Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Ritz-Carlton, Chicago

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (222)
Kamer en suite (187)
Dineren (31)
Certificaat van uitmuntendheid
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis internet
Spa
Roomservice
Bar/lounge
Babysitting
Betaald internet
Betaalde wifi
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op meer
Luxe
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hotelpakketten
Locatie
Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
172restaurantsbinnen 0,5 km
59attractiesbinnen 0,5 km
611beoordelingen
489foto's
8V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 483
  • 72
  • 27
  • 18
  • 11
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
+3
Het hotel is prachtig, en het is gelegen in het hart van de binnenstad van Magnificent Mile. Veel winkels en restaurant opties eromheen. We verbleven in de 27 e verdieping met uitzicht op de Navy Pier. Geweldige klantenservice ook!
Meer lezen
Antwoord van Kathryn H, Manager bij The Ritz-Carlton, Chicago
Gereageerd op 30 jul. 2018
Dear laizamiller, Thank you for sharing your recent experience with us on TripAdvisor! We are so glad you had a wonderful time and felt our hotel was beautiful and in a great location! We look forward to welcoming you back again soon! Sincerely, Kathryn Ferguson Director of Quality
Meer lezen
Dit was mijn eerste bezoek aan Ritz Chicago in vele jaren en mijn verwachtingen waren hoog gezien de $ 100 mm recente renovatie. Het levert. Reizen met mijn familie, we verbleven in 2 kamers en waren opwaardeerde tot suites en hadden toegang tot de Club. Beide suites zijn zeer
Meer lezen
Antwoord van Kathryn H, Manager bij The Ritz-Carlton, Chicago
Gereageerd op 30 jul. 2018
Dear Droolio, Thank you so much for sharing you and your family's recent stay with us on TripAdvisor! We are thrilled that you returned to The Ritz-Carlton, Chicago after our refashioning and felt we are living up to our reputation here in the Windy City! We truly appreciate your attention to detail and kind words regarding our property, we are certainly proud of our new product and delivering the service that matches the new and improved space. We look forward to welcoming you and your family back for many years to come! All the best, Kathryn Howard Director of Quality
Meer lezen
Het was een geweldig weekend te vieren. Het hotel was geweldig in elk opzicht. Ik hou van de suite en de Spa. Het was een adembenemende ervaring om dergelijke geweldig personeel zowel huishoudelijk en valet service. De roomservice was echt magisch, ze komen tegemoet aan elk
Meer lezen
Antwoord van Kathryn H, Manager bij The Ritz-Carlton, Chicago
Gereageerd op 27 jul. 2018
Dear marisa s, Thank you so much for celebrating your anniversary with us and sharing your kind words regarding your experience at our hotel! We are so glad that you enjoyed your suite and the spa and felt our housekeeping and valet provided great service! We are thrilled to hear you will be back and we look forward to welcoming you back to The Ritz-Carlton, Chicago again soon! Sincerely, Kathryn Howard Director of Quality
Meer lezen
Ik hou van de locatie; plus het is zeer luxe en comfortabel. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn erg schoon. Toen we terug naar onze kamer om drop off iets, de huishoudster was op haar handen en knieën uitwassen onze badkamervloer. Nu is indrukwekkend!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Antwoord van Kathryn H, Manager bij The Ritz-Carlton, Chicago
Gereageerd op 25 jul. 2018
Dear Becky K, Thank you for sharing your recent stay with us on TripAdvisor! We are so glad that you had an enjoyable stay with us and felt our staff was friendly and loved our location! Thank you for your kind words about your housekeeper, please be assured I will share your feedback with our housekeeping team! We look forward to welcoming you back to The Ritz-Carlton, Chicago again soon! Sincerely, Kathryn Howard Director of Quality
Meer lezen
Er zijn veel hotels om uit te kiezen, maar dit is de om in te verblijven! U hebt het allemaal hier. De beste winkels ligt op een steenworp afstand. Het dineren in het hotel is fantastisch en elk type van voedsel keuze waar u van geniet is dichtbij. Chicago is een geweldige stad
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Antwoord van Kathryn H, Manager bij The Ritz-Carlton, Chicago
Gereageerd op 24 jul. 2018
Dear rnelson475, Thank you so much for taking the time to share your stay with us on TripAdvisor! We truly appreciate your feedback and we are so glad that you enjoyed your experience at our hotel! We look forward to welcoming you back to The Ritz-Carlton, Chicago the next time you are in the Windy City! Sincerely, Kathryn Howard Director of Quality
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
Foto ingezonden door managementThe Ritz-Carlton, Chicago
Guest room
Foto ingezonden door managementThe Ritz-Carlton, Chicago
Guest room
Foto ingezonden door managementThe Ritz-Carlton, Chicago
Guest room
Foto ingezonden door managementThe Ritz-Carlton, Chicago
Suite
Foto ingezonden door managementThe Ritz-Carlton, Chicago
Suite
VorigeVolgende
12345638
Dear JR2974, Thank you for your question! The Red Wagon Toy Cart is brought out during check in when there are children present. Sometimes, if the child is in the lobby with one parent while another parent is checking in, it can be missed if the Front Desk doesn't notice the guest is with a child. My recommendation would be to call the Front Desk or Guest Relations prior to arrival and let them know when your family will be arriving (such as 3-4PM) and that your family will be traveling with young children so they can note your reservation properly. In addition, our Candy Cart is available by reservation nightly from 4PM-6PM. It is complimentary and the cart comes to your guest room and the kids can make a little bag of candy to eat during their stay. I hope this answers your questions! Thank you and have a wonderful holiday season! Sincerely, Kathryn Howard Director of Quality
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Dear krisincoz, Thank you for your question! The pool hours are below as follows: Pool Hours 5:30AM-10PM Kids Hours 8AM-8PM Please let us know if you have any other questions we can assist you with. Thank you! Sincerely, Kathryn Howard Director of Quality
1 stem
Hi Jordan E! Thank you for your question. We have honor bars in our room that is pre-stocked with treats and drinks for our guests. However, we have mini refrigerators available upon request that we would be happy to place in your room for you. Please feel free to ask for one prior to arrival or upon check in. Thank you! Sincerely, Kathryn Ferguson Director of Quality
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Dear Megg30, Thank you for your inquiry! Our American Girl Package is only available when booking through The Ritz-Carlton website or reservations line directly. I would recommend rebooking the American Girl Package and then cancelling your existing reservation. Hope this helps! Thank you! Kathryn Howard Director of Quality
0 stemmen
How much is cost WiFi per day
Dear Stephen03957 Thank you for your inquiry! Wifi is complimentary for all rewards members! If you are not a rewards member we are happy to sign you up upon arrival to enjoy some of the many perks that go along with our rewards program. If you are not a rewards member, the cost for internet is $14.95 per day. Thank you! Kathryn Howard Director of Quality
1 stem
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 281 - US$ 623 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
the ritz-carlton chicago (a four seasons hotel) hotel chicagothe ritz-carlton chicago (a 4 seasons hotel)four seasons chicago hotelritz chicagoritz-carlton chicagochicago ritz-carltonchicago four seasons
LOCATIE
Verenigde StatenIllinoisChicagoCentralStreetervilleNear North Side
AANTAL KAMERS
435
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding