Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
10 Daskalogianni Street, Chersonissos, Kreta 700 14 Griekenland
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (13)
Kamer en suite (2)
Dineren (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 80 van de 154 Bijzondere accommodaties in Chersonissos
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis internet
Zwembad
Buitenzwembad
Bar/lounge
Darten
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
24 uursreceptie
Restaurant
Autohuur
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
43beoordelingen3vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen

Schrijf een beoordeling en verdien 100 punten
Waardering van reizigers
  • 16
  • 7
  • 11
  • 3
  • 6
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
osgood2018 heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
Londen, Verenigd Koninkrijk1 bijdrage
Kleinste badkamer ooit! ! Je zou kunnen douchen, naar het toilet gaan en tegelijkertijd je tanden poetsen. Douche elke keer ondergelopen, geen toiletartikelen in de kamer en neem je eigen badhanddoek. Niet wat ik zou verwachten van een 4-sterren hotel. Restaurant is meer een schoolkantine en je moet eten tijdens vergaderingen, wat betekende dat als je er niet bent om 19.00 uur er later minder eten was om uit te kiezen. Om bij het zwembad en de bar te komen, moet je door een ondergrondse parkeergarage lopen en als je het toilet wilt gebruiken, moet je gaan of dalen om er te komen. Zou dit hotel niet aanraden.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: All the same to my knowledge so very small with very small balconies
Bekijk meer kamertips
Google
Nuttig
Delen
Georgia G heeft een beoordeling geschreven jun. 2018
Harrogate, Verenigd Koninkrijk6 bijdragen10 nuttige stemmen
Dit is een geweldig hotel, het is een geweldige locatie, ongeveer 2 minuten lopen naar de voorkant met het strand en bars/restaurants maar ver genoeg om geen enkel geluid rond het zwembad ect. Er zijn tal van leuke bars in de buurt van de 24, ik beveel palm beach voor jongere mensen. De kamers zijn comfortabel en kwam met slippers en badjassen en handdoeken elke dag. Gratis airconditioning en goede wifi met een mooie kamer met bad en klein balkon (vanwege de airconditioning unit) . De medewerkers zijn zo vriendelijk en behulpzaam, kon niet meer te helpen. Na een vertraagde vlucht kwamen we aan bij het hotel om middernacht, maar het hotel had links eten voor ons met water om te drinken toen we aankwamen die was briljant. Het eten is lekker, maar eetkamer is klein, en meer etikettering nodig is, e. g. vegetarisch/dairy/gluten enz maar de variatie was goed en lekker. Het zwembad is mooi, niet veel ligbedden ik veronderstel in het hoogseizoen, dit kan een probleem maar er zijn zitplaatsen rondom de bar buiten. De bar is goed, maar drankjes worden geserveerd tot 10:00 uur en cocktails moeten betaald worden, maar we zijn erin geslaagd om genoeg om te voldoen aan onze eetlust. Voor de vier van ons dat ging, deze vakantie was perfect. Zou u dit hotel aanbevelen!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2018
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met vrienden
Kamertip: All rooms with balcony will get the sun at some point in the day.
Bekijk meer kamertips
Language Weaver
Nuttig
Delen
Gruesome-Twosome2017 heeft een beoordeling geschreven mei 2018
Crowle, Verenigd Koninkrijk9 bijdragen13 nuttige stemmen
Dit was een zeer goedkoop All Inclusive vakantie namen we voor een week in de zon. Het Hotel had triest beoordelingen in 2016 voordat het werd gerenoveerd en kreeg een complete gezicht - lift en we waren er de 2 e week hadden re - geopend. Met elke nieuwe onderneming u kunt verwachten kinderziekten, en ze hadden een paar, maar sommige van de kritiek aan het personeel door de (voornamelijk) van middelbare leeftijd naar pensionering aged clientèle maakt - we dachten - was een beetje gehaast bij momenten. Zorg ervoor dat er waren enkele problemen, die alle ze onmiddellijk aangepakt en meestal verholpen binnen 24 uur, maar er waren verschillende kanshebbers voor de Olympische Winterspelen zeuren die week . . je weet het soort - 5 sterren houding met 2 sterren begrotingen! Anyway ik kom ingekort tot het magere: Het eten was perfect aanvaardbaar en gezien het feit dat ze hadden bij de ferry vanaf de keukens naar beneden naar de eetkamer boven via de service lift, er was soms een gebrek aan continuïteit. Blijkbaar zal dit veranderen want ze zijn het ombouwen (eventueel zinloos) 'onder hotel' parkeerplaats in de keukens en een veel grotere eetzaal later dit jaar. Bewegwijzering kan worden verbeterd. De badkamer kan wel een beetje meer ruimte en misschien een douchescherm - die sommige kamers hebben blijkbaar. Het balkon voor onze kamer was zo krap was moeilijk te gebruiken. De grote bedden waren comfortabel en nieuw. Gratis airconditioning inbegrepen. Alle nieuwe installaties waren van goede kwaliteit maar soms de indeling was niet zo praktisch als het had kunnen zijn - proably de bouwer keuze - maar alle medewerkers waren heerlijk, goed gemanierde, behulpzaam en professioneel op een storing. Het all-inclusive drankjes menu was - aan het begin - een beetje stempel, maar na een paar opmerkingen die ze toegevoegd aan het als ze gingen langs . . . en het eindigt om 10:00 hmm. Er zijn een paar dingen al wat ze moeten adres vrij snel; de bar heeft 5 tafels en stoelen, maar gezien het feit dat met volledige bezetting die ze nodig hebben om een stoel potentiële clientèle maakt van (zeg) 160 mensen, dit is hopeloos tekortschieten. Het zwembad is te klein voor wanneer het warm en de ligbedden zijn te weinig - meer hebben zij een verbeteringsprogramma voor een 2 e zwembad. Het gebied rond het bestaande zwembad en bar is turfed (echt gras) die iedereen dacht dat was een vergissing, aangezien het werd modderige en snel omlaag - bewandeld vanwege hun watergift. Zeker moet dit een verharde gebied, op die manier zou er meer ruimte voor tafels en stoelen etc. De lift in ons gebouw kan een zeer strakke pasvorm voor één groot persoon, laat staan de 4 personen was verguld voor! Opnieuw hebben we geleerd dat slechts een week voordat ze openden het zwembad was nog een bouwterrein! Dus, we zetten 2 & 2 samen en veronderstelde de bouwers waren laat met de hand - over en de turf was een snelle oplossing! Maar, gewoon lopen 100 m en u bent in het centrum van dit alles met veel winkels, supermarkten, auto/fiets huren kavels, reis/excursie kantoren etc, en binnen 300 m bent u bij de zee. Algemeen het terrein is vrij vlak dus wandelen is relatief eenvoudig. Het gebrek aan strand kan voor sommigen een probleem maar er waren verschillende privé-strand dat kwam goed aanbevolen door anderen. Er zijn diverse leuke restaurants en bars te vinden, dus genoeg om je bezig te houden er - of ontspannen. Dus al met al, we hebben genoten van onze begroting vakantie als we in vakantiestemming maar meestal - met de juiste houding - u zult 'manage ok' een van de gebieden worden ontwikkeld . . . en als we konden maken een suggestie aan het beheer . . . Vele hotels zijn nu een beleid maken van het verwijderen van handdoeken etc geplaatst om veilig zonnebanken dit is oneerlijk wanneer vele van hen zijn niet gebruikt en er zijn veel gasten die graag gebruik ze allemaal dag. Hoewel dit probleem was hi - verlicht, in zekere mate, vanwege de uitgesproken gebrek aan plekken om te zitten - en er waren mensen die 'ingepakte' tafels en stoelen en ligbedden in een zeer zelfzuchtige, hebzuchtig manier. Dus tot slot, we dachten dat veel van de 'klagers' waren beïnvloed door de ongewoon koele bries en gebrek aan sun we hadden, maar we dachten dat het was een prima 3 sterren hotel en voelde eigenlijk Sorry voor het personeel zoals ze op de 'coal face' en geconfronteerd met de klachten dat moet wellicht, kritiek op de eigenaren en/of de bouwers, maar geef ze een kans - ze krijgen daar! Goed gedaan! Bij de 5 * personeel 10 / 10 voor inspanning. David & Helen.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2018
Language Weaver
Nuttig
Delen
J M heeft een beoordeling geschreven sep. 2016
5 bijdragen1 nuttige stem
+1
All inclusive programma was echt slecht, in *** hotel zou ik verwacht betere service. Wat over drankjes, kun je een drankje alleen op bar, waar meestal was niet een ober (receptioniste en vaatwasser in één persoon). Er was geen automaat waar je kon een drankje wanneer u wilt. Eten was ok, soms lekker, maar gebrek aan keuze. Wat over ontbijten, er waren geen gekookte maaltijd zoals eieren of sausagges. Hoewel we hadden een all-inclusive programma, er waren geen snacks. Room service was ok, ze kamer elke dag schoongemaakt. We kregen handdoeken, maar er was geen zeep en de douche was een beetje klein. Weddenschappen waren heel ongemakkelijk. Wanneer u wenst aircondition is 5 € extra per een dag. Er was geen lift in een hotel. Wi-fi verbinding werkte alleen in een "eetkamer". Personeel was ok. Hotel is echt goed gelegen, het centrum en het strand zijn vlakbij. Wanneer je gewoon te slapen, het is prima en goedkope plek waar te verblijven. Wanneer u wilt genieten van uw vakantie all-in zou ik niet aanraden.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2016Reistype: Reisde met vrienden
Language Weaver
Nuttig
Delen
Rupul heeft een beoordeling geschreven sep. 2016
London UK18 bijdragen21 nuttige stemmen
Toen we aankwamen bij het hotel in de avond om 23.00 uur, was er geen Maaltijd gereserveerd voor ons hoewel we hadden all-inclusive geboekt. Het is gebruikelijk dat bij vorige vakanties waar we hebben verbleven, dat eten is bedoeld voor late aankomsten. Toen we dit opgevraagd met de hotelreceptionist, hij slechts zijn schouders zijn schouders en zei dat hij niet weet met de houding van 'ik kan mij niet schelen ofwel'. Toen we hem ingedrukt als waarom hij kon niet uitbreiden. Hij vervolgens op ons verzoek, kreeg een manager aan de telefoon die zei dat niet ze verteld van de late aankomsttijd. Dus geen maaltijd had gereserveerd voor ons. We kregen te horen dat de maaltijden waren ontbijt 20.30 - 10.00 Lunch 13.30 - 14.30 Diner 19.00 - 21.00 op dat moment besloten we onze tassen achter in de kamer en gaan meteen eten te krijgen zoals het was bijna 23:45 uur. Als we weggingen ik vroeg voor een fles drinkwater. De receptioniste zei dat water was gelegd door het glas. Ik vertelde hem dat ik zou halen we toen we terug kwamen, en hij zei dat het ok zou zijn. Gelet vonden een geschikt restaurant en gelet hadden een diner buiten toen we terugkwamen was het net na 1.00am. Vervolgens heb ik hem gevraagd voor een paar kopjes water. Hij zeer grof gezegd dat we konden geen water als de bar was gesloten. Ik vertelde hem dat hij zei dat we konden water halen op onze terugkeer. Zijn woorden waren: "je deed, waarom hebt u geen water kopen voor uzelf wanneer u waren buiten". Ik deed hem dat hij vertelde ons dat we konden het water en bovendien supermarkten waren al gesloten. Hij eindelijk, schoorvoetend gaf ons het water. Op om terug naar de kamer we uitpakten en wilden een douche na zo'n lange reis. Tot ons afgrijzen was er geen warm water. Ik ging om met hem te praten over het; hij checkte een paar dingen in de kelder en zei dat alle werkzaam was. Echter, toen hij kwam naar onze kamer hij vond ook dat we geen warm water. Hij laat het water stromen gedurende enkele minuten, maar nog steeds geen warm water en moest toegeven dat er een probleem was. Niets gedaan kon worden op dat moment van de nacht en ik had een koude douche. Mijn vrouw had moeten doen zonder. De volgende dag was er warm water. Dag 1 We hadden ontbijt dat was heel eenvoudig hadden we lunch en diner weer die waren eenvoudig. Met beide maaltijden had ik een biertje en vroeg om een dieet/licht cola voor mijn vrouw die we kregen. Ze vroeg de bar attendant of het was een cola light, ze was er zeker van dat het was. Dag 2 We hadden ontbijt en gingen voor de dag lunchen en niet bij het hotel. We kwamen terug in 18.45 uur had een douche veranderd en kwam voor een diner in 19.35 uur. Ik vroeg om een biertje en een dieet/lite cola voor mijn vrouw. Toen mijn vrouw dronken de cokes, zij niet geloven was lite cola en ging naar de bar attendant/receptioniste (een andere uit de eerste twee nachten) om een query. Ze was vervolgens verteld dat het normaal was cokes zoals zij geen dieet/lite cokes. Mijn vrouw was geschokt dat de bar attendant zou liegen over zoiets. Het maakte haar af of ze hadden gekregen, normale cola voor de laatste 2 nachten! Het was alleen 19.35 uur (35 minuten na het diner service gestart) en het grootste deel van het eten was eindprodukten of bijna afgewerkt. Dat alles was vertrokken was wat over- gekookte groenten, wat vis dat was erg wrang en varkensvlees. Er was kip dat was afgewerkt en sommige andere gerecht. Mijn vrouw die eet geen varkensvlees had niets dat ze konden eten. Vervolgens hebben we gevraagd of het eten (kip & de andere gerecht) kon worden bijgevuld. De receptioniste was erg onbeleefd en zei gewoon casual dat er niet meer eten. Hij zei dat hij niets kon doen en ging naar andere dingen te doen. Hij kon niet schelen. Het fruit in tijdnood. Het zien dat diner was open tot 21.00 uur, dit alles was goed voor het diner service was zelfs het halve werk dat eten in tijdnood. Vervolgens hebben we gevraagd of we konden spreken met iemand meer senior, een manager misschien. Hij was weer zeer onbeleefd om mijn vrouw zei dat hij was op diens en had alles te doen. Hij zei tegen mijn vrouw dat ze was niet de enige gast!!!!! Mijn vrouw vroeg om te spreken met een manager en de receptioniste/bar attendant zei dat hij zou bellen in 10 minuten tijd. Meer dan een uur ging door en hij niets hadden gedaan! In de tussentijd diverse andere gasten kwamen om te eten en eindigden eten de restjes meenamen en een paar liep weg, want er was nauwelijks eten ! Mijn vrouw ging terug naar de receptioniste en vroegen hem weer te bellen met de manager die hij met tegenzin gedaan bij 20,45. We zijn niet zeker wat gezegd tussen de receptioniste en de manager voordat mijn vrouw sprak met hem over de telefoon. Wanneer de manager sprak met mijn vrouw hij niet wilt luisteren naar onze bezorgdheid. Hij was woedend. Hij was schreeuwen en zei dat we altijd te klagen (hoewel onze klachten gerechtvaardigd waren). Hij zei dat hij alleen kreeg betaald ??? Euro levert een all-inclusive deal en wat hebben we verwachten van een low budget hotel!!!!!! Hij riep op mijn vrouw, "Ik wil dat je uit mijn hotel nu, vertrekken en krijg, ga naar een ander hotel en hebben een leuke vakantie". Hij kwam over als zeer bedreigend bijna zover dat het bedrog. Mijn vrouw voelde erg bedreigd en bang van wat hij zei en zijn houding. Door deze keer was na 21.00 uur. Want we hadden gevraagd te ontruimen de hotel in niet mis te verstane bewoordingen, ik inderhaast probeerde te boek een hotel voor die nacht maar kon omdat het te laat was voor die dag. Ik slaagde erin om een ander hotel te boeken met behulp van Bookings.com begint de volgende dag en betaalde online voor 4 nachten. In plaats van uitgaan voor onze dagelijkse wandeling die avond als we wilden, gingen we terug naar onze kamer en begon te verpakken klaar om te verhuizen de volgende ochtend vroeg. Ik was uitgeput en gelet had hart problemen, ik had een hoofdpijn als mijn bloeddruk was verhoogd, gingen naar bed zodra ik kon. Om ongeveer 23.00 uur was er een klop op de deur. Mijn vrouw beantwoordde de deur en het was de receptioniste. Hij wilde mijn vrouw naar beneden en spreken met de 'hotel manager'. Mijn vrouw terecht geweigerd te gaan want ze was in haar nacht kleren, het was na 23.00 uur en niet willen spreken met een bedreigende man als ze was bang. Ze vertelde de receptioniste. Hij zei dat het was een dame en niet een man. Mijn vrouw vervolgens overeengekomen om te spreken met haar. Een dame, die zei dat ze was een partner/eigenaar van het hotel, kwam naar onze kamer en hadden een lang gesprek met mijn vrouw opgebeld voor wat er gebeurd is. Ze legde uit dat ze geen keuken en externe cateraars op voorwaarde dat het eten dat was geleverd voor de receptioniste te blussen. Mijn vrouw vertelde haar dat omdat we hadden verteld naar buiten door de manager, we hadden nu een ander hotel geboekt voor betaald op lijn en zou bewegen in de ochtend. Zij heeft bevestigd dat het hotel zou ontvangen ??? Euro voor de boeking en ze vertelde ons dat zij en de manager zal evenwel geen betaling en dat wij een volledige terugbetaling krijgen voor het hotel accommodatie die we betaalden, wat we deden. We verlaten het hotel de volgende ochtend nadat ik een auto gehuurd om te verhuizen onszelf. We hadden geen ontbijt in het hotel voordat we vertrokken want we hadden al erg slecht behandeld door alle hotel personeel behalve de dame die was verontschuldigend en zeer beleefd. De ernstige opmerking is er waren geen brandtrap instructies en verzamelplaatsen verstrekt en er wordt een eis door de wet. Samenvattend A. Dit is aangekondigd als een 3* hotel, maar werd op de hoogte gebracht door het hotel dat op slechts een goedkope budget hotel. Hadden we dit geweten zouden we het niet hebben geboekt. B. De receptioniste was onbeleefd en sprak mij alsof ik een 3 jaar oud toen ik vroeg om water. Ook onbeleefd om mijn vrouw toen verzoeken werden ingediend. Personeel bleek tot zelfgenoegzaamheid en nutteloos. C. was er geen warm water voor het wassen of douchen op de eerste avond. D. Het eten was ontoereikend en van slechte kwaliteit en dat van een budget hotel geen 3 sterren hotel. E. waren we bewust normale cola en niet cola wanneer het was gevraagd. Mijn vrouw verbruikt buitensporig calorieën die zij niet willen. Als mijn vrouw was diabetes ze kon zijn verzonden naar een diabetische coma met de hoog suikergehalte- een ernstig potentieel levensbedreigende gezondheid incident. F. het eten raakte vroeg in de diner service en was niet bijgevuld. G. onze bezwaren niet zijn gericht in plaats van die we bedreigd werden. H. werden we gevraagd om uit het hotel direct aan de hotel manager. En we hebben dus bij de vroegste gelegenheid. I. We waren verzekerd door een eigenaar die bezocht ons dat het hotel niet beweren iedere betaling voor deze boeking van je en dus dat we ons moeten een volledige terugbetaling. We boekten een vakantie dat had een plezierige ervaring; we hebben echter bedreigd, getraumatiseerde en angstig. De hele ervaring was een zeer stressvolle één!!!!! Good luck moet je dit hotel boeken.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2016
Kamers
Locatie
Service
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Do not book here
Bekijk meer kamertips
Language Weaver
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 49 - US$ 156 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
GriekenlandKretaHeraklion PrefectureChersonissos
AANTAL KAMERS
31
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over The City Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van The City Hotel?
Attracties in de buurt zijn Aquaworld Aquarium & Reptile Rescue Centre (0,4 mijl), Palm Beach Club Restaurant (0,2 mijl) en New York Beach Club Hersonissos Crete (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van The City Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij The City Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van The City Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn The Grill, Med Cafe & Restaurant en Nautica.
Zijn er sportvoorzieningen bij The City Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Heeft The City Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, The City Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Zijn er historische locaties in de buurt van The City Hotel?
Veel reizigers bezoeken Megali Vrisi (Great Fountain) (11,3 mijl).