Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Holiday Inn Rochester Downtown

Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
HotelIndigo.com
Expedia.com
Hotels.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (39)
Kamer en suite (25)
Dineren (4)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Zwembad
Roomservice
Restaurant
Binnenzwembad
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Golfbaan
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Sauna
Stomerij
Vergaderkamers
Verwarmd zwembad
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Magnetron
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Centraal gelegen
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
97Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 97 van 100
67restaurantsbinnen 0,5 km
19attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen en meer
253beoordelingen
54foto's
3V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 43
  • 65
  • 74
  • 35
  • 36
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Dit hotel is niet het dichtst bij de Mayo gebouwen, maar het is slechts ongeveer drie straten verderop. We zijn in staat waren het gemakkelijk lopen. Ik voelde dat ze hadden de beste combinatie van prijs/gemak van de hotels beschouwd als ik. Onze kamer en de openbare ruimtes
Meer lezen
Antwoord van Sherri S, General Manager bij Holiday Inn Rochester Downtown
Gereageerd op 8 aug. 2017
Dear Fabian, We are so happy that our hotel was able to provide all things needed during your visit to the Mayo Clinic. We know how important it is to be comfortable and not have any issues. Thank you for taking time to offer all the feedback. Sincerely, Sherri
Meer lezen
Met een goede prijsklasse voor de familie en centraal ten opzichte van alle winkels, waaronder de straat winkels en eten, we bespaarden hoofdpijn parkeerplekken en in - uit de auto te reizen. Een beetje lopen van waar we wilden gaan, maar een wandeling die we nodig hadden.
Meer lezen
Antwoord van IHGService, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Rochester Downtown
Gereageerd op 27 jul. 2017
Dear muahkin, Thank you for your recent stay with us and reviewing our property. I am very delighted to know you enjoyed your stay with us, specially the fine location of our hotel and the room you received. We highly value views, opinions and feedback from our guests, as this allows us to constantly improve the service we provide. Thank you for staying and we all hope to serve you again on your next future visit. Sincerely, Anthony M Case Manager IHGService
Meer lezen
Deze faciliteit is dringend toe aan een upgrade en herinrichting. Onderhoud en hygiëne zijn niet sterke punten hier. 1 nacht verbleven en vond dan prachtige accommodaties voor dezelfde prijs met zijn eigen - demand shuttle service. Ik denk eerlijk gezegd niet weten hoe ze erin
Meer lezen
Antwoord van IHGService, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Rochester Downtown
Gereageerd op 26 jul. 2017
Dear dbhoug, Thank you for your recent stay with us and reviewing our property. I am very sorry to learn your unsatisfactory experience with regards to the cleanliness and condition of our facility. It is with deep regret that we did not live up to your expectations. We work very hard to ensure our facilities and guest services are superior and strive to be the best hotel around. For this reason, we find your comments troubling. Nevertheless, I've noted down your comments and passed them over to our internal teams so they can check the areas that may need further/more attention. Thank you for staying and we hope you give us another chance to show you how great our hotel is. Sincerely, Anthony M Case Manager IHGService
Meer lezen
We verbleven hier dit afgelopen weekend en ik was teleurgesteld met dit IHG locatie. 99 % van de tijd we reizen verblijven we in een IHG pand en hebben nooit een probleem gehad. Het is zeer oud en achterhaald. Zodra we de roltrappen in te checken kunt u zien grote vlekken op het
Meer lezen
Antwoord van IHGService, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Rochester Downtown
Gereageerd op 3 jul. 2017
Hi jbushno, Thank you for your stay and for leaving a review about our hotel on TripAdvisor. Your feedback is extremely important as this will help us to achieve our mission to provide the perfect guest experience. It is good to hear that you found our location to be convenient for your needs and pleased that you appreciate our beds. However, I was concerned to see that you were not impressed with the conditions of our room and facilities. I would like to apologize for any inconvenience these issues may have caused you during your stay. Rest assured, the areas for improvement you mentioned have already been reported to our management and we'll take the necessary actions to correct any shortfalls. We value as our guest and sincerely hope to get another chance to give you a better experience on your next visit to Rochester, MN. Regards, Christian C. Case Manager IHGService
Meer lezen
Het hotel is wat je zou verwachten voor een holiday inn was schoon, netjes en modern maar saai. Ze hadden een aardig restaurant waar we waren enthousiast om te genieten van een drankje en eten in voordat je klaar bent voor de bal. We kregen te horen dat ze opende om 2 dus we
Meer lezen
Antwoord van IHGService, Guest Relations Manager bij Holiday Inn Rochester Downtown
Gereageerd op 16 jun. 2017
Hi Valued Guest, Thank you for staying with us recently and for taking the time to share your experience. It is certainly regrettable that our restaurant did not live up to your expectations. Please allow me to apologize for the inconvenience you have experienced with the level of service you have received. While I would have preferred your time with us was more enjoyable, I appreciate that you have brought this to our attention. Let us assure you that we will continuously strive for improvement to make your future stays even better. I do hope that you will give us the chance. Kind regards, Faith R Case Manager IHGService
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
The parking garage
Very clean
Work area
Nicely remodeled bath
Single room
VorigeVolgende
12345
Is there a shuttle to and from the airport?
Yes, I don't remember the name of the service. I believe it's $15 per person. There is a service desk both at the airport & at the street entrance of the hotel. No need to reserve from the airport to downtown but we did reserve from the hotel back to the airport.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
The Holiday Inn - Downtown does allow pets. There is a $75.00 non-refundable fee per 'pet room'. We have two Mayo Rates: one that includes parking, and one that does not. Please ask for these specifically with a reservation agent. We have separate rates that include breakfast, as our Mayo rates do not. As far as breakfast is concerned, we have a full service restaurant, in addition to room service options. Our guest rooms have a refrigerator and microwave in them, however, we do not have any guest rooms that have a full kitchen. Thank you for your inquiry Jessica - General Manager
0 stemmen
The Holiday Inn - Downtown does allow pets. There is a $75.00 non-refundable fee per 'pet room'. We have two Mayo Rates: one that includes parking, and one that does not. Please ask for these specifically with a reservation agent. We have separate rates that include breakfast, as our Mayo rates do not. As far as breakfast is concerned, we have a full service restaurant, in addition to room service options. Our guest rooms have a refrigerator and microwave in them, however, we do not have any guest rooms that have a full kitchen. Thank you for your inquiry Jessica - General Manager
0 stemmen
VorigeVolgende
11
OOK BEKEND ALS
holiday inn rochesterholiday inn mayo clinicrochester holiday inn
VOORHEEN BEKEND ALS
Rochester City Centre Hotel
LOCATIE
Verenigde StatenMinnesotaRochester
AANTAL KAMERS
173
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding