Op zoek naar een accommodatie in Las Vegas? Dan kun je terecht bij Embassy Suites by Hilton Convention Center Las Vegas, een gezinsvriendelijk hotel waarmee Las Vegas aan je voeten ligt.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning. Er is daarnaast internet beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Las Vegas Embassy Suites toegang tot een 24 uursreceptie, roomservice en een souvenirwinkel. Embassy Suites Las Vegas biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Las Vegas nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals The LINQ Promenade (1,5 km) en Eiffel Tower Viewing Deck (2,1 km), maken dat Embassy Suites Convention Center Las Vegas Hotel de ideale accommodatie is voor bezoekers in Las Vegas.
Reizigers die van hot pot houden, zijn bij Hakkasan Restaurant, Tao Restaurant and Nightclub of Mizumi aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Aziatisch restaurant gaan, zoals The Buffet at Wynn, The Buffet at Bellagio of The Buffet at Aria.
Als je Las Vegas wilt verkennen, is een populair staatspark, zoals Old Las Vegas Mormon Fort, misschien iets voor jou.
Embassy Suites by Hilton Convention Center Las Vegas is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Las Vegas te ontdekken.
Goed hotel op goede locatie. Het geluid van de strip dringt niet door terwijl je er toch dichtbij bent. Happy hour en ontbijt zijn goed verzorgt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer is netjes alleen de airco maakt veel geluid wat het slapen wat minder maakte. Hem uitzetten en balkondeur open maakte het wel wat beter.
Zou het niet alleen op netheid aanbevelen. Het kamerfilter was zwart en zag eruit alsof het in jaren niet was schoongemaakt. Toen het naar het hotelpersoneel werd gebracht, maakten ze alleen het filter schoon, maar niets anders. Toen ik vroeg uitcheckte, zeiden ze dat dit je rekening is, fijne dag verder. Vreselijke manier om mijn zorgen weg te nemen.
Check-in proces was oké, aangezien mijn vrouw lid is van Hilton Rewards - wat trouwens niet de moeite waard is vanwege de nutteloze voordelen die ze bieden. De kamer/suite was ronduit verschrikkelijk. Tapijt leek alsof het al een paar jaar niet met stoom was schoongemaakt. Uittrekbare slaapbank was ook vies. Geen flessen water in de kamer, koffiezetapparaat was smerig, ik zou het niet eens willen aanraken. De kamers hadden gigantische structurele kolommen die de toegang tot een kleine kast belemmerden die zo gammel leek dat ik bang was om er iets in op te hangen. De schuifdeur naar het balkon had een afsluitbare grendel die niet werkte, dus werd er een geïmproviseerde opklapbare armstok geïnstalleerd als vergrendelingsmechanisme, iets wat je in een woonwagen zou vinden. Het ergste van alles - de badkamer had geen uitlaatventilator! ! ! Dus, alle aangename geuren daar na het gebruik van de badkamer bleven hangen, tenzij men de balkondeur opendeed om de kamer te luchten. Deksel op de V - Tac AC-eenheid was verbogen en kwam los toen de slaapkamerdeur erin openging - er stopt trouwens geen deur. Geen idee wanneer de filters zijn vervangen, aangezien ik een paar keer moest niezen toen de lucht opkwam. Schoonmaak was op zijn best rampzalig! ! De bemanning had onze kamer niet schoongemaakt tegen de tijd dat we om 20.00 uur terugkeerden naar de kamer - dit gebeurde twee keer! Toen ze de kamers deden, maakten ze het uitschuifbare bed niet op zoals het de avond ervoor was opgemaakt. Het lijkt erop dat het personeel lusteloos, ongemotiveerd was en zeker niet thuishoorde in de horeca. Ontbijtruimte en eten zelf was oké, maar de houding van het bedienend personeel kon wat PR-training gebruiken. Tussen haakjes, geen gratis koffie in de lobby van het hotel, ik was geschokt toen ik hoorde dat een grote koffie $ 5 zou kosten. Ik ben er vrij zeker van dat er in de stad slechtste plekken zijn dan deze, maar voor deze prijs leek het op een snelwegoverval. We zullen hier over onze ervaring schrijven aan Hilton Rewards.…
Het hotel heeft kakkerlakken gevonden die tijdens ons verblijf van de laatste nacht tegen de muur opkropen. Grote kakkerlakken Ik heb nog nooit een kakkerlak in mijn leven gezien. We waren slechts 2 dagen in de stad en de meeste hotels waren geboekt vanwege de vakantie, dus het had op dat moment geen zin om van hotel te wisselen omdat we 's morgens vertrokken. De onderhoudsman leek niet verrast toen hij de kamer kwam inspecteren nadat we de kakkerlakken hadden gemeld. Op dat moment vond hij meer kakkerlakken. Ze wisselden onze kamers zonder hulp, we moesten onverwachts het hele gezin inpakken en kamers midden in de nacht verhuizen. Blijf hier niet. De kamers waren vies. Bij aankomst lag er een poepring in het toilet. Haren in de gootsteen. Geen zakdoekjes, geen waskleren. Room service kwam de kamer binnen zonder te kloppen of zichzelf te identificeren zoals ik daar was in mijn nachtjapon. Hij leek geschrokken toen ik naar buiten liep. Oude met bloed bevlekte pillen. Haren in de bedden. Mijn zoon die astma heeft, werd hoestend als een gek wakker de hele tijd dat we er waren.…
geen zeep, geen shampoo, geen schoonmaak, ze maken het huishouden alleen op verzoek (maar niemand zegt dat je dat moet vragen). Als u 250 per nacht betaalt, verwacht u dagelijks minimaal een goede schoonmaak. . .
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding