Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Quality Inn & Suites

Reiziger (57)
Kamer en suite (38)
Zwembad en strand (7)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Zwembad
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Fitnesscentrum / sportruimte
Binnenzwembad
Feestzaal
Hot tub
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Vergaderkamers
Vervoer van/naar luchthaven
Verwarmd zwembad
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
51Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 51 van 100
12restaurantsbinnen 0,5 km
0attractiesbinnen 0,5 km
Contact
1950 Rahncliff Ct, Eagan, MN 55122-3370
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Internationale Luchthaven St Paul11 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen en meer
326beoordelingen
92foto's
10V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 102
  • 85
  • 57
  • 32
  • 50
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik heb dit hotel geboekt via Expedia. Ik heb gekozen voor dit hotel vanwege de lage prijs van $ 71 . 99 + belasting en het is 24 - uur pendeldienst naar de Mall of America. We moesten naar de MOA te vangen de Light Rail naar een concert in ons Bank Stadium. Voordat we
Meer lezen
Antwoord van Mark R, General Manager bij Quality Inn & Suites
Gereageerd op 2 aug. 2017
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. With hospitality, Mark Revering General Manager Quality Inn & Suites, Eagan MN 651-681-9266
Meer lezen
De Hampton Inn in Burnsville is mooi en we verbleven er voorafgaand, maar was geboekt dus we probeerden dit hotel. De recensies waren correct. . De kamers zijn niet erg fris, het tapijt is vies en de zalen geur. Als je met kinderen reist en op zoek naar een redelijke plek, zou
Meer lezen
Antwoord van Mark R, General Manager bij Quality Inn & Suites
Gereageerd op 31 jul. 2017
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. With hospitality, Mark Revering General Manager Quality Inn & Suites, Eagan MN 651-681-9266
Meer lezen
Deze plek is goor. We moesten kamers twee keer vanwege de staat van de kamers. We zouden nog hebben als het gebied was niet uitverkocht. De kamers reek van oude rook. De lakens op alle 4 bedden waren gespannen en één had gele korzelige dingen op het. De dekbedden waren
Meer lezen
Antwoord van Mark R, General Manager bij Quality Inn & Suites
Gereageerd op 25 sep. 2017
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. With hospitality, Mark Revering General Manager Quality Inn & Suites, Eagan MN
Meer lezen
Deze locatie is gunstig gelegen voor de luchthaven. We verbleven twee nachten om enkele lokale bezichtigen. Het personeel was erg vriendelijk. De unit wat werk kon gebruiken. Kamers en gangen zijn klassieker ingericht en de verlichting in onze kamer was beneden - ondermaats een
Meer lezen
Antwoord van Mark R, General Manager bij Quality Inn & Suites
Gereageerd op 25 sep. 2017
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. With hospitality, Mark Revering General Manager Quality Inn & Suites, Eagan MN
Meer lezen
Check-in proces was verschrikkelijk, controleer wat ze proberen aan te rekenen! Ze betalen onze kaart 3 keer! ! Wisten niet wat ze deden bij de receptie. Kamers waren al vooraf betaald, dus er was geen reden voor een toeslag in de eerste plaats.
Meer lezen
Antwoord van Mark R, General Manager bij Quality Inn & Suites
Gereageerd op 30 jun. 2017
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future. With hospitality, Mark Revering General Manager Quality Inn & Suites, Eagan MN 651-681-9266
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteZwembad en strandDinerenZakencentrum en evenementenruimtes
ISH !!!
Yuck
Maintenance
Stains Hairs and ???
old furniture in suite
VorigeVolgende
1234568
are you dog friendly
do you allow dogs
0 stemmen
How old fo I have to be to be able to check in.
Call the front desk. In Mn you're an adult at age 18.
1 stem
Call the hotel and see if their shuttle can pick you up. If they know when you need the ride - they will meet you.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
The king suite has a kitchen and jacuzzi correct??
Some of our king suites do have a kitchenette as well as a jacuzzi.
0 stemmen
Greetings and thank you for your question. All of our rooms have refrigerators and microwaves in them and our onebedroom king suites have small kitchenettes in them, that include fridge, microwave counter top, cabinets and sink. Please feel free to contact our hotel directly with any other questions or to make your resevation @ 651-681-9266. With hospitality, Your hotel General Manager
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 62 - US$ 112 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
holiday inn express eagan hotel eaganholiday inn eaganeagan holiday inn express
VOORHEEN BEKEND ALS
Holiday Inn Express Eagan
LOCATIE
Verenigde StatenMinnesotaEagan
AANTAL KAMERS
120
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding