Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Renaissance Baton Rouge Hotel

Reiziger (111)
Kamer en suite (68)
Dineren (9)
Certificaat van uitmuntendheid
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Eco-leaders Eco-partner
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis parkeren
Fitnesscentrum / sportruimte
Restaurant
Roomservice
Bar/lounge
Betaald internet
Betaalde wifi
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Koelkast in kamer
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Veilig
Trendy
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hoteldeals
Hotelpakketten
Locatie
Volledige weergave
52Enigszins geschikt om te wandelen
Cijfer: 52 van 100
64restaurantsbinnen 1 km
3attractiesbinnen 1 km
Beoordelingen en meer
599beoordelingen
155foto's
1V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 343
  • 156
  • 48
  • 32
  • 20
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We kozen dit hotel op basis van de algehele positieve recensies en we waren op zoek naar een leuke plek om te verblijven op onze eerste reis naar Baton Rouge in een bepaald gebied. Onze vlucht was te wijten aan zeer laat komen. Ik belde het hotel om 2 : 30 00 dag van aankomst en
Meer lezen
Antwoord van Allison C, Manager bij Renaissance Baton Rouge Hotel
Gereageerd op 10 aug. 2017
Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your most recent stay. We truly value your input and very much rely on you to help us improve. I would like to truly apologize that we missed an opportunity to provide you with a flawless experience. Please know that we will use your comments to ensure this does not happen again. Please contact me directly so I have a chance to follow up with your concerns. I look forward to an opportunity to welcome you back again. Antonio Wilkins 225-215-7000
Meer lezen
Mijn vrouw en ik verbleven in het hotel in het weekend. De binnenkant van het hotel is erg mooi - vooral de lobby. We aten niet in het restaurant, maar het zag er vrij goed. Het personeel bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam. We hadden slechts twee klachten over het
Meer lezen
Antwoord van Allison C, Director of Sales bij Renaissance Baton Rouge Hotel
Gereageerd op 10 aug. 2017
Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your most recent stay. We truly value your input and very much rely on you to help us improve. I would like to truly apologize that we missed an opportunity to provide you with a flawless experience. Please know that we will use your comments to ensure this does not happen again. Please contact me directly so I have a chance to follow up with your concerns. I look forward to an opportunity to welcome you back again. Antonio Wilkins 225-215-7000
Meer lezen
Ik was zo teleurgesteld met mijn verblijf in dit hotel. Het is een mooie gelegenheid maar het is slecht beheerd. Ik verbleef twee nachten. De eerste ochtend, ik had geen koffie of zoetstof in de kamer. Ik belde beneden tweemaal en kregen nooit naar mijn kamer gebracht. Ik liet
Meer lezen
Antwoord van Allison C, Director of Sales bij Renaissance Baton Rouge Hotel
Gereageerd op 14 aug. 2017
I appreciate you taking the time to share your experience regarding your stay at our hotel. We give the utmost importance to our guest comments as they help us improve, and continually provide the best guest experience possible. I am sorry that the cleanliness and preparation of your room did not live up to expectations and that our team members did not provide the level service that is expected. Please know that we use guest feedback as an opportunity to execute trainings and make operational changes. We look forward to welcoming you back and providing the exceptional experience you should expect.
Meer lezen
Deze plek is prachtig en oh zo ruim. De kamers zijn van gemiddelde grootte, maar zeer schoon en comfortabel. De lobby van het hotel is ongelooflijk. Het decor is super. Zeer gastvrij en huiselijk. Hou de oranje kroonluchter! ! ! Veel self parking beschikbaar. Ik wou dat ik zou
Meer lezen
Antwoord van Allison C, Director of Sales bij Renaissance Baton Rouge Hotel
Gereageerd op 31 jul. 2017
Thank you so much for the generous review and compliments. Our team will be thrilled to hear your feedback. We look forward to welcoming you back again soon!
Meer lezen
Mijn check-in ervaring was verschrikkelijk omdat de agent die probeerde me in te checken zei mijn card afgenomen tweemaal. Op dit punt ben ik zeer storen. Zij noemt haar manager ze zegt ook het verval en dat ik bel mijn financiële instelling. Ik zei ik mis hebben meer dan 6000
Meer lezen
Antwoord van Allison C, Director of Sales bij Renaissance Baton Rouge Hotel
Gereageerd op 14 aug. 2017
Thank you for submitting your review. We regret to hear that your experience was anything less than exceptional. Please know that we will use your feedback to review our overall procedures and team to ensure this was an isolated incident and that we are improving moving forward. We look forward to the opportunity to welcome you back and regaining your trust!
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
My "standard" room
executive king suite bathroom
room
Foto ingezonden door managementRenaissance Baton Rouge Hotel
Enjoy comfort and space in our Deluxe King
VorigeVolgende
12345614
Hi, does the Renaissance offer a shuttle to one of the casino in Baton Rouge?
Sorry, I don't know the answer to your question. It is quite a far drive to the casinos. Also Baton Rouge is not a walking city and their public transportation is severely lacking.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 138 - US$ 242 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenLouisianaBaton Rouge
AANTAL KAMERS
256
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding