Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Rosamar Garden Resort

Reiziger (1082)
Zwembad en strand (162)
Kamer en suite (98)

Over

Nr. 31 van de 129 hotels in Lloret de Mar
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Waterpark
Avondentertainment
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Wifi
Openbare wifi
Internet
Bubbelbad
Sauna
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Kinderclub
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Veilig
Kitchenette
Flatscreen-tv
Koelkast
Russische tv - Channel One
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen

Locatie

Volledige weergave
87Geschikt voor wandelaars
Cijfer: 87 van 100
27restaurantsbinnen 0,5 km
3attractiesbinnen 0,5 km
2.253beoordelingen
670vragen en antwoorden
9kamertips
Waardering van reizigers
  • 703
  • 804
  • 391
  • 203
  • 152
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Te veel lawaai laat op de avond in de gangen door kinderen die daar op de deuren kloppen zonder het toezicht van de ouders. Beveiligingsagent is moeten tussenbeide komen ! We waren daar eens gaan kijken eind mei 2017 en toen was het hotel overvol. Wij waren daar in de herfst vakantie in november 2017 en toen was het er minder druk. Uitgenomen het lawaai zoals eerder beschreven.Voor de rest een prima hotel.
Meer lezen
Antwoord van RosamarHotels, Director General bij Rosamar Garden Resort
Gereageerd op 8 nov. 2018
Dear Luc, We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are grateful for your honest opinion, and we will be sure to take it into account in our efforts to continue improving our hotel. Thank you for counting on us, we would love to be able to welcome you again in the future. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels
Meer lezen
Mooie omgeving,verzorgd hotel. Zetels en ligbedjes meer dan voldoende. Veel zwem-en plonsmogelijkheden. Goede ligging, zeer behulpzaam hotelpersoneel. Eten was lekker en gevarieerd. Fijne wandelomgeving.
Meer lezen
Antwoord van RosamarHotels, Director General bij Rosamar Garden Resort
Gereageerd op 8 nov. 2018
Dear Lutgarde58, Thank you for taking the time to offer your comments on our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time at Rosamar Hotels. Our team’s goal is to work every day to ensure the well-being of our guests, and as a result we are pleased to hear your opinion. We hope to see you again soon. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels
Meer lezen
Op de eerste dag kregen wij een kamer die ons niet beviel van wege geluidsoverlast. Na dit gemeld te hebben kregen we gelijk een andere kamer super. Het eten is ons zeer goed bevallen. Verse broodjes en zeer gevarieerde keuze ook in de avond was er voor iedereen wat wils. Het hotel is goed aan te bevelen voor kinderen. Enkel mag het hotel wel eens een update hebben wat onderhoud betreft.(Kamers,Lobi,enz) Het personeel werkt hard, maar er mag wel eens een lachje vanaf. Vriendelijkheid siert de mens zou ik zo zeggen.
Meer lezen
Antwoord van RosamarHotels, Director General bij Rosamar Garden Resort
Gereageerd op 14 sep. 2018
Dear Cees, Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible. Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels
Meer lezen
Kamer was oké. Schoonmaak redelijk, maar als je met vijf mensen bent dan ben je dat gedurende je gehele vakantie. Dan moet je niet twee keer over naar de receptie moeten omdat ze maar vier bedden hebben opgemaakt (dan bedoel ik ook alle lakens zijn meegenomen). Eten was oké, niet altijd even warm. Personeel kan vriendelijker!!! Maar wat ons het meest heeft gestoord is hoe ze zijn omgegaan met het ongeluk van onze zoon. Hij is 9 jaar, was aan het spelen met zijn zusjes en is heel ongelukkig gevallen op de glijbaan in het kleuterbad. NIEMAND die kwam helpen (geen lifeguard) toen hij zijn hele mond kapot heeft gevallen. Ik moest hem zelf brengen naar de receptie. Daar word je in de taxi gezet en ben je aan de goden overgeleverd. Omdat ze niets voor hem konden doen in het plaatselijke ziekenhuis, is hij moet loeiende sirenes gebracht naar Barcelona. Daar is hij geopereerd en toen we terug kwamen in ons hotel hadden we wel verwacht dat we wat hulp zouden krijgen, maar nee hoor. Dat hij is gevallen kan altijd, maar dan verwacht ik wel wat meer medewerking. Hij kon niets meer eten. We hebben gevraagd of ze enigszins rekening met hem konden houden (we hadden all-in). Niet een keer hebben ze daaraan voldaan. Hij moest door de antibiotica binnen blijven en het was te risicovol in het zwembad, maar het geld voor de playstation hebben we geheel zelf betaald. Echt geen service. Toen beweerden ze aan de receptie ook nog dat we geen geld terug kregen voor de geleende badhanddoeken (we hebben geen briefje gekregen) toen was bij mij en mijn man de maat vol. We zijn een dag eerder naar huis gegaan. Niemand die je vraagt waarom. Toen waren ze ook nog onze spullen kwijt voor de huur van de kluis op de kamer en de borg van de parkeerplaats.
Meer lezen
Antwoord van RosamarHotels, Director General bij Rosamar Garden Resort
Gereageerd op 28 sep. 2018
Geachte klant, Het spijt ons enorm wat er met uw zoon is gebeurd gedurende uw verblijf in ons hotel. Hierbij reageren wij op uw review, hetgeen volgens ons geen correcte weergave is van hetgeen gebeurd is met betrekking tot de handelswijze van ons personeel alsmede het retourneren van de betaalde borgsommen. Onze receptionisten hebben direct een taxi gebeld en u bijgestaan totdat deze aanwezig was. Bij terugkomst hebben de medewerkers van de receptie wel degelijk geïnformeerd naar de gezondheid van uw zoon. Voor wat betreft het eten, de medewerkers van het restaurant en de keuken rekening met speciale eetwensen en tevens bestaat de mogelijkheid om van het uitgebreide buffet gebruik te maken, wat tevens bestaat lichtere gerechten die wat makkelijker te eten zijn Tevens geeft u aan niet tevreden te zijn over de schoonmaak. Wij hebben een aantal dames van de schoonmaak die in de middag/avond ingezet worden bij klachten. De betaalde borg van handdoeken, kluis en parkeergarage wordt bij inlevering van de spullen altijd ter plekke terugbetaald, ondanks dat in sommige gevallen klanten niet in bezit zijn van het betalingsbewijs. Wij hopen dat uw zoon inmiddels in goede gezondheid verkeerd. Met vriendelijke groet, Montse Vilella Direktorin von Rosamar Hotels
Meer lezen
Super fijn hotel. Vanaf dag één werden we goed geholpen. Nieuwe kamer gekregen omdat we graag wat lager zaten. Vriendelijk personeel bij de receptie. Kamer was mooi en schoon. Heerlijk eten, veel variatie met half pension. Leuke glijbanen en zwembaden. Leuke zwembadbar met aardig personeel. Leuke animatie en erg enthousiast. Op de laatste dag ook nog een fles champagne gekregen wat een service. Wij komen zeker terug. Dank jullie wel allemaal.
Meer lezen
Antwoord van RosamarHotels, General Manager bij Rosamar Garden Resort
Gereageerd op 9 aug. 2018
Dear Esther We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us. We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 79 - US$ 258 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
rosamar garden hotel lloret de mar, hotel rosamar garden
LOCATIE
SpanjeCataloniëProvince of GironaCosta BravaLloret de Mar
AANTAL KAMERS
355
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding