Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
999 Resorts World Avenue, Las Vegas, NV 89109
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
Expedia.com
US$ 276
Volledig restitueerbaar voor 09-06-23
Booking.com
US$ 276
Volledig restitueerbaar voor 10-06-23
Priceline
US$ 270
Volledig restitueerbaar voor 09-06-23
Hotels.com
StayForLong
HiltonUS$ 308
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (269)
Dineren (53)
Kamer en suite (23)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 151 van de 281 hotels in Las Vegas
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis wifi in het businesscentrum
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Casino en gokken
Nachtclub/dj
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Parkeerservice
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Verwarmd zwembad
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Verkoopautomaat
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Shuttlebusservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Spa
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Kapel/schrijn
Conciërge
Gemakswinkel
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Krant
Rookvrij hotel
Winkels
Geldautomaat bij gelegenheid
Portier
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Slaapbank
Bubbelbad
Geluidsdichte kamers
Badjassen
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Apart eetgedeelte
Aparte woonkamer
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Vaatwasser
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Films on demand
iPod-aansluiting
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op bergen
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Uitzicht op zwembad
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Gesproken talen
Engels, Spaans, Chinees
Hotellinks
:Pakketaanbiedingen
450beoordelingen14vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 127
  • 73
  • 71
  • 73
  • 106
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Lara B heeft een beoordeling geschreven mrt. 2023
2 bijdragen1 nuttige stem
Deze plaats begrijpt of geeft niet om gastvrijheid. Ze zijn er trots op technologiegericht te zijn, maar hebben geen alternatieven om hun gasten goed van dienst te zijn wanneer de technologie faalt. Ik blijf probleem na probleem hebben en wanneer ik de managers de kans probeer te geven om te helpen, weigeren ze. Ik hoor steeds: "Helaas omdat dit een technologisch gericht hotel is ..." Dat is niet nuttig en hun poging om 'professioneel te klinken' wanneer ze me vertellen dat ze mijn problemen niet gaan oplossen. Problemen die te wijten zijn aan hun beleid. Er zouden back-upplannen moeten zijn voor wanneer de technologie niet werkt en die zijn er niet. Aan het begin van mijn verblijf kreeg ik niet de volledige prijs vermeld van wat er van mijn creditcard in rekening zou worden gebracht. Ik kreeg een melding op mijn telefoon voor een prijs die drie keer zo hoog was als het bedrag dat mij oorspronkelijk was verteld. Ik zei dat ze het moesten terugbetalen omdat ik niet zoveel ruimte meer had op die specifieke kaart en een andere zou hebben gebruikt als ze het me hadden verteld. Ik moest opzij stappen, andere afspraken maken en ging via een derde partij, waar het volledig werd betaald. Op dit punt besloot ik om in het casino rond te hangen om wat entertainment voor de avond te zoeken, omdat ik zo gefrustreerd was door de receptie. Ik was daar uren en de eerste creditcard die ik gebruikte, werd belast met het bedrag dat volledig was betaald via een derde partij. Woedend ging ik meteen terug naar de receptie om het probleem op te lossen. Ik kon niet eens begrijpen hoe dat mogelijk was. Ik vroeg de receptiemedewerker vriendelijk om een manager te vragen om mijn kosten af te handelen, omdat ik geen vertrouwen had in zijn training op basis van mijn eerste ontmoeting. Mijn problemen waren ook niet eenvoudig, dus het leek me een slimmere optie om er een manager voor te laten zorgen. De manager kwam agressief naar buiten en luisterde niet naar me. Diezelfde agressie heb ik zojuist ervaren van twee andere managers met wie ik zojuist sprak over verschillende technologische kwesties. Er is geen empathie. Ik werd koel aangestaard terwijl ik de situatie probeerde uit te leggen. Dus ik vermoed dat dit precies is hoe ze hier zijn opgeleid. Ik werk in de horeca, ik heb meer dan vijftien jaar ervaring. Ik moest de eerste manager vertellen hoe hij me op de juiste manier moest behandelen en nadat ik hem snel een paar dingen had geleerd in de hoop dat hij de situatie als een leerervaring kon gebruiken, veranderde hij uiteindelijk van toon en was hij bereid om te helpen, waarvoor ik hem bedankte. voor. Dus ik moest zijn werk voor hem doen, daarna beëindigde hij de interactie door me een voedseltegoed aan te bieden. Daar heb ik niet om gevraagd en dat was aardig van hem. Ik wilde gewoon dat de kosten op mijn kaart werden teruggedraaid en dat ik mijn kamer kreeg waarvoor ik al had betaald. Ik ben er nog. Ik voel me niet veilig met hoe dit etablissement wordt gerund. Ik zal hier nooit meer verblijven. Het laatste meisje met wie ik bij de receptie sprak, was eigenlijk ongelooflijk aardig (Mira?), De eerste van drie waarmee ik al bezig was, waarmee ik haar verbaal herkende aan haar vreselijke managers. . . geen naamkaartjes dragen en ik heb het niet gevraagd. De dame die vandaag mijn kamer heeft schoongemaakt was ook ontzettend lief, ik geloof dat ze Dahlia heette. De paar bartenders in het casino waren ook supercool, maar dat waren ze persoonlijk, als individuen. Het is niet hun schuld dat ze werken voor een vreselijk etablissement met slecht beleid. Doe het beter Hilton. Wat een teleurstelling is uw chique, duur gemaakte resort. Je had meer geld moeten uitgeven aan het trainen van je personeel dan aan die stomme oplichtende wereldbol in je lobby.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: Unless you have your own personal technology that never fails, you will have issues.
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
wetravelalot4fun heeft een beoordeling geschreven mrt. 2023
Sherwood Park, Canada68 bijdragen78 nuttige stemmen
Er waren te veel problemen die fout gingen: Ik gebruikte de online check-in met de Hilton-app. Ik gaf kredietgegevens en koos mijn kamer online. Wat een eenvoudig, ongecompliceerd proces was, was een nachtmerrie. Nadat ik mijn kredietgegevens had ingevoerd, werden er kosten in rekening gebracht op mijn creditcard, hoewel de kamer vooraf was betaald via een pakket. Naast een dubbele toeslag voor de kamer, was er een aanzienlijke borgsom en resorttoeslagen. Ik verwachtte alleen een resorttoeslag en belastingtoeslag. Het online proces betekende ook dat je niet naar de receptie hoefde te gaan, omdat je telefoon een digitale sleutel had om toegang te krijgen tot je kamer. De online sleutel werkte helaas zelden en ik wachtte herhaaldelijk in de rij bij de receptie zodat ze mijn digitale sleutel konden resetten. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik de plastic sleutel moest gebruiken omdat het normale proces betrouwbaarder was dan de hightech-optie. Helaas is het hotel onderbezet en ondergetraind. Er was nooit een conciërge te vinden, noch een huistelefoon om met iemand te praten om dingen te bespoedigen. De rij bij de receptie was altijd lang en ze hadden minimale training om te kunnen helpen met problemen. Zoals gezegd probeerde ik mijn dubbele kosten voor mijn kamer op te lossen, maar de persoon bij de receptie zei dat de dingen uiteindelijk zouden worden opgelost en dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Ik was in staat om dingen op te lossen toen ik thuiskwam met gastdiensten die zeiden dat dit probleem zichzelf niet zou hebben opgelost. We hadden ook problemen met onze kamer en moesten verhuizen. Er was een probleem waarbij de dilatatievoegen op het glas buiten zouden knallen en ons de hele nacht wakker hielden. Receptie was traag om ons te verplaatsen, hoewel een servicemedewerker om 05.45 uur in onze kamer was om reparaties uit te proberen en belde om ons te verplaatsen. Ik moet zeggen dat de onderhouds-/beveiligingswerker Dante uit Cleveland een van de weinige zorgzame werknemers was die we tegenkwamen. Ik kreeg niets aangeboden voor het ongemak van het verlies van een nacht slaap en tijd om dingen opnieuw in te pakken om te verhuizen. Bij het uitchecken vermeldde ik opnieuw mijn frustratie over het hotel en het receptiepersoneel kon met een manager praten om de resorttoeslag van één nacht te betalen. Het hotel heeft bezuinigd op personeel en de service is rampzalig. Dit hotel is een 3 verkleed als een 9, met het aantal problemen dat we hebben doorstaan. Er waren andere problemen, zoals parkeren, het telefoonsysteem, het Genting-programma, drankservice in het casino, enz. Kortom, ik zou ergens anders blijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Get a room at the end of a hallway as the doors slam shut and make noise as guests leave their...
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
jwp_m1350 heeft een beoordeling geschreven mrt. 2023
Calgary, Canada1 bijdrage
Ingecheckt in mijn hotel en aan de oppervlakte zag alles er goed uit. . . . . ging oude kleding in de ladekast opbergen en vond het al bezet met kleding van andere mensen. . . . . . liet me voelen dat ik in een niet-gereinigde kamer was. Receptiepersoneel geadviseerd en de was bij hen afgezet. . . . . kreeg een "sorry daarvoor" opmerking. gaf aan hoe ik me voelde en adviseerde dat ik vroeg zou uitchecken. . . . . kwam thuis en toen stuurden ze me een vergoeding voor vroeg vertrek. Zal kosten betalen. . . . . zal ook geen moeite doen om mijn Diamond-status bij Hilton hain te verlengen. . . . Marriott krijgt weer een Platinum-lid. Helaas teleurgesteld in het Hilton voor netheid en service.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Will G heeft een beoordeling geschreven mrt. 2023
Denver, Colorado27 bijdragen59 nuttige stemmen
Ik aarzelde een beetje om hier te boeken op basis van de beoordelingen, maar had uiteindelijk een geweldig verblijf. Dit resort is enorm en voelt luxe, luchtig en fris aan. We hebben de strip nogal wat verkend, maar je zou hier gemakkelijk een weekend of langer kunnen doorbrengen zonder het terrein van het resort te verlaten als je dat echt zou willen. Onze standaard tweepersoonskamer met queensize bed was eenvoudig maar schoon, stil en comfortabel. Er is een grote verscheidenheid aan voedselopties en we genoten van wat we probeerden. Casino was levendig en niet overdreven rokerig. Het is een beetje ver naar het noorden op de strip, maar het was niet al te slecht om naar het centrum van de Strip te lopen. Ik zou deze plek zeker opnieuw overwegen de volgende keer dat ik in Vegas ben.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht met vrienden
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Lisa Anita B heeft een beoordeling geschreven mrt. 2023
10 bijdragen
De kamer was geweldig - schoon en comfortabel. We bevolen het raam van vloer tot plafond. Door het casino lopen en het inchecken bij het hotel proberen te vinden was een beetje veel. (Veel lopen.) Check - in lijn was veel te lang en traag. De openingstijden van het zwembad waren veel te kort (9.00 - 20.00 uur), zelfs voor de winter. Ze waren echter verhit.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
PRIJSKLASSE
US$ 120 - US$ 272 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenNevadaLas VegasThe Strip
AANTAL KAMERS
1774
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LAS VEGAS HILTON AT RESORTS WORLD (Las Vegas, NV) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Las Vegas Hilton at Resorts World
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Las Vegas Hilton at Resorts World?
Attracties in de buurt zijn Battlefield Vegas (0,4 mijl), Peppermill's Fireside Lounge (0,4 mijl) en Circus Circus Adventuredome Theme Park (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Las Vegas Hilton at Resorts World?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Las Vegas Hilton at Resorts World?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Las Vegas Hilton at Resorts World?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Las Vegas Hilton at Resorts World?
Ja, gratis parkeren, parkeergarage en beveiligde parkeerplaats zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Las Vegas Hilton at Resorts World?
Restaurants met een gunstige locatie zijn THE Steak House, Tacos El Gordo en Tacos el Gordo.
Zijn er sportvoorzieningen bij Las Vegas Hilton at Resorts World?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Heeft Las Vegas Hilton at Resorts World een luchthavenshuttle?
Ja, Las Vegas Hilton at Resorts World heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Las Vegas Hilton at Resorts World?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Las Vegas Hilton at Resorts World?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Las Vegas Hilton at Resorts World zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.