Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Albatros Beach Club

Opslaan
Delen
Km 45 Hurghada-Safaga Road, Soma Bay 3211 Egypte
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 141
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 02-07-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
alle 13 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (2309)
Kamer en suite (418)
Dineren (183)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 11 van de 15 hotels in Soma Bay
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Parkeerplaats
Betaalde wifi
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Vergaderruimtes
Spa
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hoofdmassage
Massage
Conciërge
Souvenirwinkel
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Privébalkon
Veilig
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Uitzicht op baai
Gesproken talen
Russisch, Arabisch, Duits
1841beoordelingen353vragen en antwoorden4kamertips
Waardering van reizigers
  • 600
  • 515
  • 343
  • 208
  • 175
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Sanne K heeft een beoordeling geschreven sep. 2021
2 bijdragen1 nuttige stem
Prima hotel. Vriendelijk personeel. Eten gevarieerd en van goede kwaliteit. Tussen de hotelkamers zit een deur waardoor het erg gehorig is. Kamers zijn oud maar prima. Animatie ‘s avonds is niet heel bijzonder, karaoke avond een paar keer gehad. 1 avond vuurshow van 10 minuten. Omdat het hotel erg afgelegen ligt is er s avonds dus niet veel te doen. Ook zaten er in onze periode alleen maar polen/russen etc. met weinig fatsoen en veel lawaai.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Kimberley v heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
1 bijdrage
Samen gingen wij (19) & (21) negen dagen op vakantie naar dit resort. Wij zijn nooit eerder in Egypte geweest en op het internet leek dit ons een mooi resort. Bij aankomst werden wij geholpen met de koffers, die brengen zij naar je kamer. Dat scheelt. Wij hadden een deluxe kamer geboekt en hebben hier samen €120,- euro méér voor betaald. De kamer zag er niet netjes uit, dit leek totaal niet op een deluxe kamer. Wij hadden 2x een één persoonsbed & de badkamer zag er vies uit. Denk aan schimmel, roest en niet afgewerkt. Vervolgens werden wij door de receptie gebeld of alles oké was, dit is wel erg netjes. Wij vroegen of het klopte dat dit een deluxe kamer was, omdat wij ons dit niet konden voorstellen. Daar werd helaas kort & chagrijnig op gereageerd en de telefoon werd gelijk opgehangen vanaf de andere kant. Het personeel is totaal niet vriendelijk, achter de bar bij de drankjes, bij het eten enz. Bij het strand tentje zat de werknemer alleen maar op zijn mobiel en moesten wij wachten tot hij zijn “game” klaar had. Echt niet netjes! En totaal niet gastvrij. Daarnaast zagen wij er ook tegen op om elke keer drankjes te halen bij het personeel. De cocktails die zijn inbegrepen zijn simpel zat wodka met een sapje. Voor de “lekkere” cocktails betaal je een meerprijs. Het eten is niet veel en uitgebreid, maar opzich te doen. Verwacht er niet te veel van. Ga er niet heen als je allergieën hebt! Want daar wordt nergens geen rekening mee gehouden. Je ziet aan het hotel dat het nog niet af is. Als je een drankje haalt en achter de bar kijkt, zie je veel dingen wat half is. Dit zie je over het hele resort. Het animatie team is daarin tegen wel heel erg leuk! Gezellig & vriendelijk!! Zij zetten echt een show neer. Wat een top team. Echt mijn complimenten hier naar toe. Verder was dit voor ons de 1e keer, en gaan wij ook niet meer naar Egypte toe. Ik zou kiezen voor een hotel in hurghada. Hier is niks en ligt alleen maar zand rondom dit resort. Je zit gevangen in je resort en kan verder niks. Houdt daar wel rekening mee.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Jos Goodje heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Wijchen, Nederland93 bijdragen7 nuttige stemmen
Is een redelijk resort alleen erg afgelegen gelegen eten gaat niet bijzonder maar ook niet slecht. Zou eerder een resort nemen in Hurghada als in dit afgelegen zandbak, maar kom je voor je rust is het goed te doen.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
Jolien J heeft een beoordeling geschreven dec. 2019
Haarlem, Nederland2 bijdragen
We hebben 10 heerlijke dagen gehad in Amwaj Blue Beach Resort. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het animatieteam weet elke avond weer een leuke show in elkaar te draaien en de kamers zijn groot en netjes. Ook het eten was erg lekker, groot uitgebreid buffet en keuze uit twee restaurants in het all inclusive arrangement! Het enige kleine minpunt is dat de wifi alleen in de lobby werkt en niet erg snel is, maar dit is ook wel weer lekker als je op vakantie bent.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2019
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
patrick vandersteen heeft een beoordeling geschreven sep. 2019
Kapellen, België4 bijdragen1 nuttige stem
Het resort lag in the middle of nowhere, ergens in Safaga, omgeven door woestijn en op zo'n 50 km van Hurghada. Dus 's avonds zaten we eigenlijk gevangen in ons resort, want er was voor de rest niks te zien. Dan het hotel zelf. Dit zal ooit wel eens een 5sterren-resort geweest zijn, maar dit is nu zeker niet meer het geval. Het zag er niet echt fris meer uit. De hygiëne kon ook beter. In de eetzaal kleefde elke lepel om eten mee op te scheppen. Het eten zelf was alle dagen hetzelfde, er was praktisch geen variatie. En dan moet het ergste nog komen. Onze drie-persoonskamer was wel ruim, maar rook muf bij aankomst. Het derde bed was slechts een opvouwbedje, en geen volwaardig bed. De badkamer rook regelmatig naar de septische put. en de airco heeft tijdens ons verblijf van 5 dagen welgeteld 2 x 3 uurtjes gewerkt !!! Elke dag minstens 2 maal gaan klagen bij de receptie en/of guest relation. Telkens het standaard antwoord : "we sturen direct iemand, het zal zo gemaakt zijn". Maar dit was telkens niet het geval. Op dag 3, eureka, de airco werkte terug! Doch, na 2 uurtjes terug stuk. M.a.w., we hebben 4 nachten geslapen in een kamer waar het meer dan 30°c was. Dit was niet vol te houden in de maand augustus in Egypte. Op dag 4, dan de manager erbij gehaald. Nu kregen we voor de eerste maal het voorstel om van kamer te wisselen. Maar omdat we 's nachts al terug huiswaarts vlogen, hebben we dit vriendelijk geweigerd, met de woorden dat we dit voorstel op dag 2 hadden verwacht van een 5 sterren resort. Als compensatie hebben we dan een week gratis wifi gekregen (dit leek een enorme geste, maar de manager wist toen reeds dat we 's nachts terug vertrokken, waardoor we dus eigenlijk maar een halve dag gratis wifi hadden). Ook dit is iets wat vandaag de dag eigenlijk niet meer zou mogen kunnen, nl nergens free wifi. Normaal geeft elk hotel free wifi in zijn lobby, maar zelfs dit was hier niet het geval. All-in was ook niet echt all-in. Wijn was wel inbegrepen in de eetzaal, maar moest wel bijbetaald worden in de bars. In de minibar was enkel voorzien van mineraalwater. De schuimparty's die 's avonds georganiseerd werden moesten ook nog eens extra bijbetaald worden, enzovoort ... Het was dus niet verwonderlijk dat we, voor het eerst zolang we reizen (toch al meer dan 30 jaar), uitzagen naar de dag dat we naar huis keerden.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019
Kamers
Hygiëne
Service
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 82 - US$ 472 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
amwaj blue beach hotel soma bay, amwaj blue beach resort and spa
VOORHEEN BEKEND ALS
Amwaj Blue Beach Resort & Spa
LOCATIE
EgypteRode Zee en SinaïSoma Bay
AANTAL KAMERS
371
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Albatros Beach Club
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Albatros Beach Club?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Albatros Beach Club?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Albatros Beach Club?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Albatros Beach Club?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Albatros Beach Club?
Restaurants met een gunstige locatie zijn La Pergola Restaurant, Kempinski Hotel Soma Bay, Bamboo Shoot Restaurant, Kempinski Hotel Soma Bay en Sobar.
Zijn er sportvoorzieningen bij Albatros Beach Club?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Albatros Beach Club een luchthavenshuttle?
Ja, Albatros Beach Club heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt Albatros Beach Club vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Albatros Beach Club verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Albatros Beach Club?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Albatros Beach Club?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder duits, russisch en arabisch.
Heeft Albatros Beach Club een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.