Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Royal Spa

Delen
Reiziger (32)
Dineren (2)
Reiziger (32)
Dineren (2)
Kamer en suite (2)
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Over
Voorzieningen van accommodatie
Shuttlebusservice
Roomservice
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Vergaderkamers
Hot tub
Meer weergeven
Handige informatie
STIJL HOTEL
Knus
Locatie
Volledige weergave
Routebeschrijving
Luchthaven Queretaro111 km
Alle hotels in de buurt bekijken
Beoordelingen (22)
Beoordelingen filteren
1 resultaat
Waardering van reizigers
0
0
1
0
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
0
0
1
0
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 juli 2016

Het goede nieuws is dat deze plek is geweldig. Het prachtige, historische en smaakvol. De spa is leuk en het restaurant is vrij solide. Het niet zo goed nieuws is de andere medewerkers. Toen we incheckten, er was een licht probleem (en het was hun...schuld) en de reactie was: "We zijn vol is. Er is niets dat ik kan doen." na een beetje graven bleek er was iets te doen voor hem en hij ten slotte deed het maar na om het iedereen slecht gevoel. Er was geen verontschuldiging. Ik had moeite de grote trap met mijn tassen met het personeel van de receptie kijken en niemand mij vertellen er was een lift! Tweemaal de kamer was nooit schoongemaakt. Fouten gebeuren maar de reactie van de receptie was meer beschuldigend dan iets anders en opnieuw, nooit een verontschuldiging van welke aard dan ook. Ik vroeg of ik kon in ieder geval twee nieuwe flessen water, hij zei ja en dan hebben ze nooit kwam. Wanneer dit gebeurd is een tweede keer was ik minder aangenaam en eiste een korting, die ik kreeg. De receptie is van "ontvangen". Hoe wilt u uw gasten te ontvangen? Je wilt dat ze welkom voelt. U bent de gastheren. Ik keek naar een andere man check in en er is dit momenteel binnen de eerste 10 seconden en je af als je een fout hebben gemaakt. Was dit hotel te boeken het juiste ding om te doen? De opdracht van het personeel van de receptie is te bevestigen dat ja, uw boeking was een geweldige dag en welkom. Wanneer dingen gebeuren, het eerste wat je doet mijn excuses. "Ik ben zo jammer. Laten we zien wat we kunnen doen...." zou zo veel effectiever dan een kreun was. Er zijn andere kleine problemen en normaal gesproken zou ik niet de moeite, maar dit is een geweldige plek en ik zou graag terug komen. Ik betwijfel of ik en dat is jammer. Management dient wekelijks training om ervoor te zorgen dat het personeel begrijpt begrijpt de visie van dit hotel.Meer

Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Royal Spa.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
PRIJSKLASSE
US$ 117 - US$ 124 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
MexicoCentraal Mexico en Gulf CoastHidalgoZimapan
AANTAL KAMERS
51
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding