Hilton Cabo Verde Sal Resort is een fantastische keuze voor reizigers in Santa Maria. Het biedt een romantische omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Hilton Cabo Verde Sal Resort ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Funana Casa da Cultura (0,7 km) en Eliseu (1,4 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Santa Maria verkennen.
Hilton Cabo Verde Sal Resort is een romantisch hotel met een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Het hotel biedt een conciërge en roomservice aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Santa Maria gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
Probeer in Santa Maria lokale favorieten, zoals kreeft, bij Chez Pastis, Marea Restaurant of Restaurante Barracuda.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische locaties zoals Paroquia de Nossa Senhora das Dores en Nazarene Church.
Veel plezier in Santa Maria!
gewoon fijn hotel, value for money, prima ligging, op loopafstand van santa maria, wel gasten die handdoekje leggen, dat is weer minder, lekker eten, aargig personeel en natuurlijk lekker weer, prima strandfaciliteiten ook
Zeer goed hotel, ruime kamers, vriendelijk personeel. Goed ontbijt met ter plekke gebakken eieren en verse fruitdranken.Schoon. Mooi en ruim zwembad met voldoende ligbedden. Aan het strand ook voldoende ligbedden. Fijne Spa en goede fitness
Goed hotel, weinig te klagen. Erg vriendelijk personeel, iedereen doet zijn/haar best. Mooi zwembad echter doet het water groen aan door de natuursteen tegels, dat staat wat tegen om er in te gaan. Water was vrij koud. Super goed ontbijt, veel keus tevens zijn vele lokale producten te proberen. Prijzen van drankjes en eten rondom te poolbar en bar vonden we wel (veel) te duur. Natuurlijk moeten ze bijna alles importeren maar prijzen in het verderop in het dorp zijn wel gunstiger. Verder prima vakantie gehad!
We waren 4 jaar geleden ook op Kaapverdië maar dan met zijn tweeën. We verbleven toen in Melis Toglia, een kleine versie van de grote Melia. Ondanks dat de kamers en het personeel daar zeer vriendelijk was wilden we toch dichterbij Santa Maria blijven omdat de strand daar toegankelijker is en veel mooier. Daarnaast was het eten in melia erg eenzijdig. Hilton was nieuw dus we besloten hiervoor te gaan. Absoluut geen spijt van. Wat waren we blij met onze keuze. Een heel sereen hotel. We hadden halfpension geboekt. Heel uitgebreid ontbijtbuffet waar ze ook nog verse smoothies voor je bereiden en gebakken ei. S’avonds was helemaal subliem, geen standaard buffetrestaurant sfeer zoals je dat soms ziet. Je wordt keurig ontvangen en naar je tafel van eige keuze begeleid. De tafels zijn mooi gedekt met mooie wijnglazen. We hebben elke avond een wijn van de kaart gedronken. We dronken niet onze fles leeg maar dat bewaren ze voor je op basis van je kamer nummer. Eten was gevarieerd, vers en veel kleine leuke hapjes waardoor je echt een leuk bord kon samenstellen. En de toetjes, normaal niet zo mijn favoriet maar hier keken we er elke dag naar uit zo heerlijk waren ze. Het restaurant bounty aan de beach heeft een lekkere kaart. We lunchten daar elke dag. Elke dag hebben ze heerlijke lokaal gevangen catch of the day. Bedjes aan het strand met windschermen( is geen overbodige luxe) zijn heel fijn. Bedden aan het zwembad ook en het zwembad is heerlijk zwemmen. In het begin wat koud maar went snel. Kamer was geweldig met een bad met schuifdeuren zodat je vanuit bad in de kamer kan kijken, ideaal met een kleintje. We hebben nog nooit op zulke lekkere bedden in een hotel geslapen en elke dag maken ze goed schoon en krijg je 2 flessen water op je kamer. Alles keurig netjes en niks is ze teveel. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat hun lijfspreuk, No Stress vooral ook van toepassing is op hen, ze nemen wel hun tijd voor dingen, vooral bij het zwembad. Bestel voordat je honger krijgt is onze tip. Maar altijd zeer vriendelijk. Wij komen volgend jaar zeker terug! …
Omdat wij niet naar een all inclusive resort wilden, maar wel op een mooie locatie en met goede referenties een verblijf zochten hier via Tui beland. Uitstekend hotel. Niet de zakelijke uitstraling die Hiltons vaak wel hebben. Prachtig zwembad en schitterend verzorgde tuin.Kamers uitstekend, verzorging perfect. Wij hadden logies/ontbijt gekozen. Ontbijt van zeer hoge kwaliteit. Puntjes van kritiek; prijsniveau in Cize bar wel erg hoog. Idem aan de poolbar. Verder ontbreekt (buiten Cize bar en poolbar) een bar/terras achtige omgeving waar je overdag gewoon een kop koffie of een drankje kunt bestellen. Maar dat kan uiteraard ook een bewuste keuze zijn.
"rustig, open ruimtes en gangen, kamers die uitkijken op zwembad en zee zijn top."Volledige beoordeling lezen
"Hoger gelegen kamers hebben een mooier uitzicht en meer privacy. Afwerking en isolatie zijn van zeer hoge kwaliteit"Volledige beoordeling lezen
"Poolview kamer"Volledige beoordeling lezen
"Uitzicht op het strand"Volledige beoordeling lezen
"Er zijn maar enkele kamers met frontaal zeezicht. Superieur kamer met zeezicht kijkt uit op terras en zwembad met in de verte de oceaan."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding