Boulder Ridge Villas at Disney's Wilderness Lodge
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar het ideale luxe hotel in Orlando hoeft niet lang te duren. Welkom bij Boulder Ridge Villas at Disney's Wilderness Lodge, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Camp Disney (1,5 km) en Grand Cypress Academy Of Golf (4,1 km), maken dat Boulder Ridge Villas at Disney's Wilderness Lodge de ideale accommodatie is voor bezoekers in Orlando.
Kamers bij Boulder Ridge Villas at Disney's Wilderness Lodge bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een kitchenette, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij The Villas At Disneys Wilderness Lodge ook gebruikmaken van een zwembad en een zwembadbar.
Op zoek naar een eetgelegenheid in de buurt? Boulder Ridge Villas at Disney's Wilderness Lodge igt op loopafstand van een aantal populaire restaurants, waaronder Be Our Guest Restaurant (1,7 km), Cinderella's Royal Table (1,6 km) en Victoria & Albert's (1,6 km).
Zorg dat je tijdens je bezoek naar Cinderella Castle (1,5 km) gaat. Dit is een populaire attractie op loopafstand van het hotel.
Boulder Ridge Villas at Disney's Wilderness Lodge heet je graag welkom in Orlando!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 445
- 172
- 42
- 14
- 16
- Filteren
- Nederlands
Het resortterrein is prachtig. Wij zouden zeker terugkomen!
- Toen we incheckten, had ik enkele vragen over vervoer en het hotel in het algemeen. Het castlid zei dat hij nieuw was en dat hij geen van onze vragen kon beantwoorden.
- De douche was ijskoud of gloeiend heet, zonder daar tussenin. De lakens zijn flinterdun en er ligt geen dekbed op het bed. Ze gebruiken het equivalent van een gigantische handdoek, wat volgens mij komt omdat ze zo'n groot volume hebben dat ze het beddengoed snel moeten kunnen afscheuren.
- We vroegen om een wieg voor onze 2-jarige, en die werd nooit bij ons gebracht, wat hun slaapvermogen volledig verstoorde.
- Er is geen roomservice, dus als je 's avonds eten of iets simpels als een fles water nodig hebt, heb je pech. Toen we vroegen naar water of iets anders, kregen we eenvoudigweg te horen over het clubniveau en hoe ze al die voorzieningen alleen voor die kamers hebben. Dit is iets dat je misschien als vanzelfsprekend beschouwt bij een Marriott of een andere hotelketen die je op zijn minst gratis flessenwater geeft.
- We besloten om te parkeren omdat we wisten dat we onze auto vaak zouden gebruiken. Dit was de meest bizarre valet-ervaring die we ooit hebben gehad. Het leek bijna een bijzaak, of ze hoopten gewoon dat niemand gebruik zou maken van de parkeerservice. We moesten bijna elke keer dat we terugkwamen in het hotel een nieuw valet-ticket krijgen en moesten voortdurend onze naam en andere informatie opgeven, ook al zagen we steeds hetzelfde personeel.
- Een ander negatief onderdeel van onze ervaring is dat we, toen we ons specifieke hotelkamertype boekten, niet de keuze kregen welk uitzicht we wilden. We hebben zojuist de prijs betaald om een 1 slaapkamer in Boulder Ridge te reserveren. We hadden op de eerste verdieping uitzicht op een hek en wat gras, wat absoluut niet was wat we wilden. Ik zou meer hebben betaald voor een beter zicht, maar kreeg nooit de optie. Het zou erg nuttig zijn om voor sommige kamertypes aparte categorieën te hebben op basis van het uitzicht dat geboekt kan worden (zoals voor een paar kamertypes). Het heeft niet echt zin om hetzelfde bedrag te betalen als sommige mensen een vreselijk uitzicht krijgen en anderen een geweldig uitzicht.
- Een van de meest teleurstellende dingen is dat er eigenlijk nooit personeel was om te vragen hoe het met je gaat of of je verblijf goed verloopt. Zelfs toen ik de receptie vroeg toen we weggingen wat ik moest doen om uit te checken, zei ze alleen maar "niets, het is automatisch", zonder "hoe was je verblijf" of een simpel "bedankt voor je komst". Disney Parken lijken trots te zijn op klantenservice en ervaring, maar in de Hotels/Resorts lijkt dit meer een illusie dan de realiteit. Er zijn veel te veel mensen om echt om ieders ervaring te geven. Ze gebruiken ook computers voor het merendeel van wat het personeel normaal gesproken in een resort zou doen. Er is geen manier om het hotel van tevoren rechtstreeks te bellen om vragen te stellen of om ervoor te zorgen dat u zich op uw gemak voelt voordat u voor uw verblijf veel geld betaalt. Ik probeerde contact op te nemen met iemand via het hoofdnummer van de Disney-klantenservice, maar kon nooit iemand bereiken.
We gingen naar de Four Seasons voor het ontbijt en binnen vijf minuten werden we bij naam genoemd en de gastvrijheid was ongelooflijk. De Wilderness Lodge leek in vergelijking een luchthavenhotel of het meest eenvoudige resort dat je maar kunt boeken.
Over het algemeen denk ik dat als je veel geld wilt betalen om op Disney-terrein te kunnen verblijven en een boot naar Magic Kingdom kunt nemen, maar je meer van een Airbnb-ervaring wilt en je niet om gastvrijheid of comfort geeft, dit is een geweldige keuze! !
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding