Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (134)
360
Panorama’s (69)
Video
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Zwembad
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Roomservice
Spa
Binnenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderkamers
Verwarmd zwembad
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Gezinskamers
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hoteldeals
Beoordelingen (1.468)
Beoordelingen filteren
935 resultaten
Waardering van reizigers
387
262
141
80
65
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
387
262
141
80
65
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 935 beoordelingen
Beoordeeld op 7 juli 2017

Mooi hotel met gemiddelde kamers. Goede ligging en bereikbaarheid. Prima ontbijt ! Goede bedden en ruime kamers. Hygiëne is prima, alles is schoon, aardig personeel en prima service ! goede ontvangst !

Datum van verblijf: juni 2017
Bedank carlavpeet
Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier twee nachten overnacht met 3 personen. Het hotel ligt mooi bovenop een heuvel. Groot hotel, met veel voorzieningen. We hadden een ruime kamer, met 2 kinderbedden. Die zijn redelijk kort, we hebben voor onze dochter een apart extra bed bezorgd gekregen. Ontbijtvoorzieningen...Meer

Datum van verblijf: augustus 2016
Bedank frankd278
Antwoord van Brian J, General Manager bij DoubleTree by Hilton Hotel Boston North ShoreGereageerd op 5 augustus 2016
Google-vertaling

Thank you, Frank, for your kind words. I am happy that you enjoyed our amenities, large guest room, and breakfast...Meer

Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017

We zijn een reis gezin met drie jongens ( 6 , 4 , 2 ) . We gaan op vele avonturen in het hele jaar dus ik denk dat dit een vrij redelijke beoordeling van het hotel. We verbleven hier in februari 2016 en augustus...2017 . In februari 2016 , we verbleven hier op de AAA water park arrangement en sliepen op de HHonors verdieping. Het is zeer schoon met dubbele bedden en gratis flessen water, maar geen magnetron of koelkast. Er is een magnetron in hun lobby pantry voor hotelgasten te gebruiken. Het ontbijt dat kwam met het arrangement inclusief warm en continentale gerechten. Het is een zeer lekker ontbijt zithoek en service is een buffet. We hebben ook ervaren de Executive Lounge op de 7e verdieping en biedt kleine continentaal ontbijt M - F 6 - 9 am en avondsnacks Sun - don 6 - 8 00. Het is de basis warm eten selectie van spek, eieren en worst. Ik vond de koelkast die gevuld was met dranken (alcoholische en non - alcoholische) . De lounge is begonnen met schoonmaken om 9 uur, maar we waren niet gehaast uit. Zorg uw warm eten selecties vóór 9:00. De dranken en ontbijtgranen nog beschikbaar was na 9 uur. We zijn momenteel (augustus 2017) verblijf in het King met 2 Peuterbed kamer op de 2 overnachting arrangement met 4 waterpark tickets. Als u denkt dat de prijs van het hotel is duur, bereken het waterpark toegangsprijs en trek het door het hotel arrangement prijs, om de reële prijs van de kamer. Ik persoonlijk vind het was een goede waarde voor mijn familie. De kamer is uitgerust met een magnetron, koelkastje en een balkon met geen stoelen. Ik denk dat alle negatieve beoordelingen van het hotel waren een beetje hard. Ja, je moet lopen via een trap naar de tweede verdieping (die we kozen voor een verblijf op) , maar ik vind het erg rustig hier, of vraag gewoon om de eerste verdieping upon check - als je niet overweg kunnen met een beetje trappen. Ik denk dat de trap kan ook de reden zijn waarom je niet zien huishoudelijk karren in de ochtend als u wilt in de lift toren, maar ik ben niet klagen, want die karretjes meestal ik wakker in de ochtend! Vergeet niet, deze kant van het gebouw door receptie heeft de koning en 2 peuters, dus als je toegang tot de lift, kies niet voor deze kamers. Ook in gedachten houden dat de meeste gezinnen kiezen voor deze stijl van ruimte voor reizen naar de Cocokey waterpark. Dus je krijgt veel verkeer hier met natte schoenen en badpakken, waardoor vocht op het tapijt. Het is niet erger dan Great Wolf Lodge (Poconos) . Ja, er zijn vlekken op het tapijt, maar de verwachting is met jonge kinderen. Ik moet zeggen dat het filter van de airconditioning kan gebruik wat onderhoud. Het is niet stoffig, maar een muffe geur komt van het, die waarschijnlijk veroorzaakt door mensen hangende levenseiken swimsuits over de unit. De badkamers aan deze zijde van het gebouw moet worden geïnstalleerd met een wasserij lijn aangezien de meeste reizigers gebruik van deze kamer komen voor het waterpark, en dit zou waarschijnlijk voorkomen dat gasten uit hun hangende levenseiken natte kleren op de airco-unit. we hingen onze op de douchestang en het was droog de volgende dag! Het zwembad is erg groot en heeft een bubbelbad. Er is ook een stoombad, sauna en douches. Geen kinderen toegestaan in de hot tub! Ze zijn vrij streng over. Ik ben een Hiton Silver status na dit verblijf en was een beetje teleurgesteld dat we niet konden late check - out beyond 12.00 uur, maar met een conventie en drie bruiloften gaande dit weekend, heb ik begrepen. We genieten van dit hotel en het waterpark en zullen terugkomen. Er is een Stop & Shop supermarkt en Walmart op minder dan 10 minuten. Oh, en als je niet krijgt uw cookie bij - in, vraag gewoon om. Druk check - ins kon veroorzaken dat ze soms vergeten. Maar er is gratis fruit punch en limonade als je gewoon omdraaien en kijken.Meer

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017

De algehele hotel is mooi ingericht en zeer schoon. De lobby en lobbybar waren geweldig. Koffieshop in de lobby een mooie korte stop voordat u eropuit trekt. De kamers zijn een beetje gedateerd en de badkamers heel klein ( 1 persoon per keer) . De...badkamer wat upgrades kunnen gebruiken. Het beddengoed en de bedden waren zeer comfortabel.Meer

Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017

Er is absoluut geen sprake van dat ik ooit weer in dit hotel verblijven. Ik was op zakenreis en ingecheckt in een kamer die was waarschijnlijk in de slechtst mogelijke staat die ik ooit heb gezien in een Double Tree of andere drie sterren hotel....De lobby is mooi, maar anders dan dat - Blijf weg! Bij aankomst op mijn kamer vond ik het volgende: bevlekte lakens (bruto! ) , gaten in de kussensloop, vlekken op de kussensloop, een grote cirkel kleverige substantie op het hoofdeinde dat zag eruit alsof er " Wonen " er voor een goede hoeveelheid tijd, spinnenwebben aan het licht muurverlichting die, bevlekt bad, föhn in de gootsteen, de popcorn plafond deeltjes waren op het tapijt omdat het plafond was in zo'n slechte conditie (niets was gestofzuigd) , een grote 1 / 2 nat en 1 / 2 sticky / opgedroogd vlek op het tapijt in de buurt van de badkamer deur, hetzelfde op zoek vlek op het tapijt naast het bed, een hoofdeinde dat was ingedeukt en met de onderkant hoek stuk ontbreekt, meubels die zeker nodig reparatie / updaten en diverse Etensresten maar in de airconditioning ventilator (vond dit terwijl je probeert te plug in mijn computer want er waren geen doppen op de lampen of in de nachtkastjes) . Ik belde de receptie en kreeg te horen dat ze waren op volle capaciteit met geen kamers voor overdracht mij. Ik was geweigerd transfer naar een ander Hilton faciliteit in de buurt. Ik had gevraagd dat de manager kwam kijken naar mijn kamer. Toen hij aankwam, hij was net zo geschokt als ik was. Ongeveer een uur later was er een kamer om overdracht mij. Ik was niet hulp aangeboden bewegende mijn bagage van de 1 straat verdieping hoofdgebouw naar mijn nieuwe kamer op de 7e verdieping in de Coco Key gebouw. Dit alles vond plaats na 10 uur en ik was moe van een dag reizen. Bij aankomst op mijn nieuwe kamer, het meubilair in betere vorm was, ik had bedzijde pluggen, en de lakens waren schoon. Bij het nemen van een douche in de ochtend, ik merkte de douche deurklink was gebroken en de 5243 lampjes in de badkamer werkte niet. Om 5 uur, dit was een donkere badkamer om te douchen en ons klaar met alleen de spiegel lichten aan. Bij het bestellen van roomservice die nacht (penne met marianara en een kant van knoflook brood) , ontving ik mijn bestelling (geen aandacht aan wat er op het plateautje waar) . Wanneer de server links, merkte ik dat ik kreeg een kid's gegrilde kaas, patat en een chocolade uitgevonden. Dit was niet eens dicht bij mijn bestelling, maar ik heb ervan genoten en was dankbaar om het uitchecken de volgende ochtend. De liften in dit hotel waren ook erg gedateerd, traag en had een muffe geur. Het helpt niet dat het water park is aangesloten op dit hotel. Er zijn veel gezinnen met kinderen en de kamers zijn erg versleten. Ik heb met het verzoek deze te spreken met het management over het krijgen van Hilton punten bijgeschreven op mijn account voor de armen verblijven, maar hebben niet ontvangen telefoontje terug voor drie dagen. : ( ik heb bijgevoegde foto's van mijn kamer eruit zag. Ook - er is een fitnessruimte aan het hotel, dat was een mooi extraatje. De apparatuur is zeer gedateerd. Ik kon het niet vinden een elliptische machine met een werkende scherm en de meeste handvatten waren afgesleten met elektrische onderdelen blootgesteld (Ik wist niet dat dit veilig was) . Het gewicht kamer is ruim en was leuk om te gebruiken. Dit is normaal niet beschikbaar in fitnesscentra. Het zwembad en bubbelbad zag er geweldig en er waren veel bezoekers met behulp van dat gebied van de sportschool.Meer

Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Datum van verblijf: juli 2017
Meer beoordelingen bekijken
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van DoubleTree by Hilton Hotel Boston North Shore.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 122 - US$ 240 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
sheraton ferncroft hotelsheraton danversdanvers sheraton
LOCATIE
Verenigde StatenMassachusettsDanvers
AANTAL KAMERS
363
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding