Dit hotel is vrij nieuw, maar was een grote teleurstelling voor een hotel van het merk Radisson. Het hotel is eigentijds ingericht, maar ik denk dat het serieus mis is gegaan. Ook lijkt het hotel slecht te worden beheerd, wat tot ergernissen leidt, maar over het algemeen bood het acceptabele accommodatie voor mij voor 2 nachten. Het zwembad leek goed onderhouden, schoon, gedeeltelijk in de schaduw en was leuk om te gebruiken. Aan de keerzijde waren de handdoeken voor het zwembad op. Bij aankomst was er geen creamer voor koffie in de kamer en het duurde 3 bezoeken aan de receptie gedurende 24 uur om eindelijk wat te krijgen. Vloeren in de kamer waren stoffig en misten goede schoonmaak. De decoratie in de kamer was opzichtig en het onafgewerkte kale betonnen plafond en de wandpanelen gaven de kamer een onaangename sfeer voor mij, maar ik waardeer dat anderen het misschien leuk vinden. Over het algemeen zou ik hier liever niet meer verblijven en vond dit hotel een teleurstelling voor de betaalde prijs.…
De service was onberispelijk. Het personeel bij de receptie west vriendelijk en behulpzaam. De kamer was brandschoon, licht en ruim. De restaurantservice was perfect en het eten was heerlijk. Hoewel ik niet de kans heb gekregen om het zwembad te gebruiken, ziet het er echt mooi uit. De locatie is niet de beste als je wilt gaan winkelen, je bent ongeveer 10 - 15 minuten met de taxi. Maar als u een overnachting nodig heeft voordat u naar het vliegveld gaat of op een cruise gaat, is dit een perfecte plek om te verblijven.
Pas op! Ik heb rechtstreeks bij dit hotel geboekt, zodat ze begrepen dat we na middernacht uit Detroit komen en we hadden een kamer met 2 queensize bedden nodig voor 1 nacht voor 4 personen. Toen we kort na middernacht aankwamen, zei de jongen van de receptie sorry, maar we hebben alleen nog een kamer met 1 kingsize bed beschikbaar. Ze hadden geen andere kamers beschikbaar. Ik zei dat we 4 personen hebben en ik heb de receptie specifiek verteld dat wanneer ik direct boek, we laat zouden aankomen met 4 personen. Het kon hem niets schelen, hij zei sorry, misschien kunnen we een opklapbed in de kamer zetten. Ik zei dat we er 2 nodig hadden. Mijn zoon en schoondochter zeiden: vergeet dat maar en liepen naar het naastgelegen hotel en betaalden $ 150. 00 om daar een nacht door te brengen. Toen mijn man en ik naar onze kamer kwamen, was de vloer erg plakkerig, rook muf en was heet. EN er zou geen ruimte zijn geweest voor 2 opklapbedden, eigenlijk nauwelijks genoeg ruimte voor 1. Ik was erg teleurgesteld omdat we geen andere keuze hadden dan de nacht door te brengen in een luchthavenhotel omdat onze luchtvaartmaatschappij onze vlucht had gewijzigd. Blijf daar alsjeblieft niet. Ze gaven ons een gratis ontbijt en de dames die de volgende dag met ons werkten, waren zeer aangenaam. Ik heb wel 30 dollar gekregen. 00 tegoed voor de kamerfout, maar ik dacht niet dat dat genoeg geld was. Zeer industriële bouwsfeer waarvan ik dacht dat ik die leuk zou vinden, maar het was een soort afslag en voelde meer als een gevangenis. Dat ben ik, ik ben nogal ouderwets.…
Ik kwam om middernacht aan op het Radisson Red Miami Airport via hun hotelshuttle om te horen dat mijn reservering was geannuleerd en dat ze uitverkocht waren. Ik heb de reservering nooit geannuleerd en ontving een dag of twee eerder een e-mail om me te verwelkomen. De man bij de receptie was geen hulp. Hij kon me niet vertellen wie of hoe mijn reservering was geannuleerd. Hij zou geen manager bellen als ik erom vroeg. Ik heb hier eerder verbleven, maar zou nooit meer terugkeren. Ik ging naar Even Hotel naast hen en die meneer was erg behulpzaam. Hij zei dat ze die avond nog een gast hadden die zich in dezelfde situatie bevond. Het klonk alsof dit een vrij algemeen verschijnsel was. Pas op als u besluit hier te blijven. Het kan zijn dat je geen kamer meer hebt.
Een kamer met kingsize bed geboekt voor de nacht voor een cruise voor het 25-jarig jubileum van mij en mijn man. Ik kwam om 2: 40 aan in het hotel, de kamer was nog niet klaar. Dat is prima, inchecken is om 3 uur. Ging naar de bar om te eten. De jongedame had het te druk met het verzorgen van een vriendin van haar die een hond had die de hond steeds op de bar liet staan, WAAR MENSEN ETEN. Ze nam selfies met de hond, kuste de hond, hield de hond vast, hield van de hond. Dit deed ze twee keer. Maar ik heb haar niet 1 keer haar handen zien wassen. Een dame kwam aanlopen en bestelde een biertje, ze bediende haar en waste nooit haar handen. Ze sneed citroenen in stukjes en waste nooit haar handen. Ze liep de keuken in en kreeg waarschijnlijk mijn eten zonder haar handen te wassen, dat ik op de bar liet liggen. Ik kan mijn normen gewoon niet verlagen omdat mensen vies zijn. Dan, na een uur, checken we in. Loop de kamer binnen, we zien niet de kamer met kingsize bed die ik heb geboekt, maar 2 queensize bedden. De muren zijn smerig, het zag eruit alsof iemand ze ergens mee had geslagen, of ze zijn gewoon vies. Er was geen handzeep in de badkamer. We moesten onze handen wassen met douchegel. Er zaten geen tissues in de tissuehouder. Gewoon een lege tissuehouder op de gootsteen. We kregen het wifi-wachtwoord niet. Er was slechts 1 washandje in de badkamer voor 2 personen. Ik belde om de dingen die ontbraken bij de receptie te halen en kreeg te horen dat ze naar ons zouden worden gebracht. Ja, ik heb ze nog steeds niet gezien. Ik weet zeker dat mijn man morgenochtend het washandje gaat halen. Ik kan omgaan met geen zeep, geen zakdoekjes, queensize bedden. Maar de hond op de bar, de vuile handen van het meisje. Nee!…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding