Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton San Jose

Reiziger (211)
Kamer en suite (104)
Reiziger (211)
Kamer en suite (104)
Dineren (27)
Overzicht
  • Uitstekend37%
  • Heel goed32%
  • Gemiddeld17%
  • Matig9%
  • Vreselijk5%
  • 11 dec. 2014
    “'Standaard' hotel, prima verblijf.”
Hotelwebsite bezoeken
300 Almaden Blvd, San Jose, CA 95110-2703 Kaart bekijken
Naam/adres in plaatselijke taal
VOORZIENINGEN
Betaalde wifi
Parkeerplaats
Ontbijtbuffet
Airconditioning
Zwembad
Niet-roken hotel
Restaurant
3.5 sterrenaccommodatie
Aanvullende informatie
Hotelwebsite bezoeken
Aanbiedingen van Hilton San Jose
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hoteldeals
Over
Hotelcategorie
Contactinformatie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Zwembad
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Roomservice
Bar/lounge
Airconditioning
Babysitting
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Golfbaan
Hot tub
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Verwarmd zwembad
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Aan het strand
Gratis parkeren
Spa
Inclusief ontbijt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel
Gezinsvriendelijk
,
Zakelijk
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers
Hotelcategorie
Contactinformatie
Stijl hotel
Gezinsvriendelijk
,
Zakelijk
Kamertypes
Suites, Niet-roken kamers, Gezinskamers
Aantal kamers
353
Prijsklasse
US$ 152 - US$ 411 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Hilton San Jose Hotel San Jose
,
Hilton Hotel San Jose
,
San Jose Hilton
Locatie
Verenigde Staten > Californië > San Jose
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 76 hotels in de buurt
Hyatt Place San Jose/Downtown
1.021 beoordelingen
op 0,1 km afstand
San Jose Marriott
1.040 beoordelingen
op 0,27 km afstand
The Westin San Jose
193 beoordelingen
op 0,31 km afstand
Four Points by Sheraton San Jose Downtown
686 beoordelingen
op 0,4 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 2.488 restaurants in de buurt
The Grill on the Alley
293 beoordelingen
op 0,4 km afstand
Original Joe's Restaurant
1.241 beoordelingen
op 0,38 km afstand
Il Fornaio
499 beoordelingen
op 0,32 km afstand
Scott's Seafood - San Jose
354 beoordelingen
op 0,25 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 263 attracties in de buurt
Children's Discovery Museum
413 beoordelingen
op 0,3 km afstand
California Theatre
81 beoordelingen
op 0,34 km afstand
The Tech Museum of Innovation
905 beoordelingen
op 0,27 km afstand
San Jose Center for the Performing Arts
139 beoordelingen
op 0,19 km afstand
Beoordelingen en meer
1.322beoordelingen
271foto's
10V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 492
  • 425
  • 226
  • 115
  • 64
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Standaard hotel en het Hilton is geen keten meer wat voorheen bekend stond als luxe en hoge service. Het verblijf was verder prima, echter het ontbijt erg matig. Weinig keuze in beleg, personeel wel vriendelijk. Kamers zijn ruim maar niet modern.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Antwoord van Gary H, General Manager bij Hilton San Jose
Gereageerd op 16 dec. 2014
Thank you for your recent review on Trip Advisor. We greatly appreciate hearing back from our valued guests about their stay with us. While it sounds like your stay was satisfactory, we always strive to do better and exceed your expectations. We value your comments and suggestions. Thank you for your business and we hope to welcome you back in the future. Gary Hageman / General Manager / Hilton San Jose
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Standaard Hilton met enkele minpuntjes. Geen airport shuttle service. Gebruik niet de Guadalupe Trail voor hardlopen - niet veilig. Tijdelijke lift had sterke urinegeur. Hilton Gold leden ontbijten in de Executive Lounge inclusief (optie voor punten) , maar om te ontbijten in het
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Antwoord van Gary H, General Manager bij Hilton San Jose
Gereageerd op 1 aug. 2017
Thank you for your recent review on Trip Advisor. We always appreciate hearing back from our valued customers about their stay with us. We truly appreciate your feedback and utilize the information to improve upon our services moving forward. I sincerely apologize for the elevator problem. I will be sure to advise the staff at the convention center. Thank you for your business and we look forward to welcoming you back. Gary Hageman / General Manager / Hilton San Jose
Meer lezen
Kamers zijn groot, strijkplank en koelkast aanwezig. Tapijt moet veranderen en douche worden geüpgraded naar buiten het straaltje dat het was. Als u restaurant cups (koffie meegebracht uit boven) zullen zij verblijven eeuwig. Handdoeken waren dun. Check-in balie borderline onbesc
Meer lezen
Antwoord van Gary H, General Manager bij Hilton San Jose
Gereageerd op 31 jul. 2017
Thank you for your recent review on Trip Advisor. It is always a pleasure to hear back from our valued customers about their stay with us. We are planning a hotel renovation within the next 12 months. We will be converting most rooms to stall showers. I sincerely apologize for the less than favorable check-in experience and we will be sure to address this with our team. Thank you for your business and we look forward to welcoming you back. Gary Hageman / General Manager / Hilton San Jose
Meer lezen
Een ander goed verblijf in het Hilton. Kamers waren mooi, de bedden waren comfortabel. Al het personeel was uitstekend. Het hotel ligt vlakbij de luchthaven en light rail, dus er is wat lawaai, maar ook niet slecht. Onze enige klacht is de koffie van roomservice was erg bitter. A
Meer lezen
Antwoord van Gary H, General Manager bij Hilton San Jose
Gereageerd op 31 jul. 2017
Thank you for your recent review on Trip Advisor. We appreciate you taking the time to let us know about your stay with us. I was pleased to hear that you had another enjoyable stay with us. We truly appreciate your kind remarks. Thank you for your business and we look forward to welcoming you back. Gary Hageman / General Manager / Hilton San Jose
Meer lezen
Er waren verschillende keuzes te verblijven met alle hotelketens en na een zeer god verblijf in het Hilton Boston besloten te blijven (we wisten niet hoe verschrikkelijk het Seattle Hilton zou worden. Dat is een aparte review) . Check - was foutloos met snelle hulp en erkenning v
Meer lezen
Antwoord van Gary H, General Manager bij Hilton San Jose
Gereageerd op 28 jul. 2017
Thank you for your recent review on Trip Advisor. We appreciate hearing back from our valued customers about their stay with us. I am so pleased that you had an enjoyable stay and found excellent value in our property. Thank you for your kind works about the hotel and our team members. We truly appreciate your business and look forward to welcoming you back. Gary Hageman / General Manager / Hilton San Jose
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
Foto ingezonden door managementHilton San Jose
Guest room
Foto ingezonden door managementHilton San Jose
Guest room
Foto ingezonden door managementHilton San Jose
Guest room
Foto ingezonden door managementHilton San Jose
Guest room
Foto ingezonden door managementHilton San Jose
Guest room
Vorige
How much does the hotel charge for package handling? I’m referring to packages sent from websites like Amazon.
How close are you to the SAP CENTER?
It's a quick car ride. Less than 10 minutes without traffic. But certainly not within walking distance (at least for me).
0 stemmen
How close are you to the SAP CENTER?
7min taxi ride, approximately 2 mile walk
0 stemmen
Hi I will like to buy things online and get them deliver to the hotel front desk. Will the hotel accept the package? I will collect immediately once I reach the hotel.
Thank you for your inquiry an we look forward to your stay with us. We are happy to accept packages that you send to the hotel. Please make sure they have your name on them and your date of arrival. We do charge a small handling charge (depending upon size for package handling and delivery. Thank you. Gary Hageman / General Manager / Hilton San Jose
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
how close is the hotel to Levi stadium?
It is 8 miles, and between 15 and 45 mins, depending on traffic. Good luck, Hunt
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Vorige
12
VorigeVolgende
11
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding