Los Angeles Airport Marriott is een fantastische keuze voor reizigers in Los Angeles. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals LAX Theme Building (1,7 km) en Otis College of Art and Design Gallery (3,2 km), maken dat Los Angeles Airport Marriott Hotel de ideale accommodatie is voor bezoekers in Los Angeles.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, koelkast en airconditioning, en maak gebruik van betaald internet bij Los Angeles Airport Marriott Hotel.
Het hotel heeft conciërge en roomservice. Daarnaast biedt Los Angeles Marriott een verwarmd zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.
Op zoek naar een Italiaans restaurant? Misschien zijn Jino's Pars, LaRocco's Pizzeria of Zpizza in de buurt van Los Angeles Airport Marriott iets voor jou.
Veel plezier in Los Angeles!
Mooi hotel. Zeer modern ingericht. Snelle incheck door zeer vriendelijk personeel. Na een ongelukje op straat (enkel verzwikt) werd er nadat we het gemeld hadden bij de receptie binnen 5 minuten een ijszak op de kamer gebracht. Hele mooie ruime kamer (kluis,koffie/thee) met grote badkamer die van alle gemakken voorzien was. Je zit met je lip op het vliegveld maar je hebt totaal geen geluidsoverlast van de vliegtuigen. Het is zelfs een mooi gezicht om vanuit je kamer de vliegtuigen te zien binnen komen of landen. Het zwembad was schoon,warm water,genoeg bedjes/zitjes en een handdoeken service. Om de 20 minuten vertrekt er een gratis luchthaven shuttle naar de terminal die je nodig heb om te vertrekken. Als je aankomt kan je ook gratis gebruik maken van de Marriott bus service als je in het hotel verblijft.…
Vernieuwd en groot hotel, vlakbij luchthaven van L.A., gratis shuttle dienst van en naar de luchthaven 7/7 en 24u/24u. Mooie, moderne en propere kamers. Geen geluidshinder van luchthaven. Vriendelijk en goed geroutineerd personeel, in en uit checken gaat heel vlot.
Degelijk hotel om een paar dagen te verblijven. Mooi gerestaureerde kamers. Instapdouche. Zeer lekker ontbijtbuffet. 1 nadeel, tapijt op de kamer. Vlakbij luchthaven maar daar heb je geen last van. Bediening steeds zeer vriendelijk.
Voor het bezoek kreeg ik een mail van de elite desk. Erg netjes. Wij waren al vroeg aanwezig, geen probleem. Netjes geholpen. Ik had een kamer geboekt met fles champagne, iets grotere kamer, ontbijt, gegarandeerde late check out en conciërge lounge toegang. Waar ik me over verbaasde, was dat de lounge dicht was. Op de site staat vrijdagavond, maar dit blijkt 's middags al zo te zijn. Jammer, lounge geboekt om wat te kunnen werken daar. En niet goed/duidelijk op de website vermeld. De kamer was prima, maar ik vroeg vriendelijk of er ook een kamer met runway view was. Jasmine regelde dit zonder problemen voor me en dat vond ik echt top! Heel aardig, mooie view. De champagne was erg lekker, mooie manier om de vakantie af te sluiten. Het hotel heeft verder een mooi zwembad en heeft vriendelijk personeel. In het restaurant lekker gegeten s avonds. Wat ik echter heel vervelend vond was het volgende. Wij hadden ontbijt in het restaurant, bij de check in was dit duidelijk uitgelegd. Aangekomen bij het restaurant werd echter herhaaldelijk beweerd dat dit niet zo was. Het kan gebeuren dat dit een misverstand was, maar de wijze waarop de "supervisor" hiermee om ging was triest. Deze dame had een arrogante houding en gaf aan dat het absoluut niet klopte. Als we van mening waren van wel, moesten we maar terug naar de front office. Dit kan echt niet, je hoort dit zelf na te vragen bij de front desk, zeker als supervisor. Bij de front desk geholpen door Mena, super vriendelijk opgelost door hem! Mena was sowieso erg vriendelijk viel ons op, heel professioneel. Wat me echter weer tegenviel: de "supervisor" kwam niet even excuses maken hiervoor. Sterker nog, negeerde ons. Heel onprofessioneel. In mijn optiek een medewerker waar Marriott geen belang bij heeft en alleen maar kwaad bloed zet bij klanten. Als ik haar naam nog wist zou ik een klacht over haar indienen. Heb me hier eigenlijk tijdens het hele ontbijt druk over gemaakt. De late check out was perfect, hierdoor konden we voor onze vlucht nog even chillen. Alles overziend een goed verblijf, mooi hotel. Met als smet hierop de onaangename supervisor bij het ontbijt. …
De Marriott was voor ons de logische keuze gezien we een vroege vlucht hadden de dag nadien. De service was van begin tot eind echt wel perfect, zeer vriendelijk hotel personeel. De kamers zijn heel proper en ruim genoeg. Nadeel is wel dat je de vliegtuigen hoort opstijgen (maar wat verwacht je anders naast het vliegveld)...
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding