Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Ravenala Attitude

Reiziger (3700)
Zwembad en strand (547)
Kamer en suite (346)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 3 van de 6 hotels in Mauritius
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis internet
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Tennisbaan
Oppas
Parkeerplaats
Wifi
Openbare wifi
Internet
Sauna
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Conciërge
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen voor mindervalide gasten
Rolstoeltoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Minibar
Flatscreen-tv
Roomservice
Veilig
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op rivier
Uitzicht op baai
2.682beoordelingen
525vragen en antwoorden
7kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.582
  • 748
  • 214
  • 90
  • 49
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
+1
Bij binnenkomst zijn we netjes ontvangen door een gastvrouw die het inchecken regelde. We waren wat aan de vroege kant maar konden eerder gebruik maken vd faciliteiten. Ons kamer executive sea front was prima, ruim en een goed groot bed en 2 lig poeven op het terras. Helaas
Meer lezen
Antwoord van 523guestrelations, General Manager bij The Ravenala Attitude
Gereageerd 5 dagen geleden
Good morning, Thank you for taking the time to share the experience of your vacation at our resort. I am delighted that you enjoyed your overall stay, especially the welcome upon check in, facilities, relaxing areas, sports village, culinary offer and cocktail, housekeeping service. Thank you for recommending the hospitality and special attention of our Family Members whom you recommended. We hope that we will have the chance of welcoming you back for a better experience. Warm regards, Alessandro Schenone General Manager
Meer lezen
Dit was het mooiste resort waar ik ooit heb gezeten. Kamers ruim en schoon. Mooi strand en zwembad. Veel te doen, oa gratis gebruik van kano’s. Perfecte service en aankomst. Heerlijk en heel afwisselend eten! Ik zou het iedereen aanraden.
Meer lezen
Antwoord van 523guestrelations, General Manager bij The Ravenala Attitude
Gereageerd 2 weken geleden
Dear Rosalina, Wow what a great review! Thank you for choosing The Ravenala Attitude for your holidays. It is a real pleasure to read your appreciation of the facilities, activities, culinary offer, service and hospitality of our Family Members. I really appreciate your recommendation to the other travellers - Thank you! Looking forward to the pleasure of welcoming you back for another memorable time. Warm regards, Alessandro Schenone General Manager
Meer lezen
Wij gingen een dag vanuit een ander attitude hotel. Het hotel heeft geweldige zwembaden voor zowel volwassen als kids, brandschoon, bandjes kun je lenen bij de kidsclub en goede bediening aan het zwembad. Het strand vonden wij iets minder, veel verkopers en niet zo’n mooie
Meer lezen
Antwoord van 523guestrelations, General Manager bij The Ravenala Attitude
Gereageerd op 10 apr. 2019
Good morning, Thank you for taking the time of sharing the experience of your holidays at The Ravenala Attitude. I am delighted to read your positive comments on the facilities, culinary offer at BBQ restaurant along with the service of our Family Members especially the ones working at the pool. Looking forward to the pleasure of welcoming you back for another great time. Warm regards, Alessandro Schenone General Manager
Meer lezen
+1
Wij verbleven 12 nachten in dit hotel met all inclusive formule. Bij aankomst direct welkom dankzij goede ontvangst. Er is een omkleedruimte met douche zodat je direct je winterse kledij kan inruilen voor iets zomers, heel handig als je niet direct in je suite kan. (alle kamers
Meer lezen
Antwoord van H0tels_Management, General Manager bij The Ravenala Attitude
Gereageerd op 20 nov. 2018
Dear Thomas, Thank you for choosing our resort for your honeymoon getaway and for sharing your experience. I am glad that you have appreciated various aspect of our resort along with the hospitality of our Family Members namely Shahem whom you have recommended. Please accept my apologies for the inconvenience in the room. Rest assured that I have briefed my team for immediate improvements. I regret that our culinary offer at our Italian restaurant was not per your expectation. Should you decide to visit us again, our Chef would be more than happy to prepare tailor-made dishes for you. Thank you for recommending us to the other travellers! Looking forward to welcoming you back soon 😊 Warm Regards, Alessandro Schenone General Manager
Meer lezen
Nooit meer.. Wij verbleven voor 18 nachten in The Ravenala Attitude (half pension). Deze reis hadden wij geboekt via TUI. Kamer: De kamer die wij kregen lag op 600 meter afstand van het zwembad. De kamers waren vochtig en muffig. Je zag op sommige plekken vochtplekken. De
Meer lezen
Antwoord van H0tels_Management, General Manager bij The Ravenala Attitude
Gereageerd op 22 okt. 2018
Good morning, Thank you for taking the time to share your experience following your stay with us. While I note with relief that you have appreciated the special attention of Lovelesh and Shivam along with our culinary offer at A Tavola Restaurant, I regret that you did not leave us fully satisfied. Please accept my apologies for any inconvenience caused in the room. Rest assured that I have taken your comments very seriously and have briefed my Housekeeping & Maintenance teams accordingly to avoid such situations in the future. I regret that the restaurants were fully booked during 3 days when you arrived. For your next visit, I will ask my team to contact you upon your arrival to ensure that your restaurant bookings are sorted out in advance. I am sorry for any inconsistencies in service in some of our restaurants you might have experienced. We are currently strengthening our training program for all our guest-facing teams, including waiters and kitchen teams, to ensure more efficient, swift and thoughtful service at peak times. The Wi-Fi connection is unfortunately beyond our control. I have however shared your comment with our Internet Service Provider for immediate improvements. With regards to the water bottles, upon arrival all our hosts are given one bottle of water in their room and during their stay, they need to order same at the mini bar shop (depending on their package). Thank you once again for your constructive comments which will not only help us better understand your expectations but also improve our services. Hoping for another chance of welcoming you back for a better experience, Warm Regards, Alessandro Schenone General Manager
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 153 - US$ 305 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
la plantation hotel balaclavala plantation resort and spala plantation balaclavala plantation mauritius
VOORHEEN BEKEND ALS
La Plantation Hotel
LOCATIE
MauritiusDistrict PamplemoussesBalaclava
AANTAL KAMERS
272
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding