Op zoek naar een budgetvriendelijk hotel in Las Vegas? Extended Stay America - Las Vegas - Midtown biedt alles wat je zoekt.
Homestead Suites Las Vegas ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Las Vegas, zoals Stratosphere Tower (2,1 km) en Chapel of the Flowers (2,2 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Kamers bij Homestead Las Vegas bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een kitchenette, en er is gratis wifi beschikbaar.
Homestead Las Vegas biedt ook ontbijt, waardoor je reis naar Las Vegas nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Reizigers die van chicken and waffles houden, zijn bij Bacchanal Buffet, Bouchon of Hash House a Go Go aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een steakhouserestaurant gaan, zoals Top of the World, Herbs and Rye of Joe's Seafood, Prime Steak & Stone Crab.
Als je Las Vegas wilt verkennen, is een van de architectonische bezienswaardigheden, zoals Keep Memory Alive Event Center en Historic Fifth Street School, misschien iets voor jou.
Het personeel van Extended Stay America - Las Vegas - Midtown is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Ze overboeken en kunnen uw reservering op de dag van verblijf annuleren! Zeer hebberig en onprofessioneel! Ik was op reis naar Vegas met mijn gezin, waaronder 2 peuters. Ik heb het hotel een paar weken van tevoren geboekt en ik kreeg op de dag van verblijf een telefoontje van de hotelvertegenwoordiger dat ze mijn reservering moesten annuleren. Ze zei dat ik bij Expedia had geboekt en dat Expedia niet over de juiste gegevens beschikte, dus het is de schuld van Expedia voor overboeking. Na enkele ogenblikken realiseerde ik me dat ik rechtstreeks op hun hotelwebsite had geboekt. Dus toen ik terugbelde en vertelde dat ik rechtstreeks op hun website had geboekt, zei ze dat het niet uitmaakt. Het hotel is overboekt en ze moeten annuleren! ! ! Ik moest klauteren om op zaterdagavond een ander hotel te vinden voor een veel hogere prijs! Boek dus op eigen risico! Blijkbaar kennen ze de betekenis van reserveren niet. . dat je een kamer moet houden! ! !…
Dit is het slechtste hotel. Bediening is harteloos en onverschillig. Onze reservering was verknald buiten onze schuld. We hadden een bevestigde reservering die we maakten op de mobiele ESA-app. Het management schopte ons 3 dagen te vroeg het hotel uit en beweerde dat we hadden getekend voor een reservering die op Expedia was gemaakt. Ik gebruik Expedia niet. Zelfs nadat ik de manager de bevestigde reservering op de ESA-app had laten zien, stond ze er nog steeds op dat we zouden vertrekken, anders zou ze ons door de politie als indringers laten weggooien. Ze deed geen enkele poging om met ons samen te werken of een oplossing voor het probleem te vinden. Ze zei dat onze situatie "niet haar probleem" was. We konden geen hulp krijgen van ESA Customer Relations omdat ze niet in het weekend open zijn en dit een zondag was. Om het nog erger te maken, toen we ons realiseerden dat we in onze haast wat persoonlijke spullen achterlieten en het hotel een paar dagen later belden om ze op te halen, ervan uitgaande dat de huishouding ze verloren en gevonden zou doen, kregen we te horen dat ze waren weggegooid. Dezelfde manager die ons eruit gooide, nam de telefoon op toen we belden en vertelde ons dat het beleid was om achtergelaten items weg te gooien en dat ze niet verplicht waren ze aan ons terug te geven [Een van de items was een medicinale zeep die ik gebruik voor een huid voorwaarde] . Het lijkt erop dat het "gesprek" dat het bedrijf in augustus 2020 met de accommodatie had als reactie op een andere negatieve beoordeling, geen enkel effect had. Maar ik geloof niet dat het bedrijf zich echt zorgen maakt. We belden om een klacht in te dienen en kregen te horen dat er binnen 24 - 48 uur contact met ons zou worden opgenomen. Dat was 4 dagen geleden. Dus ik houd mijn adem niet in dat het bedrijf iets kan schelen, wat verklaart waarom deze vastgoedbeheerder zich veilig voelt door te handelen zoals ze deed. We zullen NOOIT meer in een accommodatie van Extended Stay America verblijven!…
De kamer is comfortabel en past bij ons tweeën en ons kleine hondje. Benodigdheden zijn altijd beschikbaar omdat ons verblijf voor de lange termijn is terwijl we naar LV verhuizen, Deur-dashboard en insta-kar leveren hier ook wat ons nieuwkomers helpt
De kitchenette zegt volledig gevuld Er is zelfs geen lepel Geen koffiepot maar één Dixie-kopje in de kamer De gootsteen is zelfs achteruit warm water bevindt zich aan de rechterkant Geen zwembad Het ontbijt is een kopje koffie en een mueslireep Het was echter een comfortabel bed
Ik was net bij de receptie bezig om mijn sleutel weer aan het werk te krijgen, omdat ik vergat dat mijn broer onze reservering voor nog een nacht verliep, toen de manager kwam, werd ik meteen opgewonden en was ik zo verward dat ze deed alsof Ik heb de afgelopen 4 dagen niet betaald en probeerde haar of zoiets op te lichten. . . Ik wilde gewoon weten of ik dezelfde creditcard kon gebruiken die we voor onze vorige reservering hebben gebruikt en of zij konden wachten tot mijn broer terug zou komen om die kaart te gebruiken. . . in plaats van het simpele nee dat ik had verwacht, begon ze me meteen te vertellen dat mijn hond geen hulpdier was (daar heb ik nooit iets over gezegd) en hoe onze kamer schoon en rommelvrij zou moeten zijn. . . Dus ik betaalde voor de nieuwe huisdierentoeslag en de kamer. Maar dit is absoluut de eerste en laatste keer dat ik hier verblijf. Ik ben nog steeds geschokt over hoe daarmee is omgegaan.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding