Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotel Selvamar
Av. Vila de Tossa, 51,, 17310 Lloret de Mar Spanje
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Heb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Over
Nr. 106 van de 119 hotels in Lloret de Mar
Locatie
Kamers
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
STIJL HOTEL
Klassiek
Gezinnen
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Betaalde wifi
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Spa
Rookvrij hotel
Bubbelbad
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Roomservice
Locatie
Av. Vila de Tossa, 51,, 17310 Lloret de Mar Spanje
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 84 van 100
84
Costa Brava Airport
24 km•
Alle vluchten bekijken
Internationale Luchthaven Barcelona
78.5 km•
Alle vluchten bekijken
63 restaurants
binnen 0,5 kilometer
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 1
- 7
- 8
- 7
- 12
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Nou, het is nu 2 keer de naam veranderd. . . en er zijn veel problemen over mensen die dit boekten en het hotel is niet open tot nu toe, ik vraag TripAdvisor voor een verklaring over dit hotel. . . . . . SELVAMAR was de naam toen het echt een goed hotel was,,, Hotel Marina Bay Sands toen en nu Hotel Suneo Costa Brava.
Meer lezen

Datum van verblijf: mei 2019Reistype: Bezocht alleen
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ik heb dit hotel geboekt omdat het werd beschreven als een gloednieuw complex dat eerst zijn deuren voor het publiek opent in mei 2018. De foto's op de website tonen het zwembadgedeelte buiten, om eerlijk te zijn, waren leuk en hadden duidelijk geld aan hen besteed.
Maar dat is de enige positieve opmerking die ik kan maken. Bij aankomst in het hotel betraden we de lobby maar er was niemand bij de receptie. Na een paar minuten kwam een man van de backoffice, vroeg om onze paspoorten, geld voor belasting en zonder een glimlach of welkom gaf ons een sleutel met het nummer van de hotelkamer erop en we werden achtergelaten om onze kamer zelf te vinden.
De kamer was een enorme teleurstelling. Geen dubbel bed slechts twee kleine singles met dunne matrassen. De lade aan de zijkant van het bed viel uit elkaar zodra mijn man het opendeed om er geld in te stoppen en het werd achtergelaten in die staat van verval de week dat we er waren. Er was geen douche alleen maar een slang die je moest vasthouden of het water stroomde door de muren. Toen ik de douche omdraaide op de dag dat we aankwamen, werd de verf of de substantie op het bad weggepoetst en elke keer dat het gebruikt werd verf / knipsels in de plug en onthulde een verdrietig, oud ogend bad. De kamer was basic, geen koelkast, geen mooie meubels, zag eruit alsof het had een halfslachtige likje verf maar eronder waren dezelfde ouderwetse en moe decor uit de jaren 70. Het bedlampje flikkerde voortdurend en ik was bang dat de elektriciteit niet op peil was. De airconditioner werkte niet goed. Het lawaai van andere kamers was verschrikkelijk, bedden worden door de kamers gesleept zoals sommige hadden drie / vier naar een kamer. Eten was verschrikkelijk, het personeel was grof en nors tenzij je toevallig niet Britse '. Op de eerste verdieping leek er geld aan te zijn besteed, maar slechts een klein gedeelte was open. Nauwelijks avondentertainment, twee avonden toen wij er waren. Het had een overdekt zwembad moeten zijn, voorzieningen voor kinderen, een fitnessruimte, een nachtclub maar helaas NO. We betaalden voor all-inclusive, maar ik vond het zo erg dat we elke ochtend zo vroeg mogelijk vertrokken en kwamen laat in de avond terug. Het management kan zich niets aantrekken van de klantenservice, ook niet als u er bent of als u klagen als u thuiskomt. Het zwembad is leuk, maar geen parasols of parasols. Het bovenste niveau van het terras was afgezonderd van een klein beetje in het midden. Ik zou mijn geld niet verspillen door hier te blijven. Het heeft de kamers volledig vernieuwd met geluidsisolatie en de hele ethos van het hotel kijken. Jammer, want iemand is duidelijk begonnen met het uitgeven van geld aan dit hotel en tenzij ze de problemen oplossen die het in een zeer korte tijd zal ondergaan, zal het nog verder achterop raken bij de normen die vereist zijn om van mensen te verwachten daar te blijven. Het heeft een waardering van vier sterren, maar ik zou het niet één geven als dat mogelijk was. Laat iemand komen die weet wat gastvrijheid is, kamers vernieuwt, nieuw personeel in dienst heeft en nieuwe chef-koks krijgt die elke avond meer kunnen koken dan worstjes en rundvleesburgers en je hebt een kans om het te keren. Niet voor mij, mijn vrienden of familie. Ruined onze vakantie volledig.
Maar dat is de enige positieve opmerking die ik kan maken. Bij aankomst in het hotel betraden we de lobby maar er was niemand bij de receptie. Na een paar minuten kwam een man van de backoffice, vroeg om onze paspoorten, geld voor belasting en zonder een glimlach of welkom gaf ons een sleutel met het nummer van de hotelkamer erop en we werden achtergelaten om onze kamer zelf te vinden.
De kamer was een enorme teleurstelling. Geen dubbel bed slechts twee kleine singles met dunne matrassen. De lade aan de zijkant van het bed viel uit elkaar zodra mijn man het opendeed om er geld in te stoppen en het werd achtergelaten in die staat van verval de week dat we er waren. Er was geen douche alleen maar een slang die je moest vasthouden of het water stroomde door de muren. Toen ik de douche omdraaide op de dag dat we aankwamen, werd de verf of de substantie op het bad weggepoetst en elke keer dat het gebruikt werd verf / knipsels in de plug en onthulde een verdrietig, oud ogend bad. De kamer was basic, geen koelkast, geen mooie meubels, zag eruit alsof het had een halfslachtige likje verf maar eronder waren dezelfde ouderwetse en moe decor uit de jaren 70. Het bedlampje flikkerde voortdurend en ik was bang dat de elektriciteit niet op peil was. De airconditioner werkte niet goed. Het lawaai van andere kamers was verschrikkelijk, bedden worden door de kamers gesleept zoals sommige hadden drie / vier naar een kamer. Eten was verschrikkelijk, het personeel was grof en nors tenzij je toevallig niet Britse '. Op de eerste verdieping leek er geld aan te zijn besteed, maar slechts een klein gedeelte was open. Nauwelijks avondentertainment, twee avonden toen wij er waren. Het had een overdekt zwembad moeten zijn, voorzieningen voor kinderen, een fitnessruimte, een nachtclub maar helaas NO. We betaalden voor all-inclusive, maar ik vond het zo erg dat we elke ochtend zo vroeg mogelijk vertrokken en kwamen laat in de avond terug. Het management kan zich niets aantrekken van de klantenservice, ook niet als u er bent of als u klagen als u thuiskomt. Het zwembad is leuk, maar geen parasols of parasols. Het bovenste niveau van het terras was afgezonderd van een klein beetje in het midden. Ik zou mijn geld niet verspillen door hier te blijven. Het heeft de kamers volledig vernieuwd met geluidsisolatie en de hele ethos van het hotel kijken. Jammer, want iemand is duidelijk begonnen met het uitgeven van geld aan dit hotel en tenzij ze de problemen oplossen die het in een zeer korte tijd zal ondergaan, zal het nog verder achterop raken bij de normen die vereist zijn om van mensen te verwachten daar te blijven. Het heeft een waardering van vier sterren, maar ik zou het niet één geven als dat mogelijk was. Laat iemand komen die weet wat gastvrijheid is, kamers vernieuwt, nieuw personeel in dienst heeft en nieuwe chef-koks krijgt die elke avond meer kunnen koken dan worstjes en rundvleesburgers en je hebt een kans om het te keren. Niet voor mij, mijn vrienden of familie. Ruined onze vakantie volledig.
Meer lezen

