Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
De Kleetlaan 14 Airport Area, Machelen 1831 Belgiƫ
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!ONTVANG EXTRA VOORDELEN!
Expedia.com
US$Ā 192
Word beloond met One Key
Booking.com
US$Ā 192
Priceline
US$Ā 173
Hotels.comUS$Ā 192
TravelocityUS$Ā 192
StayForLongUS$Ā 187
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (303)
360
Panorama’s (11)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 3 van de 13 hotels in Machelen
Locatie
Hygiƫne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Brons
De toegangspoort tussen Brussel en de rest van de wereld, het NH Brussels Airport, ligt op slechts enkele minuten van zowel de nationale luchthaven van Brussel als het stadscentrum
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis shuttle of taxi
Vervoer van/naar luchthaven
Feestzaal
Vergaderruimtes
Conciƫrge
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Telefoon
Strijkijzer
Minibar
Flatscreen-tv
Wekservice/wekker
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Eco
Zakelijk
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 2
Hotellinks
Speciale Aanbieding:ONTVANG EXTRA VOORDELEN!

Locatie

45Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 45 van 100
13restaurantsbinnen 1 km
1attractiebinnen 1 km
1276beoordelingen13vragen en antwoorden9kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 394
  • 514
  • 219
  • 89
  • 61
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
sporting2015 heeft een beoordeling geschreven 12 sep
gent3 bijdragen
Uitstekend hotel. Heel mooie kamers en de ideale oplossing om je wagen in de garage achter te laten tijdens je reis naar het buitenland. De shuttle werkt uitstekend. Helemaal geen stress om op de luchthaven te raken.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: augustus 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiƫne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Andreea Lazar, Guest Services / Front Office bij NH Brussels Airport
Gereageerd 1 week geleden
Dear Client, Thank you for taking your precious time in leaving us a review regarding your previous stay here with us at NH Brussels Airport. We are pleased to know that we have achieved in providing you an excellent service during your stay with us. These kind comments will be shared to the team in order to motivate and inspire them in continuing to provide this level of service. We will be more than grateful to welcome you back here with us should you find yourself back in Brussels. Thank you for choosing NH Brussels Airport, and hopefully see you soon. Best Regards Andreea Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Treblado65 heeft een beoordeling geschreven aug 2023
Maastricht, Nederland87 bijdragen21 nuttige stemmen
We verbleven hier voor een verjaardagstrip naar Brussel. De eerste indruk bij aankomst was prima, ligging hotel uitstekend, recht tegenover treinstation Diegem. Parkeren kan in de parkeergarage bij het hotel Ć” 15 euro per dag. Bij het treinstation maximaal 4 uur met de parkeerschijf. Ga je met de trein de stad in, dan moet je binnen 4 uur terug zijn of je betaalt € 25,00 per dag op de parking van de NMBS (retributietarief). De hotelkamer was ruim, de bedden prima, het weglopen van het douchewater was niet best dus het douchematje dreef weg. Toch vonden we ons verblijf matig: Bij aankomst liepen we vrolijk binnen met 'een hele goede morgen' de lobby binnen. Er was ƩƩn gast aan de balie, deze werd door twƩƩ medewerkers bediend. Twee andere medewerkers waren aan het praten (Nederlands) naast de balie. Geen enkele reactie, de vier medewerkers keken letterlijk niet op of om, er kwam geen groet of goedemorgen van hun kant. We voelden ons onzichtbaar. In totaal zo'n 10 minuten gewacht voor een medewerker naar ons toe kwam, het inchecken hebben we thuis al digitaal gedaan. Dat was een goed systeem, zelfs de kamer van je voorkeur kan je zelf kiezen. Echter ter plekke was het bedroevend. De dame die ons hielp sprak geen woord Nederlands, dat mag je wel verwachten in Brussel is onze ervaring bij andere hotels, gelukkig spreken we Engels. Deze medewerker sprak gebrekkig Engels maar we deden ons best haar te verstaan. De paspoorten werden gevraagd, ondanks het online inchecken werd de incheck opnieuw gedaan. Iemand in ons reisgezelschap was jarig, met een vrolijke noot werd tegen de medewerker gezegd 'er is inderdaad iemand jarig' wijzend naar de jarige toen dat paspoort werd bekeken. Maar er werd totaal niet op ingegaan. Heel onpersoonlijk, kil en zeker niet gastvrij. Vorig jaar verbleven we voor onze citytrip bij hotel Ibis in hartje Brussel, bij inchecken werd 'happy birthday' gezongen en zij hadden een verjaardagskaart op de kamer klaarstaan en ballonnen op het bed gelegd toen we op de kamer kwamen. Da's heel wat anders dan de kille benadering van het NH hotel. Al met al was ons verblijf een matige ervaring vanwege de kille medewerkers, was ontvangst en uitchecken wel hartelijk geweest dan zouden we zeker 4 sterren toekennen. De medewerkers die we aantroffen kunnen een opfriscursus gastvrijheid gebruiken, de vrolijke verjaardagssfeer werd vakkundig om zeep geholpen, heel jammer.…
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Andreea Lazar, Guest Services / Front Office bij NH Brussels Airport
Gereageerd 4 weken geleden
Geachte heer/mevrouw Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze gasttevredenheidsenquête in te vullen. Mijn excuses dat u ons hotel met een teleurgesteld gevoel heeft verlaten. U kunt er zeker van zijn dat we uw feedback over de service van onze teamleden hebben onderzocht en dat we de nodige actie ondernemen om ervoor te zorgen dat onze hoge standaard gehandhaafd blijft. De medewerkers van de receptie spreken verschillende talen, waaronder Nederlands. Mijn excuses voor het feit dat het teamlid dat bij uw aankomst aan het werk was geen Nederlands sprak. Het verifiëren van de paspoorten/identiteit maakt deel uit van onze check-in procedure omdat we er zeker van moeten zijn dat we de kamer aan de boeker geven en niet aan een andere persoon. Wat betreft de onpersoonlijke benadering met betrekking tot de verjaardag, ik heb dit al aangepakt om het in de toekomst te vermijden. Het teamlid in kwestie was een stagiair die onlangs zijn stage bij ons is begonnen. Dit is echter geen excuus om een slechte service te bieden en hiervoor bied ik mijn oprechte excuses aan. We zijn toegewijd aan het leveren van gedenkwaardige ervaringen met uitzonderlijke service en daarom hopen we u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen en uw ervaring te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw keuze om bij ons te verblijven en voor uw tijd om uw feedback te delen. Met vriendelijke groet,
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Nel252 heeft een beoordeling geschreven jun 2023
1 bijdrage
EƩn nacht geslapen omdat ik niet 's nachts lang wilde rijden. De kamer was schoon en ruim. Ondanks de nabijheid van het vliegveld en een treinstation was de kamer heel stil. Alles verliep soepel, alleen een klein probleempje met online inchecken.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: juni 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiƫne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Andreea Lazar, Guest Services / Front Office bij NH Brussels Airport
Gereageerd op 10 aug 2023
Dear Mr/ Ms Nel252? Thank you for taking the time to review NH Brussels Airport. We appreciate your remarks and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service. we are very sorry that on some occasions during your stay you experienced a service that was below our standards in regards to the online check in. I do hope you can give more details in regards to this issue which could help us with future improvements. Sincerely, Andreea - Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
775nanette heeft een beoordeling geschreven feb 2023
Veldhoven, Nederland23 bijdragen4 nuttige stemmen
Rustig, goede bedden, ziet er mooi en nieuw uit! Transport naar vliegveld snel. Geen shuttle, maar twee taxi's. Goed geregeld. Ontbijt niet gedaan, was heel buffet en dat is veel te veel voor ons. Je kunt wel in het hotel eten en drinken kopen om mee te nemen. Bij terugkomst vroeg in de morgen stond er koffie met croissants etc. klaar!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: februari 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiƫne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Natalia Van Keymolen, Gastenservice/Front Office bij NH Brussels Airport
Gereageerd op 27 feb 2023
Beste heer en mevrouw, Heel erg bedankt voor het nalaten van uw ervaring in het NH Brussels Airport hotel. Wat leuk om uw uitgebreide review te lezen met betrekking tot uw verblijf bij ons. Ik hoop dat u er in de toekomst opnieuw voor kiest bij ons te boeken! Met vriendelijke groet, Natalia Van Keymolen Front Office manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Theo heeft een beoordeling geschreven jan 2023
Amsterdam, Nederland5 bijdragen2 nuttige stemmen
Brussel of Leuven snel bereikbaar, zeer ruime kamers met mooie douche, kamer soms wat gehorig. Je kan er ook goed dineren, bij de bar hangen en leuke zithoek. Ontbijtzaal is ruim en licht en veel keuze in producten, lekker wafels maken!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: januari 2023
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiƫne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Natalia Van Keymolen, Gastenservice/Front Office bij NH Brussels Airport
Gereageerd op 13 jan 2023
Beste Heer/Mevrouw, Allereerst wens ik u hartelijk te bedanken voor het delen van uw ervaring bij ons in NH Brussels Airport. Het doet ons uiterst veel plezier uw mooie commentaren te lezen over onze accommodatie en de faciliteiten hier, meer specifiek over ons aanbod op vlak van Food & Beverage services. Ik zal uw fantastische feedback delen met het Food & Beverage team. Dit zal hen zeker en vast motiveren deze fijne dienstverlening te blijven leveren in de toekomst. Hopelijk mogen we u nogmaals opnieuw verwelkomen in NH Brussels Airport voor een volgend verblijf! Met vriendelijke groet, Natalia Van Keymolen Front Office Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456…
PRIJSKLASSE
US$Ā 110 - US$Ā 199 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
nh brussels airport hotel diegem, nh hotel diegem, nh hotels diegem
LOCATIE
BelgiƫVlaanderenVlaams-BrabantMachelen
AANTAL KAMERS
234
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

NH BRUSSELS AIRPORT (Machelen, Belgiƫ) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over NH Brussels Airport
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van NH Brussels Airport?
Attracties in de buurt zijn R.A.V.E.N. Zaventem (0,7 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van NH Brussels Airport?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij NH Brussels Airport?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij NH Brussels Airport?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij NH Brussels Airport?
Ja, gratis parkeren en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van NH Brussels Airport?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mismo, Crowne Plaza Brussels Airport en Pink Ginger.
Zijn er sportvoorzieningen bij NH Brussels Airport?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Verzorgt NH Brussels Airport vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, NH Brussels Airport verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij NH Brussels Airport?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt NH Brussels Airport zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van NH Brussels Airport?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits, italiaans en nederlands.