Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Maui Sands Resort & Indoor Waterpark

Delen
Reiziger (19)
Kamer en suite (7)
Zwembad en strand (2)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Over
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Vergaderkamers
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Zwembad
Rolstoeltoegang
Openbare wifi
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Gezinskamers
Suites
Airconditioning
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Magnetron
Koelkast in kamer
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gezinnen
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
56Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 56 van 100
31restaurantsbinnen 0,5 km
1attractiebinnen 0,5 km
Beoordelingen (56)
Beoordelingen filteren
8 resultaten
Waardering van reizigers
1
4
0
1
2
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
1
4
0
1
2
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 8 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 augustus 2017

Ging naar Maui sands vorige week op een Groupon deal dat was moeilijk om te laten liggen. Zelfs zonder de deal - het hotel was redelijk geprijsd in vergelijking met andere lokale plekken om te verblijven. Koos hier omdat het weer was dubieus en wilde...activiteiten voor de kinderen in geval van regen (die hadden één van de 4 dagen dat we in de stad waren) . Onze kamer was schoon (familie suite) en klaar toen we aankwamen om 5 uur - - geen wachttijd - geen lijn - geen problemen. Gingen in en kinderen kregen veranderd en we gingen naar het waterpark. 3 glijbanen, een jacuzzi verdeeld in 3 grote delen, een kinderspelletje omgeving met water apparaten en een wildwaterbaan. Goede dingen. Mijn kinderen genoten van alles en ik heb genoten van de lazy river. Geen klachten. Er was geen ontbijt of eten of drinken (de bar sloot heel vroeg). Dicht bij Cedar Point en alles wat men nodig zou hebben wanneer buiten de stad - restaurants - mall - films - Winkelen - enz.Meer

Antwoord van rinnes2017, Public Relations Manager bij Maui Sands Resort & Indoor WaterparkGereageerd 10 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Onze kinderen hadden een geweldige tijd hier! Er was veel te doen voor kinderen van alle leeftijden. Het waterpark hielden onze drie kinderen, 14 , 11 , EN 6 , vermaakt voor twee dagen. We verbleven in een familie suite, die was zeer schoon en...comfortabel. Ik waardeerde de privacy van de bovenliggende kamer. Het enige negatieve dat ik heb is dat veel van de binnenbanden waren laag op lucht; er was een enorme stapel gedefleerd exemplaren en niemand blaas ze omhoog. Ik neem mijn familie weer, hoor. Heads Up: zoeken naar een Groupon. We kregen een fantastische deal!Meer

Antwoord van rinnes2017, Public Relations Manager bij Maui Sands Resort & Indoor WaterparkGereageerd 2 augustus 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 30 juli 2017

Ik lees de recensies, dus ik verwachtte niet de beste, maar ik wa niet verwacht dat het dit verschrikkelijk voor de prijzen ze opladen! Ik behoor niet tot laat slechte beoordelingen of één voortdurend klagen over kleine of domme dingen. Ik ben geen moeilijke persoon...op geen enkele manier! Maar, dit hotel was niet zo geweldig. Dus hier gaat van start tot finish! Het hotel is erg oud en verouderd. Kamer was schoon maar had een muffe geur ook. Gangen etc waren vies & bagagewagens waren achtergelaten in 24 deuren & trappenhuizen rond te manoeuvreren. Ik was in een scootmobiel, dus als ik alleen was, zou het probleem zijn geweest voor mij. De belangrijkste gang naar onze kamer stonk zodra je liep door de groene kamer & om de hoek! Het was verschrikkelijk het hele verblijf! In grote behoefte aan een behoorlijke geverfd, grote schoonmaak & uitgebreide bijwerking! Dit was een $ 214 per nacht hotel dat geen ontbijt. Niet super duur, maar ook niet goedkoop. We verbleven 2 nachten en 3 volle dagen. Elke keer dat we gingen naar de receptie, waaronder check - in, was er niemand en er was geen bel om hen te laten weten dat iemand er was. Een 'fake' niezen we niet eens hun aandacht. Wanneer iemand tenslotte zou raken, ze waren altijd zeer aangenaam en vriendelijk. Ik belde van tevoren om een zeer vroege check-in. Onze trein kwam om 5 uur, dus moesten we de kamer om 6 uur. Ik maakte vorige treffen met het hotel voor de vroege check-in. Na die regeling was gemaakt, ik later teruggebeld voor een late check-out aangezien we niet verlaten tot 7 : 35 00. De heren vertelden me dat ze niet konden garanderen een late checkout, het afhankelijk van beschikbaarheid. We konden eventueel worden gevraagd te vertrekken om 11.00 uur! Dus, ik werkelijk betaalde voor nog een nacht dus we hoefden niet te dwalen door de stad met geen auto, vanaf 11:00 tot 18:00 uur of zo. (daarover later meer) Kamer was klein maar fijn. We hadden een kamer voor mindervaliden met 2 bedden. Ik vroeg om een douche stoel toen ik de kamer gereserveerd, dan weer toen ik belde voor het instellen van vroege check-in, weer in een ander gesprek voor de late checkout & vroeg wie er weer bij check in. Nope, was er niet één in de kamer. We moesten naar beneden drie keer te vragen en kreeg uiteindelijk een ongeveer 4 uur! We checkten in om 6 uur! Ik heb niet waarderen niet te kunnen douche nadat ze op een trein de hele nacht! Ontbijt is om 7 uur. Kosten voor het ontbijt was $ 9 . 95 per persoon. Wij kwamen er 7 : 15:00 de ochtend toen we incheckten. Toen gingen we naar de buffettafel (niemand anders was er nog) , hij schreeuwde het is nog niet klaar! Hij kon mooi gezegd dat hij loopt achter of iets dergelijks. Hij was alleen. Ik denk om hem wat hulp nodig! We zaten & wachtte ongeveer 10 minuten en dan hij net geknikt het klaar was. Namen onze vouchers & hij letterlijk gooiden hen (opgewonden) in de mand! Hij was onbeschoft en gaf ons vuile blikken de hele tijd dat we bij het ontbijt! Er was meer, maar ik zal niet ingaan op het. Ging voor de eieren en ze waren er niet toe! Ze kwam ongeveer 5 minuten later. Ontbijt was verschrikkelijk! Worst en spek was al verbrand. Koffie was bruto. Smaakte opgewarmd koffie van de dag voordien. Alles wat ze hadden was koffie, twee soorten vruchtensappen, granen, melk, roerei, worst, spek, hash browns (zeer goed) & pannenkoeken (ook erg goed) dat is niet de moeite waard 9 $ . 95 per persoon! ! Bespaar je geld en ga ergens anders heen. Serieus. Ik hoorde veel, veel klachten over ons 3 daagse verblijf er, over de vreselijke ontbijt. Dezelfde jongen werkte in de kleine neem type restaurant daar. We hadden niet eens proberen! We kregen vuile blikken van hem telkens we liepen door als hij ons zag! Was niet naar hem koken onze eten. Weet niet wat wij deden hem. Nooit uitgescholden, nooit boos was, smerig of onbeschoft, nooit gemeld hem, niets te verdienen dat behandeling. Het waterpark was leuk! Niet genoeg buizen voor de lazy river en glijbanen. Veel mensen met geen buizen gewoon wandelen & kids zwemmen en springen in de lazy river, vooral op vrijdag en zaterdag. Naar mijn mening, dat is erg gevaarlijk met kinderen. Ze verstrikt kunnen raken onder een buis in een buis jam rond een bocht. Redders lijkt niet te willen of zorg. Een meisje werd huilt schoonmaakt ze raakte haar hoofd. De fluitjes waren doorgeslagen om iemand daar, maar de life guard moet van zat met haar tenminste & niet vertrekken haar zittend op de trappen huilt! Kinderen springen in de hot tub! Alsof het een zwembad, aan de zijkant van de hot tub in het water! Nog niet eens toegestaan! Gast uiteindelijk te horen dat het kind, is er geen springen in een bubbelbad, we kregen op dat moment schoonmaakt we waren boos, dus ik weet niet wat er gebeurd is. De ijsmachine in de hal was kapot, dus we hadden nooit ijs tijdens ons verblijf. De telefoon was niet aangesloten op de kamer toen we daar aankwamen. Mijn zoon kreeg daar weer achter & verstopt in. Als ik alleen was, ik zou geen telefoon, wat echt niet van telde schoonmaakt was er geen directory op de telefoon of zelfs overal in de kamer. Dus, je had geen idee wat uitbreiding te kiezen. In een toegankelijke ruimte of een ruimte voor dat onderwerp, telefoons moet worden aangesloten met een lijst van toestelnummers in geval van nood! Dus moest ik naar de receptie elke keer moest ik dingen zoals mijn douche stoel, extra kussens, extra dekens of extra handdoeken. Erg lastig wordt uitgeschakeld. En vergeet niet er was nooit iemand aan de balie, tenzij je geluk & iemand al werd opgediend. We tenslotte naar check out ongeveer 6 uur op zondag 7 / 23 / 17 & gevraagd waarom we uitcheckten zo vroeg! Haar uitlegde over hoeven de kamer tot 18:00 uur en er werd mij verteld dat ze niet konden garanderen dat de kamer beschikbaar, dus ik moest aanschaffen nog een nacht. Ze was geschokt! Verontschuldigde zich links en rechts en zei ik was verkeerd voorgelicht en ze zou hebben toegestaan dat & deden mijn creditcard creditcard voor dat extra nacht. Ze was erg leuk en ik kon zien dat ze was erg overstuur. Volgende keer dat ik dat eventuele oproepen om hotels, krijg ik namen van iedereen die ik te praten! Voor de prijs van het hotel in $ 214 per nacht, ik vind het niet de moeite waard! Het waterpark was leuk, maar niet geweldig en zeker niet groot genoeg of plezier genoeg te rechtvaardigen de kosten. Als het ontbijt inbegrepen was, zoals in de meeste hotels, we waarschijnlijk minstens een ander geprobeerd. Het was echt verschrikkelijk. De bedden waren comfortabel. Ons uitzicht bestond op een betonnen blok muur dat een groot persoon kon waarschijnlijk stretch en touch, het was zo dicht bij ons raam. Ik zal nooit meer terug gaan. Als u op zoek bent naar een oudere, fair hotel & zijn bereid om te betalen die meer dan $ 200 per nacht, dan zul je genieten. Maar doe jezelf een plezier en niet voor het ontbijt! !Meer

Antwoord van rinnes2017, Public Relations Manager bij Maui Sands Resort & Indoor WaterparkGereageerd 2 september 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Bij het inchecken was het personeel vriendelijk. De kamer is wat werd verwacht voor de super goedkoop tarief. Zeer schoon. Een hotel met glijbanen wat kan je meer vragen? ! ? ! Lazy River, een water activiteit play-functie en een 4 glijbanen. Het hotel is...schoon. Er werd mij verteld door 24 uur dat ze onder de nieuwe eigenaar.Meer

Antwoord van rinnes2017, Public Relations Manager bij Maui Sands Resort & Indoor WaterparkGereageerd 2 september 2017
Google-vertaling

Meer

Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Goed we hadden ingecheckt gingen naar onze kamer eerst waren er raisins op de vloer vanaf daar gewoon in spiraled tent zou gesloten. Vanaf dat insecten op de gordijnen tot één crawl op mij in het bed. We namen het en het was nog steeds...springlevend nam hem mee naar de receptie en de oudere vrouw zei oh goed het is een water bug, die ik een land meisje en het zag er niet uit alsof er geen water bug die ik ooit gezien heb en ik vis een stuk. Maar het punt is dat ik betaalde goed geld voor deze kamer en niets werd aangeboden als een andere kamer zou zijn het juiste ding om te doen, dus het is onnodig om te zeggen dat er zeer weinig slaap voor mij te slapen in een stoel de hele nacht dus, ik denk dat ik zal niet teruggaan naar deze bug stikte hotel verblijven. Hoop dat iedereen neemt dit tot hart omdat het een feit woonde.Meer

Antwoord van rinnes2017, Director of Sales bij Maui Sands Resort & Indoor WaterparkGereageerd 5 september 2017
Google-vertaling

Meer

Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Maui Sands Resort & Indoor Waterpark.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 123 - US$ 228 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Maui Sands Hotel
LOCATIE
Verenigde StatenOhioSandusky
AANTAL KAMERS
299
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding