Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Westin Sacramento

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (105)
Kamer en suite (82)
Dineren (5)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Brons
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis parkeren
Restaurant
Roomservice
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Spa
Betaald internet
Betaalde wifi
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Verwarmd zwembad
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Uitzicht op rivier
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hoteldeals
Beoordelingen en meer
295beoordelingen
161foto's
10V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 153
  • 81
  • 32
  • 12
  • 17
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Filteren
  • Nederlands
Wij deden dit hotel aan tijdens onze rondreis door het westen. Het hotel is gelegen aan de snelweg en op 10 minuten rijden van dowtown Sacramento. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was luxe en schoon maar helaas met uitzicht op een aantal televisieschotels en de
Meer lezen
Antwoord van Travis L, Manager bij The Westin Sacramento
Gereageerd op 31 mei 2015
Vielen Dank für Ihre Bewertung The Westin Sacramento
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Geen SPG upgrades voor Platinum status (noch kamer noch river view - - uitzicht op de snelweg) . Slechte service van 24 uur - - vrouw liep weg zonder een woord in het midden van mijn checkin. Verbleven in Four Points Sac Airport nacht voordat met betere service en gelijke
Meer lezen
Antwoord van Brandon F, General Manager bij The Westin Sacramento
Gereageerd op 25 jul. 2017
Thank you very much for sharing your experience with us. I would like to apologize for the lack of responsive service you experienced while at The Westin. I've reviewed this with our Front Office Manager who will ensure we review with the team and use this feedback as a coaching opportunity. We hope you will allow us another opportunity to change your review in the near future.
Meer lezen
Ik maakte een reservering 10 komende weken van mijn verblijf, evenals, ik ben een levenslange Platinum-lid in Marriott's frequent traveler programma, dus het hotel wist ik kwam goed van tevoren (als ze eigenlijk gebruikt moderne kamer inventory management software! ) . Ik
Meer lezen
Antwoord van David G, Front Office Manager bij The Westin Sacramento
Gereageerd op 11 jul. 2017
Hello Mr. Kiyota, Thank you for your review regarding your recent stay here at The Westin. I sincerely apologize for all of the issues you have experienced. It is unfortunate that we don't have all the amenities that other Westin hotels do, but we definitely make up for it with our peaceful and relaxing atmosphere and location. I do want to note that I did indeed email you back while you were staying here on June 21st, 9:14am, but I never received a response back. In the email I mentioned that because you were not able to get the complimentary river view (even though we had none available), I offered to give you the free continental vouchers for your stay, free unlimited water during your stay, and also the 500 SPG points per day. I also asked you to give me a good time for me to send maintenance up to clean your window, but I never heard back. I am not in any way trying to discredit your review or invalidate your feedback, however, I wanted to make it clear that we did in fact reach out to you to try and resolve the issues. I assure you that we do care, and that we do follow up. I will also talk with our marketing team to possibly change the way we describe our amenities - both what we do offer, and what we do not offer. However, it is important to note that we never claimed to have a Club Lounge. Thank you again for your stay and you honest feedback, as it helps us to continuously improve and provide a wonderful experience for our guests. Sincerely, David Gladieux Front Office Manager The Westin Sacramento 4800 Riverside Blvd Sacramento, CA 95822 (916) 443-8400
Meer lezen
Ik ben net terug van een verblijf van 5 nachten in het Westin Sacramento. Ik koos het hotel voor twee redenen - ten eerste, de locatie, die net een paar minuten van familie, en ten tweede, het is naam - Westin is synoniem met kwaliteit en luxe voorzieningen. Ik ben een beetje
Meer lezen
Dit Westin locatie was geweldig. Het is chique, zeer schoon en gastvrij. De aroma in de lobby was heerlijk en ontspannen. Er was ook gratis koud water met fruitsmaak. Geweldig voor een trouwlocatie! De kamer was groot en schoon. Badkamer is zeer uniek, met een claw - voet diep
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtes
Foto ingezonden door managementThe Westin Sacramento
Guest room
Foto ingezonden door managementThe Westin Sacramento
Guest room
Foto ingezonden door managementThe Westin Sacramento
Guest room
Foto ingezonden door managementThe Westin Sacramento
Guest room
Foto ingezonden door managementThe Westin Sacramento
Guest room
VorigeVolgende
12345617
Is there room to park a standard pickup truck with a 24’ Enclosed trailer hooked to it for a night?
The small parking lot will not be able to handle that size of vehicle with a trailer. I had a hard time finding a spot to park a compact car when I stayed there. The parking lot gets pretty full with restaurant and hotel guests competing for a spot and it's a tight parking lot. But there is a service road in front of the restaurant that you may be able to use.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Yea the rooms have those fireplaces that don't actually burn logs.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Hello LVGambler, If you booked a Junior suite, you will definitely have a fireplace. Also, the Junior suite with the River view will have a balcony; the Junior suite with the traditional park view will not have a balcony. The King beds with the River view will not have the fireplace, but will always have a balcony. Hopefully this clears up any confusion. Please call us directly at (916) 443-8400 if you have any more questions. Thank you choosing to stay with us! Sincerely, David Gladieux Front Office Manager The Westin Sacramento (916) 443-8400
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Hi, do they have an airport shuttle service?
Yes
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Not sure about this but I would call and discuss with the manager of the restaurant there. They are very helpful and I noticed people getting off their boats coming to dine at the restaurant. Sorry I could not be of more help.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 174 - US$ 405 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
le rivage sacramentohotel le rivage
VOORHEEN BEKEND ALS
Le Rivage Hotel
LOCATIE
Verenigde StatenCaliforniëSacramento
AANTAL KAMERS
101
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding