Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Aloft Tulsa

Reiziger (66)
Kamer en suite (38)
Dineren (6)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis parkeren
Restaurant
Buitenzwembad
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Sauna
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderkamers
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Trendy
Art-decostijl
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hoteldeals
290beoordelingen
100foto's
4V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 89
  • 80
  • 65
  • 24
  • 32
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+1
Gelet reisden en verbleven in vele Aloft's - ik had niet gedacht dat ik zou moeten controleren beoordelingen voor east Tulsa's Aloft. Goed, ik was zeker niet verkeerd op dat ene! Het is makkelijk te bereiken en ziet er echt mooi aan de buitenkant, geen big deal! Het personeel
Meer lezen
Gereageerd op 27 jul. 2017
TannerKendraB, Thank You for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey for the Aloft Tulsa during your recent stay. I am very disappointed to hear about all of the issues that you had during your recent visit. Here at the Aloft Tulsa we strive to provide supreme customer service and we have obviously fallen short of our goal. I have relayed all of your comments to the appropriate hotel partners in order to correct them moving forward. In the future, please feel free to contact me directly at the hotel in order to make your next visit even more memorable. Again, we will try to make sure that all of these problems are isolated issues.
Meer lezen
We hebben verbleven in verschillende Alofts in onze reizen. Dit hotel was niet alleen goed ontworpen en indrukwekkend voor het grote gevoel voor een kleiner hotel, het was zeer goed liep. We waren beperkt in hoeveel tijd we konden overnachten in het hotel, maar de tijd er,
Meer lezen
Antwoord van Rhonda F, General Manager bij Aloft Tulsa
Gereageerd op 20 okt. 2017
I wanted to take a moment and say thank you for staying with us. I also would love to invite you and your family back to stay with us. Tulsa has some great shopping with the Holidays quickly approaching. Please feel free to contact us if we can assist you with your lodging needs. Best Regards Rhonda F
Meer lezen
Op check inn het personeel was onprofessioneel geen gastvrijheid. De gangen ruikt naar poep. Kamers ziet er netjes maar de vloeren waren niet goed bromfiets zelfs de badkamer was hetzelfde. De handdoeken waren bekrast gaten in er ziet eruit als schoonmaak lompen. Als de manager
Meer lezen
Gereageerd op 7 jul. 2017
00genius00, Thank you very much for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey for the Aloft Tulsa. I am disappointed to hear about your recent stay with us. I take matters such as these very seriously and will take a further detail into your recent comments. I will pass along all information to the appropriate hotel partners. Thank You and have a nice day.
Meer lezen
Er waren dingen die ik vond over deze plek en dingen die ik haatte. Voor het grootste gedeelte de dingen ik haatte zijn zo makkelijk te repareren en deze plek kan een nummer 1 hotel in TUL in mijn gedachten maar het management moet gewoon weg uit deze duizendjarige mentaliteit
Meer lezen
Gereageerd op 30 jun. 2017
Dear Ace897, Thank You for taking the time to respond to our Guest Service Survey for the Aloft Tulsa in regards to your recent stay with us. I have taken all of your comments into account and have passed along all necessary materials to the appropriate hotel partners in order to correct these issues moving forward. I hope in the future when your travels bring you back to Tulsa you can see all of the exciting changes happening here at the Aloft Tulsa.
Meer lezen
Voor één nacht verbleven. Kamer was niet schoon en lakens had vlekken. Duurde 5 uur en 2 gesprekken om schoon beddengoed. Kamer had vlek op het tapijt en schade aan muren. Ik hield het conceptuele ontwerp - wat zal resulteren in mijn terugkeer en proberen een ander Aloft locatie
Meer lezen
Gereageerd op 24 jun. 2017
Dear Mota73, Thank You for completing the Guest Service Survey for the Aloft Tulsa. I am very disappointing to hear about your most recent stay with us. I have brought all of these issues to the attention of our General Manager on site and will work towards making this situation an isolated issue. We pride ourselves in providing excellent customer service and have obviously fallen short of our goal. Please feel free to contact me at Erik.Flores@alofttulsa.com for further details.
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strand
Foto ingezonden door managementAloft Tulsa
Guest room
Foto ingezonden door managementAloft Tulsa
Guest room
Foto ingezonden door managementAloft Tulsa
Guest room
Foto ingezonden door managementAloft Tulsa
Guest room
Foto ingezonden door managementAloft Tulsa
Guest room
VorigeVolgende
1234568
Sorry this is so late. We had a problem communicating with the front desk during our stay. It seems the Staff there ALL have multiple duties. Also, ALL the Staff are polite, knowledgeable - as far as our questions about the City, Dinner Options, etc. GOOD LUCK!
0 stemmen
Dogs are very welcome in the hotel. Like not just sort of accepted, but really welcomed. I haven't brought one myself so I'm not sure where the designated potty area is, but I'm sure there's a plan for it. Dog friendly restaurants sounds far more challenging I'm no help at all on that.
1 stem
Can you please advise how much it will cost to add breakfast daily.
I am not sure... Sorry I saw this so late
0 stemmen
How far is this hotel from oral Roberts university?
Google maps or some other mapping program is your friend in cases like this. Google shows 6.5 miles, all on surface streets.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 78 - US$ 122 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
aloft tulsa hotel tulsa
LOCATIE
Verenigde StatenOklahomaTulsa
AANTAL KAMERS
136
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding