Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Reiziger (169)
Kamer en suite (50)
Video
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Zwembad
Roomservice
Gratis parkeren
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Buitenzwembad
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Veilig
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hotelpakketten
Locatie
Volledige weergave
52Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 52 van 100
36restaurantsbinnen 1 km
1attractiebinnen 1 km
Contact
915 Route 73, Mount Laurel, NJ 08054-1123
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Internationale Luchthaven Philadelphia25 km
Luchthaven Mercer County40 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen en meer
742beoordelingen
191foto's
12V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 254
  • 138
  • 134
  • 87
  • 130
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We hebben genoten van ons bezoek dit jaar voor onze jaarlijkse FCM kerk conferentie. We hadden een geweldige banket vergaderpakket de laatste dag. Het eten was uitstekend. Speciale dank aan Kenny, Mary, Pam, en Linda die waren geweldig servers. De conferentie kamers waren mooi,
Meer lezen
Antwoord van thehotelml, Guest Relations Manager bij The Hotel ML
Gereageerd op 4 aug. 2017
Dear Connie6385, Thank you staying with us during your church conference and taking the time to share your experience. We will certainly share your kind words regarding a number of our associates and celebrate their success. They are certainly examples of the level of service we strive to deliver on a daily basis. We hope you choose to visit our hotel again in the future!
Meer lezen
Ik wil graag nog even zeggen dat ik niet mijn reservering, maar ik weet wie u vragen wanneer we klaar zijn. Ik onrustige deze vrouw, Hellen om een reservering te maken voor onze familie vakantie voor ongeveer 7 kamers voor een verblijf van een week. Ze was zo aardig, ze was zo
Meer lezen
Antwoord van thehotelml, Guest Relations Manager bij The Hotel ML
Gereageerd op 30 jul. 2017
Dear Ellukay203, Thank you for taking the time to share your kind words regarding Helen. This is certainly a prime example of the customer service we strive to deliver on a daily basis. We will certainly pass these comments along to her and celebrate her success with our team. We look forward to accommodating you and your family in the future!
Meer lezen
Ik heb dit reservering op Groupon. In het timr, ik was meer geïnteresseerd over de indoor waterpark dan het hotel. Het meubilair in de kamer was verouderd en klaar voor de vuilnis. De kamer had een lichte schimmel geur maar zodra u het AC, de geur was verdwenen. De AC werkt
Meer lezen
Antwoord van thehotelml, Guest Relations Manager bij The Hotel ML
Gereageerd op 24 jul. 2017
Thank you for staying with us and taking the time to inform us of your experience. Please feel free to contact us directly so we can have our team review your concerns from the room you occupied. As we take all feedback seriously, we take every opportunity to minimize isolated incidents as you described to ensure we are delivering the product as promised. Thank you again for staying with us and we hope to see you again soon!
Meer lezen
Een kamer gehuurd voor mijn vader en ga met de kinderen naar het waterpark. We gingen direct vanaf de check - in balie naar het waterpark. De kinderen vonden het water park, elk kind wilt. Om een of andere reden het water had een geur van vuile voeten. Nu kon ik echt kijken
Meer lezen
Antwoord van thehotelml, Guest Relations Manager bij The Hotel ML
Gereageerd op 15 jul. 2017
Thank you for choosing to stay with us and taking the time to review your stay. It certainly appears you encountered many challenges during your stay. Please rest assured we take all feedback seriously and will address everything you noted. Also, please feel free, at your convenience, to contact a Manager-On-Duty so we may discuss your stay in greater detail.
Meer lezen
We verbleven hier onlangs als onderdeel van een bruiloft groep. We wachtten in de rij voor tenminste 30 minuten want er waren slechts 2 mensen werken check - in. . . mijn neef (broer van de bruid) wachtten in de rij tweemaal - beide keren kon hij niet langer wachten - hij ten
Meer lezen
Antwoord van thehotelml, Guest Relations Manager bij The Hotel ML
Gereageerd op 15 jul. 2017
Thank you choosing to stay with us and informing us of your experience. It appears you encountered many challenges during your visit. We apologize for everything you described. Please feel free to contact a Manager-On-Duty to review these items in greater detail. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Mount Laurel.
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteZwembad en strandDinerenGezins- en speelplekkenZakencentrum en evenementenruimtes
BED BUG BITE FROM KING SIZE BED ROOM 218
BED BUG BITES FROM KING SIZE BED ROOM 218
Dirty rusty access area.
Water not draining from this dirty tub.
Nasty toilet seat
VorigeVolgende
12345610
Does the hotel offer shuttle service?
Yes the hotel offer shuttle services ....i actually use it twice to take me to a nearby bowling alley and the movies....i hope this helps you...enjoy!
1 stem
Alle antwoorden weergeven
The Hotel ML takes bedbugs very seriously. If a guest informs us a room has bedbugs or if an employee feels the need to have the room checked, we have an outside professional pest control company check the room. If they find any evidence of bedbugs the room is treated and placed out of order for 3 weeks and the surrounding rooms are also treated and placed out of order for 1 week. Every hotel at some point has had bedbugs and I am happy to report that presently no rooms at the Hotel ML have bedbugs at this time.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Is the water park attached to the hotel or do we have to drive to it?
The water park is conveniently attached to the hotel.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Thank you for choosing to stay with us. If your room is available when you arrive, we will certainly allow an early check-in. If your room is not ready, we will place your room on a wait list and ensure it is a priority with our housekeeping team. We also have the ability to send a text message alerting our guests when their room is ready. Additionally, if you are staying with us to enjoy the Coco Key Water Resort, you may have access as soon as you arrive if it is during their scheduled operating hours.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Are there fridges in the rooms?
Yes, the rooms have refrigerators.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
123
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 82 - US$ 144 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
marriott mount laurelmount laurel marriott
VOORHEEN BEKEND ALS
Marriott Mount Laurel
LOCATIE
Verenigde StatenNew JerseyMount Laurel
AANTAL KAMERS
278
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding