Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Village Inn Bed and Breakfast

Reiziger (53)
Kamer en suite (15)
Dineren (6)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Gratis internet
Restaurant
Bar/lounge
Conciërge
Niet-roken hotel
Vergaderkamers
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Historisch hotel
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
79Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 79 van 100
31restaurantsbinnen 0,5 km
13attractiesbinnen 0,5 km
Beoordelingen en meer
192beoordelingen
57foto's
2V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 77
  • 32
  • 31
  • 27
  • 25
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Mijn moeder en ik waren op zoek naar een plek om te verblijven om de reis naar Cape Cod. We vonden deze plek online en het zag eruit als een mooi, charmant inn. We werden verwelkomd door de eigenaar, maar dat is waar het comfort eindigde. De plaats is dringend behoefte aan
Meer lezen
Ik hou van de Village Inn en zijn er twee keer geweest, de eerste keer toen we naar Tanglewood, de tweede na een dag in Kripalu. Ja, het lijkt misschien een beetje armoedig, maar als je een nieuwe Englander, u begrijpt dat dit een New England worden&worden en dat een deel van de
Meer lezen
Bij de start zal ik bekennen dat ik geen fan van Bed and Breakfast Inns, omdat er grote variabiliteit omtrent hun accommodaties in vergelijking met een corporate hotel/motel waardoor u een vrij goed bekend standaard van accommodatie. Gezien de prijs die ik betaalde, verwacht ik
Meer lezen
De 2 werknemers ik behandeld waren uitstekend!! Het ontbijt was geweldig. Maar de eigenaar moet slechten, of een totaal renovaties 3 zenders op tv verbleven in een kamer boven de taverne schreeuwen tot 1am! Stoffige oude oude oude - zo verdrietig in een prachtige stad als lenox!
Meer lezen
+3
Verblijf ver weg! De herberg is vervallen en in de noodzaak van grote renovaties. Zodra je voet binnen een muffe geur hits u meteen. De gronden zijn niet verzorgd en er is zichtbaar stof en spinnenwebben binnen. De kamer die we kregen, #29, was verschrikkelijk! De sprei was
Meer lezen
Antwoord van ghst32989, Me bij The Village Inn Bed and Breakfast
Gereageerd op 16 okt. 2016
Given your experience at The Village Inn, your severe disappointment is very understandable. While we, the staff, agree 100% that the building is in very tired shape, and in need of major renovations, we do everything in our limited power to make things right amongst our disappointed guests, and we are horrified by your experience. If you read many of our reviews, there are two common things said about the Inn; one being the poor and tired condition of the building, and how great our customer service is. We have and will go above and beyond; whether it be a refund, gift certificate, change of room, bottle of wine, extra amenities, calling around finding you an alternate place to stay or literally anything that is asked of us, we strive to make things right. In order for us to be able to address any dissatisfaction among our guests, the guests must address their dissatisfaction to us, so that we can do what we need to do to make it right. When you stayed with us for two nights, you never addressed any of these issues to us. In fact, you walked by the front office many times during your stay, sat down at breakfast each morning and never said a word. Had you have said something to us, we would have offered to move you to a much better room, offered you a free stay, or whatever we could do to make it right. You remained very quiet during your whole stay. All you had to do was say something and we would have jumped to make sure you were satisfied, no matter the cost. We learned of your disappointment after you had left, plastered across all internet review platforms. You clearly were very angered, as you spent a great deal of time posting reviews about your experience, and yet never contacted us directly to come to a solution. Understandably you were very upset, and had every right; but were you really that angry that you had to talk about a staff member wearing a hat and sweat shirt? Were you that angry that you had to go out of your way to post across the internet of your dissatisfaction? Were you that angry that you could not email or call us or speak to us? To clarify, the man with the hoodie and baseball hat is the cook, who happened to be in the front office fixing a computer issue, and is not normally in the front office. The curtains in the rooms are meant to be an off-white yellow hue, it is called hepplewhite ivory. As for the bedspread stains, the towel rack, the bathtub, ceiling and everything else, is unacceptable and should not have been that way. We truly appreciate your reviews, it is guests like you who review us that help us to become better and heighten our standard.
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDineren
Bed
Seating area
Bathroom
Ceiling in room
blood in bathroom 1
VorigeVolgende
123
I booked through Booking com and says no meals. Isn't breakfast included?
Breakfast was indeed included.
0 stemmen
VorigeVolgende
11
OOK BEKEND ALS
the village hotel lenoxthe village inn b&b
LOCATIE
Verenigde StatenMassachusettsBerkshiresLenox
AANTAL KAMERS
32
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding