Hotel Santantao Art Resort





























Over
Santantao Art Resort is een fantastische keuze voor reizigers in Porto Novo. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Gastenkamers bevatten een minibar, airconditioning en een koelkast en je kunt bij Santantao Art Resort eenvoudig gebruikmaken van gratis internet.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en een restaurant. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Reizigers die van Italiaanse restaurants houden, zijn bij Restaurant La Lampara of Morabeza Beach Club aan het juiste adres.
Veel plezier in Porto Novo!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 39
- 110
- 49
- 14
- 20
- Filteren
Het resort is op loopafstand gelegen aan de rondgang Porto Novo. De kamer was schoon en voorzien van airco en koelkast, niet geheel overbodig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt gunstig om excursies te maken op het zeer mooie eiland.
Een paar dagen terug van Kaapverdië, na Sao Vicente drie nachten in dit hotel in San Antonio. Op het eerste zicht leek het een leuk resort doch dit beeld werd vlug bijgesteld. Het personeel is heel onvriendelijk, werkt duidelijk met tegenzin, er kan geen glimlach af nog zijn ze behulpzaam. Het hotel is verouderd en afstand. De bars buiten zijn buiten gebruikt; zwembadwater vond ik maar vies; vele ligzetels zijn stuk, enz...Zo werkte ook de lift niet en werd er niet de moeite genomen om ons te helpen onze valiezen naar boven te dragen. Aan het ontbijt zit het personeel gewoon op zijn gsm bezig; aan de bar moet je zelf gaan vragen om bediend te worden op het terras.
s'Middags twee maal een verkeerde bestelling moeten terugsturen: alhoewel de menukaart foto's heeft en we duidelijk aanwezen een tosti te willen, kwamen ze de eerste maal met een broodje tonijn, dan met een broodje kaas-ham en de derde keer hebben ze dan gewoon het broodje geroosterd!
Het ergste was evenwel dat het zwembad op een namiddag werd overgenomen door een Nederlands sprekende familie Kaapverdiërs die niet in het hotel logeerden. Ze namen de ligzetels in beslag en zetten zonder boe of ba een hele grote muziekbox aan het zwembad en maakten er daar een privé-feestje van. Vriendelijk vragen of de muziek stillen mocht omdat de meeste gasten toch rust wouden, had geen effect. Ook diverse klachten door mij en anderen werd door de management lettelijk weggelachen. Ze lachtte eens en zei: i can't ask that... Onvoorstelbaar!
Even was straf was het feit dat toen onze groep vertrok om de ferry terug te nemen, er plots wel werd geglimlacht en we zelfs werden uitgewuifd.
Nog nooit ben ik in een hotel geweest waar het overduidelijk is dat het personeel de gasten liever zitten gaan dan komen...
Normaal gesproken ben ik snel tevreden, maar dit hotel was de moeite echt niet waard. In eerste instantie leek het een hotel op een mooie locatie met veel potentie, maar wel erg gedateerd. Echter is het personeel totaal niet gastvrij, dat merkte je direct bij binnenkomst. Aan het zwembad staan wat ligbedden van hard plastic waar je het nog geen 10 minuten op volhoudt. Leg er wat ligbedkussens op zou ik zeggen, kleine moeite. Als je je zwemkleding wilt besparen, ga dan ook vooral het zwembad niet in want je komt eruit met gele aanslag op als je kleding en deze gaat er niet meer uit. Het zwembad wordt gewoon niet goed schoongemaakt.
Maar hetgeen waar ik me het meest boos over maak is het schoonmaakpersoneel dat spullen steelt! In ons geval een horloge, armband en 100€. Een kwartier voor vertrek! Wij waren met meerdere Nederlanders, waarvan er meerdere zijn bestolen. Nu zal men denken: eigen schuld, moet je je spullen maar in de kluis doen. Echter vraagt deze situatie om een korte uitleg: 20 minuten voordat we vertrokken uit het hotel om de ferry terug te pakken naar het eiland Sao Vicente zijn we nog even snel gaan ontbijten (10-15 minuten). De koffers hadden we ingepakt, echter nog niet alles op slot gedaan aangezien we onze tanden nog wilden poetsen. Het was nog erg vroeg, niemand had iets in onze kamer te zoeken. Toen we terug kwamen konden we een horloge niet meer vinden, maar begonnen aan onszelf te twijfelen. Aangezien andere sieraden nog wel aanwezig waren (heel slim, niet alles pakken zodat het niet opvalt). We hadden echter haast en konden niet alles meer doorzoeken. Later die dag, toen we inmiddels op Sao Vicente waren, kwamen we er achter dat er naast de horloge nog een dure armband en 100€ was gestolen. Gedurende de dagen in het hotel hadden we al het vermoeden dat er aan onze spullen was gezeten, echter zat toen gelukkig alles op slot. Nu denk je nog even snel 10 minuten te gaan ontbijten voordat je vertrekt en dan slaan ze toe.. Ook van het geld hebben ze niet alles gepakt, gewoon slim uitgedokterd. Een lege portemonnee zou immers direct opvallen. En net voor vertrek, ze weten gewoon dat je geen mogelijkheid hebt om weer terug te gaan naar het eiland. Achteraf realiseerden we ons dat de schoonmaakster bij de receptie naar ons stond te kijken toen wij de ontbijtzaal in gingen. Maarja, dat is altijd achteraf.
We me nog het meest irriteert is dat het hotel iedere vorm van contact uit de weg gaat. Op meerdere manieren hebben wij contact op proberen te zoeken, maar we krijgen geen enkele vorm van reactie. Die typeert het hotel!!
Het voelde bij aankomst als een verlaten gebouw. Slechts enkele werknemers zijn aanwezig in het pand. Wel is men er vriendelijk en doet hun best om te helpen, ondanks gebrekkig Engels.
De voorzieningen op de kamer en de kamer zelf zijn prima. Douche is enigzins gedateerd, maar genoeg warmwater aanwezig.
Eten is er prima, het ontbijt kan uitgebreid genoemd worden, maar is wel afhankelijk van het aanwezige voedsel. Je ziet per dag dus enkele veranderingen aan het ontbijtbuffet. Veel fruit is er echter alle dagen geweest. Lunch en avondeten zijn grote porties van prima kwaliteit, zowel snacks als driegangen maaltijd kunnen besteld worden vanaf de middag!
Buitendeel airco is wat onhandig geplaatst op eigen balkon, en maakt dus flink lawaai. Verder zijn de kamers zelf niet gehorig, de gang en trappenhuis wel!
Enorm veel last gehad van gasten die laat in de avond aankwamen en lawaai maakten in de hoge en met tegels geplaveide gangen.
Gemiddeld hotel, verwacht geen grote all inclusive. Het personeel doet zijn best maar zijn nog niet zo gericht op toeristen.
Wel erg leuk. Het hotel wist dat wij hier kwamen voor onze huwelijksreis. Bij onze aankomst lag onze hele kamer vol met verse bloemen, stond er een fruitmand en een lieve kaart.
Personeel spreekt gebrekkig Engels en met name Portugees.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding