Hotel Dunas de Sal is ideaal voor een bezoek aan Santa Maria. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een charmante omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Gastenkamers bevatten airconditioning, een minibar en een koelkast en je kunt bij Hotel Dunas de Sal eenvoudig gebruikmaken van gratis internet.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Hotel Dunas de Sal ligt dichtbij Funana Casa da Cultura (0,8 km) en Eliseu (1,5 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in Santa Maria.
Reizigers die van kreeft houden, zijn bij Chez Pastis, Marea Restaurant of Restaurante Barracuda aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Frans restaurant gaan, zoals Le Privè.
Als je Santa Maria wilt verkennen, is een van de historische locaties, zoals Paroquia de Nossa Senhora das Dores en Nazarene Church, misschien iets voor jou.
Geniet van je verblijf bij Hotel Dunas de Sal en veel plezier in Santa Maria!
Het hotel is niet zoals de grote resorts, dus minder geschikt voor kinderen. Rustig, altijd plek bij het zwembad en op het strand ook, als je voor 12 uur komt. Het ontbijt is goed en uitgebreid en wordt constant bijgevuld. Onze kamer, met ligbedden op het terras was top. Schoonmaak ook goed. Voor oudejaarsavond een prachtige avond aangeboden gekregen met lekker eten en live muziek. De enige minpuntjes zijn, dat de hal geluid harder maakt. Vooral lastig als er reizigers vroeg vertrekken. En dat er geen bar bij het strand is. Maar dat is echt een kleinigheid ten opzichte van alle pluspunten.
We zijn hier 7 nachten geweest voor vakantie. Super vriendelijk personeel. Erg lekker eten, en voor ons belangrijk, hygienisch top. Heel erg lekkere wijn gedronken, zowel rood als wit. Vlees op de steen is een aanrader net als de kleine hapjes op de lunchkaart. Zwembad is schoon en niet te druk. De hele dag wordt alles schoongemaakt en zelfs de mannen van de souvenirshop zijn super aardig zonder opdringerig te zijn. Mooie grote schone kamers, lekker bed en elke dag nieuwe handdoeken als je wil. Ontbijt lekker uitgebreid en als je niet van Kaap Verdiaanse koffie houdt is er ook gewoon een prima koffieautomaat met lekkere cappuchino en koffie. Voor ons een dikke 5 sterren!!
Zeer kleinschalig hotel 49 kamers... Goede ligging dicht bij het strand.. 2 kilometer van het centrum. Goed ontbijt geweldig diner mooie kamer groot balkon rustig zwembad Pin automaat aanwezig in de lobby Ook met euro's te betalen
Een volle week mogen vertoeven in dit establishment. Het personeel is het soort van weinig woorden, een goede morgen/middag of avond kan er 9 van de 10 keer niet vanaf. De eerste dag de fout gemaakt om te gaan lunchen in het restaurant (lange reis achter de rug gehad enzo). Om ons een beetje het “thuis gevoel” te geven zijn de prijzen lekker Nederlands. Voor een blikje ijsthee betaal je bijvoorbeeld 3 euro en een hamkaas tosti gaat richting de 5 a 6 euro. Dikke tip, het centrum is 10 minuten lopen. Hier kun je voor 1/4 van de prijs in een van de lokale tentjes heerlijk eten! Locatie is prima, straat over en je ligt op het strand. Hotel heeft zelf bedden op het strand staan en er is strandwacht aanwezig, top! Ontbijt is zeer matig, vooral veel zoet (koekjes, cakejes en zulks). Koffie is ronduit ranzig. Zelden zulke smerige koffie gehad, werkelijk niet te hachelen. Bah! Kamers zijn vrij ruim, bed is goed, badkamer een beetje gedateerd maar wel schoon. Kluis is aanwezig, maar hiervoor moet je wel 15 euro betalen(...). Naar mijn mening zeker geen 4 sterren hotel, maar je kan het slechter treffen denk ik. …
Een heerlijke plek, je komt er volledig tot rust. Mooie verzorgde tuin met prachtig groot zwembad waarrond al de kamers gesitueerd zijn, ondanks dat is het toch een oase van rust. De kamers zijn op zich basic maar verzorgd, al wat je nodig hebt is aanwezig,, het enige minpuntje is dat de safe betalend is (15 euro). Het ontbijt is uitstekend met een mooi aanbod , we zijn reeds 4 keer op Sal geweest maar nergens hebben we een beter ontbijt gekregen dan hier. We hadden gekozen voor de HP formule en ook dat is ons uitstekend bevallen , we hebben 10 dagen telkens iets anders gekregen, waarbij de soepen bijzonder goed smaakte, de hoofdschotels, salades en desserten waren telkens zeer verzorgd. De zonnebedden, windschermen en afdekjes voor de zon op het strand waren ook van een uitstekende kwaliteiten maar waar wij helemaal gek op waren zijn de fantastische leuke zitzakken vooraan het hotel , daarin kom je helemaal tot rust en die zaten (lagen) geweldig , als je daar bent zeker eens uittesten. Verder was iedereen supervriendelijk en zeer gedienstig. We waren al overtuigd van Santa Maria maar dit plekje heeft ons helemaal bekoord. Wel alleen geschikt voor mensen die van rust houden, geen massatoerisme willen of all-in toestanden en die niet opzien tegen een kleine wandeling (ongeveer 10 minuten) naar Santa Maria. Topplek !!!!!…
"De kamers achteraan zijn de meest rustige. Gelijkvloerse kamers kunnen perfect gebruikt worden door rolstoelpatienten"Volledige beoordeling lezen
"Het ligt eraan waar je van houdt. Zon 's-morgens en 's-middags schaduw of andersom. Kamer met balkon of met terras."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding