Bediening in de bar is supervriendelijk, lekker eten en echt een rustig maar sfeervol hotel. Hotel heeft een huiselijke sfeer en is niet zo massaal als alle andere hotels in de buurt. Kamers zijn netjes en zeer ruim. Alleen jammer dat niet alle kamers een balkon hebben.
Bediening in 't restaurant 5 sterren. Eten goed. De rest slecht. Geen welkomstgroet, dankje, er wordt niet verteld waar de ontbijtruimte is, hoe laat het ontbijt is etc., waar de spa /fitness is, moet je allemaal zelf uitzoeken. Er wordt een 15 procentservice charge gerekend, er wordt vervolgens ook nog een tip verwacht. Er wordt niet op email gereageerd. Geen afscheidsgroet. En de airco is ongelooflijk lawaaiig. En tot slot, misschien een beetje mijn eigen schuld omdat ik hem niet in de kluis gelegd had, mist er 1000 euro cash uit mijn portemonnee die ik als back-up meegenomen had. Komt niet lekker fris over dit. En dan druk ik me nog zachtjes uit. En ik lees daar meer verhalen over op o.a google. Plus: dicht bij de strip, lekker zwembad. Value for money matig.
Deze maand bezocht ik voor de derde keer dit hotel. Wij vinden dit hotel geweldig, personeel is zeer vriendelijk en kamers zijn schoon en comfortabel. Het voelde voor ons als thuiskomen. Tijdens een gesprek in het zwembad werd ik gewaarschuwd door een dame. Ze vertelde dat ze tijdens het afrekenen van de rekening in het hotel diverse likeurs op haar rekening had staan. Deze bleken te zijn afgetekend op haar kamernummer maar het was niet haar handtekening, dame in kwestie drinkt geen alcohol en haar partner ook niet! Ze vertelde dat het aardig wat problemen had opgeleverd om dit van rekening af te krijgen. Omdat wij zelf uitsluitend goede ervaringen hebben in hotel dacht ik dat dit een incident zou zijn. Toen vrienden van ons vertrokken hebben ze een dag voor vetrek 700 dollar betaald voor verbruik in hotel. Tijdens de checkout dag erna kregen ze nog een rekening van 500 dollar gepresenteerd met daarop de items die ook al op vorige rekening stonden….dit is enorme discussie geworden aan de receptie. Dubbele betalingen moesten gedaan anders was check out onmogelijk. Met dit in mijn achterhoofd zelf ook direct rekening 300 dollar betaald en alle bonnen bewaard. Dag van checkout stonden er vier man personeel op scherm te staren, alsof ik mijn examen uitslag ging krijgen. Na een minuut of 10 kwam er een bon uit printer rollen met daarop het bedrag en alle items die we verbruikt hebben máár ook al betaald, de 300 dollar. Ik heb mijn bonnen overhandigd en aangegeven dat ik dit niet klopte. Inmiddels waren er twee managers bijgekomen en hebben er zes man 20 minuten staan staren en iedere print van een rekening had ander bedrag en onze betaalbewijzen waren weggehaald door een dame en kregen wij deze niet meer terug. Zelfs de beveiliging werd geroepen en stond ons te opserveren. Het heeft 1,5 uur geduurd, uiteindelijk nog iets van 35 dollar betaald, werd wel 53 ingetoetst op pin door de manager. Ik had een geweldige vakantie maar ging volledig gestrest op weg naar vliegveld, jammer! Ben nooit zo van de slechte recensies maar meneer de manager heeft duidelijk een lesje hospitallity nodig! Werk zelf in een hotel en ben blij dat wij anders met onze gasten omgaan. Nogmaals alle lof voor het operationele personeel!…
Uitstekend familie hotel Prima kamers heel goed eten dus echt een aanrader Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. In het bijzonder Sennen een hardwerkende zeer vriendelijke en behulpzame jongen. Altijd goed gehumeurd en niets is hem teveel.
We zijn geweldig geholpen door Sennen, Sandy, Rosendo, Linda & Javier goede tripadvisor en goede zorg waardoor hebben wij geweldige vakantie gehad bij Courtyard. Een hele fijne vakantie met een warme groet, Kaylee en Sjulaica
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding