we undergo another major refurbishment. There have been many changes that have been put in place over the last few months - these should be a positive effect to the guests. However, this does not seem to be the case. I would like the opportunity to discuss your comments, if possible and share our actions moving forwards. We may not have gotten it right on this occasion. However, I am confident that we will moving forwards. Please kindly send me your details and availability, so I may contact you in person on ryan.nicholls@renaissanceheathrow.co.uk I look forward to hearing from you. Yours sincerely, Ryan Nicholls General Manager Renaissance London Heathrow Hotel / Business Unusual
Meer lezen
mooie kamers met alles erop en eraan keuze eten heel beperkt maar niet slecht geen vlotte aanvulling van eten zowel bij ontbijt als bij avondeten prijzen drank erg hoog......glas wijn 8,5 euro er werd door onze gids afgeraden om iets te drinken in de bar door de hoge prijzen
Meer lezen
Antwoord van RenGeneral_Manager, Guest Relations Manager bij Renaissance London Heathrow Hotel
Gereageerd op 19 aug. 2017
Dear alano1742016, Thank you for taking the time to write a review of your stay with us here at the Renaissance London Heathrow Hotel. I am delighted to hear that we have exceeded your expectations. It is always great motivation and recognition for our teams to hear about guest satisfaction which is our main goal. Thank you for your praising remarks about the hotel location and its services. As a Renaissance hotel, it is our passion that every guest leaves the hotel with a wonderful experience and I am glad that we have succeeded to achieve this for you. Thank you and we look forward to welcoming you back again in the near future. Yours sincerely, Guest Relations Team Renaissance London Heathrow Hotel
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
Foto ingezonden door managementRenaissance London Heathrow Hotel
Guest room
Foto ingezonden door managementRenaissance London Heathrow Hotel
Guest room
Foto ingezonden door managementRenaissance London Heathrow Hotel
Guest room
Foto ingezonden door managementRenaissance London Heathrow Hotel
Guest room
Foto ingezonden door managementRenaissance London Heathrow Hotel
Suite
VorigeVolgende
12345663
Zijn alle kamers al gerenoveerd?
Would like to stay here to do plane spotting can anyone recommend which floor and room to book please.
Would like to stay here to do plane spotting can anyone recommend which floor and room to book please.
All floors are the same Better to book the second floor and ask for room with shower and not bath. And Runway view if possible.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
How much does it cost to park Overnight here?
How much does it cost to park Overnight here?
£15 for a night!
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12345632
"kamer aan de voorkant dan hoor je de landingsbaan niet."
"check your room first before accepting"
"Op sommige kamers kan je de vliegtuigen zien opstijgen en dalen (geen lawaai binnen)"
"Binnenplaats"
"wij hadden kamer met zicht op straat, maar niets hinder niet van straat niet van vliegtuigen, veronderstel dat alle kamers goed zijn !"
VorigeVolgende
12
PRIJSKLASSE
US$ 86 - US$ 181 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
renaissance hotel london heathrowrenaissance hotel hounslowrenaissance hounslowhounslow renaissancerenaissance heathrow
LOCATIE
Verenigd KoninkrijkEngelandHounslow
AANTAL KAMERS
710
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding