DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown

Reiziger (733)
View from the room
Kamer en suite (438)
DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown
Video's (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,0
Nr. 153 van de 364 hotels in Los Angeles
4,0 van 5 bollen
Locatie
4,2 van 5 bollen
Hygiëne
4,0 van 5 bollen
Service
3,7 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Los Angeles is DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown de ideale uitvalsbasis in Los Angeles.

Gastenkamers bevatten een flatscreen-tv en airconditioning en je kunt bij DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown eenvoudig gebruikmaken van gratis internet.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt. Er is voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.

DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals City Hall (0,4 km) en Bradbury Building (0,5 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Los Angeles verkennen.

Ga in Los Angeles naar steakhouse restaurants in de buurt, zoals The Palm Los Angeles, Fogo de Chão Brazilian Steakhouse of LA Prime at The Westin Bonaventure Hotel.

Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals The Broad (0,8 km), Walt Disney Concert Hall (0,8 km) of Olvera Street (1,2 km), iets voor jou.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown zorgt ervoor dat je Los Angeles niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis internet
Bar/lounge
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
24 uursreceptie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Betaalde wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Eetgelegenheid buiten
Verkoopautomaat
Feestzaal
Vergaderruimtes
Conciërge
Gemakswinkel
Rookvrij hotel
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Veilig
Strijkijzer
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Eco
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Spaans
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen

Locatie

120 South Los Angeles Street, Los Angeles, CA 90012-3724
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 99 van 100
99
Internationale Luchthaven Los Angeles
Luchthaven Bob Hope
Little Tokyo/Arts District
6 min.
2.766beoordelingen85vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 924
  • 931
  • 511
  • 219
  • 181
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Annemieboghaert heeft een beoordeling geschreven jun 2014
Gent, België30 bijdragen5 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
Zoals verwacht van een Hilton hotel was dit een zeer goed hotel, vriendelijk personeel (vooral het warme koekje bij inchecken kwam als geroepen), mooi hotel, ... Enkel het enkel glas in de kamers zorgt voor wat lawaai. Heel tevreden klant die nog een nachtje bijgeboekt heeft!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2014
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Samuel R, Manager bij DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown
Gereageerd op 16 jun 2014
Thank you so much for sharing your experience with us as well as others. Our team is delighted to read that you enjoyed your stay at our hotel! We look forward to serving you again in the near future. See you on your next visit.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
F H heeft een beoordeling geschreven apr 2024
1 bijdrage
+1
1,0 van 5 bollen
Mijn kamer in dit hotel was absoluut walgelijk. De badkamer was in verval en onhygiënisch. Ik kon gewoon niet geloven dat ik in een Hilton-accommodatie verbleef en tegen zo'n duur tarief. Ook de beveiliging liet te wensen over. Het liftbeveiligingssysteem (met behulp van uw hotelsleutel om de lift te activeren) werkte niet, dus iedereen kon zonder sleutel toegang krijgen tot de verdiepingen van de gastenkamers. Als soloreiziger was dit erg verontrustend. De kamer was vies en er zaten haren op het nachtkastje. Ik informeerde de receptie over mijn ontevredenheid en kreeg te horen dat een manager contact met mij zou opnemen. Ik arriveerde laat in de nacht in het hotel en kon geen ander hotel zoeken, daarom vertrok ik heel vroeg in de ochtend. Toen ik heel vroeg in de ochtend vertrok, bracht de receptie nog steeds mijn kaart in rekening en zei dat de manager contact met mij zou opnemen over mijn vreselijke ervaring. Het is 4 dagen na mijn verblijf en nog steeds geen reactie van het management. Zeer teleurgesteld over Hilton.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
SOPHIA O heeft een beoordeling geschreven apr 2024
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
Vreselijk ! ! 😭 😞😔😟😣😫 Nachtmerrie! ! 😱😨😰😡😠😤

Wat denk je? Hilton Hotel lijkt niet bereid mijn geld terug te betalen.

Ik wil iedereen waarschuwen voor de vreselijke en onverschillige service die ik heb ervaren bij DoubleTree by Hilton in LA. Ik wil niet dat iemand anders net zo lijdt als ik. In december 2023 boekte ik vol spanning een kamer in het hotel om samen met mijn kinderen het einde van het jaar te vieren.

Ondanks dat het gebouw oud was en de accommodaties onrein, heb ik ervan afgezien te klagen omdat ik de dierbare herinneringen met mijn kinderen niet wilde verpesten.

Toen ik echter uitcheckte en probeerde de parkeerplaats te verlaten, gaf de automaat aan dat mijn parkeerkaart niet was betaald en dat ik ter plekke met mijn creditcard moest betalen om uit te stappen, omdat er achter mij auto's in de rij stonden.
In de overtuiging dat het hotel de dubbele kosten zou terugbetalen, betaalde ik zonder protest.
Omdat,
Bij het afrekenen werd duidelijk aangegeven dat mijn parkeerkosten volledig betaald waren en dat er geen verdere kosten zouden ontstaan.

Eenmaal thuis heb ik meteen een claim geopend bij het Hilton Hotel. Ik heb talloze livechats gevoerd, de klantenservice gebeld en e-mails gestuurd, waarbij ik hen alle vereiste documenten en een gedetailleerd overzicht voorzag, inclusief banktransactiegegevens en foto's van beide kanten van het parkeerkaartje. Toch ontving ik alleen maar geautomatiseerde reacties waarin ik binnen 3 tot 5 dagen contact beloofde, maar geen melding maakte van een terugbetaling.
Ik ben blootgesteld aan maanden van verspilde tijd, moeite en stress vanwege de nalatige klantenondersteuning van Hilton. Ik wil Hilton Hotels niet langer betuttelen. Ze hebben mijn dierbare herinneringen in een nachtmerrie veranderd.

Nog frustrerender was dat de laatste vertegenwoordiger, ondanks mijn herhaalde contact, zei dat ik de afschrijving bij mijn bank moest betwisten. Op advies van Hilton heb ik een geschil ingediend, maar de bank antwoordde dat het de verantwoordelijkheid van Hilton was om de terugbetaling uit te voeren.


Echter,
Hilton Hotels ontloopt op onverantwoorde wijze haar verantwoordelijkheid voor restituties en legt de lasten op de schouders van klanten en mijn bank met een lui en onverantwoordelijk restitutiebeleid.
Ik ben van plan een klacht in te dienen bij de Consumentengeschillencommissie, omdat dit een juridisch probleem kan opleveren. Ik wilde dit niet doen omdat het onaangenaam is en mijn tijd vergt, maar ik heb erover nagedacht in de hoop dat er geen slachtoffers meer zullen zijn zoals ik.

Ook bleven ze de terugbetaling uitstellen, waarbij ze mij opdroegen terug te gaan naar de oorspronkelijke situatie en hetzelfde proces te herhalen. Oh mijn God, ze blijven dezelfde eisen stellen zonder mijn dubbel in rekening gebrachte parkeergeld terug te betalen. Als dit geen poging is om mij uit te putten en mijn terugbetaling op te geven, kan ik hun motieven niet begrijpen. Is dit de manier waarop ze het geld van klanten willen verduisteren?

Denk goed na voordat u overweegt om in een Hilton-hotel te verblijven.
De plaats is oud, vies en de klantenservice is een puinhoop.
Deel uw ervaringen op sociale media en beoordelingsplatforms zoals Facebook, Instagram, Twitter, Google, Yelp, TripAdvisor, Expedia en Hotels. com om ervoor te zorgen dat niemand anders hoeft te verdragen wat ik heb.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2023
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: The place is old, dirty, and the customer service is a mess. If a billing issue arises, they will...
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Tour262367 heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Corona, Californië6 bijdragen1 nuttige stem
+1
2,0 van 5 bollen
Hotel ligt centraal gelegen.
Parkeren is eenvoudig.
Bed is comfortabel en grote televisie.
Leuke koekjes
Schone kamer
Ik wilde een andere kamer aanvragen omdat de badkamer smerig en onhygiënisch was. Maar ik checkte laat in en was gewoon zo moe.
Maar het bad / de douche zorgde ervoor dat ik moest overgeven.
Ik heb mijn verblijf teruggebracht tot een aanbeveling van 2 sterren. Vervelend!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jamal H heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Waco, Texas71 bijdragen35 nuttige stemmen
3,0 van 5 bollen
Ik heb hier geboekt tijdens de laatste twee nachten van mijn reis naar de omgeving van Los Angeles, voornamelijk gebaseerd op de nabijheid van Little Tokyo en de prijs.

De locatie is solide, gunstig gelegen ten opzichte van het openbaar vervoer en in de nabijheid van alles in de binnenstad.

Personeel gedurende het hele verblijf was vriendelijk en behulpzaam en de koekjes bij het inchecken waren een leuke traktatie.

De kamer was solide maar niet spectaculair, hoewel het vrij groot was voor een hotel in de binnenstad. Er was voldoende zitgelegenheid en ik denk dat dit een van de weinige hotels is die ik heb gezien met een nachtkastje dat groot genoeg is om plaats te bieden aan een zitplaats. De kamer was schoon genoeg en de bedden en kussens waren allemaal zeer comfortabel en ondersteunend.

De badkamer was klein in verhouding tot de kamer en er waren een aantal problemen met de netheid. Het behang bij de plint die het dichtst bij de douche lag, liet los en zag er bevlekt uit. De douche vertoonde schimmelgroei in de ventilator aan het plafond en in de afdichtingen. Bovendien leek het douchegordijn bevlekt en geel te zijn. De doucheproducten waren in ieder geval van stevige kwaliteit (Crabtree & Evelyn) en zaten in flesjes.

De wifi was behoorlijk traag en werd regelmatig verbroken met een zwak signaal om op te starten.

Het was geen verschrikkelijk verblijf voor de prijs die ik betaalde, maar ik zou hier waarschijnlijk niet opnieuw boeken, tenzij dit vanuit prijsoogpunt het meest haalbaar was.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met vrienden
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Siumou heeft een vraag gesteld jun 2023
1 bijdrage
We are heading LA in a group of 3, is there extra bed available for a twin room?
Antwoord van TravellingWendy38
Melbourne, Australië25 bijdragen23 nuttige stemmen
I'm sorry. I'm not sure. I'm sure if you contact the hotel directly, they'll help you out. I know they sometimes have an online chat service too.
Navigator60480902339 heeft een vraag gesteld mrt 2023
Hi. Is there smoking rooms in this hotel?
Antwoord van Zoom_Gotti
Henderson, Nevada1.491 bijdragen1.008 nuttige stemmen
A few. But you won't find them on-line. And if they catch you smoking in a non-smoking room he penalty will probably be more than the room rate.
Antwoord van WayneCorp
Londen, Verenigd Koninkrijk194 bijdragen96 nuttige stemmen
There are no incidental charges, a deposit will be taken from your card which will be refunded once you check out. It is the norm in all US hotels. You are best advised to use a credit card while travelling, no protection with a debit card.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Los Angeles uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 175 - € 223 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
kyoto grand los angeles
VOORHEEN BEKEND ALS
Kyoto Grand Hotel and Gardens
LOCATIE
Verenigde StatenCaliforniëLos AngelesHarbor / Central L.A / Downtown
AANTAL KAMERS
434
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

DOUBLETREE BY HILTON HOTEL LOS ANGELES DOWNTOWN (Los Angeles, Californië) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown?
Attracties in de buurt zijn Japanese American National Museum (0,4 mijl), Bradbury Building (0,5 mijl) en City Hall (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit restaurant, lounge en zakencentrum.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en betaald openbaar parkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Redbird, Daikokuya - Sawtelle en Daikokuya Little Tokyo.
Ligt DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,9 mijl vanaf het centrum van Los Angeles.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown?
Veel reizigers bezoeken Angels Flight Railway (0,7 mijl), El Pueblo de Los Angeles (0,6 mijl) en Hollyhock House (7,2 mijl).
Is DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle Los Angeles hotelsHoteldeals voor Los AngelesLastminutehotels in Los AngelesHotels in de buurt van DoubleTree by Hilton Hotel Los Angeles Downtown
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's