Datum van verblijf: juni 2018Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Rooms overlooking the pool have better views as the ones at the back of the hotel are awful
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
oké om te beginnen met de kamers zijn erg basic rond 2 sterren op zijn best, hoewel redelijk schoon. geen entertainment in de bar helemaal afgezien van op onze laatste nacht. Eten was niet slecht altijd iets te eten bij het buffet.
Ik verloor mijn sleutels en liet ze achter in mijn kamer en het personeel kon ze niet vinden! ? dus moesten nieuwe auto- en huissleutels worden gedaan. Ik weet 100% ik liet ze in mijn kamer wanneer uitgecheckt en belde van de coach transfer en het personeel was erg onbehulpzaam.
Personeel was over het algemeen slecht
Ik verloor mijn sleutels en liet ze achter in mijn kamer en het personeel kon ze niet vinden! ? dus moesten nieuwe auto- en huissleutels worden gedaan. Ik weet 100% ik liet ze in mijn kamer wanneer uitgecheckt en belde van de coach transfer en het personeel was erg onbehulpzaam.
Personeel was over het algemeen slecht
Meer lezen

Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Bezocht alleen
Kamers
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
De kamer was schoon en met een dagelijkse service. De deur bleef echter hangen en was moeilijk te openen / sluiten. Het eten was goed en de service vriendelijk. De lift had moeite om de vraag bij te houden en zou soms niet openen of sluiten. Zwembaden waren goed onderhouden en geweldig om te gebruiken, voldoende zitjes in of uit de zon. Snackbar was goed gevuld en gemakkelijk te gebruiken. Over het algemeen hadden we een goede tijd.
Meer lezen

Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Mazzabluenose heeft een vraag gesteld feb 2019
West Midlands, Verenigd Koninkrijk2 bijdragen3 nuttige stemmenHi all. Don’t really hold much hope that you can help. I have noticed this place is now called suneoclub costa brava and having massive facelift for Thomson. Has anyone been to Lloret recently and know if this place is all good to go and ready to re open in may with refurb? Totally ignoring reviews at minute as to be honest looks like a sh.. tip prior to being taken over by Thomson. Great price on line and. As Thomson suneo clubs usually great quality and we’ve gone suneo before feel like taking risk and booking for may. Anybody been there for update on refurbishments? Thank you all.
Hi there. I was there last sept and I couldn't understand all the bad reviews. All the common areas were refurbished but not the rooms. We had a high floor room that had a seaview. The pool area is fab. I'd say the largest in lloret. The restaurant was lovely and food was grand.The receptionist told us that they were doing up all the rooms over the winter period. I'd say if you are getting a good deal go for it.
PRIJSKLASSE
€ 75 - € 220 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
SpanjeCataloniëProvince of GironaCosta BravaLloret de Mar
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingHOTEL SELVAMAR (Lloret de Mar, Spanje) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Hotel Selvamar
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Selvamar?
Attracties in de buurt zijn Escapa't Lloret (0,3 mijl), Tilley's Bar (0,4 mijl) en Punto Aureo (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Selvamar?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, lounge en fitnesscentrum.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Selvamar?
Gasten kunnen genieten van lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Selvamar?
Ja, een parkeerplaats is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Selvamar?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Scaduto Pizza, Al Freskito en Bodega Manolo Cotano.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Selvamar?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt Hotel Selvamar in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,9 mijl vanaf het centrum van Lloret de Mar.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Selvamar?
Veel reizigers bezoeken Muralles de la Vila Vella (6,8 mijl), Santa Cristina Hermitage (3,5 mijl) en Modernist Cemetery (1,4 mijl).
Is dat nog niet genoeg?