Marriott Marquis Chicago
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Marriott Marquis Chicago

Marriott Marquis Chicago
Reiziger (351)
View of downtown from twelfth floor room
Kamer en suite (199)
Marriott Marquis Chicago
Video's (2)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

4,0
Nr. 97 van de 211 hotels in Chicago
4,3 van 5 bollen
Locatie
4,6 van 5 bollen
Hygiëne
4,1 van 5 bollen
Service
3,7 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Marriott Marquis Chicago is ideaal voor een bezoek aan Chicago. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een luxe omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast. Er is daarnaast gratis internet beschikbaar.

Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Marriott Marquis Chicago toegang tot een 24 uursreceptie, roomservice en een conciërge. Marriott Marquis Chicago biedt ook een fitnesscentrum en ontbijt, waardoor je reis naar Chicago nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.

Marriott Marquis Chicago ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals The Loop (2,2 km) en Buckingham Fountain (2,6 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Chicago verkennen.

Reizigers die van oesters houden, zijn bij Girl & The Goat, Joe's Seafood, Prime Steak & Stone Crab of Shaw's Crab House aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een Mediterraan restaurant gaan, zoals The Purple Pig, Greek Islands Restaurant of Ema.

Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire attracties gaat, zoals Chicago Chinatown (1,3 km), Willie Dixon's Blues Heaven Foundation (0,3 km) en Glessner House Museum (0,5 km). Ze liggen allemaal op loopafstand van het hotel.

Geniet van je verblijf bij Marriott Marquis Chicago en veel plezier in Chicago!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis verblijf voor kinderen
Televisienetwerken voor kinderen
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Wifi
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Wijn/champagne
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Conciërge
Gemakswinkel
Toegang tot Executive-lounge
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasmogelijkheid (selfservice)
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Roomservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Veilig
Sofa
Telefoon
Flessenwater
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Koelkast
Flatscreen-tv
Films on demand
Radio
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
3,5 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Uitzicht op meer
Uitzicht op haven
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Spaans en nog 1
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen

Locatie

2121 South Prairie Avenue, Chicago, IL 60616
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 73 van 100
73
Luchthaven Midway
Internationale Luchthaven O'Hare
Cermak–McCormick Place
7 min.
466beoordelingen18vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 258
  • 127
  • 31
  • 15
  • 35
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Elissa T heeft een beoordeling geschreven jun 2024
Memphis, Tennessee
4,0 van 5 bollen
Ik verbleef eerder in dit hotel in 2022 voor een conferentie en keerde in juni 2024 terug voor een andere conferentie. Ik heb nu de Marriott Gold-status, dus geen high-end elite-status, maar meer dan een typische conferentiedeelnemer. Ik vermeld dat omdat mijn ervaring niet goudkleurig was. Ik zou er 3 geven. 5 sterren als ik kon.

Ik checkte in via de Marriott-app, waarin stond dat ik een actieve digitale kamersleutel had. Toen ik aankwam, ging ik direct naar de lift waar ik erachter kwam dat mijn digitale sleutel niet werkte. Dat was het eerste probleem. Ik ging naar de receptie waar ze me plastic sleutels gaven, en ik ging naar mijn kamer, liet mijn tas vallen en ging afspreken met vrienden.

Ik had een kamer op de 10e verdieping zonder uitzicht. Er stond bijvoorbeeld een groot gebouw tussen mij en het meer. Collega's zonder status hadden zonder extra kosten kamers op de hogere verdiepingen met uitzicht op Lake Michigan. Ik kreeg er een aangeboden voor $ 30 extra per nacht. Echt niet. Ik had er eentje gratis moeten krijgen. Dat was vervelend. Maar ik was niet van plan veel tijd in mijn kamer door te brengen.

Vele uren na het inchecken keerde ik terug naar mijn kamer en ging slapen. Ik had de thermostaat op 72 staan, wat normaal is voor mij. Om ongeveer 2 uur werd ik gloeiend heet wakker. De kamer voelde alsof hij in brand stond. Ik heb de airconditioning teruggezet naar 68 en vervolgens naar 65, maar het maakte bijna geen verschil. Ik heb nauwelijks geslapen. De volgende ochtend hoorde ik dat een collega hetzelfde probleem had. Ik meldde het bij de receptie, die een ingenieur stuurde terwijl ik er niet was (dat vond ik prima).

Toen ik 's avonds terugkwam, stond de thermostaat op 60 en was het eigenlijk kamertemperatuur in mijn kamer. Geen koelbox. Ze hebben niets gerepareerd, ze hebben alleen de temperatuur superlaag gezet.

Ik merkte ook dat om 17.30 uur mijn kamer nog niet was opgemaakt. Ik belde om te informeren en ze zeiden dat ze iemand zouden sturen. Ik vertelde hen dat ik, gezien het uur, ongeveer 30 minuten moest wachten omdat ik aan het omkleden was. 5 minuten later wordt er op de deur geklopt en de receptioniste ergert zich eraan dat ik haar heb gevraagd terug te komen. Het bleek dat ze geen van de kamers op onze verdieping had verzonnen, omdat ze op de andere deuren in de buurt van de mijne begon te kloppen.

'S Nachts werd de HVAC weer uitgeschakeld en het was heet. Ik stelde vast dat dit hotel goedkoop is en besloot de HVAC 's nachts uit te zetten om geld te besparen, wat ongelooflijk respectloos is. Ik moest de thermostaat de hele week op 60 - 62 graden houden om in mijn kamer te kunnen functioneren. Soms vroor het; andere keren was het heet; andere keren was het gezellig. Het had geen zin. Ik heb geen idee waarom hun systeem zo inefficiënt is in een relatief nieuw hotel.

Aan de positieve kant, mijn kamer was schoon en ruim. De barmannen in het restaurant zijn geweldig en geduldig en grappig. Ze zorgden heel goed voor ons. De laatste keer dat ik er was in 2022 waren het restaurant en de bar gesloten, dus dit was een duidelijke verbetering. De liften waren snel en je hoefde bijna nooit op één te wachten.

Als ik nog een conferentie op McCormick Place moest bijwonen, zou ik hier weer verblijven, maar dat is de enige manier waarop ik zou terugkeren.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juni 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
isabella820 heeft een beoordeling geschreven jun 2024
Vienna, Virginia
2,0 van 5 bollen
Service, netheid en klantenservice ontbreken. Ging voor een conferentie en verbleef hier uitsluitend om deze reden. Had iets meer verwacht. De schoonmaakdienst miste een dag en zelfs na controle bij de receptie werd de kamer niet schoongemaakt. De volgende dag werd de kamer "schoongemaakt", wat bestond uit het verschonen van de lakens en het aanvullen van de handdoeken. Verder bleven vloeren, spiegels en tapijten vies. De receptie was er alleen maar om in te checken en dat was alles. Restaurant eten was ok. $ 30 voor een salade met een klein beetje sla. Dit hotel moet aan hun service werken, vooral gezien het aantal personen dat in de buurt van het conferentiecentrum verblijft. Ik zou eraan willen toevoegen dat het enige personeel dat uitstekende klantenservice vertoonde het valet-personeel was.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juni 2024
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Shuntai R heeft een beoordeling geschreven jun 2024
Chicago, Illinois
1,0 van 5 bollen
Ze valideren geen parkeren voor gasten. Ze rekenen $ 25 per uur of $ 38 met in- en uitreisrechten. Dus als u van plan bent om daar te rijden en te verblijven... wees dan voorbereid op astronomische parkeerprijzen plus de prijs van de kamer. Ik zal hier nooit meer komen!
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juni 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: Don’t drive and park there!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
UKtravellerdoc heeft een beoordeling geschreven jun 2024
2,0 van 5 bollen
Handig hotel als u aanwezig bent en in het nabijgelegen congrescentrum verblijft. Schone kamers. Zeer onbeschoft en onbehulpzaam personeel overal. Bijna iedereen is erg onbeleefd. Het is voor hen altijd moeilijk om de klant behulpzaam te zijn. Vuilnisrestaurants. Zeer eenvoudig ontbijt en onbeleefde obers.

Hoewel het hotel zelf handig is, is het personeel en het gebrek aan training en hoffelijkheid helaas een groot nadeel.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Pibmd heeft een beoordeling geschreven jun 2024
Honolulu, Hawaï
3,0 van 5 bollen
Geweldige locatie voor bezoekers van congrescentra die met familie reizen, met een binnenpad van hotel naar congrescentrum. Nieuwer dan het nabijgelegen Hyatt, dus beter bijgewerkte kamers. Persoonlijk inchecken was gastvrij en zorgde voor een snelle, gemakkelijke service.

Kamer met uitzicht op het meer was mooi en ruim met een tweepersoonsbed en een mooie zithoek. Het was perfect voor een gezin van 3 personen en de kamer was erg schoon bij de eerste check-in.

Er waren GEEN gratis flessen water die we gewend zijn bij andere Marriott-hotels voor Gold Bonvoy-leden toen we op onze kamer kwamen.

We houden van Marriott en meestal hebben we als Bonvoy-leden het gevoel dat we wat reactie en hulp kunnen krijgen, maar we waren erg teleurgesteld over het reactievermogen van Housekeeping en At Your Service. Ik geef ook altijd graag een dagelijkse fooi, omdat ik denk dat de hotelschoonmakers het hardst werken in de dienstensector. Maar ze moeten te weinig personeel hebben of moeten het personeel beter trainen in service en vriendelijke communicatie omdat het hotel druk is. Had een aantal dagen waarop de kamer niet werd schoongemaakt, zelfs niet met telefoon- of app-chatverzoeken. Als ze vergeten uw kamer schoon te maken, is er om 17.00 uur geen personeelsondersteuning om de kamer schoon te maken. We waren de hele dag buiten, dus het ging er niet om dat we de kamer bezetten. Je hebt bijna het gevoel dat je ze moet zeuren om de kamer schoon te maken. Voor 450,- per dagprijs verwacht u service en dagelijkse schoonmaak. Er was een oncologieconventie, dus het was misschien gewoon te druk voor het hotel. Ze gaven ons 500 punten na 2 dagen vertraging bij het schoonmaken.

At Your Service heeft een slechte naam en is niet altijd goed in vriendelijke communicatie. Zou die antwoordtelefoons trainen, omdat het een groot verschil maakt hoe we communiceren.

Het was de bedoeling dat we als Gold-leden een gratis snelle internetdienst zouden krijgen, maar ik kon me niet aanmelden bij de hogere snelheidsdienst nadat ik me voor het eerst had aangemeld. Ik had de laagste internetsnelheid, maar dat was tenminste gratis. Ze moeten het inloggen repareren om over te schakelen naar een hogesnelheidsservice.

Ook een waarschuwing over taxi/vervoer in het hotel. Ze zetten de meter vaak uit en we ondervonden zeer hoge kosten voor korte reizen tussen de steden. Taxiprijzen mochten extreem zijn, 60 - 90 $ voor taxiritten van 15 minuten naar Swift and Sons tijdens piekuren naar Fulton Market en West Loop.

Al met al, als u in de buurt van het congrescentrum en ter plaatse moet zijn, is dit een geweldige locatie en een nieuwer hotel, maar het hotel moet meer prioriteit geven aan service en netheid. We hopen dat de reputatie van Marriott de algehele cultuur van de housekeeping en At your Service-afdeling kan veranderen (of de naam kan veranderen). Het zou leuk zijn om gratis water terug te geven aan Bonvoy-leden. Over het algemeen moet er meer infrastructuur en personeelsondersteuning zijn of een verandering in de cultuur van klantenservice in een zeer druk hotel.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van Norman K
11 bijdragen3 nuttige stemmen
I believe that you are talking about the M Club Lounge. This is a great place for breakfast in the morning for Marriott elites and for coffee in the afternoons.
Lisa C heeft een vraag gesteld apr 2022
22 bijdragen7 nuttige stemmen
Is there self-service laundry available?
Antwoord van Haider Raza
Purcellville, Virginia28 bijdragen29 nuttige stemmen
Unsure
Bridget V heeft een vraag gesteld mrt 2022
Does this hotel have a pool?
Nick T heeft een vraag gesteld okt 2021
What is the minimum check-in age?
Navigate632755 heeft een vraag gesteld jan 2020
Is breakfast complimentary? If not, how much would it cost?
Antwoord van Romanw871
Redwood City, Californië2.043 bijdragen119 nuttige stemmen
Not complimentary unless you are Bonvoy Elite member or unless you pay a rate for an executive floor room.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Chicago uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 251 - € 482 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenIllinoisChicagoCentral / Near South Side / South Loop
AANTAL KAMERS
1.205
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

MARRIOTT MARQUIS CHICAGO (Chicago, IL) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Marriott Marquis Chicago
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Marriott Marquis Chicago?
Attracties in de buurt zijn Willie Dixon's Blues Heaven Foundation (0,3 mijl), Second Presbyterian Church of Chicago (0,4 mijl) en Prairie Avenue Historic District (0,04 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Marriott Marquis Chicago?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Marriott Marquis Chicago?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Marriott Marquis Chicago?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Marriott Marquis Chicago?
Ja, parkeergarage, betaald openbaar parkeren in de buurt en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Marriott Marquis Chicago?
Restaurants met een gunstige locatie zijn La Cantina Grill, Lips en Chicago Oyster House Prime Seafood & Steaks.
Zijn er sportvoorzieningen bij Marriott Marquis Chicago?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Marriott Marquis Chicago?
Ja, stomerij en wasmogelijkheid (selfservice) worden aangeboden aan gasten.
Biedt Marriott Marquis Chicago zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Marriott Marquis Chicago?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, russisch en chinees.
Zijn er historische locaties in de buurt van Marriott Marquis Chicago?
Veel reizigers bezoeken The Rookery Building (3,0 mijl), Holy Trinity Orthodox Cathedral (7,4 mijl) en Frank Lloyd Wright's Robie House (7,3 mijl).
Alle Chicago hotelsHoteldeals voor ChicagoLastminutehotels in ChicagoHotels in de buurt van Marriott Marquis Chicago
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's