Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Monticello

Reiziger (218)
Kamer en suite (47)
Zwembad en strand (22)
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Roomservice
Gratis parkeren
Restaurant
Bar/lounge
Spa
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Inclusief ontbijt
Fitnesscentrum / sportruimte
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Stomerij
Vergaderkamers
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Koelkast in kamer
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Klassiek
Middenklasse
HOTELCATEGORIE
144beoordelingen
227foto's
7V+A
1kamertip
Waardering van reizigers
  • 38
  • 73
  • 25
  • 5
  • 3
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Filteren
  • Nederlands
Via Agoda een 2-daagse reservering geboekt, ivm wijziging reisplanning 2 nachten aansluitend geboekt (direct bij het hotel). Wij moesten van kamer verwisselen omdat de Agoda boeking is gebaseerd op mindere klasse van de kamers. Tot overmaat van pech moesten wij ook van kamer
Meer lezen
Antwoord van ElisaDLP, Public Relations Manager bij Hotel Monticello
Gereageerd op 13 apr. 2016
Hello Mr. Ernstengels, We sincerely apologize on the inconvenience you had with our rooms and with your stay in the hotel. We already rectified the issue on the broken tiles and we are sincerely sorry that you also had to change rooms due to this. We will ensure that this will be prevented next time especially should you decide to come back and experience us again. And we really hope you do. We hope to hear more about your stay so we can also try to recover and correct service issues for you and all our guests. Thank you for your feedback and again, our thanks for staying with us. Have a good day! Yours truly, Elise Dear Mr. Ernstengels, Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen mit unserem Zimmer hatten und mit Ihrem Aufenthalt im Hotel. Wir behoben bereits das Problem auf die kaputte Fliesen und wir sind aufrichtig leid , dass Sie auch wegen dieses Zimmer ändern musste . Wir werden dafür sorgen , dass dies vor allem beim nächsten Mal vermieden werden sollten Sie sich entscheiden und uns zu kommen, wieder zu erleben. Und wir hoffen, dass Sie wirklich tun . Wir hoffen, mehr über Ihren Aufenthalt zu hören, so dass wir auch für Sie zu erholen und richtig Probleme mit dem Service können versuchen, und alle unsere Gäste. Vielen Dank für Ihr Feedback und wieder unser Dank für den Aufenthalt bei uns . Vielen dank, Elise
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Het was een goede plek om te verblijven, want de locatie is dicht bij de beroemde restaurants, sky ranch en mall. Grootte van de kamer was afkomst. Ze regelen een deco zoals ik had gevraagd. De comp taart was heerlijk! Service was geweldig en het personeel waren allemaal
Meer lezen
Antwoord van HMOPTNMGR, Officer in Charge bij Hotel Monticello
Gereageerd op 28 jul. 2017
Dear Guest Melvine, Thank you for staying with us on your recent trip to Tagaytay. I’m glad that our Staff were able to provide you with the quality customer service that we strive for everyday. Thank you also commending the cake we served, our chef were glad that you like it! We have taken notes of the areas we need to improve on by our Housekeeping and Maintenance department. Remedial steps will be undertaken to ensure that this does not happen again. We look forward to welcoming you back in the future. We remain at your service. Hotel Monticello Management & Staff
Meer lezen
Vierden mijn dochter's verjaardag bij HM afgelopen april 3 . We genieten van het verwarmde zwembad. Grote kamer hetzelfde ingesteld als Solaire. Snelle roomservice. Gratis parkeren! Geen kurkgeld! We houden het ontbijtbuffet. We'l weer snel!
Meer lezen
Antwoord van HMOPTNMGR, Operations Manager bij Hotel Monticello
Gereageerd op 7 jul. 2017
Greetings Guest Monti B, Thank you very much for staying with us! We are glad that we were able to give you an excellent hotel experience enjoying the facilities and service. We look forward to welcoming you back in the future. We remain at your service. Hotel Monticello Management & Staff
Meer lezen
Aangezien we vieren twee belangrijke gelegenheden, hebben we besloten om te proberen het Hotel Monticello in van Tagaytay. Dit besluit was het allemaal de moeite waard, vooral voor de kinderen die genoten van de verwarmde zwembaden. We verbleven in de Superior
Meer lezen
Antwoord van HMOPTNMGR, operations manager bij Hotel Monticello
Gereageerd op 2 jul. 2017
Greetings Guest HenCLou, Thank you very much for staying with us. We appreciate that you have provided us with your comments about your stay. We are glad that we were able to give you an excellent hotel experience with our facilities and that our staff made you feel right at home. This is what we aim for and we look forward to welcoming you back in the future. We remain at your service. Hotel Monticello Management & Staff
Meer lezen
Onze familie verbleef in de Superior Vierpersoonskamer voor 2 nachten afgelopen mei 2016 (laat post) . De kamer met 4 eenpersoonsbedden en een badkamer was zeer ruim. Parkeergelegenheid is beschikbaar in de voorkant van het hotel. Café Mercedes Restaurant in het hotel heerlijk
Meer lezen
Antwoord van HMOPTNMGR, Operations Manager bij Hotel Monticello
Gereageerd op 2 jul. 2017
Greetings Guest Tricia S, Thank you very much for staying with us and we appreciate that you have provided us with your comments about your stay. We are glad that we were able to give you an excellent hotel experience and that our staff made you feel right at home. This is what we aim for and we look forward to welcoming you back in the future. We remain at your service. Hotel Monticello Management & Staff
Meer lezen
Vorige
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteZwembad en strandDineren
Sink and towel storage
Toilet with bidet - the bidet is definitely a good idea for hotels
Shower - the shower was physically separate from the toilet
Sink
VorigeVolgende
12345610
What if i dont have a credit card? can i use my mom’s credit card to book?
Dear Guest, May we inform you that we have a spa room for the massage service and the rate for the whole body massage is Php 700. Thank you for inquiry and we look forward to your visit.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Can smoke in the balcony?
in the balcony one can smoke
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
The bed of superior quad room is 7.8 meters in length and 5.75 meters in width. Yes, superior quad can accommodate your family but will require extra bed for your comfort. Yes, buffet breakfast is good for four adults. We have ample parking space and snacks can be brought in the room but not cooked meals.
0 stemmen
VorigeVolgende
12
"Neem geen kamer aan de voorzijde van het hotel want daar heeft men last van het voorbij razend verkeer 24/24"
PRIJSKLASSE
US$ 70 - US$ 236 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
FilippijnenLuzonCalabarzon RegionCavite ProvinceTagaytay
AANTAL KAMERS
41
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding