Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Art Hotel Asahikawa

Hotelwebsite bezoeken
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Restaurant
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Spa
Openbare wifi
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Feestzaal
Conferentiefaciliteiten
Fitnesscentrum / sportruimte
Wasmogelijkheid (zelfservice)
Niet-roken hotel
Sauna
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Niet-roken kamers
Airconditioning
Kamers voor rokers beschikbaar
Koelkast in kamer
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Klassiek
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Beoordelingen en meer
404beoordelingen
305foto's
1V+A
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 67
  • 188
  • 107
  • 22
  • 19
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Beoordelingen weergeven waarin het volgende voorkomt
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Exterieur - lag het hotel ziet er erg mooi en eigentijds. Maar de kamers zijn erg klein en tekenen van slijtage. Sommigen van onze reis partij dacht dat hun kamers waren niet goed schoongemaakt. Echter, het buffet op de 15 e verdieping bood een mooi aanbod van gerechten met mijn
Meer lezen
Antwoord van アートホテル旭川, Manager bij Art Hotel Asahikawa
Gereageerd op 31 jul. 2017
Dear Guest, Thank you for staying at ART HOTEL Asahikawa. We appreciate you spending your time to write to us. We are delighted to hear you liked our hotel’s exterior and menu of the restaurant. However, I feel sorry to read your comments on your disappointment while staying with us and please accept my most sincere apologies for not having fulfilled your expectations. As for our room cleaning, our cleaning crews work hard and do pay close attention to make sure the rooms and corridor are cleaned properly. However, this time it was not up to the standard to provide comfortable condition for our guest to be staying in. We are very sorry that we could not meet the expectation. This case will be examined closely, and the operation will be reconsidered in order to improve our service. I would like to thank you for your understanding and for helping us to improve the quality of our service. Every staff member at our hotel will keep working hard to improve the level of our service and try to meet the expectation of our guests. When you travel to the Asahikawa area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. Sincerely, Kazusuke. Kusajima, Manager, ART HOTEL Asahikawa
Meer lezen
We hadden een vierpersoonskamer - locatie was ok. . . Ik parkeerde de auto aan de overkant van de straat voor de nacht in 1000 yen. Het ontbijt was goed en dus was het uitzicht. Maar de mensen bij de receptie spreekt geen Engels en was onvriendelijk. . . mijn dochter had koorts e
Meer lezen
Antwoord van アートホテル旭川, Manager bij Art Hotel Asahikawa
Gereageerd op 14 jun. 2017
Thank you very much for choosing ARTHOTEL asahikawa.And we appreciate you taking your time writing to us. Your comment is deeply appreciated, and considered in order to improve the operation of our hotel. We will be so glad to have you again as our guest in the future. ARTHOTEL asahikawa. manager
Meer lezen
Hier verbleven. Kamer is ruim. Het pluspunt is dat op loopafstand van de sneeuw festival en er is een gratis pendeldienst van en naar het treinstation. De chauffeur is erg mooi en vriendelijk
Meer lezen
Antwoord van アートホテル旭川, マネージャー bij Art Hotel Asahikawa
Gereageerd op 1 mrt. 2017
Thank you for staying at ART HOTEL ASAHIKAWA. And we appreciate you spending your time to write to us. Every staff member at our hotel will be working hard to improve the level of our service, trying to meet the expectation by the guests. When you travel to Hokkaido area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. ART HOTEL ASAHIKAWA Manager
Meer lezen
Bevlekte tapijten en slaapbank en een verouderde badkamer betekenen dat dit hotel heeft een grondige update! Het ontbijtbuffet is geweldig, maar misschien kunnen verminderen de, eerlijk gezegd belachelijk verscheidenheid van voedsel en bespaar richting een opknapbeurt! Handig voo
Meer lezen
Antwoord van アートホテル旭川, マネージャー bij Art Hotel Asahikawa
Gereageerd op 20 feb. 2017
Thank you for staying at ART HOTEL ASAHIKAWA. And we appreciate you spending your time to write to us. Every staff member at our hotel will be working hard to improve the level of our service, trying to meet the expectation by the guests. When you travel to Hokkaido area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. ART HOTEL ASAHIKAWA Manager
Meer lezen
We hebben hier te genieten van de sneeuw rond Asahikawa en had een goede ervaring tijdens ons verblijf in dit hotel. De hotelkamers zijn goed, goede room service, ontbijt buffet en het is niet ver van het treinstation/centrum van de stad.
Meer lezen
Antwoord van アートホテル旭川, マネージャー bij Art Hotel Asahikawa
Gereageerd op 14 feb. 2017
Thank you for staying at ART HOTEL ASAHIKAWA. And we appreciate you spending your time to write to us. Every staff member at our hotel will be working hard to improve the level of our service, trying to meet the expectation by the guests. When you travel to Hokkaido area in the future, we sincerely hope that you will consider our hotel for your stay. ART HOTEL ASAHIKAWA Manager
Meer lezen
Vorige
1234569
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenGezins- en speelplekken
Foto ingezonden door managementArt Hotel Asahikawa
客室一例 guest room
ツインのベッド
部屋の中
かなり狭いお部屋
Vorige
Is parking available in your hotel? Thanks
VorigeVolgende
11
PRIJSKLASSE
US$ 46 - US$ 110 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
asahikawa loisir hotel
VOORHEEN BEKEND ALS
Loisir Asahikawa
LOCATIE
JapanHokkaidoAsahikawaAsahikawa Station
AANTAL KAMERS
265
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding