Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Ocean Blue & Sand

Hoteldeals
Playa Arena Gorda, Bavaro, Punta Cana, Dominicaanse Republiek
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Professionele foto's
Ocean Blue & Sand
Ocean Blue & Sand
Panorama’s (49)
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

10.649 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 5.795
  • 2.876
  • 1.109
  • 485
  • 384
Bekijk beoordelingen van
3.573
3.168
93
69
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    4,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (7)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Grieks
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Tsjechisch
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Ocean Blue & Sand
Bekijk de nieuwste beoordelingen
machelen
Niveau bijdrager
75 beoordelingen
21 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 7 februari 2012

Prachtige tuin en mooie kamers, privilege-ontbijt is geen meerwaarde(te weinig keuze), personeel of te luidruchtig amerikaans of onvriendelijk, enkele uitzonderingn te na gesproken zoals Henry pineda bv. Aan de privilege incheckbalie werd ons een dagtrip verkocht, die we op voorhand moesten betalen aan Jonathan, en die helemaal niet leverde wat er verkocht werd(vertrokken in een mooie wagen, na 5 km ovestappen in een veel te kleine wagen...) Het eten was ok in de self-service maar de aparte restaurants waren geen meerwaarde. Toch genoten van het verblijf, het strand en het mooie weer.

  • Verbleef Februari 2012, bezocht met vrienden
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank emma d
Belgica
2 beoordelingen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 5 november 2011

Hebben Privilege geboekt via reisagentschap, geen enkele surplus gekregen qua service,echte geldverspilling. Kamers : ok proper, ruim, blok 10111 gelijkvloers, goede ligging doch geen zeezicht wel tegenover pool en bar met steeds veel lawaai en muziek. Geprobeerd om kamer te veranderen op dag 1, antwoord "manana", volgende dag terug antwoord "manana" dag 3 'smorgens, zouden kamers hebben op 1e verdiep, terug komen om 1500, uiteindelijk om 1600 kamer vrij op 1ste verdiep, doch niet zelfde type en klein terras/balkon met betonnen muurtje, geen enkel zicht. (geweigerd) Butlerservice : unexisting, niet beschikbaar, kantoortje steeds verlaten en geen contact nagelaten om 1600 vraag voor 2 kleine flesjes wijn, om 1800 nog steeds niet ontvangen en via roomservice, privilege lounge en customer service opnieuw besteld, onmogelijk te leveren zelfde dag (manana) wij hadden dit moeten bestellen ten laatste 1500hr ! WIFI in kamers : verbinding zeer zwak en onregelmatig Privilege/Prestige lounge (beachbar) 3x tijdens de week om 1800 alleen lege fles champagne/cava/cider, zelf aan de bar nieuwe fles gaan halen, dames in de lounge steeds druk bezig met telefoneren en internet..... service nil, geen bordjes beschikbaar voor snacks, geen champagneglazen alleen bier of cocktail glazen. Volgens infosheet lounge open tussen 7am en 11pm. Op 3nov om 2100 gesloten (omdat het regende!) en op 4nov om 0745am nog steeds gesloten, dus onmogelijk om internet te gebruiken. Restaurant : Dominican Restaurant : zeer goed Buffets ok zonder meer, kwaliteit ok doch presentatie nul Showcooking : niet gezien Personeel in restaurants : vriendelijk, van goede wil doch geen ervaring met kwaliteitservice, zeer luidruchtig, te familiair met klanten, hun enig doel zijn de tips-dollars.... Geen enkele controle op dresscode in restaurants, moeten wel handen ontsmetten bij ingang doch kunnen met natte zwembroek, string of tanga op stoelen plaatsnemen !!! Zwembaden : zeer mooi en goed; proper onderhouden doch één grote zuippartij en party, vooral tijdens weekend Strand : Privilege gedeelte ok, proper, meisje van dienst zeer positief en vriendelijk geen enkele controle over gebruik handdoeken. Hotel ligging en accomodatie is zeer goed doch geen H10 waardig slechts goed voor 3*, eerder een party hotel waar je zeker niet moet gaan met kleine kinderen of indien je rust zoekt (helft van klienteel loopt ganse dag dronken rond) . Hotel komt beloften ivm Privilege / Premium helemaal niet na. Dit is onze eerste ervaring met H10 en spijtig genoeg de laatste.

  • Verbleef November 2011, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Julleke
Wormer, Nederland
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 15 augustus 2011

De kamers zijn ruim, schoon en een goed bed. De restaurants zouden iets groter mogen, nu kan de wachttijd oplopen tot 45 min. Daarentegen is in het buffet restaurant groot genoeg, hier kan je altijd terecht. Het strand is mooi en veilig. Het duikcentrum (pelicanosport) is fantastisch! Ze spreken Duits, Engels, Spaans en Frans. De duiken zijn leerzaam en de veiligheid is zeer goed. Vooral de dagtrip naar Catalina Island is een aanrader.

  • Verbleef Augustus 2011
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Ronald62
Namen, België
Niveau bijdrager
31 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 29 april 2011

We hebben van 10 tot 17 april in dit hotel verbleven (2 volwassenen en 1 kind van 6 jaar) Voor alle zekerheid hebben we "privilege" als optie genomen. Dit kost niet veel als je het in je pakket reserveert van je reisagent. De kamer. De privilege kamer was in gebouw 6 dat het dichts bij het strand ligt. Onze kamer lag dan nog op de hoek, zodat we zeezicht en zich op het zwembad hadden. De kamer is toch wat verouderd. De airco werkte niet goed. Dit was niet zo erg, omdat het in de kamer niet zo warm was. De Jacuzzi werkte ook niet. Het was ons ook opgevallen dat alle Privilege voordelen (fruitschotel, wijn, badjassen, ...) niet in de kamer aanwezig waren. Dit was wel snel opgelost de volgende dag. De privilege voordelen op de kamer heb je toch niet nodig, omdat het hotel weer dan genoeg all in services heeft. We waren ook heel weinig op de kamer, behalve om te slapen. De bedden waren goed en niet doorgezakt, wat een hele prestatie is, gezien het grote aantal obesitas klanten dit hotel heeft. Eten: Ontbijt: Het voordeel van "Privilege" is dat je het ontbijt in het strandrestaurant "La Cana" kan nuttigen. Met "Privilege" krijg je meestal "à la carte" ontbijt. We hebben 1 keer het ontbijt genomen in het buffetrestaurant. Alhoewel er meer keuze is aan het buffet verkozen we toch de sfeer en service van "La cana" Lunch: Je kan kiezen tussen "La Cana" en het buffetrestaurant. Daar iedereen dichter bij La cana zit is het daar 's middags heel druk. We wandelden liever enkele minuten naar het buffetrestaurant om daar rustiger te eten. 's Avonds: Met "privilege" heb je voorrang bij reservatie in de restaurants en mag je een keer in het zandrestaurant "Bucanero" kreeft gaan eten. De reservatie voorrang heeft vooral zijn nut voor het steakrestaurant dat heel lekker is. We hebben alle restaurants gedaan, behalve "Route66" en het Mexicaans restaurant, omdat deze zeer gericht waren op het Amerikaans publiek. Onze voorkeur ging naar; La Brasa, dominicaans restaurant en steakhouse, in deze volgorde. Het Bucanero restaurant was de enige tegenvaller. De kreeft was lauw. Het restaurant is niet aangenaam omdat je in de wind (en dus in het zand) zit te eten. Voor onze zoon van 6 hadden we een kleine schotel van zeevruchten brochette gevraagd. In plaats daarvan kwamen ze met de standaard schotel die veel te groot was voor hem. Gevolg: hij heeft geweigerd te eten van zulk een enorme schotel. Als je niet in privilege gaat moet je dus zeker geen supplement hiervoor betalen. Bars: Er zijn overal bars. Je zal hoogstens 30 meter moeten stappen. De beste bar qua cocktail bereiding was zeker de lobbybar. De locatie is echter niet zo aangenaam door de constante tocht die je daar hebt, maar 20 meter verder kan je wel een bankje vinden uit de wind. De lounge aan het strand (enkel privilege) hebben we elke dag bezocht voor het avondeten. Zalig om rustig een glaasje champagne te kunnen drinken en de zon zien ondergaan. Mike Coffee was altijd een omweg waard, zelfs in de middagzon om één van de vele koffies te drinken Shows: Elke avond is er een show die zeer goed verzorgd is. Wij vonden het Circus en Dominicaanse show de beste. Andere gasten vinden Micheal Jackson show het van het. Animatie: je moet er van houden natuurlijk, maar dit hotel heeft een sympathiek animatieteam. Heb enkele keren meegedaan en we hebben 2 flessen Rum gewonnen. Hou je niet van animatie dan kan je zwembad met de blauwe stoelen kiezen, waar je rustiger zit. Normaal heb ik een afkeer van animatie, maar dit was voor mij de uitzondering. Dronkenschap en goede manieren: Je weet natuurlijk dat een 5* hotel in de DR niet hetzelfde is als in Europa. Waar we echter het meest versteld van stonden waren de slechte manieren van de Amerikaanse en Canadese gasten. Ze hebben blijkbaar niet genoeg met de bekers en glazen van de verschillende bars, maar lopen met een soort enorme thermische mugs rond. Ik denk dat er in sommige wel 2 liter in kan. Ze laten deze volgieten met alcohol (booze) of bier en gaan er dan meestal in het zwembad mee zitten. Ga zo ver mogelijk van de bar aan het gele zwembad zitten, want daar zitten de meeste zatlappen. Echt geen zicht en geen voorbeeld voor de kinderen. We hebben de indruk dat de Amerikanen daar komen om alles te doen wat bij hen verboden is. Het deed me denken aan een uitstap die ik ooit eens gemaakt heb in Tijuana (Mexico) Met mes en vork eten is voor vele Amerikanen en Canadezen ook een hele opgave. Na een eerste verontwaardiging begonnen we het leuk te vinden om in het restaurant de meest onhandige boer er uit te zoeken. Mijn zoon van 6 kan beter met vork en mes overweg. Het strand: Dankzij Privilege kan je een canopy bed reserveren, waar je in de schaduw kan zitten. In het privilege gedeelte komt een serveerster ook rond om je van drank en cocktails te voorzien. Links op het strand zijn er winkeltjes waar je veel goedkoper dan in het hotel souvenirs kan kopen. Tip: Ga 's morgens bij de opening van de winkels en onderhandel over de prijs zonder dat iemand kan meeluisteren. Zwembaden: 2 enorme zwembaden die elke ochtend gekuist worden. Dit kuisen is echt nodig omdat vele gasten van strand recht het zwembad instappen om het zand van hun benen te wassen. Zwemmen is geen probleem. De meeste gasten houden zich vast aan hun "mug" en bewegen toch niet. Ik vraag mij af hoeveel er niet kunnen zwemmen. Handdoeken: Als je dacht dat niemand de Duitsers kan kloppen in het vroeg handdoek leggen aan het strand of zwembad moet hier een komen. Om 5u00 als het nog pikdonker is zijn ze al bezig de beste plaatsen te reserveren. Fooien: We hebben heel weinig fooien gegeven. Het personeel apprecieert veel meer dat je hen waardig behandelt dan dat je met dollars zit te smijten. Voor wat een dollar waard is, moet je het niet laten natuurlijk om iemand een iets te gunnen. Privilege of niet? De enige echte voordelen waar je iets aan hebt waren voor ons: de aparte en snelle receptie, het aparte strand, het ontbijt, de kamer dicht bij het strand, aparte lounge aan het strand, waar je 's avonds rustig een glas champagne kan drinken, internet in de lounge met PCs.. Je moet voor jezelf uitmaken of het de meerprijs waard is. Conclusie: Deze beoordeling lijkt misschien negatief, maar ik schrijf liever over de minder leuke dingen. De vele Amerikanen en Canadezen zijn we als een extra attractie gaan beschouwen, uiteindelijk doen ze niemand kwaad. Kan je hun gedrag echter niet uitstaan kies je beter een ander hotel.

  • Verbleef April 2011, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank satpet
Samenvatting hotelbeoordeling

Wat reizigers vinden

  • Entertainmentpersoneel(78)
  • Heel goed(75)
  • Lobbybar(55)
  • Steakhouse(53)
  • Mike's Coffee(52)
  • Geweldig naar ons zin(51)
  • Het grote buffet(21)
  • Klantenservice(17)
  • Andere locaties(15)
  • Italiaans restaurant(14)

10.110 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (9240)
Bekeken
Zwembad/strand (2402)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (144)
Bekeken
Hotel & terrein (1609)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (295)
Bekeken
Kamer/suite (760)
Bekeken
Badkamer (116)
Bekeken
Dineren (827)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (35)
Bekeken
0:43
Video's (5)
Bekeken
Overige (3047)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (811)
Bekeken
Luchtfoto’s (33)
Bekeken
Voorzieningen (200)
Bekeken
Strand (45)
Bekeken
Bruidssuite (56)
Bekeken
Zwembad (75)
Bekeken
Privilege Junior-suite (52)
Bekeken
Restaurants en bars (189)
Bekeken
Standard Junior-suite (44)
Bekeken
Het hotel (117)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (59)
Bekeken
Hotel & terrein (7)
Bekeken
Kamer/suite (15)
Bekeken
Dineren (12)
Bekeken
Zwembad/strand (15)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (3)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Overige (5)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Bavaro in overweging
op 0.3 km afstand
Iberostar Grand Hotel Bavaro
op 4.8 km afstand
Hard Rock Hotel & Casino Punta Cana
op 7.3 km afstand
Barcelo Bavaro Palace Deluxe
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 4.6 km afstand
Now Larimar Punta Cana
op 1.1 km afstand
The Reserve at Paradisus Punta Cana
op 3.4 km afstand
Majestic Colonial Punta Cana
Majestic Colonial Punta Cana
nr. 29 van 102 in Punta Cana
4.5 van 5 sterren 15.005 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf