De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke hotel in Ukunda hoeft niet lang te duren. Welkom bij Kaskazi Beach Hotel, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Gastenkamers bevatten een koelkast en airconditioning en je kunt bij Kaskazi Beach eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en ontbijt. Er is voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Ga in Ukunda naar Indiase restaurants in de buurt, zoals Shan e Punjab.
Kaskazi Beach Hotel heet je graag welkom in Ukunda!
In november zijn we weer naar Kaskazi Beach hotel geweest. En het was weer heel goed. Alleen erg jammer dat dit hotel niet (meer) in de Nederlandse reisgidsen staat. Als je toch naar dit hotel wilt: gewoon een email sturen en boeken. De vlucht kun je goedkoop boeken bij KLM in bijv. werelddeal weken. De kamers zijn schoon, het eten is goed en het personeel doet alles voor de gasten. Wil je op safari als je in Kenia bent: kies dan voor Oranje Exclusive safari, ook via email alles te regelen.
Wij komen al heel lang in dit hotel en inmiddels is dit thuis voor ons. Sinds 2001 komen wij jaarlijks naar Kenia en verblijven dan altijd in dit hotel. In 2011 hebben wij onze boom bij het zwembad mogen planten. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. In 2013 hebben wij onze broer, schoonzus en 2 kinderen meegenomen. Onze broer was hier ook al meerdere malen eerder geweest. De kinderen vroegen om "gehaktballen" en deze werden door de kok direct klaargemaakt. Al het personeel en zeker de leden van het animatieteam zullen er alles aan doen om je een geslaagde vakantie te bezorgen. Dit jaar gaan wij in november weer terug naar Kaskazi Beach hotel.
Kaskazi is een sfeerloos hotel. De snackbar is niet inbegrepen bij all inclusieve terwijl het wel stond aangegeven. Ze zijn erg streng en respectloos tegenover de gasten. Een bewaker gooide met zijn knuppel naar een spelend babyaapje dat dood neerviel. Dit deed ons erg veel pijn. Het eten was slecht en werd soms niet aangevuld. Dus op tijd komen anders was het op.
Ik besloot om te reizen van Dar es Salaam voor een paar dagen op Diani Beach en bijpraten met oude vrienden voor de Kerst rush. Een van mijn vrienden hadden geregeld een auto voor me en vertelde mij dat hij zou me geboekt in een fatsoenlijk hotel Kaskazi Beach Hotel. Ik wist dat het hotel was één van de betere mid - scala hotels en had zelfs zijn er een paar keer voor zakelijke lunches, wanneer ik woonde in Diani zeven jaar geleden. Ik wist dat het toerisme naar beneden dus toen vertelde hij me dat het Ksh 40 , 000 /= per nacht ($ 40 ) Ik dacht dat dit goed zou zijn. Ik kwam halverwege - namiddag, voldeed aan mijn vriend en verwierf het auto. We ontmoetten anderen en gingen om iets te eten. Ongeveer 9 uur ben ik aangekomen bij het hotel, die was erg rustig en ik vroeg me af of er was iedereen er. Bij de receptie liet ik de receptionist mijn boeking. Ineens een ander persoon kwam naar buiten en pakte de boekstrookje. Hij zei dat de prijs een vergissing was en het was eigenlijk Ksh 80 , 000 /=. Ik zei dat ik had de bevestigde boeking en het al betaald voor 1 nacht. Hij vertelde me dat er een vergissing was en de prijs was een ander Ksh 40 , 000 /= voor de boeking. Ik denk niet dat hij wist dat ik sprak nogal een beetje Swahili en verwezen naar mij, tot de medewerker als een " mzungu pumbavu " (domme witte man) . Ik vroeg hem over zijn verklaring (in swahili) en hij zei gewoon dat ik had hem niet horen correct. Want het was laat en ik was moe ik overeengekomen om één nacht en extra betaald 40 , 000 /=. De twee hadden toen een debat over die kamer om me. Tenslotte de receptionist nam mijn tas en liet me naar een kamer. Ik keek rond en vroegen om handdoeken want er waren geen in de badkamer. Er waren veel muggen in de kamer en vroeg om een spray en hoewel er een waterkoker, er was geen koffie, thee, suiker, etc. De medewerker zei dat hij zou krijgen al deze voor mij en verdwenen. Ik keek rond in de kamer en probeerde de TV en de airconditioner, noch wilt inschakelen. Dus ik ging naar telefonisch contact op te nemen met het bureau en vond dat de draden van de telefoon waren uitgetrokken - niet verbroken, maar kale draden. De receptionist terug met handdoeken, mineraalwater en koffie, thee, enz. Hij zei sorry maar er was geen insect spray. Ik vertelde hem over de airconditioning en hij zei dat hij was kapot. Ik zei. . . . . OK, laten we terug gaan naar het bureau en terug mijn geld en zou ik een ander hotel te vinden. Na ongeveer 20 minuten ruzie met de receptionist en de andere man - die was de accountant, ze zijn overeengekomen en mij terug 40 , 000 /=. . . . . Nee ik had betaald 80 , 000 /=. Ze zocht rond en kwam met de andere 40 , 000 /= en mij betaald. Ik vertrok gevoel dat dit hotel had echt bergafwaarts gegaan sinds ik had gewoond in Diani. Niet alleen was ik teleurgesteld met het hotel maar was verbaasd over de houding van de medewerkers die ik zou hebben naar verwachting meer beleefd, vooral tijdens de lage toerisme momenteel op de Kenia kust.…
Een geweldige fatsoenlijke faciliteit met zoveel potentieel. Goede kamers. Goed eten ook. De service is echter willen. Toen ik in deze maand checkte ik gevraagd om de receptioniste te komen om me een kamer met uitzicht op het strand. Ze gaf me een dat afstand van het strand keken. Ik moest de butler terug te gaan en ervoor zorgen dat ik een goede kamer. Hun huishoudsters doen niets anders dan aanpassen de lakens en zorgen wc-papier is behoorlijk vouwde. Ze zelfs vervangen glazen worden gebruikt of ophalen papier uit de grond. Dat gebeurde in alle drie nachten ik daar verbleef. Zelfs wanneer stoomkoker aanwezig in de wandelgangen vuilnis, wetende krijgt schoongemaakt. Voor lang. Telefoons niet aangesloten bij de receptie. Wifi-netwerk slecht is zelfs in de receptie. Andere spullen was oke.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding