TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa is een fantastische keuze voor reizigers in Santa Maria. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Tijdens hun verblijf bij TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spakunnen bezoekers naar Funana Casa da Cultura (2,4 km) en Paroquia de Nossa Senhora das Dores (2,6 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Santa Maria.
Dit resort all-inclusive voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa toegang tot een conciërge en roomservice. TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Santa Maria nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Op zoek naar een Mediterraan restaurant? Misschien zijn Marea Restaurant, Baraonda of Fashion Beach Club in de buurt van TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Viveiro, Botanical Garden & Zoo di Terra (1,2 km) is een leuke aanrader en ligt op loopafstand van TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa.
Veel plezier in Santa Maria!
prachtig hotel onder het label van TUI. Het hotel wordt geëxploiteerd door Melia Hotels (net als de complexen links en rechts). Met privé transfer (aan te raden, kost vrijwel niets, binnen 15 minuten van luchthaven bij je hotel zonder in een bus te hoeven zitten) kom je op het resort. Het is onderdeel van enkele andere vakantieaccommodaties die bij elkaar een mini dorpje vormen. Veilig, schoon, makkelijk bereikbaar. Vriendelijke ontvangst. De receptionist zitten achter een tafel in plaats van te staan aan een balie. We konden de kamer nog niet direct in. Rustig: geen lawaai, het is adults only. Het is plezierig luxe, medewerkers zijn allemaal vriendelijk. Jammer genoeg spreken velen slecht engels. Mooi, modern & strak van opzet. Enkele lange maar smalle zwembaden voor onderste hotelkamers die rechtstreeks toegang hebben. Voor alle gasten een tweetal prachtige zwembaden. Geen "handdoekjes leggen", voldoende plaats. Ook heel veel plekken aan het strand. Het strand is zand, schoenen voor in zee zijn niet nodig. De hostess van TUI (Eline) zat heel vaak (en lang) in het hotel. Goede uitleg. Fijne hostess. Prima buffet. Redelijke schoonmaak, heerlijke kamer met grote douche en badkamer en een heerlijk/perfect bed. Spa wordt gedeeld met zusterhotel. Prima WiFi. Taxi naar Santa Maria kost 3 tot 4 euro. Leuke excursies zijn "postcard tour" over heel het eiland met veel stops en veel bezienswaardigheden. In 1 dag heb je echter alles wel gezien. Een boottochtje (Sal Sea Safari) is erg aan te raden. Kleinschalig (max 6 personen). Hele dag zeilen met 2 bemanningsleden. We waren er begin maart 2020. Heerlijk klimaat. Neem wel iets mee met lange mouwen voor de avonden. Mannen moeten bij diner in lange broek. Aanrader!…
-Vliegreis en transfer/ prima in orde. -Hotel accomodatie/ degelijke hotelkamers, schoon en fris. -Horeca/ goed restaurant en genoeg barren. -Entertainment/ elke dag entertainment, wel meer gericht op oudere knarren 55+. -Te doen/ er is genoeg te doen op het eiland je hoeft niet in het resort te blijven zitten. Ja dus je staat op, zwemt in je bad voor de deur, daarna lekker ontbijten. Dan douchen en tandenpoetsen en daarna naar de massage. De massage is de 1e keer prijzig maar daarna krijg je kortingen en wordt het "leuker betaalbaar" zodat je zin hebt om vaker te gaan. In de loop van de dag meestal naar het strand. Het is altijd weer leuk om te zien hoe toch velen weer hun bedjes bij het zwembad claimen in de ochtend. Er staat altijd wel (wat) wind, heerlijk dus niet te heet. Wel oppassen voor verbranding omdat je dat niet zo snel voelt door de wind. Vooral Engelsen laten zich heerlijk verbranden van vuurrood tot bordeauxrood, meestal smeren ze zich niet in (best dom hoor). Kortom het weer is top, zonzeker en een beetje wind. Het strand nabij het hotel was top, lekker rustig en weinig ouwe sjagerijen. Het zeewater was nog best fris maar als je er in een keer induikt voel je niks. We gingen snorkelen en direct wordt je getrakteerd op allerlei mooie vissen. We hebben genoten van lokale activiteiten dan zie en doe je het meest en dan zit je niet met zijn alleen opgepropt in een auto. Op de strandboulevard kun je leuke excursies of activiteiten boeken. Tip, doe het via lokale gids (betrouwbaar en dan verdienen hun ook wat). Eerst een quad/ atv trip met een gids geboekt zonder allerlei andere toeristen, daarna zelf atv's gehuurd en het eiland afgeschuimd. Hou je van quad rijden dan ben je hier echt op het goede adres. Het terrein is niet gevaarlijk in de zin van hoge beklimmingen of afdalingen maar je kan er echt wel een volle dag offroad rondtoeren en bruin worden van het stof en van de zon. Prachtig crossterrein en uiteindelijk vindt je de weg ook wel weer terug. Wel weer jammer van alle rotzooi en plastic die de mens weer overmatig gecreëerd heeft. In Santa Maria kun je even lekker een middagje op pad gaan, het is geen wereld stad maar leuk genoeg om de dooie uurtjes te vullen. In het weekend (vrij/ zat) kun je er gezellig wat drinken en je vergapen aan alle figuren die er ronddwarrelen. Verder is alles goed betaalbaar voor een Europeaan dus schaam je niet om fooi te geven. Al met al een heerlijke vakantie gehad (elke dag) en het all inclusive was zeer goed (eten-drank). Hopelijk gaat Tui behalve in het resort ook in het eiland zelf en de mensen investeren zodat iedereen ervan gaat profiteren. De mensen zijn aardig en relaxed en het is er gewoon veilig. Je wordt wel regelmatig aangesproken door verkopers maar die moet je gewoon netjes afwimpelen. Vermaak jezelf en blijf niet de hele dag met je kont in het resort en kom ook buiten de deur! Weer 8,9 Resort 8,5 Eten 8,8 Personeel 9,0 Eiland 8,0 Te doen 8,6…
Goed en schoon hotel met (voornamelijk) vriendelijk personeel. Ruime kamers en genoeg bedjes op strand en bij zwembad 3 A la carte restaurants (1x tegen -hoge- bijbetaling), Italiaans en mediterraans restaurant met erg goede kwaliteit eten, maar ook het eten in buffet restaurant is prima en afwisselend (tonijn en vaak garnalen).
Goed resort, niet te groot, niet mega-luxe, maar wel mooi en schoon. Allemaal aardige mensen. Genoeg lekkere bedden bij het zwembad. Lekkere cocktails aan de bars. Eten prima, al hebben wij de lunch overgeslagen vanwege al dat warme eten, geef ons maar een broodje ;-) Koffie maken kunnen ze helaas niet. Wij hadden deluxe kamer 1101, lekker rustig, met een tuintje. Werd goed schoongemaakt, maar we moesten wel vaak vragen om aanvulling van koffie, showergel en water. We hadden wat kleurpotloodjes, schriftjes etc mee die we aan de schoonmaakster hebben gegeven, vonden ze erg leuk. In de avonden is er weinig te beleven, een kort muziekoptreden of dom spelletje. Op zaterdag zijn we naar Santa Maria geweest, is wel grappig maar verder ook niet. Goed opletten, want ze proberen je ipv euro's in escudo's terug te betalen!!! We hebben genoten, maar de eerste jaren voor ons geen Kaapverdië meer.…
Super fijn hotel met aardige medewerkers die er alles aan doen je het naar je zin te maken. Hotelkamer is schoon en ruim. Vind je het bed te hard, vraag dan om een topper. Ook het eten is uitstekend met veel afwisseling. Enige minpunt is de club op het strand; harde muziek vanaf 15.00 uur en zondagmorgen stopt dit pas om 6 uur am!!!
"Heerlijk om swim up te hebben zodat je smorgens snel fris bent, alleen rond 16.00 is de zon daar weg."Volledige beoordeling lezen
"Swimm-up kamer heeft in de middag geen zon."Volledige beoordeling lezen
"Er zijn kamers aan de zonzijde en schaduwzijde."Volledige beoordeling lezen
"De kamers aan de zwembadzijde zijn zonnig en er valt genoeg te zien vanaf het balkon. De kamers aan de andere zijde kijken uit op een weg."Volledige beoordeling lezen
"Kamers op begane grond hebben veelal een tuintje me toegang tot zwembad."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding