Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Reiziger (86)
Kamer en suite (30)
Zwembad en strand (3)
Certificaat van uitmuntendheid
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Inclusief ontbijt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Niet-roken hotel
Voorzieningen van de kamer
Koelkast in kamer
Magnetron
Niet-roken kamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Prijs-kwaliteitverhouding
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Locatie
Volledige weergave
47Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 47 van 100
649restaurantsbinnen 10 km
265attractiesbinnen 10 km
Beoordelingen en meer
357beoordelingen
89foto's
7V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 175
  • 133
  • 27
  • 12
  • 10
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het was comfortabel, maar mijn fout was het verlaten van een van mijn man shirts in de kast en toen ik call te halen ze verklaarde dat het er niet was. . dus ik denk dat ze misschien een personeel spul van de gast! Kom op personeel het is slechts een shirt!
Meer lezen
Antwoord van SusanDondo, General Manager bij Deer Haven Inn
Gereageerd op 2 aug. 2017
We are pleased to hear that you found your stay with us comfy one. What we do take issue with, however is you suggesting that our housekeepers would take items that have been left by our guests, in essence stealing. We have a total of three housekeepers on our staff, and in addition to the number of responsibilities that they have, they are also in charge of the safekeeping of items left in the guest rooms. Two of them have worked at our Inn since 2009, the third housekeeper has been here since 2013. As you would imagine, there have been a vast array of valuable items that have been left by our guests. These items include jewelry, mobile devices, laptops, various forms of machinery, clothing, important documents, etc. and in all of this time during their tenures (including all housekeeping staff that we have had previously) there has never, and I repeat never been an issue with items not being returned to our guests (and a countless number of our guests that have had their items returned can attest to this). I think it is safe to assume in this situation that if you have the capacity to forget to pack an item and leave it at our Inn, then it is perfectly logical to assume that you may have left that same item at another hotel, or left the item at a restaurant, or lost the item on the beach. Judging by the short, three sentence review that you gave of us, this seems like a knee-jerk reaction to the situation. I would suggest you consider all factors that could be possible in this situation before questioning the honesty of our housekeeping staff who have a track record of performing their responsibilities with the utmost integrity. If you would like to speak about this further, please contact me directly at (831) 373-7784. Roshan Patel
Meer lezen
We verbleven hier 3 nachten ( 2 volwassenen en 2 tieners) . We kozen voor het hotel in de Pacific Grove/Asilomar gebied. Pacific Grove is een bijzondere plek, relaxte & pretentieloos (vooral gezien het grenst aan kiezelstrand) . We kregen de ervaring die we wilden hier. De kamer
Meer lezen
Antwoord van SusanDondo, Front Office Manager bij Deer Haven Inn
Gereageerd op 14 jul. 2017
Dear momofdoublethefun, Thank you for your near perfect review of your stay! We are so pleased you, your husband, and the twins enjoyed your time with us along with the many choices of things to experience in the area; Pacific Grove's quaint shops and restaurants, the beaches, Monterrey Bay Aquarium, etc. By the way, we also offer 2-day Monterrey Bay Aquarium tickets for the price of 1 day! We will look forward to your next visit and wish you all the best! Sue and Team
Meer lezen
Onze familie genoten van het verblijf in dit hotel, gelegen in een rustige buurt. Dit is een perfecte plek voor een paar vakantievierende en een klein gezin. Voor gezinnen is een rustige sfeer. We vonden vooral en één van de belangrijkste redenen waarom we verbleven was de
Meer lezen
Antwoord van SusanDondo, Front Office Manager bij Deer Haven Inn
Gereageerd op 14 jul. 2017
Dear GGsTraveling, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to let us know about your positive experience! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations and that you found our team to be so hospitable. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future! Wishing you all the best, Your Deer Haven Inn Team
Meer lezen
Na een slechte ervaring boeking bij Bide - A - Wee Inn die liet ons krampachtig proberen een plek te vinden om te verblijven in minder dan een week waren we in staat om een kamer in Deer Haven Inn en ik ben blij dat we dat deden. Deze herberg ligt verscholen tussen de bomen
Meer lezen
Antwoord van SusanDondo, Front Office Manager bij Deer Haven Inn
Gereageerd op 11 jul. 2017
Dear kleanglum, Thank you very much for your kind review of our hotel! We are very proud of our team's efforts to make each guest experience a positive one and are encouraged by your comments. Customer service has always played the utmost importance at our property and it's so satisfying to know you felt welcomed and valued! We will continue to go above and beyond for our guests and look forward to seeing you again on your next visit to Deer Haven Inn! Wishing you all the best! Sue & Team
Meer lezen
2 nd moment in de Deer Haven Inn. Wat moet ik zeggen. Het is een prachtige locatie nabij het strand (minder dan 5 minuten lopen) en zeer dicht bij Monterey en de 17 mile drive/kiezelstrand. De kamers zijn gezellig ingericht met (gas) open haard en het personeel is erg
Meer lezen
Antwoord van SusanDondo, Front Office Manager bij Deer Haven Inn
Gereageerd op 9 jul. 2017
Dear Oliver G, Our team is so glad to know your stays with us have been so pleasant! We strive to make everyone's stay a memorable one and appreciate your kind review, letting us know your stay's have been so satisfying. We wish you all the best and hope to see you again on your next trip to the area! Kind regards, Sue and Team
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteZwembad en strandDineren
camera
adorable rooms
beds
TV, looking into bath area
2 queen beds
VorigeVolgende
123456
I don't think the rooms have AC just ceiling fans..but we were there in the winter, it really doesn't get that warm in Pacific Grove
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Absolutely I would. Go treat yourself!
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
When does the front desk close? And what can be done if I fear I may arrive late?
Certainly call and make late arrangements. The managerial couple live on site.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Hello, I was wondering if there was a hot tub or spa?
No hot tub or spa - it is a small inn type
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Breakfast is complimentary for any overnight guest, adults and kids. For each "kid" over 12 years-old who stay in the parents' room, there is an additional room charge of $10+tax. I have stayed there before and just called the owner to confirm.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 98 - US$ 202 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
deer haven hotel pacific grovedeer haven inn and suitesdeer haven pacific grove
LOCATIE
Verenigde StatenCaliforniëPacific Grove
AANTAL KAMERS
26
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding