Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer

Opslaan
Delen
Zeekraal 18, 4341 Arnemuiden Nederland
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Expedia.com
Travelocity
Hotels.com
Snaptravel
Orbitz.com
Booking.com
alle 9 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (162)
Dineren (23)
Kamer en suite (6)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
  • Contactloos inchecken
  • Contactloos uitchecken
Bijgewerkt op 23-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 23-06-20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer in Arnemuiden bevindt zich op één van de mooiste plekjes in Zeeland. Liefhebbers van strand en watersport zijn hier helemaal in hun nopjes en cultuursnuivers kunnen op ontdekkingstocht in de historische stad Middelburg. Laat u verrassen in het exclusieve restaurant Marina Lounge. In dit à la carte restaurant met aangrenzend loungeterras worden verse vlees, vis, schaal- en schelpdieren en vegetarische gerechten geserveerd, terwijl u geniet van een uniek uitzicht over het meer.
Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Kanoën
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Openbare wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Windsurfen
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Flatscreen-tv
Bad/douche
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Nederlands, Engels
153beoordelingen0vragen en antwoorden26kamertips

Beoordelingen

Schrijf een beoordeling en verdien meer badges
Waardering van reizigers
  • 48
  • 70
  • 17
  • 11
  • 7
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Jarno W heeft een beoordeling geschreven 2 aug.
Haren, Nederland5 bijdragen
Conclusie (4 sterren): (Lees verder voor de details) Het was een heel erg fijn hotel om te verblijven. Het hotel ligt op een prachtlocatie en het eten was heerlijk! Het hotel is schoon, netjes en modern! Indien wij ooit weer naar Zeeland op vakantie gaan, zullen we zeker weer een bezoek brengen aan dit hotel. Locatie (5 sterren): Het hotel ligt lekker afgelegen, maar op fietsafstand van Middelburg. Daarnaast ligt het hotel aan Het Veerse Meer. Als u uw ‘’vaar’’ vakantie graag zou afwisselen met een bezoek aan mooi dorpje of Middelburg, is dit de place to be. Een prachtige, maar ook praktische locatie dus. Kamers (4 sterren): De kamers waren netjes en modern, de bedden lagen goed en het uitzicht was perfect. Voor een 5e ster had ik nog graag een koelkastje op de kamer gezien en had de wc papier van wat hogere kwaliteit mogen zijn (te dun). Desalniettemin hele mooie kamers. Ontbijt, lunch & diner (4 sterren): Het eten dat geserveerd wordt is simpelweg van hoge kwaliteit. De diversiteit van het ontbijt was ondanks de Corona maatregelen prima (hier later meer over). Het diner was perfect, niets op aan te merken. Coronamaatregelen (3 sterren): Ontbijt: Het hotel heeft i.p.v. een onbeperkt lopend ontbijtbuffet een systeem bedacht waarbij men een aantal menu’s kan selecteren op een papiertje. Indien men iets anders wenst dan de beschikbare menu’s kan op de achterkant zelf een menu samengesteld worden. Deze papiertjes dienen per persoon ingevuld te worden. De diversiteit op dit ‘’menu’’ viel ons mee. Wel zorgde dit systeem ervoor dat er twee van de drie dagen veel verwarring was over wat we hadden besteld waardoor we dus niet kregen wat we hadden besteld, of te weinig kregen. Om een voorbeeld te geven: Bij het vakje voor broodbeleg (kaas), staat dat men 2 plakjes krijgt bij het aankruisen. Wij hadden hier achter gezet dat we dit twee keer wilden hebben, in totaal dus 4 plakjes. Vervolgens kregen we 2 plakken Dit soort dingen gingen (te vaak) mis, wat voor irritaties zorgde. Andere recensies geven aan dat voor een zelf samengesteld menu (op de zojuist beschrijven achterkant) extra betaald moest worden. Wij hadden incl. ontbijt geboekt en hoefden niet bij te betalen voor de zelf samengestelde dingen op de achterkant. Beschikbaarheid van desinfecterende handgel: Bij de ingang van het hotel staat een contactloze handgel dispenser. We vonden dat de handgel kwalitatief te wensen overlaat. Daarnaast hadden er wat meer dispensers door het hotel verspreid mogen staan, bijvoorbeeld bij de trappen en wanneer men van de terrassen komt. Service (3 sterren): Let op (!!!), dit is een persoonlijke ervaring, anderen kunnen dit heel anders hebben ervaren. Bovendien is het afhankelijk van de persoon die u bedient. Wij kregen het gevoel dat het personeel niet goed ingewerkt was (nieuw). Dit viel voornamelijk op tijdens het ontbijt, zoals hierboven omschreven ging hier heel veel mis. Maar ook tijdens het diner viel het op dat het personeel niet altijd even goed op elkaar inspeelde en bijvoorbeeld lang niet altijd wist naar welke tafels drankjes & eten moest. Overig: Personeel mag de planten wel wat vaker water geven (8/10 planten hingen er dood bij).
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2020
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Nuttig
Delen
Peter M heeft een beoordeling geschreven jul. 2020
Zingem, België13 bijdragen10 nuttige stemmen
We hadden, na het harde werken tijdens de corona-crisis, uitgekeken naar een verblijf van een paar dagen in dit hotel. Gezien de kostprijs van de boeking mochten we ook wel wat verwachten. Bij aankomst konden we al genieten van de prachtige ligging. Weliswaar afgelegen maar met een prachtig zicht op het Veerse meer. De kamer zelf was ook top. Proper, ruim en prachtig zicht. Het ontbijt was dan weer een tegenvaller. Een buffet kan uiteraard niet. Alle begrip daarvoor. We kozen dan maar voor het continentaal ontbijt bestaande uit 2 pistolets, een croissant, een plakje kaas en hesp alsook fruitsap en koffie. Wil je vers fruit, een plakje zalm, ... of nog andere extra's ... dan dien je bij te betalen. Toch wel overdreven vind ik. Bovendien stoort het me dat sommige medewerkers onvriendelijk zijn.Geen herhalingsgevaar.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2020
Kamers
Locatie
Service
Nuttig
Delen
Peter heeft een beoordeling geschreven jul. 2020
Kruisem, België1 bijdrage
Mooi hotel met prachtig uitzicht op Veerse meer. Heel mooie en ruime kamers. Het ontbijt was echter een tegenvaller. Door de corona-maatregelen geen buffet wat ik uiteraard kan begrijpen. Maar dan de keuze zo beperken (3 types ontbijt) en voor alle extra’s (fruit, zalm, ...) dient men extra te betalen. Voor zo een hotel is dat er over.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2020Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Richard Story heeft een beoordeling geschreven jun. 2020
Middelburg, Nederland6 bijdragen1 nuttige stem
Helemaal vergeten een review te schrijven! Het hotel was ondanks de Corona maatregelen echt een super ervaring. We hadden een enorm luxe kamer geboekt en dit werd ook zeker waargemaakt. Mooi uitzicht op het Veerse meer. Lekker stille rustige kamer en genoeg ruimte! Vriendelijk personeel en lekker eten bij de roomservice.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
indopensionado heeft een beoordeling geschreven jun. 2020
Heerlen, Nederland15 bijdragen1 nuttige stem
Het hotel is redelijk nieuw met mooie kamers en uitzicht op het meer. Of via het balkon of in de kamer met de gordijnen open vw. de grote ramen en vrij uitzicht. Ontbijt is goed, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Locatie aan veerse meer is uitstekend en niet ver van de grote steden Goes, Middelburg en Vlissingen. Kamer en badkamer is comfortabel. Er zijn veel mogelijkheden voor water recreatie indien het weer toelaat.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 102 - US$ 270 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandZeelandArnemuiden
AANTAL KAMERS
51
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer?
Attracties in de buurt zijn Town Hall (6,0 mijl), Zeeuws Museum (5,7 mijl) en Kamer 51 (5,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer?
Restaurants met een gunstige locatie zijn De Gespleten Arent, Restaurant Scherp en Restaurant Basalt.
Zijn er sportvoorzieningen bij Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Biedt Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer?
Veel reizigers bezoeken Rijksmonument Kuiperspoort Middelburg (5,4 mijl), de Oostkerk van Middelburg uit 1667 (5,2 mijl) en Rijksmonument de Koepoort van Middelburg uit 1735 (5,4 mijl).
Heeft Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op haven.
Is Fletcher Hotel-Restaurant Het Veerse Meer toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.