Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Reiziger (98)
Kamer en suite (32)
Dineren (19)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Roomservice
Gratis parkeren
Bar/lounge
Restaurant
Rookvrij hotel
Vergaderruimtes
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Minibar
Gezinskamers
Rookvrije kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op haven
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE
246beoordelingen
124foto's
1vraag en antwoord
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 56
  • 96
  • 45
  • 16
  • 34
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Hotel Victor was onze lunch stop op een bus tour. We waren erg onder de indruk van de locatie, het vriendelijke personeel en heerlijk buffet lunch hadden we daar. Het was inbegrepen in onze tour, maar de prijs vermeld in het restaurant was zeer redelijk.
Meer lezen
We hebben net een week in Victor Harbor en zagen we een advertentie voor een vleesbuffet bij de ontmoeting restaurant hier, maandag en dinsdag nachten - 1 kopen krijgt één gratis - $ 25 . Een Winterspecial. We eindigden hier beide nachten! ! Het personeel was vriendelijk en de
Meer lezen
Geweldige locatie op water front. In de meeste gevallen de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Slechts één persoon bleek een slechte dag. Eten was van hoge kwaliteit en goed gekookt en lekker. Geweldige sfeer voor gezinnen of koppels.
Meer lezen
Vriendelijke en behulpzame ontvangst, schone en nette kamer, alles werkte en een mooi uitzicht op de haven via de Norfolk dennen. Mijn kamer was op de eerste verdieping, en het hotel heeft een lift. Goed restaurant en bar faciliteiten ter plaatse, sluit een gaming room.
Meer lezen
Mijn moeder, zus en ik verbleef onlangs in het Hotel Victor voor drie nachten met 2 aangrenzende kamers. De kamers hadden een geweldig uitzicht over het park en brug naar granieten eiland. De kamers waren schoon, onderhouden en goed uitgerust. We waren direct boven de bar met
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDineren
Room and Picture Window
Foto ingezonden door managementHotel Victor
Executive Room
Room 3
VorigeVolgende
1234567
Need to share the worst experience we all had on Saturday night. We booked to have dinner at HOTEL CROWN at Victor Harbour. Looking forward to it as we had been before with a great time. We ordered our meal and served by wonderful staff. We started at salad bar as they were busy and our meals would probably take awhile. We noticed the bread had run out so I made a polite, yes a polite complaint that they had run out of bread and small salad bar gad not been tendered too and contents were either empty or stale. Still nothing done. We still had no food and again approached staff and asked why a pub would put out hard frozen bread and not fresh and yet again nothing done to salad bar. Asked for the manager ( the bar staff had no idea who the manager was as I asked for their name) and he came over to attend to our complaint ( he seemed very understanding) and solution was to microwave the bread, and not touch salad bar. Now it's nearly an hour and no food with hungry kids, 1 meal arrives and the youngest starts eating ( spaghetti) on her own as our other meals still not arrived. I'm thinking that because I complained we had been bumped to last order for the night as large group who ordered after us were actually eating. Childish behaviour I'm thinking. Now on the hour I asked when our food would arrive and at this stage asked for manager again, when he arrived his attitude absolutely astounded me and Lyndall. Now I quote " before you start I will not tolerate my staff being yelled at by anyone" and my reply was (still calm) " I beg your pardon I never yelled at your staff but I'm very positive if we don't get our food soon you will" now he turns and walks away no discussions at all says something under his breath that I did not hear, and told us he will refund all our money back, little did he realise we had a bar tab going. Now our food arrived looks lovely, no the salad bar has not been attended to, not to worry coz at this stage we lost our appetite. A nice waiter arrives with cash and says it's our money back, our response was please take back your cash as we have a tab, please return my credit card as we won't be eating our meals. At this stage the salad bar was refreshed. Little bit late. I'm still wondering what staff did to our meals in the kitchen. Now at home I searched for the owners of the Hotel. Found out it is Gunn Group of South Australia. Can not find an email address on their Home page, what a surprise. Hopefully they might read this and contact me. I doubt it. We will never ever attend the Crown hotel again but be assured Gunn Group I will let people know, and on your Facebook page, twitter page and trip advisor and any other forum I can find until I get an apology. I want nothing for free ( hence not taking the cash offered) just an apology from the manager and company representative. Wish me luck.
This is not a review for our hotel. It is for the Hotel Crown
0 stemmen
PRIJSKLASSE
US$ 83 - US$ 102 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
AustraliëZuid-AustraliëVictor Harbor
AANTAL KAMERS
33
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding