Dit hotel heeft mijn reservering geannuleerd zonder het mij te vertellen. Ik kwam opdagen op 21-03-2023 om in te checken bij de man die daar werkte (Matt of Mark), en ze vertelden me dat mijn reservering was geannuleerd - er was geen contact met mij opgenomen, noch de derde partij met wie ik maakte de reservering. Ze besloten in wezen om mijn kamer aan iemand anders te geven die opdook voordat ik deed om in te checken voor mijn "bevestigde / gegarandeerde" kamer (ik had zelfs een briefje toegevoegd waarop stond hoe laat ik daar zou zijn, dat was toen ik aankwam). Ze deden niets om het probleem op te lossen en ik zat in wezen vast zonder accommodatie. Kortom, ik zou niet aanraden om bij dit hotel te reserveren als u geïnteresseerd bent in een beschikbare kamer wanneer u aankomt.
Ik heb geboekt op een vakantieweekend en kreeg geweldige prijzen en service. Alle voorzieningen waren geweldig. Het personeel was vriendelijk en professioneel, vooral de receptie, meer specifiek "Alexis", die alle antwoorden op mijn verblijfsvragen had en geweldige begeleiding naar de stad gaf.
Dit hotel is in zijn kwaliteiten achteruitgegaan sinds onze vorige meerdere verblijven in mei 2018 - februari 2020. Het ontbijt voor ons verblijf deze keer (30 januari - 3 februari 2023) heeft geen verse bessen meer (vroeger hadden ze verschillende verse bessen). De mixen of toevoegingen voor de pap/havermout zijn meestal gedroogd fruit en wat noten. Uit de kraan smaakte het sinaasappelsap overdreven zuur en het frambozensap kan behoorlijk zoet zijn. Het ontbijt eindigde om 9.00 uur en we kregen hier niets over te horen (noch kregen we een kopie van het hotelblad dat de dagelijkse activiteiten uitlegt) tot de tweede dag van ons verblijf. De koffies (normaal en cafeïnevrij) zijn slapper en 's middags of 's avonds zijn de koffies en heet water lauw. Gelukkig is er een magnetron in onze kamer om de boel op te warmen. De wafelmix was niet zo lekker als enkele jaren daarvoor. Receptiepersoneel is zakelijker, nauwelijks glimlachen of vriendelijke groeten zoals in de goede oude tijd. Het aardigste personeel dat we ontmoetten was Leo, die hoffelijk en snel onze kamerdeur opendeed toen we voor het eerst incheckten omdat de uitgever van de elektronische kamersleutel bij de receptie die nacht niet werkte. Een goede zaak is dat deze Home 2 Suites by River North op een gunstige locatie ligt, dicht bij supermarkten, Walgreens, cafés en winkels.…
Jaynay, Justin & Alexis zijn de beste vertegenwoordigers van de klantenservice, ze zijn vriendelijk, ze doen er alles aan om te helpen met het bieden van uitstekende klantenservice. Het zijn beleefde, zorgzame, attente, hardwerkende, lieve, geweldige, fenomenale mensen, ik kom hier graag als ze hier zijn!
We hadden vreselijke ervaring in dit hotel. Hotel vult nooit water of koffie bij. Echt heel slecht ontbijt. Alles is koud, ze vullen geen eten aan. We blijven eigenlijk nog 7 dagen, maar we hebben besloten om naar een ander hotel te verhuizen. Zeepdispenser was kapot in het dichtstbijzijnde toilet bij de keuken/kantine en toen ik het meldde zei de medewerker: we weten dat het kapot is, we bellen iemand om het te repareren. Het was ongeveer 5 dagen kapot. Ik probeerde wat thee te zetten, water nooit daar en koffie koud. Normen zijn echt slecht. Ik zal hier nooit meer verblijven en raad het ten zeerste aan niemand aan. Kamer is ook klein, erg gedateerd. Verschrikkelijke lichten.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding